Noh, dan wel meteen een Star Wars marathon... Goeie tipquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Misschien is hij een Band of Brothers marathon aan het houden.
ja dat zijn we allemaal maar gewoon geduld hebben en Hoop komt vanzelf wel met nieuws in dit topicquote:
Waarom pas na de vakantie? Waarom niet morgen? Of vandaag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Stali het volgende:
... en ik heb het voornemen om na de vakantie ook maar eens even een poosje de drank te laten staan.
Waarom zou ik? Ik geniet van een wijntje en mijn leven lijdt er niet onder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom pas na de vakantie? Waarom niet morgen? Of vandaag?
Nu denk ik van wel maar ik weet eigenlijk niet helemaal zeker of ik het zo makkelijk laten kan he.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Stali, ik heb ook 'n tijdje niks gedronken omdat zo'n gewoonte er inderdaad insluipt en 't was totaal niet moeilijk om gewoon niks aan alcohol te drinken, gewoon doen.
M.
Inderdaad, dat dus. Hoop, we blijven je steunen, laat eens wat van je horen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Sonata het volgende:
Hoop? Kom maar terug, met welk nieuws je ook hebt... Mocht je wél een terugval hebben gehad, dan willen we je nog steeds steunen en je moed inpraten en mocht dat niet zo zijn, dan genieten we graag met je mee!
Hoopie, hoopie, hoopie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Sonata het volgende:
Hoop? Kom maar terug, met welk nieuws je ook hebt... Mocht je wél een terugval hebben gehad, dan willen we je nog steeds steunen en je moed inpraten en mocht dat niet zo zijn, dan genieten we graag met je mee!
Coole nicknamequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Inderdaad moet Hoop niet het gevoel hebben dat we niet meer achter hem staan als hij een terugslag heeft gehad... hij heeft een lange weg te gaan en het zou zonde zijn niets meer van hem te vernemen...
Met andere woorden... LAAT WAT VAN JE HOREN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |