Aldus Hoopquote:Ik ben nu al zeker 11 jaar zwaar alcoholist. Ik drink al die jaren per dag minimaal 8 halve liters +2 of 3 flessen wijn. Vaak drink ik echter ook meer, met als hoogtepunt een literfles whiskey,een halve krat bier en een halve fles jenever. Mijn leven is er eigenlijk kapot door en voor ik echt in de goot eindig (ik zit er een zijde draadje vanaf) heb ik besloten mijn leven terug te willen. Stoppen met drinken dus. Ook ben ik bang dat ik suikerziekte heb opgelopen want mijn ogen gaan hard achteruit, ik durf daar alleen nog niet voor naar de dokter te gaan. Geestelijk ben ik ook naar de klote van alle drank. Een sociaal leven heb ik al lang niet meer. Dat valt niet te combineren met drinken.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:58 schreef Re het volgende:
Een reeks is prima, als TS maar gewoon het vervolg topic opent
Ik ben best trots op hoe de mensen die hier reageren, en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ah ok heb ik overheen gelezen danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij was het de bedoeling dat Hoop zelf nieuw topic aan zal maken.
Raar gedoe.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij was het de bedoeling dat Hoop zelf nieuw topic aan zal maken.![]()
[..]
Ta voor de link naar het nieuwe topic anyway.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
- kebab werkelijk geproefd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:43 schreef Hoop het volgende:
Ohja misschien ook wel leuk om te benoemen wat het voor mij tot nu toe heeft gedaan:
- ik voel me veel beter als ik opsta
- ik kom nu al zekerder over
- ik heb de eerste lastige dingen die iedereen meemaakt in het leven aangepakt in plaats van te ontwijken
- ik heb het idee emotioneel stabieler te worden
Goed dat je voor jezelf een vorm van afleiding voor moeilijke momenten hebt gevonden!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 05:34 schreef Hoop het volgende:
Misschien ooit, achter vele manen en zonnen
Kleine update nog trouwens. Kreeg het net weer even moeilijk maar ben een flink stuk (hard) gaan fietsen. Als ik dan terug kom heb ik meteen weer de energie om het vol te houden Dan denk ik ook alleen maar eraan dat ik net mijn hart lekker heb laten werken en heb ik al helemaal geen zin meer om wat te drinken.
Je noemden ons al eerder dat wij je therapeuten zijn. Therapeuten/coaches geloofen onvoorwaardelijk!!quote:Ohja misschien ook wel leuk om te benoemen wat het voor mij tot nu toe heeft gedaan:
- ik voel me veel beter als ik opsta
- ik heb de eerste lastige dingen die iedereen meemaakt in het leven aangepakt in plaats van te ontwijken
Het blijft te gek trouwens hoeveel steun jullie geven. Dank jullie allemaal!
dit dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Hee, kut dat Hoop het topic zelf niet heeft geopend. Nu ga ik op zoek naar blauwe posts, maar zijn ze niet van hem.
Heb jij niet al eens eerder in R&P daar een topic over geopend? Veel succes ermee iig, ik kan me er eerlijkgezegd (gelukkig) niks bij voorstellen, maar het lijkt me wel heel moeilijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:44 schreef erikkll het volgende:
Hmm. Mooi topic. Mijn vader is zelf verslaafd aan alcohol, maar hij is nog lang niet op het punt van stoppen, denk ik zo
Volgens mij heb ik dat niet gedaan, of het moet al heel lang geleden zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:59 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Heb jij niet al eens eerder in R&P daar een topic over geopend? Veel succes ermee iig, ik kan me er eerlijkgezegd (gelukkig) niks bij voorstellen, maar het lijkt me wel heel moeilijk.
zorg dat je dit lijstje wat je eronder postte in je hoofd hebt (of op een briefje in je portemonnee, ik noem maar wat) als herinnering voor de moeilijke momenten!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:43 schreef Hoop het volgende:
nu begint het echte werk. De verleiding leren weerstaan. Hoe ik dat goed moet aanpakken weet ik zelf nog niet eigenlijk.
quote:- ik voel me veel beter als ik opsta
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 05:29 schreef static het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wie het origineel is.
Ach, hoop is wel aan het lullen dat het nu echt moeilijk word en bladieblabla, maar het word pas echt lastig als hoop tot over zn oren verliefd is en die mevrouw haakt dalijk finaal af.quote:
Zoiemand kan best een goede aanleiding zijn or, als Hoop door haar nu eigenlijk stopt en hij zoals hij aangeeft zich beter gaat voelen, en dat gevoel vast blijft houden is het niet onmogelijk dat als het uit gaat of zij weggaat dat hij dan weer naar de fles grijpt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:05 schreef NED het volgende:
[..]
Ach, hoop is wel aan het lullen dat het nu echt moeilijk word en bladieblabla, maar het word pas echt lastig als hoop tot over zn oren verliefd is en die mevrouw haakt dalijk finaal af.
Als ie dan niet naar een biertje grijpt dan heeft ie een goeie kans van slagen denk ik
Hij's belg he?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:52 schreef Manono het volgende:
[..]
Ik wist het meteen. Door de schrijfstijl
Doorgaan met stoppen Hoop, TVP
Dat ligt op dat moment aan zijn manier van kijken op het leven. Je hebt doorbraken & breekpunten. Hoop zit nu in een doorbraak (aantal dagen clean met allerlei waarden die hij er aan geeft) Mocht ze niets willen of het wordt wel wat, maar ze maakt het uit zou dat een breekpunt kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zoiemand kan best een goede aanleiding zijn or, als Hoop door haar nu eigenlijk stopt en hij zoals hij aangeeft zich beter gaat voelen, en dat gevoel vast blijft houden is het niet onmogelijk dat als het uit gaat of zij weggaat dat hij dan weer naar de fles grijpt.
Ja dat zeg ik toch!?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zoiemand kan best een goede aanleiding zijn or, als Hoop door haar nu eigenlijk stopt en hij zoals hij aangeeft zich beter gaat voelen, en dat gevoel vast blijft houden is het niet onmogelijk dat als het uit gaat of zij weggaat dat hij dan weer naar de fles grijpt.
Waar dan?quote:
Zelfs niet alleen voor mensen die iets moeilijks meemaken, ik vind er voor mezelf ook nog wel wat nuttige dingen tussenstaan, tuurlijk je probeert alles wel maar kijk eerlijk naar jezelf en tel hoeveel je op een dag afrondquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:55 schreef Garisson72 het volgende:
dat is een lijst van voornemens waar véél meer mensen wat aan hebben die iets moeilijks doormaken, Sally!
Lijkt mij ook dat je wel naar de dokter gaat, je komt nu echt vitamines (vooral vitamines B )tekort.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:44 schreef Karammel het volgende:
Volg dit al een tijdje, maar volgens mij is het nog niet tot een post gekomen vaij n mijn kant
Toch vind ik het onverstandig dat je niet naar de doktor bent geweest. Ik snap dat je niet wil dat de hele wereld weet dat je een drankprobleem hebt,.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:00 schreef meami het volgende:
Ik hoop dat jou lukt wat mijn vader nooit zal lukken. Succes
Hoe voel je je nu?quote:Op zondag 25 mei 2008 01:04 schreef Hoop het volgende:
Bedankt weer allemaal!
Maar ik moet erbij zeggen: ik stop niet voor die vrouw. Ik stop voor mezelf. Het was alleen het omslagpunt dat ik dacht van: het leven kan zoveel meer zijn dan ik er nu uit haal
Heb je enig idee wat een verslaving is?quote:Op zondag 25 mei 2008 06:46 schreef Libris het volgende:
Je had ze gewoon door de gootsteen moeten spoelen.
Volgens mij is dat deel van het proces.quote:Op zondag 25 mei 2008 06:52 schreef Hoop het volgende:
Ik heb gedronken terwijl ik dat niet wilde, maar ik ga gewoon door met stoppen. Het is niet anders, ik heb een zwak moment gehad. Vanaf nu heb ik weer sterke momenten.
Natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 07:32 schreef Hoop het volgende:
Ik hoop (no phun intended) dat jullie me toch blijven steunen hier ondanks dit. Ik heb die steun namelijk hard nodig.
Precies....quote:Op zondag 25 mei 2008 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Het is een ruil: wij steunen jou - jij bent eerlijk. Dat is uitbuiten van de voordelen van de anonimiteit van een internetforum. Anders kan je net zo goed in de kroeg tegen iemand een lulverhaal ophangen.
1 x de fout in - dat maakt je in 1 x stoppen nog niet mislukt. Je bent bezig te stoppen, stoppende - maar voorlopig ben je nog lang niet gestopt hoor. Je probeert je verslaving te stoppen, nietwaar?
En daar had je dus al meteen moeten zeggen: "nee dankje".quote:Ik ben er niet trots op, maar ik bestelde dus een pizza. Nu ben ik daar een redelijk vaste klant. Als cadeau kreeg ik 2 pilsjes.
Hoi, ik lurk al vanaf het begin me met dit topic en het vorige en hier zat ik dus van KUT. Jij vast nog wel 457 keer meer dan ik, maar goedquote:Op zondag 25 mei 2008 06:22 schreef Hoop het volgende:
Ik ben er niet trots op, maar ik bestelde dus een pizza. Nu ben ik daar een redelijk vaste klant. Als cadeau kreeg ik 2 pilsjes....
quote:Op zondag 25 mei 2008 06:22 schreef Hoop het volgende:
Het enige wat jammer is dat het dus geen perfect verhaal is van 'ik ben in 1 klap gestopt'. Ik ben voor mezelf nog steeds gestopt ondanks deze 2 pilsjes.
Bekijk het van de positieve kant, inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:46 schreef Xennia het volgende:
Geen man overboord. Sterker nog, je hebt nu denk ik een realistischer kijk op de omvang van je verslaving. En nu: nieuwe ronde, nieuwe kansen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:55 schreef Garisson72 het volgende:
dat is een lijst van voornemens waar véél meer mensen wat aan hebben die iets moeilijks doormaken, Sally!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zelfs niet alleen voor mensen die iets moeilijks meemaken, ik vind er voor mezelf ook nog wel wat nuttige dingen tussenstaan, tuurlijk je probeert alles wel maar kijk eerlijk naar jezelf en tel hoeveel je op een dag afrond
Ik ben blij dat anderen er ook nog iets aan hebben, ik heb het al eerder op een hyvespagina van een vriendin gezet. Het is ook nie techt specifiek iets voor mensen die met drank worstelen, meer met 'het leven zelf'.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:02 schreef Garisson72 het volgende:
je hebt helemaal gelijk.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat zo'n lijst ineens veel belangrijker kan worden voor iemand die iets moeilijks te verteren krijgt, maar het meeste geldt eigenlijk voor iedereen die een gelukkig leven wil leiden.
quote:Op maandag 26 mei 2008 01:35 schreef Manono het volgende:
Ik denk: Hoop heeft zich bezat. Hoop heeft alle lof binnen en is ondertussen terug op de oude vertrouwde plek. Hoop ziet nog even van doorzetten af. Opvallend detail: de vriend van de Jelli over wie ik het had belde net in de stress of ik alsjeblieft ff een borrel wilde drinken (nadat ik 2 jaar nooit meer iets alcoholisch met hem heb gedronken), zat aan de vodka, ik aan de thee. Later ben ik overgegaan op wijntjes. We hebben een paar uur goed gepraat en afgesproken dat dit niet betekent dat we de volgende keer weer borrelen. Ik heb de vriend daarna thuisgebracht en houd me er in elk geval aan. Hoop, morgen weer beginnen?
Kan je wel treurig kijken maar je kan het ook zien als een reality check en toch straks verder op de goede weg.quote:
Ah daar ben je weerquote:Op maandag 26 mei 2008 04:42 schreef Hoop het volgende:
Wauw, wat een hoop steunende posts weer mensen. Te gek. Gisteren heb ik niet gepost omdat ik best lang geslapen heb, tot 4 uur zoiets. Daarna ben ik echt lang en hard gaan fietsen. dus toen ik om 11 uur in de avond weer thuis kwam ben ik gaan douchen en daarna had ik geen zin meer om de pc op te starten. Ik wilde een uurtje slapen. Dat uurtje werd iets langer
Een echte update heb ik nu niet. Gisteren ben ik niet meer in de verleiding gekomen om te drinken.
een krat bier zal de wereld echt niet beter maken!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Hoop het volgende:
Een update dan maar weer.
Niet omdat ik echt iets te vertellen heb, maar omdat ik het kwijt moet.
Op dit moment voel ik me ronduit kut. Ik zou een ander woord kiezen als ik een woord wist dat de lading beter zou dekken. Ik ben depressief nu. Heel erg zelfs. Het liefste zou ik naar de winkel rennen om een krat bier te kopen. Ik ben ook woedend en ik heb zelf geen idee waarom. Ik zie het even niet meer zitten. Ik ben aan het huilen en ik weet zelf dus echt niet waarom. Het voelt alsof ik op dit moment degene ben die het het moeilijkste heeft van iedereen op de hele wereld. Een hele egoistische gedachte, want ik weet ook wel dat dat niet zo is. Geen idee of het komt doordat ik heb gedronken eergisteren of dat het de geestelijke ontwenning is. Het is in elk geval niet prettig. Ik ga maar even douchen en dan in bed liggen. Hopelijk slaap ik snel en voel ik me als ik wakker word beter.
Je hebt jarenlang je gevoelens onderdrukt en verdoofd. Nu is het tijd jezelf weer terug te vinden. Geef toe aan je depressieve gevoelens, zet er een lekker muziekje bij op en zorg dat je daarna juist iets doet dat je energie geeftquote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Hoop het volgende:
Een update dan maar weer.
Niet omdat ik echt iets te vertellen heb, maar omdat ik het kwijt moet.
Op dit moment voel ik me ronduit kut. Ik zou een ander woord kiezen als ik een woord wist dat de lading beter zou dekken. Ik ben depressief nu. Heel erg zelfs. Het liefste zou ik naar de winkel rennen om een krat bier te kopen. Ik ben ook woedend en ik heb zelf geen idee waarom. Ik zie het even niet meer zitten. Ik ben aan het huilen en ik weet zelf dus echt niet waarom. Het voelt alsof ik op dit moment degene ben die het het moeilijkste heeft van iedereen op de hele wereld. Een hele egoistische gedachte, want ik weet ook wel dat dat niet zo is. Geen idee of het komt doordat ik heb gedronken eergisteren of dat het de geestelijke ontwenning is. Het is in elk geval niet prettig. Ik ga maar even douchen en dan in bed liggen. Hopelijk slaap ik snel en voel ik me als ik wakker word beter.
Dat is te makkelijk, niet persoonlijk bedoeld, maar die jongenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kom op schouders er onder. Ga iets doen waarbij je niet aan drank denkt of hoeft te denken. Ga desnoods inderdaad een stuk fietsen!
Je kan hier zonder drank doorheen...
Binnen een bepaalde tijd kun je je post nog editenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:10 schreef Bellah het volgende:
Excuus voor die smiley, ik wilde zo'n open mond smiley doen, maar toen werd het dus een gapende..
Je kunt dit! Wij kunnen het ook zonder, en jij bent exponentieel cooler dan wij dus jij kunt het zeker. Kom op!
ik ook. Hoe gaat het Hoop?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:14 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik ben benieuwd naar een update van TS...
Noh, dan wel meteen een Star Wars marathon... Goeie tipquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Misschien is hij een Band of Brothers marathon aan het houden.
ja dat zijn we allemaal maar gewoon geduld hebben en Hoop komt vanzelf wel met nieuws in dit topicquote:
Waarom pas na de vakantie? Waarom niet morgen? Of vandaag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Stali het volgende:
... en ik heb het voornemen om na de vakantie ook maar eens even een poosje de drank te laten staan.
Waarom zou ik? Ik geniet van een wijntje en mijn leven lijdt er niet onder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom pas na de vakantie? Waarom niet morgen? Of vandaag?
Nu denk ik van wel maar ik weet eigenlijk niet helemaal zeker of ik het zo makkelijk laten kan he.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Stali, ik heb ook 'n tijdje niks gedronken omdat zo'n gewoonte er inderdaad insluipt en 't was totaal niet moeilijk om gewoon niks aan alcohol te drinken, gewoon doen.
M.
Inderdaad, dat dus. Hoop, we blijven je steunen, laat eens wat van je horen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Sonata het volgende:
Hoop? Kom maar terug, met welk nieuws je ook hebt... Mocht je wél een terugval hebben gehad, dan willen we je nog steeds steunen en je moed inpraten en mocht dat niet zo zijn, dan genieten we graag met je mee!
Hoopie, hoopie, hoopie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Sonata het volgende:
Hoop? Kom maar terug, met welk nieuws je ook hebt... Mocht je wél een terugval hebben gehad, dan willen we je nog steeds steunen en je moed inpraten en mocht dat niet zo zijn, dan genieten we graag met je mee!
Coole nicknamequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Inderdaad moet Hoop niet het gevoel hebben dat we niet meer achter hem staan als hij een terugslag heeft gehad... hij heeft een lange weg te gaan en het zou zonde zijn niets meer van hem te vernemen...
Met andere woorden... LAAT WAT VAN JE HOREN!
Wel vreemd aangezien hij eerder wel altijd updates gaf. Ik hoop dat hij snel iets van zich laat horen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:10 schreef static het volgende:
Misschien is hij vergeten onder zijn kloon te posten.
Of z'n lever weet niet wat 'm overkomt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef Xennia het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon iets onschuldigs zijn, misschien is zijn vriendin op bezoek
Ja daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef Xennia het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon iets onschuldigs zijn, misschien is zijn vriendin op bezoek
Dat dacht ik bij het eerste deel al.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:39 schreef Biancavia het volgende:
Misschien blijkt het toch een hoax te zijn.
Ik dacht het niet maar het scoot wel even door m'n hoofd, stel dat...dat zou wel de beste hoax zijn van dit jaarquote:
valse hoopquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:35 schreef kree het volgende:
echt jammer, denk niet dat het een hoax is, maar dat "hoop" weer in zijn oude ritme vervallen is.
Toch hoop ik nog op een berichtje van hem
Idd, als je de hoax opeist moet je natuurlijk wel met bewijs komen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:15 schreef DuchessX het volgende:
Ook als het een hoax is wordt een reactie van Hoop op prijs gesteld.
En dit soort reacties begrijp ik al helemaal niet.quote:Als 't 'n hoax was was 't wel 'n goeie.
Omdat hoaxen over het algemeen niet geloofwaardig overkomen, bij een hoax hoeft het niet te zijn dat het grappig is (ik zou het ook niet leuk vinden als dit een hoax is) maar hoop zou ons allemaal ontzettend goed beet hebben gehad. Zo'n goede hoax ben ik nog niet tegengekomen danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:39 schreef Stali het volgende:
Waarom gaat men hier uit van een hoax? Is het niet voor de hand liggender dat het stoppen met drinken mis is gegaan?
[..]
En dit soort reacties begrijp ik al helemaal niet.
Wat is er dan precies zo grappig aan? Iemand zegt een alcoholprobleem te hebben maar het is niet echt zo.
Nou, ik kom echt niet meer bij van het lachen hoor..
Het is natuurlijk allemaal maar internet en je weet nooit of iets waar is. Maar om dit hoax van het jaar te noemen, zoals iemand dit topic heeft genoemd, geeft wel een bedroevend niveau aan.
Ik vind dat wanneer iemand anoniem besluit te posten omdat hij/zij het roer om wil gooien en te stoppen met drinken heel geloofwaardig. Voor een hoax zou een topic als deze geopend moeten zijn door de grootste baggeraar van ONZ onder zijn eigen account.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:48 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Omdat hoaxen over het algemeen niet geloofwaardig overkomen, bij een hoax hoeft het niet te zijn dat het grappig is (ik zou het ook niet leuk vinden als dit een hoax is) maar hoop zou ons allemaal ontzettend goed beet hebben gehad. Zo'n goede hoax ben ik nog niet tegengekomen danIk bedoel met hoax van het jaar niet dat diegene de meeste humor heeft, maar dat bijna iedereen er met open ogen ingelopen zou zijn
Dat wel idd, toch kan ik me niet voorstellen dat het echt een hoax is, dan had die grappenmaker toch allang ons hier "uitgelachen" onder de naam hoopquote:Op zondag 1 juni 2008 00:43 schreef Smurk het volgende:
Ach.... Als het een hoax is geweest, dan zijn er idergeval wat mensen gaan nadenken over alcoholisme.
Missie geslaagt
Tja.... Als hij geen hoax is en idd aan de drank is, dan voelt ie zich verdomd schuldig en is ie heel boos opzichzelf en dat kan tot rare gedachte kronkels lijden. Met het idee dat iedereen hem zwak vindt of wat dan ook...quote:Op zondag 1 juni 2008 00:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat wel idd, toch kan ik me niet voorstellen dat het echt een hoax is, dan had die grappenmaker toch allang ons hier "uitgelachen" onder de naam hoop![]()
Ik denk dat hoop toch gewoon weer zit te zuipen en het niet durft te melden oid. toch wel vreemd als je anoniem reageerd maartoch
Hoop's reactie na twee biertjes van die Italiaan... vol boosheid.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat wel idd, toch kan ik me niet voorstellen dat het echt een hoax is, dan had die grappenmaker toch allang ons hier "uitgelachen" onder de naam hoop![]()
Ik denk dat hoop toch gewoon weer zit te zuipen en het niet durft te melden oid. toch wel vreemd als je anoniem reageerd maartoch
Misschien dat je het topic leest voor je domme vragen stelt?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:15 schreef Kevin_NL het volgende:
hoe kwam je zonder werk eigenlijk aan het geld voor al dat bier enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
tsja, alles kan natuurlijk. Kloon scans worden alleen gedaan bij policy overschrijdend gedrag enzo, ook moderators hoeven niet te weten van wie een kloon is, en terecht.quote:Op maandag 2 juni 2008 07:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
't zou natuurlijk ook een Croupouque / "Robbie Ricardo" kloon kunnen zijn? Trouwens, kan een mod of admin niet uitzoeken wie Hoop nou eigenlijk is?
Dat lijkt me ook niet goed nee.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, alles kan natuurlijk. Kloon scans worden alleen gedaan bij policy overschrijdend gedrag enzo, ook moderators hoeven niet te weten van wie een kloon is, en terecht.
Nee, ik vind dat niet nonchalant hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet goed nee.
Imho is dit allemaal geen grote grap En zowel boeit het nog weinig en heeft de TS gewoon het recht om niet meer te reageren. Het kan dat hij weer is terug gevallen en nu niet meer wilt reageren...maar goed het kan ook iets anders zijn...we merken het wel...of is dat te nonchelant?
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, alles kan natuurlijk. Kloon scans worden alleen gedaan bij policy overschrijdend gedrag enzo, ook moderators hoeven niet te weten van wie een kloon is, en terecht.
Me too!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet nonchalant hoor.
De kans op een terugval is groot maar Hoop heeft het recht om niet te reageren.
En zijn identiteit of andere useraccount achterhalen zou niet integer zijn en zelfs slecht voor een subforum als R&P waarin veel mensen met een kloon hun verhaal doen.
Kunnen alleen maar hopen dat hij nog wat van zich laat horen. Moet zeggen dat ik dit topic iedere dag aanklik om even te kijken of hij misschien wat gepost heeft.
Er vanuitgaande dat het geen hoax is, helpen dit soort opmerkingen hem enkel aan meer drank dan een beter leven.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef Flashwin het volgende:
Gast, ook al heb je gefaald, laat het ons op zn minst weten. Zoveel mensen die jou oprecht steunden...
Laten we dan op z'n minst hopen op het laatste, dat 'ie opgenomen is. Word er eigenlijk nog een nieuw topic geopent als deze vol is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:24 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat het geen hoax is, helpen dit soort opmerkingen hem enkel aan meer drank dan een beter leven.
Hoe dan ook is het Hoop's eigen keuze. Waarschijnlijk kiest hij toch voor drank of is 'ie opgenomen..misschien is het een hoax
De hoop is vervlogenquote:
ik denk als Hoop meeleest dat hij zich best realiseert dat er erg veel mensen meeleven maar dat het ook best confronterend kan zijn om zoveel mensen teleur te stellen (in zijn ogen dan). Dat is natuurlijk niet waar maar je kunt er weinig aan doen. Vooralsnog laten we het hier dan maar bij en mocht Hoop weer de behoefte hebben om te reageren zal hij dat middels een nieuw topic willen doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we dan op z'n minst hopen op het laatste, dat 'ie opgenomen is. Word er eigenlijk nog een nieuw topic geopent als deze vol is?
De vorige keer is er ook door iemand anders een topic geopend...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we dan op z'n minst hopen op het laatste, dat 'ie opgenomen is. Word er eigenlijk nog een nieuw topic geopent als deze vol is?
Dat is het falen, niet wat Hoop doet. Oprecht meeleven met iemand via internet, te triest. Jullie zijn allemaal in de überprank gestortquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef Flashwin het volgende:
Gast, ook al heb je gefaald, laat het ons op zn minst weten. Zoveel mensen die jou oprecht steunden...
Ach, jij hebt nooit liefde in je leven gekend, dus enig recht van spreken heb je ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:34 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat is het falen, niet wat Hoop doet. Oprecht meeleven met iemand via internet, te triest. Jullie zijn allemaal in de überprank gestort
Irrelevant. Ik geef niet kansloos mijn steun uit aan een of andere internetheld met teveel vrije tijd, dat zegt niks over liefde kennen. En hou jij van die Hoop dan? Nog triester, houden van iemand die je van internet kentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ach, jij hebt nooit liefde in je leven gekend, dus enig recht van spreken heb je ook niet.
Medeleven tonen en steun bieden aan mensen die het nodig hebben is juist een van de punten die de mens mens maakt. Elk mens streeft toch naar een idee om het beter te krijgen dan hoe hij het heeft of hoe de wereld is. Als dat via een berichtje hier op het forum voor een ander kan zijn is dat toch super mooi?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:57 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Irrelevant. Ik geef niet kansloos mijn steun uit aan een of andere internetheld met teveel vrije tijd, dat zegt niks over liefde kennen. En hou jij van die Hoop dan? Nog triester, houden van iemand die je van internet kent
vind je nou écht dat je rechten kunt ontlenen aan het lezen van wat pagina's op Fok ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:07 schreef honda1990 het volgende:
Hoop, je bent niet verplicht om te reageren, maar wij hebben de moeite genomen om 2 topics door te lezen, jou aan te moedigen en te steunen. Ookal voel je je slecht, schuldig stom laat aub wat van je horen, ook al gaat het niet goed en wil je ook niet meer stoppen, laat gewoon wat weten. Ik vind dat je het niet kan maken om zomaar weg te blijven
Tuurlijk, als er meer dan 100 mensen de pagina's doorlezen moet iemand eigenlijk een boete krijgen als diegene niet meer post. Ik denk dat Danny het volledig met deze regel eens is, het zou me niks verbazen als deze regeling binnenkort ingaatquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
vind je nou écht dat je rechten kunt ontlenen aan het lezen van wat pagina's op Fok ?
tjonge jonge of het niet al duidelijk is dat dit een hoax isquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:09 schreef Twinky het volgende:
ik heb net gedroomd dat hij had gereageerd
Denk eerder een FAIL maar als ie het weer eens gaat proberen kannie hier terecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
tjonge jonge of het niet al duidelijk is dat dit een hoax iser zijn nog genoeg andere reacties die je mag gaan weghalen dan RE
![]()
in dat geval: reken er maar niet op. Verslaafden moeten dan eerst eventjes inhalen wat ze die tijd gemist denken te hebben en gaan vrijwel altijd meer [insert verslavende stof] gebruiken. De angst om het nog een keer los te moeten laten overheerst nu en over een aantal maanden komt er een nieuwe pogingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:19 schreef Manono het volgende:
[..]
Denk eerder een FAIL maar als ie het weer eens gaat proberen kannie hier terecht.
Jij hebt ook niet veel te doen hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:09 schreef Twinky het volgende:
ik heb net gedroomd dat hij had gereageerd
Lijkt me niet, dan kan niemand meer onder een kloon onder R&P posten, lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan een admin niet een keer een kloonscan doen?
Terwijl je soms toch héél graag zou willen weten wie het is. Alleen om maar te weten of het goed gaat.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef maok het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan kan niemand meer onder een kloon onder R&P posten, lijkt me niet de bedoeling.
Als het goed zou gaan dan denk ik dat Hoop het hier ons wel zou melden...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Terwijl je soms toch héél graag zou willen weten wie het is. Alleen om maar te weten of het goed gaat.
Ja of een terugval waar hij zich voor schaamt... Maar goed komt er op neer dat we hem waarschijnlijk niet meer zullen zien hier denk ik...quote:
Valt me op dat er nog geen poll van is gemaaktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef JaZekerZ het volgende:
Nog ff en fokradio gaat hier iets mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |