tjonge jonge of het niet al duidelijk is dat dit een hoax isquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:09 schreef Twinky het volgende:
ik heb net gedroomd dat hij had gereageerd
Denk eerder een FAIL maar als ie het weer eens gaat proberen kannie hier terecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
tjonge jonge of het niet al duidelijk is dat dit een hoax iser zijn nog genoeg andere reacties die je mag gaan weghalen dan RE
![]()
in dat geval: reken er maar niet op. Verslaafden moeten dan eerst eventjes inhalen wat ze die tijd gemist denken te hebben en gaan vrijwel altijd meer [insert verslavende stof] gebruiken. De angst om het nog een keer los te moeten laten overheerst nu en over een aantal maanden komt er een nieuwe pogingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:19 schreef Manono het volgende:
[..]
Denk eerder een FAIL maar als ie het weer eens gaat proberen kannie hier terecht.
Jij hebt ook niet veel te doen hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:09 schreef Twinky het volgende:
ik heb net gedroomd dat hij had gereageerd
Lijkt me niet, dan kan niemand meer onder een kloon onder R&P posten, lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan een admin niet een keer een kloonscan doen?
Terwijl je soms toch héél graag zou willen weten wie het is. Alleen om maar te weten of het goed gaat.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef maok het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan kan niemand meer onder een kloon onder R&P posten, lijkt me niet de bedoeling.
Als het goed zou gaan dan denk ik dat Hoop het hier ons wel zou melden...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Terwijl je soms toch héél graag zou willen weten wie het is. Alleen om maar te weten of het goed gaat.
Ja of een terugval waar hij zich voor schaamt... Maar goed komt er op neer dat we hem waarschijnlijk niet meer zullen zien hier denk ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |