Ah daar ben je weerquote:Op maandag 26 mei 2008 04:42 schreef Hoop het volgende:
Wauw, wat een hoop steunende posts weer mensen. Te gek. Gisteren heb ik niet gepost omdat ik best lang geslapen heb, tot 4 uur zoiets. Daarna ben ik echt lang en hard gaan fietsen. dus toen ik om 11 uur in de avond weer thuis kwam ben ik gaan douchen en daarna had ik geen zin meer om de pc op te starten. Ik wilde een uurtje slapen. Dat uurtje werd iets langer
Een echte update heb ik nu niet. Gisteren ben ik niet meer in de verleiding gekomen om te drinken.
een krat bier zal de wereld echt niet beter maken!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Hoop het volgende:
Een update dan maar weer.
Niet omdat ik echt iets te vertellen heb, maar omdat ik het kwijt moet.
Op dit moment voel ik me ronduit kut. Ik zou een ander woord kiezen als ik een woord wist dat de lading beter zou dekken. Ik ben depressief nu. Heel erg zelfs. Het liefste zou ik naar de winkel rennen om een krat bier te kopen. Ik ben ook woedend en ik heb zelf geen idee waarom. Ik zie het even niet meer zitten. Ik ben aan het huilen en ik weet zelf dus echt niet waarom. Het voelt alsof ik op dit moment degene ben die het het moeilijkste heeft van iedereen op de hele wereld. Een hele egoistische gedachte, want ik weet ook wel dat dat niet zo is. Geen idee of het komt doordat ik heb gedronken eergisteren of dat het de geestelijke ontwenning is. Het is in elk geval niet prettig. Ik ga maar even douchen en dan in bed liggen. Hopelijk slaap ik snel en voel ik me als ik wakker word beter.
Je hebt jarenlang je gevoelens onderdrukt en verdoofd. Nu is het tijd jezelf weer terug te vinden. Geef toe aan je depressieve gevoelens, zet er een lekker muziekje bij op en zorg dat je daarna juist iets doet dat je energie geeftquote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Hoop het volgende:
Een update dan maar weer.
Niet omdat ik echt iets te vertellen heb, maar omdat ik het kwijt moet.
Op dit moment voel ik me ronduit kut. Ik zou een ander woord kiezen als ik een woord wist dat de lading beter zou dekken. Ik ben depressief nu. Heel erg zelfs. Het liefste zou ik naar de winkel rennen om een krat bier te kopen. Ik ben ook woedend en ik heb zelf geen idee waarom. Ik zie het even niet meer zitten. Ik ben aan het huilen en ik weet zelf dus echt niet waarom. Het voelt alsof ik op dit moment degene ben die het het moeilijkste heeft van iedereen op de hele wereld. Een hele egoistische gedachte, want ik weet ook wel dat dat niet zo is. Geen idee of het komt doordat ik heb gedronken eergisteren of dat het de geestelijke ontwenning is. Het is in elk geval niet prettig. Ik ga maar even douchen en dan in bed liggen. Hopelijk slaap ik snel en voel ik me als ik wakker word beter.
Dat is te makkelijk, niet persoonlijk bedoeld, maar die jongenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kom op schouders er onder. Ga iets doen waarbij je niet aan drank denkt of hoeft te denken. Ga desnoods inderdaad een stuk fietsen!
Je kan hier zonder drank doorheen...
Binnen een bepaalde tijd kun je je post nog editenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:10 schreef Bellah het volgende:
Excuus voor die smiley, ik wilde zo'n open mond smiley doen, maar toen werd het dus een gapende..
Je kunt dit! Wij kunnen het ook zonder, en jij bent exponentieel cooler dan wij dus jij kunt het zeker. Kom op!
ik ook. Hoe gaat het Hoop?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:14 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik ben benieuwd naar een update van TS...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |