quote:
Op zondag 25 mei 2008 06:22 schreef Hoop het volgende:Ik ben er niet trots op, maar ik bestelde dus een pizza. Nu ben ik daar een redelijk vaste klant. Als cadeau kreeg ik 2 pilsjes....
Hoi, ik lurk al vanaf het begin me met dit topic en het vorige en hier zat ik dus van KUT. Jij vast nog wel 457 keer meer dan ik, maar goed

Verder vind ik je een gozer met karakter (én een verslaving die deel is gaan uitmaken daarvan...) en hoop ik dat je het ondanks deze terugval door kunt trekken de goede kant op!
Ik denk dat het goed is om even een lijstje te maken van dingen die op je pad kunnen komen en wat jij dan gaat doen. Dus:
-gratis drank? -> nee dank u / gooi buiten in de prullenbak / geef aan andere klant / weetikveel
-verjaardag -> vantevoren aangeven geen drank, zet jezelf maar lekker klem
Daarnaast wou ik opmerken dat je van fast food lijkt te leven, met het incidentele risico erbij van drank die erbij geleverd kan worden. Hou daarmee op! Je kan best zelf een pizza in de oven schuiven, en dan kun je er nog iets lekkerders en gezonders van maken ook én goedkoper uit zijn.
Ga morgen naar de Aldi of zo'n salekeet of de markt en sla eens een boel groenten in en "verdoe" je tijd met gezond koken! Gezond eten werkt ook door op je humeur en weerstand. Voor makkelijke recepten PM me maar, ik ben ook begonnen met een ei bakken, helemaal gefascineerd toekijkend, dus ik weer waar ik het over heb.
Ook veel gehoord hier: zorg dat je iets te doen hebt. Ik hoor je -heel goed- praten over wandelingetjes en fietsen, maar probeer ook een dagritme mét invulling te gaan zoeken. 's Nachts niet kunnen slapen? Jammer! Gewoon overdag niet in je nest liggen. Vaste tijden naar bed. Nieuw ochtendritueeltje zoeken, vroeg beginnen met aanpakken van *iets* want dan blijf je wel actief. Leer desnoods blokfluit spelen of doe een LOI-cursus. Ik noem maar wat.
Hoe dan ook, sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team