quote:Op zondag 25 mei 2008 06:22 schreef Hoop het volgende:
Het enige wat jammer is dat het dus geen perfect verhaal is van 'ik ben in 1 klap gestopt'. Ik ben voor mezelf nog steeds gestopt ondanks deze 2 pilsjes.
Bekijk het van de positieve kant, inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:46 schreef Xennia het volgende:
Geen man overboord. Sterker nog, je hebt nu denk ik een realistischer kijk op de omvang van je verslaving. En nu: nieuwe ronde, nieuwe kansen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:55 schreef Garisson72 het volgende:
dat is een lijst van voornemens waar véél meer mensen wat aan hebben die iets moeilijks doormaken, Sally!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zelfs niet alleen voor mensen die iets moeilijks meemaken, ik vind er voor mezelf ook nog wel wat nuttige dingen tussenstaan, tuurlijk je probeert alles wel maar kijk eerlijk naar jezelf en tel hoeveel je op een dag afrond
Ik ben blij dat anderen er ook nog iets aan hebben, ik heb het al eerder op een hyvespagina van een vriendin gezet. Het is ook nie techt specifiek iets voor mensen die met drank worstelen, meer met 'het leven zelf'.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:02 schreef Garisson72 het volgende:
je hebt helemaal gelijk.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat zo'n lijst ineens veel belangrijker kan worden voor iemand die iets moeilijks te verteren krijgt, maar het meeste geldt eigenlijk voor iedereen die een gelukkig leven wil leiden.
quote:Op maandag 26 mei 2008 01:35 schreef Manono het volgende:
Ik denk: Hoop heeft zich bezat. Hoop heeft alle lof binnen en is ondertussen terug op de oude vertrouwde plek. Hoop ziet nog even van doorzetten af. Opvallend detail: de vriend van de Jelli over wie ik het had belde net in de stress of ik alsjeblieft ff een borrel wilde drinken (nadat ik 2 jaar nooit meer iets alcoholisch met hem heb gedronken), zat aan de vodka, ik aan de thee. Later ben ik overgegaan op wijntjes. We hebben een paar uur goed gepraat en afgesproken dat dit niet betekent dat we de volgende keer weer borrelen. Ik heb de vriend daarna thuisgebracht en houd me er in elk geval aan. Hoop, morgen weer beginnen?
Kan je wel treurig kijken maar je kan het ook zien als een reality check en toch straks verder op de goede weg.quote:
Ah daar ben je weerquote:Op maandag 26 mei 2008 04:42 schreef Hoop het volgende:
Wauw, wat een hoop steunende posts weer mensen. Te gek. Gisteren heb ik niet gepost omdat ik best lang geslapen heb, tot 4 uur zoiets. Daarna ben ik echt lang en hard gaan fietsen. dus toen ik om 11 uur in de avond weer thuis kwam ben ik gaan douchen en daarna had ik geen zin meer om de pc op te starten. Ik wilde een uurtje slapen. Dat uurtje werd iets langer
Een echte update heb ik nu niet. Gisteren ben ik niet meer in de verleiding gekomen om te drinken.
een krat bier zal de wereld echt niet beter maken!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Hoop het volgende:
Een update dan maar weer.
Niet omdat ik echt iets te vertellen heb, maar omdat ik het kwijt moet.
Op dit moment voel ik me ronduit kut. Ik zou een ander woord kiezen als ik een woord wist dat de lading beter zou dekken. Ik ben depressief nu. Heel erg zelfs. Het liefste zou ik naar de winkel rennen om een krat bier te kopen. Ik ben ook woedend en ik heb zelf geen idee waarom. Ik zie het even niet meer zitten. Ik ben aan het huilen en ik weet zelf dus echt niet waarom. Het voelt alsof ik op dit moment degene ben die het het moeilijkste heeft van iedereen op de hele wereld. Een hele egoistische gedachte, want ik weet ook wel dat dat niet zo is. Geen idee of het komt doordat ik heb gedronken eergisteren of dat het de geestelijke ontwenning is. Het is in elk geval niet prettig. Ik ga maar even douchen en dan in bed liggen. Hopelijk slaap ik snel en voel ik me als ik wakker word beter.
Je hebt jarenlang je gevoelens onderdrukt en verdoofd. Nu is het tijd jezelf weer terug te vinden. Geef toe aan je depressieve gevoelens, zet er een lekker muziekje bij op en zorg dat je daarna juist iets doet dat je energie geeftquote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Hoop het volgende:
Een update dan maar weer.
Niet omdat ik echt iets te vertellen heb, maar omdat ik het kwijt moet.
Op dit moment voel ik me ronduit kut. Ik zou een ander woord kiezen als ik een woord wist dat de lading beter zou dekken. Ik ben depressief nu. Heel erg zelfs. Het liefste zou ik naar de winkel rennen om een krat bier te kopen. Ik ben ook woedend en ik heb zelf geen idee waarom. Ik zie het even niet meer zitten. Ik ben aan het huilen en ik weet zelf dus echt niet waarom. Het voelt alsof ik op dit moment degene ben die het het moeilijkste heeft van iedereen op de hele wereld. Een hele egoistische gedachte, want ik weet ook wel dat dat niet zo is. Geen idee of het komt doordat ik heb gedronken eergisteren of dat het de geestelijke ontwenning is. Het is in elk geval niet prettig. Ik ga maar even douchen en dan in bed liggen. Hopelijk slaap ik snel en voel ik me als ik wakker word beter.
Dat is te makkelijk, niet persoonlijk bedoeld, maar die jongenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kom op schouders er onder. Ga iets doen waarbij je niet aan drank denkt of hoeft te denken. Ga desnoods inderdaad een stuk fietsen!
Je kan hier zonder drank doorheen...
Binnen een bepaalde tijd kun je je post nog editenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:10 schreef Bellah het volgende:
Excuus voor die smiley, ik wilde zo'n open mond smiley doen, maar toen werd het dus een gapende..
Je kunt dit! Wij kunnen het ook zonder, en jij bent exponentieel cooler dan wij dus jij kunt het zeker. Kom op!
ik ook. Hoe gaat het Hoop?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:14 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik ben benieuwd naar een update van TS...
Noh, dan wel meteen een Star Wars marathon... Goeie tipquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Misschien is hij een Band of Brothers marathon aan het houden.
ja dat zijn we allemaal maar gewoon geduld hebben en Hoop komt vanzelf wel met nieuws in dit topicquote:
Waarom pas na de vakantie? Waarom niet morgen? Of vandaag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Stali het volgende:
... en ik heb het voornemen om na de vakantie ook maar eens even een poosje de drank te laten staan.
Waarom zou ik? Ik geniet van een wijntje en mijn leven lijdt er niet onder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom pas na de vakantie? Waarom niet morgen? Of vandaag?
Nu denk ik van wel maar ik weet eigenlijk niet helemaal zeker of ik het zo makkelijk laten kan he.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Stali, ik heb ook 'n tijdje niks gedronken omdat zo'n gewoonte er inderdaad insluipt en 't was totaal niet moeilijk om gewoon niks aan alcohol te drinken, gewoon doen.
M.
Inderdaad, dat dus. Hoop, we blijven je steunen, laat eens wat van je horen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Sonata het volgende:
Hoop? Kom maar terug, met welk nieuws je ook hebt... Mocht je wél een terugval hebben gehad, dan willen we je nog steeds steunen en je moed inpraten en mocht dat niet zo zijn, dan genieten we graag met je mee!
Hoopie, hoopie, hoopie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Sonata het volgende:
Hoop? Kom maar terug, met welk nieuws je ook hebt... Mocht je wél een terugval hebben gehad, dan willen we je nog steeds steunen en je moed inpraten en mocht dat niet zo zijn, dan genieten we graag met je mee!
Coole nicknamequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Inderdaad moet Hoop niet het gevoel hebben dat we niet meer achter hem staan als hij een terugslag heeft gehad... hij heeft een lange weg te gaan en het zou zonde zijn niets meer van hem te vernemen...
Met andere woorden... LAAT WAT VAN JE HOREN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |