abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58911920
quote:
Op maandag 26 mei 2008 04:42 schreef Hoop het volgende:
Wauw, wat een hoop steunende posts weer mensen. Te gek. Gisteren heb ik niet gepost omdat ik best lang geslapen heb, tot 4 uur zoiets. Daarna ben ik echt lang en hard gaan fietsen. dus toen ik om 11 uur in de avond weer thuis kwam ben ik gaan douchen en daarna had ik geen zin meer om de pc op te starten. Ik wilde een uurtje slapen. Dat uurtje werd iets langer
Een echte update heb ik nu niet. Gisteren ben ik niet meer in de verleiding gekomen om te drinken.
Ah daar ben je weer

Ben het topic ook gaan volgen, kan niet meer zeggen dan heel heel erg veel succes Hoop
  maandag 26 mei 2008 @ 09:40:49 #127
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_58913288
Zo even weer bij gelezen...

Jammer om te lezen dat je een uitglijer heb gemaakt, maar aan de andere kant, is dit wel iets wat kan gebeuren, een verslaving is niet voor niets een verslaving, ben wel blij om te lezen dat je jezelf er doorheen hebt geslagen, dus het is eigenlijk gewoon positief om te zien dat ondanks dat je een uitglijer kan maken, dat niet het einde van het verhaal hoeft te zijn.

Enkel zou je in vervolg gewoon geen gratis biertjes moeten accepteren...of aangeven dat ze het niet meer moeten aanbieden of in z'n geheel niet meer bij die zaken bestellen uiteraard. Gewoon proberen die verleidingen uit de weg te gaan, want ondanks dat je koppig en sterk genoeg bent om zelf geen drank meer te kopen, wordt het lastiger als men het je aanbied...dus die situatie moet je dan maar ontwijken...imho.

En tja...verleidingen leren weerstaan is volgens mij ook gewoon een process waar je doorheen moet, maar tot nu toe heb je laten zien dat je karakter hebt, dus ook dat moet uiteindelijk te doen zijn. Zal waarschijnlijk veel tijd vergen, maar kom..je bent nu toch al bezig.

Anyways, ondanks of wellicht dankzij je uitglijder groeit mijn bewondering voor je met de dag.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_58914013
Wat ik ook wel tof vind is dat doordat Hoop ons zoveel positieve verhalen kan vertellen, over hoe zijn gemoedstoestand verbetert, er nog iets al dan niet onbewust duidelijk wordt.
Veel van zijn positieve aspecten zijn voor de velen van ons vanzelfsprekend (maakt de prestatie van Hoop er echt niet minder om, dont worry), waardoor ik het ook wel treffend vind dat wij als 'neutrale' lezer ook meteen goed doorhebben wat zoveel drank met je kan doen waardoor zelfs de meest vanzelfsprekende dingen dus om zeep geholpen worden. Alsof hij ons een soort van informatieve waarschuwing brengt.

Ook van mij veel succes gewenst and keep up the good work
pi_58916386
Knap dat je het bij twee heb gelaten en idd wat hierboven wordt gezegd probeer zulke situaties te vermeiden waarin je drank krijgt aangeboden
pi_58917317
Heb je van 4 tot 11 gefietst

[ Bericht 4% gewijzigd door Bellah op 27-05-2008 00:28:19 ]
  maandag 26 mei 2008 @ 13:25:55 #131
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_58918020
Goed bezig Hoop! Ach was zijn nu 2 biertjes.. zo lang je het daarbij laat zal het wel meevallen zeker. Maar iets in mij zegt dat je het zeker gaat halen. NIet opgeven!!!

Veel succes yo
pi_58918230
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:55 schreef Bellah het volgende:
Heb je van 4 tot 11 gefietst
Met een kleine pauze om een hapje te eten ja.
pi_58923621
Een update dan maar weer.

Niet omdat ik echt iets te vertellen heb, maar omdat ik het kwijt moet.
Op dit moment voel ik me ronduit kut. Ik zou een ander woord kiezen als ik een woord wist dat de lading beter zou dekken. Ik ben depressief nu. Heel erg zelfs. Het liefste zou ik naar de winkel rennen om een krat bier te kopen. Ik ben ook woedend en ik heb zelf geen idee waarom. Ik zie het even niet meer zitten. Ik ben aan het huilen en ik weet zelf dus echt niet waarom. Het voelt alsof ik op dit moment degene ben die het het moeilijkste heeft van iedereen op de hele wereld. Een hele egoistische gedachte, want ik weet ook wel dat dat niet zo is. Geen idee of het komt doordat ik heb gedronken eergisteren of dat het de geestelijke ontwenning is. Het is in elk geval niet prettig. Ik ga maar even douchen en dan in bed liggen. Hopelijk slaap ik snel en voel ik me als ik wakker word beter.
  maandag 26 mei 2008 @ 18:23:44 #134
175062 Lobasca
exorcist
pi_58923720
Hoop, kun je het niet opbrengen om nog even iets actiefs in de buitenlucht te gaan ondernemen? Daar vindt je vanzelf afleiding en eventueel aanspraak. Op bed liggen maakt vaak depressiever. Wat je ook doet, heel veel sterkte, en wat tof dat er zoveel mensen met je meeleven!
Dolf is de baas
Insaantje
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 mei 2008 @ 18:27:46 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58923785
Heel veel sterkte idd! Je kan het wel.
Verder idd wat Lobasca zegt; is de buitenlucht niet iets, nu?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 26 mei 2008 @ 18:49:12 #136
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_58924197
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Hoop het volgende:

Op dit moment voel ik me ronduit kut. Ik zou een ander woord kiezen als ik een woord wist dat de lading beter zou dekken. Ik ben depressief nu. Heel erg zelfs. Het liefste zou ik naar de winkel rennen om een krat bier te kopen. Ik ben ook woedend en ik heb zelf geen idee waarom. Ik zie het even niet meer zitten. Ik ben aan het huilen en ik weet zelf dus echt niet waarom. Het voelt alsof ik op dit moment degene ben die het het moeilijkste heeft van iedereen op de hele wereld. Een hele egoistische gedachte, want ik weet ook wel dat dat niet zo is. Geen idee of het komt doordat ik heb gedronken eergisteren of dat het de geestelijke ontwenning is. Het is in elk geval niet prettig. Ik ga maar even douchen en dan in bed liggen. Hopelijk slaap ik snel en voel ik me als ik wakker word beter.
een krat bier zal de wereld echt niet beter maken!

en so what dat je 2 pilsjes naar binnen hebt getikt! het is foei maar zoals je zegt kan je het toch niet meer ongedaan maken en moet je het vanaf nu gewoon beter proberen te doen!

Sterkte man! je kan het!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_58924209
Lees al een tijdje mee, zet 'm op man!
  maandag 26 mei 2008 @ 18:56:55 #138
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58924373
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  maandag 26 mei 2008 @ 20:43:07 #139
82136 Xennia
gekroond
pi_58926593
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Hoop het volgende:

Je hebt jarenlang je gevoelens onderdrukt en verdoofd. Nu is het tijd jezelf weer terug te vinden. Geef toe aan je depressieve gevoelens, zet er een lekker muziekje bij op en zorg dat je daarna juist iets doet dat je energie geeft
  maandag 26 mei 2008 @ 20:46:22 #140
145158 Nonnel
Voor de liefhebber
pi_58926676
Hoop, hoe zit het met je financien? Merk je al dat je geld aan het overhouden bent? Misschien is het ook een goed (of leuk) idee om ergens voor te gaan sparen met het geld dat je nu niet aan drank uitgeeft?

Ik zeg maar wat
Signatuur enzo.
pi_58928058
Kom op schouders er onder. Ga iets doen waarbij je niet aan drank denkt of hoeft te denken. Ga desnoods inderdaad een stuk fietsen!

Je kan hier zonder drank doorheen...
  maandag 26 mei 2008 @ 21:58:28 #142
175062 Lobasca
exorcist
pi_58928315
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kom op schouders er onder. Ga iets doen waarbij je niet aan drank denkt of hoeft te denken. Ga desnoods inderdaad een stuk fietsen!

Je kan hier zonder drank doorheen...
Dat is te makkelijk, niet persoonlijk bedoeld, maar die jongen Hoop moet weer een doel in zijn leven hebben, en dan spring je niet zomaar ff op de fiets!!

Hoop laat van je horen, communicatie is belangrijk, en al die lieve mensen hier, dat hele kleine steuntje, leven met je mee!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58929991
Excuus voor die smiley, ik wilde zo'n open mond smiley doen, maar toen werd het dus een gapende..

Je kunt dit! Wij kunnen het ook zonder, en jij bent exponentieel cooler dan wij dus jij kunt het zeker. Kom op!
pi_58931154
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:10 schreef Bellah het volgende:
Excuus voor die smiley, ik wilde zo'n open mond smiley doen, maar toen werd het dus een gapende..

Je kunt dit! Wij kunnen het ook zonder, en jij bent exponentieel cooler dan wij dus jij kunt het zeker. Kom op!
Binnen een bepaalde tijd kun je je post nog editen Dus je bent nog niet te laat om het aan te passen

@ Hoop: wel heel erg goed dat je iig je gevoel van je afschrijft, en het hier neerzet. Het lucht vaak al op om erover te praten. En dat zonnetje help tegen een sombere bui

Wel erg goed van je dat je dus echt een tijd bent gaan fietsen gisteren! Denk je nog even over het advies om naar de huisarts te gaan? Die kan uitzoeken of je inderdaad suikerziekte hebt, en een willekeurige opticien om de hoek kan je ook vertellen hoe het met je zicht is gesteld

Blijf zo doorgaan, met elke dag 1 dag niet drinken.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_58933355
Ik ben benieuwd naar een update van TS...
pi_58933537
Sterkte Hoop!
  Boks-Chick dinsdag 27 mei 2008 @ 07:55:33 #147
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58933671
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 06:14 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik ben benieuwd naar een update van TS...
ik ook. Hoe gaat het Hoop?
lolwut
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:38:49 #148
149703 Frosting
So Jazzy!
pi_58934076
Hoop! Kom op jongen..!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_58934289
Goede morgen allemaal
Niet veel nieuws nog vandaag. Ik ben gisteren lekker de douche in gestapt en daarna m'n bed in gedoken. Ben ook snel in slaap gevallen gelukkig. Vanochtend voel ik me alweer een stuk rustiger dan gisteren. Dadelijk ga ik een lekker stevig ontbijt maken en daarna ga ik mijn oude super nintendo afstoffen want ik voel me nostalgisch en heb zin in mario

Eigenlijk had ik vandaag of morgen van hier naar utrecht willen fietsen (140 km met de terugreis) maar aangezien het heel erg warm lijkt te worden ga ik dat maar niet doen. Geen zin om straks een kreeftje te zijn
Als er vandaag nog stemmingswisselingen zijn of ik het moeilijk krijg laat ik het weten. En alweer bedankt voor alle steun! Blijft te gek!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:59:37 #150
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58934330
Klinkt alsof je dag-nacht ritme ook weer beter wordt dus.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')