Wel vreemd aangezien hij eerder wel altijd updates gaf. Ik hoop dat hij snel iets van zich laat horen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:10 schreef static het volgende:
Misschien is hij vergeten onder zijn kloon te posten.
Of z'n lever weet niet wat 'm overkomt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef Xennia het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon iets onschuldigs zijn, misschien is zijn vriendin op bezoek
Ja daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef Xennia het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon iets onschuldigs zijn, misschien is zijn vriendin op bezoek
Dat dacht ik bij het eerste deel al.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:39 schreef Biancavia het volgende:
Misschien blijkt het toch een hoax te zijn.
Ik dacht het niet maar het scoot wel even door m'n hoofd, stel dat...dat zou wel de beste hoax zijn van dit jaarquote:
valse hoopquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:35 schreef kree het volgende:
echt jammer, denk niet dat het een hoax is, maar dat "hoop" weer in zijn oude ritme vervallen is.
Toch hoop ik nog op een berichtje van hem
Idd, als je de hoax opeist moet je natuurlijk wel met bewijs komen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:15 schreef DuchessX het volgende:
Ook als het een hoax is wordt een reactie van Hoop op prijs gesteld.
En dit soort reacties begrijp ik al helemaal niet.quote:Als 't 'n hoax was was 't wel 'n goeie.
Omdat hoaxen over het algemeen niet geloofwaardig overkomen, bij een hoax hoeft het niet te zijn dat het grappig is (ik zou het ook niet leuk vinden als dit een hoax is) maar hoop zou ons allemaal ontzettend goed beet hebben gehad. Zo'n goede hoax ben ik nog niet tegengekomen danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:39 schreef Stali het volgende:
Waarom gaat men hier uit van een hoax? Is het niet voor de hand liggender dat het stoppen met drinken mis is gegaan?
[..]
En dit soort reacties begrijp ik al helemaal niet.
Wat is er dan precies zo grappig aan? Iemand zegt een alcoholprobleem te hebben maar het is niet echt zo.
Nou, ik kom echt niet meer bij van het lachen hoor..
Het is natuurlijk allemaal maar internet en je weet nooit of iets waar is. Maar om dit hoax van het jaar te noemen, zoals iemand dit topic heeft genoemd, geeft wel een bedroevend niveau aan.
Ik vind dat wanneer iemand anoniem besluit te posten omdat hij/zij het roer om wil gooien en te stoppen met drinken heel geloofwaardig. Voor een hoax zou een topic als deze geopend moeten zijn door de grootste baggeraar van ONZ onder zijn eigen account.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:48 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Omdat hoaxen over het algemeen niet geloofwaardig overkomen, bij een hoax hoeft het niet te zijn dat het grappig is (ik zou het ook niet leuk vinden als dit een hoax is) maar hoop zou ons allemaal ontzettend goed beet hebben gehad. Zo'n goede hoax ben ik nog niet tegengekomen danIk bedoel met hoax van het jaar niet dat diegene de meeste humor heeft, maar dat bijna iedereen er met open ogen ingelopen zou zijn
Dat wel idd, toch kan ik me niet voorstellen dat het echt een hoax is, dan had die grappenmaker toch allang ons hier "uitgelachen" onder de naam hoopquote:Op zondag 1 juni 2008 00:43 schreef Smurk het volgende:
Ach.... Als het een hoax is geweest, dan zijn er idergeval wat mensen gaan nadenken over alcoholisme.
Missie geslaagt
Tja.... Als hij geen hoax is en idd aan de drank is, dan voelt ie zich verdomd schuldig en is ie heel boos opzichzelf en dat kan tot rare gedachte kronkels lijden. Met het idee dat iedereen hem zwak vindt of wat dan ook...quote:Op zondag 1 juni 2008 00:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat wel idd, toch kan ik me niet voorstellen dat het echt een hoax is, dan had die grappenmaker toch allang ons hier "uitgelachen" onder de naam hoop![]()
Ik denk dat hoop toch gewoon weer zit te zuipen en het niet durft te melden oid. toch wel vreemd als je anoniem reageerd maartoch
Hoop's reactie na twee biertjes van die Italiaan... vol boosheid.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat wel idd, toch kan ik me niet voorstellen dat het echt een hoax is, dan had die grappenmaker toch allang ons hier "uitgelachen" onder de naam hoop![]()
Ik denk dat hoop toch gewoon weer zit te zuipen en het niet durft te melden oid. toch wel vreemd als je anoniem reageerd maartoch
Misschien dat je het topic leest voor je domme vragen stelt?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:15 schreef Kevin_NL het volgende:
hoe kwam je zonder werk eigenlijk aan het geld voor al dat bier enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
tsja, alles kan natuurlijk. Kloon scans worden alleen gedaan bij policy overschrijdend gedrag enzo, ook moderators hoeven niet te weten van wie een kloon is, en terecht.quote:Op maandag 2 juni 2008 07:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
't zou natuurlijk ook een Croupouque / "Robbie Ricardo" kloon kunnen zijn? Trouwens, kan een mod of admin niet uitzoeken wie Hoop nou eigenlijk is?
Dat lijkt me ook niet goed nee.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, alles kan natuurlijk. Kloon scans worden alleen gedaan bij policy overschrijdend gedrag enzo, ook moderators hoeven niet te weten van wie een kloon is, en terecht.
Nee, ik vind dat niet nonchalant hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet goed nee.
Imho is dit allemaal geen grote grap En zowel boeit het nog weinig en heeft de TS gewoon het recht om niet meer te reageren. Het kan dat hij weer is terug gevallen en nu niet meer wilt reageren...maar goed het kan ook iets anders zijn...we merken het wel...of is dat te nonchelant?
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, alles kan natuurlijk. Kloon scans worden alleen gedaan bij policy overschrijdend gedrag enzo, ook moderators hoeven niet te weten van wie een kloon is, en terecht.
Me too!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet nonchalant hoor.
De kans op een terugval is groot maar Hoop heeft het recht om niet te reageren.
En zijn identiteit of andere useraccount achterhalen zou niet integer zijn en zelfs slecht voor een subforum als R&P waarin veel mensen met een kloon hun verhaal doen.
Kunnen alleen maar hopen dat hij nog wat van zich laat horen. Moet zeggen dat ik dit topic iedere dag aanklik om even te kijken of hij misschien wat gepost heeft.
Er vanuitgaande dat het geen hoax is, helpen dit soort opmerkingen hem enkel aan meer drank dan een beter leven.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef Flashwin het volgende:
Gast, ook al heb je gefaald, laat het ons op zn minst weten. Zoveel mensen die jou oprecht steunden...
Laten we dan op z'n minst hopen op het laatste, dat 'ie opgenomen is. Word er eigenlijk nog een nieuw topic geopent als deze vol is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:24 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat het geen hoax is, helpen dit soort opmerkingen hem enkel aan meer drank dan een beter leven.
Hoe dan ook is het Hoop's eigen keuze. Waarschijnlijk kiest hij toch voor drank of is 'ie opgenomen..misschien is het een hoax
De hoop is vervlogenquote:
ik denk als Hoop meeleest dat hij zich best realiseert dat er erg veel mensen meeleven maar dat het ook best confronterend kan zijn om zoveel mensen teleur te stellen (in zijn ogen dan). Dat is natuurlijk niet waar maar je kunt er weinig aan doen. Vooralsnog laten we het hier dan maar bij en mocht Hoop weer de behoefte hebben om te reageren zal hij dat middels een nieuw topic willen doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we dan op z'n minst hopen op het laatste, dat 'ie opgenomen is. Word er eigenlijk nog een nieuw topic geopent als deze vol is?
De vorige keer is er ook door iemand anders een topic geopend...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we dan op z'n minst hopen op het laatste, dat 'ie opgenomen is. Word er eigenlijk nog een nieuw topic geopent als deze vol is?
Dat is het falen, niet wat Hoop doet. Oprecht meeleven met iemand via internet, te triest. Jullie zijn allemaal in de überprank gestortquote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef Flashwin het volgende:
Gast, ook al heb je gefaald, laat het ons op zn minst weten. Zoveel mensen die jou oprecht steunden...
Ach, jij hebt nooit liefde in je leven gekend, dus enig recht van spreken heb je ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:34 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat is het falen, niet wat Hoop doet. Oprecht meeleven met iemand via internet, te triest. Jullie zijn allemaal in de überprank gestort
Irrelevant. Ik geef niet kansloos mijn steun uit aan een of andere internetheld met teveel vrije tijd, dat zegt niks over liefde kennen. En hou jij van die Hoop dan? Nog triester, houden van iemand die je van internet kentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ach, jij hebt nooit liefde in je leven gekend, dus enig recht van spreken heb je ook niet.
Medeleven tonen en steun bieden aan mensen die het nodig hebben is juist een van de punten die de mens mens maakt. Elk mens streeft toch naar een idee om het beter te krijgen dan hoe hij het heeft of hoe de wereld is. Als dat via een berichtje hier op het forum voor een ander kan zijn is dat toch super mooi?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:57 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Irrelevant. Ik geef niet kansloos mijn steun uit aan een of andere internetheld met teveel vrije tijd, dat zegt niks over liefde kennen. En hou jij van die Hoop dan? Nog triester, houden van iemand die je van internet kent
vind je nou écht dat je rechten kunt ontlenen aan het lezen van wat pagina's op Fok ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:07 schreef honda1990 het volgende:
Hoop, je bent niet verplicht om te reageren, maar wij hebben de moeite genomen om 2 topics door te lezen, jou aan te moedigen en te steunen. Ookal voel je je slecht, schuldig stom laat aub wat van je horen, ook al gaat het niet goed en wil je ook niet meer stoppen, laat gewoon wat weten. Ik vind dat je het niet kan maken om zomaar weg te blijven
Tuurlijk, als er meer dan 100 mensen de pagina's doorlezen moet iemand eigenlijk een boete krijgen als diegene niet meer post. Ik denk dat Danny het volledig met deze regel eens is, het zou me niks verbazen als deze regeling binnenkort ingaatquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
vind je nou écht dat je rechten kunt ontlenen aan het lezen van wat pagina's op Fok ?
tjonge jonge of het niet al duidelijk is dat dit een hoax isquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:09 schreef Twinky het volgende:
ik heb net gedroomd dat hij had gereageerd
Denk eerder een FAIL maar als ie het weer eens gaat proberen kannie hier terecht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
tjonge jonge of het niet al duidelijk is dat dit een hoax iser zijn nog genoeg andere reacties die je mag gaan weghalen dan RE
![]()
in dat geval: reken er maar niet op. Verslaafden moeten dan eerst eventjes inhalen wat ze die tijd gemist denken te hebben en gaan vrijwel altijd meer [insert verslavende stof] gebruiken. De angst om het nog een keer los te moeten laten overheerst nu en over een aantal maanden komt er een nieuwe pogingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:19 schreef Manono het volgende:
[..]
Denk eerder een FAIL maar als ie het weer eens gaat proberen kannie hier terecht.
Jij hebt ook niet veel te doen hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:09 schreef Twinky het volgende:
ik heb net gedroomd dat hij had gereageerd
Lijkt me niet, dan kan niemand meer onder een kloon onder R&P posten, lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan een admin niet een keer een kloonscan doen?
Terwijl je soms toch héél graag zou willen weten wie het is. Alleen om maar te weten of het goed gaat.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef maok het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan kan niemand meer onder een kloon onder R&P posten, lijkt me niet de bedoeling.
Als het goed zou gaan dan denk ik dat Hoop het hier ons wel zou melden...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Terwijl je soms toch héél graag zou willen weten wie het is. Alleen om maar te weten of het goed gaat.
Ja of een terugval waar hij zich voor schaamt... Maar goed komt er op neer dat we hem waarschijnlijk niet meer zullen zien hier denk ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |