quote:
quote:Top 10 Posters
1 swarmahoer - 4114
2 Yashaaaaa - 3372
3 Mikkie - 3251
4 PietjePuk007 - 3060
5 Hertog_Martin - 2802
6 Cocktailprikker - 982
7 DJKoster - 922
8 Houniet - 869
9 LucasBergman - 697
10 Californium - 612
quote:
Ga werken!quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga werken!
dan krijg ik misschien nog antwoord op mijn vraag naar verlaten locaties in en om Nijmegen
ik had tog al een tip gegeven oude han gebouw in dukenburgquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga werken!
dan krijg ik misschien nog antwoord op mijn vraag naar verlaten locaties in en om Nijmegen
Mja,... meerdere tips zijn welkomquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had tog al een tip gegeven oude han gebouw in dukenburggeen idee of t nog leegstaat maar ziet er niet uit iig
Is het ook....Maar op het einde is er weinig praktijkwerk en veel verslag-schrijf werk en dan kan de verveling nogal eens toeslaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
stage is hardstikke leuk johhier teminste wel
Doe's ff vertellen wat je doet, onderwerp, studie enzo...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het ook....Maar op het einde is er weinig praktijkwerk en veel verslag-schrijf werk en dan kan de verveling nogal eens toeslaan
Ik studeer: biologie en medisch laboratoriumonderzoek op de HAN te Nijmegen en op het moment doe ik op mijn stage onderzoek naar erfelijke doofheid...Op het Radboudquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Doe's ff vertellen wat je doet, onderwerp, studie enzo...
Jah...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
en iedereen aan wie je dit vertelt zegt: wat zeg je ?
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
en iedereen aan wie je dit vertelt zegt: wat zeg je ?
Nietsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
De vraag is, hoe doe je dat onderzoek? Wat bekijk je onder de miscroscoop
?
Oh datquote:The polymerase chain reaction (PCR) is a technique widely used in molecular biology. It derives its name from one of its key components, a DNA polymerase used to amplify a piece of DNA by in vitro enzymatic replication. As PCR progresses, the DNA thus generated is itself used as template for replication. This sets in motion a chain reaction in which the DNA template is exponentially amplified. With PCR it is possible to amplify a single or few copies of a piece of DNA across several orders of magnitude, generating millions or more copies of the DNA piece. PCR can be extensively modified to perform a wide array of genetic manipulations.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
heb ik in mn 1e jaar zelfs gehad
Aw....*aaioverdebolgeefsmiliequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
echt leuk vrouwtjes kijkenmn kantoor zit aan de straat en komt een boel voorbij lopen...
mn concentratie
Waar zit je, kom ik erbijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
echt leuk vrouwtjes kijkenmn kantoor zit aan de straat en komt een boel voorbij lopen...
mn concentratie
quote:
quote:
Whoehahaha....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
5?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
M'n 5 wat doe je
anywaaays ik ben naar Frankrijk, in ieder geval het Hoofdstuk Frankrijk dan![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en als je op STA druktstaat Pietje bovenaan met 2 topics Nijmegen en R'dam
Aha... Je maakt DNA-constructen en checkt de grootte op agarosegelletjes of wat? Doe je verder nog functionele testen? Transformaties en expressies in cellen of alleen het moleculair biologisch gedeelte?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef Californium het volgende:
[..]
NietsMicroscopen
PCR en gelletjes
Alleen PCR en gel....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aha... Je maakt DNA-constructen en checkt de grootte op agarosegelletjes of wat? Doe je verder nog functionele testen? Transformaties en expressies in cellen of alleen het moleculair biologisch gedeelte?
Ik weetquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Houniet het volgende:
Cali.
je bent er gewoon te weinigquote:
valt meequote:
Cali gaat te snel bedoel jequote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cali gaat te snel bedoel je!
@ swarmahoer: ik zat gisteren in zo'n blauw/wit hok met me laptop maar dat gaat ook niet. Wat een vrouwen elke keer.
Je ging toch werken?quote:
wat is een blauw/wit hok? en waar waren de vrouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cali gaat te snel bedoel je!
@ swarmahoer: ik zat gisteren in zo'n blauw/wit hok met me laptop maar dat gaat ook niet. Wat een vrouwen elke keer.
leuk werkquote:
Op het HAN heb je van die maffe dozen waar je in kan zitten. Die staan in de gangpaden, waar de vrouwen lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is een blauw/wit hok? en waar waren de vrouwen
Spannendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen PCR en gel....
En geen DNA constructen...Sequencen
Volgend jaar waarschijnlijk constructen maken met afstuderen
Dat is dus mijn probleemquote:
Correctie...volgende jaar ga ik celkweek constucten maken..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SpannendHi-dye formamide?
Constructen maken... niet zo spannendKnippen, ligeren, PCR... Let goed op de Start en Stop codons... mijn Fusie-eiwitten deden het niet omdat het stop-codon voor het gekoppelde eiwit nog aanwezig was
En toen had ik geen fluorescent signaal
Ik had volgens mij gewoon DNA-gesequenced... Western Blotjes kan ik inmiddels ook al niet meer zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Correctie...volgende jaar ga ik celkweek constucten maken..(jeweetwel menselijke cellen) Sequencen? Volgens mij doe je genescan met Hi-dye formahide....? of niet? Mja ik kan hoe het gaat met fusie-eiwitten en zo hoor,..en PCR kan ik ook wel....150 keer gedaan deze stage
Welk lab?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
Ik ga koekje eten![]()
Mag niet op het lab he
moet je wel ff fotos posten van je nieuwe coupequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem
Geen flauw idee welke kapper in Nmgn goed is!
Dus ik moet telkens wachten tot ik bij m'n ouders ben en tijd en geld heb... dus ben in Wageningen naar de kapper geweest
Ik heb verschillende geprobeerd hier... Your Image, Team Kappers, De Herenkamerkappers... eerste twee was ik niet echt tevreden over... de laatste was vrij prijzig en mwah mwah... Was laatst bij Annie Kapsalon (die naam ook) boven in de Molenpoort geweest en daar was ik wel tevreden overquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem
Geen flauw idee welke kapper in Nmgn goed is!
Dus ik moet telkens wachten tot ik bij m'n ouders ben en tijd en geld heb... dus ben in Wageningen naar de kapper geweest
"Als ik werk dan fok ik [...] en het betaalt ook goed..."quote:
Na-K-ATPase schijnt ook te maken te hebben met migraine etc.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef Brammie1 het volgende:
biologisch verantwoorde discussie hier![]()
Ik doe nu ook stage, ik onderzoek de activiteit van Na-K-ATPase in 4 populaties Solea Senegalensis
Na-Ka-ATPase zit in zowat elke cel. En ik werk alleen met homogenaten van kieuw en nier, ik mag nog geen dieren aanraken (artikel 9)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Na-K-ATPase schijnt ook te maken te hebben met migraine etc.
Al vissen met hoofdpijn gezien?
Resistance is futilequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh noes, biologen nemen 't topic over.
Je hebt je artikel 9 certificaat nog niet bedoel je? Heb m bij het CDL gehaald... niet zo heel moeilijk en je krijgt een discussiemiddag met iemand van proefdiervrijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Na-Ka-ATPase zit in zowat elke cel. En ik werk alleen met homogenaten van kieuw en nier, ik mag nog geen dieren aanraken (artikel 9)
Klopt, die heb ik nog niet. In m'n master ga ik proefdierkunde doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt je artikel 9 certificaat nog niet bedoel je? Heb m bij het CDL gehaald... niet zo heel moeilijk en je krijgt een discussiemiddag met iemand van proefdiervrij
Wetenschap... geylquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef Brammie1 het volgende:
Voor de leken:
Na-K-ATPase (wiki)
nee het is geen rickroll
Eens isquote:
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef Brammie1 het volgende:
biologisch verantwoorde discussie hier![]()
Ik doe nu ook stage, ik onderzoek de activiteit van Na-K-ATPase in 4 populaties Solea Senegalensis
doel is uiteindelijk middels een Arrhenius plot te bepalen of bepaalde populaties verschillende isovormen van Na-K-ATPase tot expressie brengen
Oh ja, gelukkig zit er ook maar 1 lab in het Radboudquote:
UMCN. Antropogenetica route 855quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh ja, gelukkig zit er ook maar 1 lab in het Radboud
Whaha... ik bel je maandag welquote:
Whahahahaha...je weet het nummer te vinden en je weet naar wie je moet vragenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whaha... ik bel je maandag welCentraal OK complex route 678
nu kunnen we een calitje doenquote:
Bel maar aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu kunnen we een calitje doen![]()
pietje ga je mee?
Krijg waarschijnlijk het secretariaat van Antropogenetica oid...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Whahahahaha...je weet het nummer te vinden en je weet naar wie je moet vragen
Derde....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nog gewonnen trouwens met bowlen
Biologen zijn eng, voor je 't weet hebben ze je DNAquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
nu kunnen we een calitje doen![]()
pietje ga je mee?
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Krijg waarschijnlijk het secretariaat van Antropogenetica oid...
Doodkapje: "Goedemorgen met Doodkapje... is Californium aanwezig...?"
Secretaresse:
Doodkapje: LOLZ0R!11!!1111
Cali
ah mooi zo, dus volgende meet durf je t op te nemen tegen mikkie en mij ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Derde....Maar er zitten er 2 boven mij die het veel vaker doen, dus ik vind het wel goed
Die heb ik niet eens gekekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat een spelfouten in die Outro zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Biologen zijn eng, voor je 't weet hebben ze je DNA
Ik check het personeelsbestand wel voor de afdeling... en anders zie ik je wel op het forumquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Of je belt gewoon het LAB op waar ik zit...
Uiteraardquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah mooi zo, dus volgende meet durf je t op te nemen tegen mikkie en mij ?
Mja... Biologen wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Biologen zijn eng, voor je 't weet hebben ze je DNA
Of stuur me een e-mail....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik check het personeelsbestand wel voor de afdeling... en anders zie ik je wel op het forum
En Californium is je voor- of achternaam?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Of stuur me een e-mail....Alle medewerkers staan in het bestand
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En Californium is je voor- of achternaam?
Ik weet jou voornaam dus zal niet zo moeilijk te vinden zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En Californium is je voor- of achternaam?
jaquote:
Tot maandag danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet jou voornaam dus zal niet zo moeilijk te vinden zijn
Wie is coctail dan weer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
coctail heeft bijna 100 hyves vriendenen hij houdt van de headhunterz.. komen die op emporium houniet ?
Of ik ga je even opzoeken en een calitje uithalenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
coctail heeft bijna 100 hyves vriendenen hij houdt van de headhunterz.. komen die op emporium houniet ?
Doe maar... de afdeling is vandaag toch al om 13:00 gesloten... *heb al weekend jeweetsch*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Of ik ga je even opzoeken en een calitje uithalen
moet je vaker in t topic komenquote:
hyves, pm, mag allemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef LastRequest het volgende:
@ Doodkapje thanks, ja ik zie het dus niet zo zitten om random kappers te proberenben een mietje op dat gebied hahah.. en swarma ben niet echt van plan hier foto's te posten ofzo
Neequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Doe maar... de afdeling is vandaag toch al om 13:00 gesloten... *heb al weekend jeweetsch*
Is het zooo erg?! En dan ga je daar helemaal voor naar Wageningen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef LastRequest het volgende:
@ Doodkapje thanks, ja ik zie het dus niet zo zitten om random kappers te proberenben een mietje op dat gebied hahah.. en swarma ben niet echt van plan hier foto's te posten ofzo
Pfft... Werken,... sociaal leven naast werken... waar haal ik de tijd vandaanquote:
Of lekker in het park lerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmmmm de zon
Maar nu toch maar weer even binnen serieus leren
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dat wilde ik laatst doen.. en dat is echt kutmên wat word ik daar afgeleid..
Maarja ik heb in Nijmegen geen tuin ofzo dus ik zal wel moeten als ik wil..
Maar bij mijn ouders kan ik kiezen uit ligbedden/ hangmat / bankstelletje/ lekkere kiepstoel
Checklist voor succesvol leren in het park/op het Waalstrandje:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dat wilde ik laatst doen.. en dat is echt kutmên wat word ik daar afgeleid..
Maarja ik heb in Nijmegen geen tuin ofzo dus ik zal wel moeten als ik wil..
Maar bij mijn ouders kan ik kiezen uit ligbedden/ hangmat / bankstelletje/ lekkere kiepstoel
In de Stage SC topics heb ik vaak genoeg rond de 100 / 110 posts per topic...maar das niet genoeg om in de lijst te komenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarja er kan er maar 1 de winnaar zijn
Spam-records
108 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #92 - waar Mikkie en Moblo heul zelfstandig zijn
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
102 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #91 - waar R&P en SEX nu ook via MSN samen gaan
98 posts - swarmahoer - Nijmegen # 33 waar we benieuwd zijn naar het zusje van lucas
95 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #98 Waar de rust terug is, maar mikkie nog niet!
Nah goed 2 dan
laat maar gaat vanzelf overquote:
Volgende week es proberen.. das ook een minder klote vak dan ditquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Checklist voor succesvol leren in het park/op het Waalstrandje:
*MP3 spelert
*Jasje/matje/handdoekrinken en iets te eten
*Studiemateriaal
*Zonnebril
Vooral geen vrienden meenemen, checken of je niet perongeluk op een spuit gaat liggen (indien Kronenburgerpark) en semi-genieten van de zon.
Hee hoer... we delen een plaatsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aibmi (1 posts, 0.7%)
Brammie1 (4 posts, 2.9%)
Californium (52 posts, 38%)
DJKoster (1 posts, 0.7%)
Doodkapje (23 posts, 16.8%)
Faithy (5 posts, 3.6%)
Houniet (8 posts, 5.8%)
LastRequest (2 posts, 1.5%)
PietjePuk007 (12 posts, 8.8%)
swarmahoer (23 posts, 16.8%)
Yashaaaaa (6 posts, 4.4%)
Totaal aantal posts: 137
Ik heb een fanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
je had een ban bedoel jequote:
Oh ik heb nog een pakje sigaren ergens liggenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:08 schreef Dupje het volgende:
Ahhh onze entreeprijs van tuinfeest is gedaald! Het is nu 12,50 euro.
En verder is het promofilmpje klaar:
KLIK!!
quote:
waar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog reactie op Cali:
Dat zou haast wel moetenAangezien er maar 300 gepost kunnen worden
Of is het daar echt solo/duo
in de op staat een link onderaan nijmegen statsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee hoer... we delen een plaatsDaar moet een Nieuw Ligt op gedronken worden... dat moet sowieso met dit weer...
Hoe vind ik die stats?
quote:
ziet er tof uit dup!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:08 schreef Dupje het volgende:
Ahhh onze entreeprijs van tuinfeest is gedaald! Het is nu 12,50 euro.
En verder is het promofilmpje klaar:
KLIK!!
ik ga niet in pak, dan word ie viesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ziet er tof uit dup!
Zal ik een galajurk aandoen en een prinsessekroontje net als Amanda
Dan zie ik je van de week op de OK verschijnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dan moet ik nog wel even een boobjob doen
owja de jetsers van yasha,.., je begint er zelf weer over hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
das de komende nijmegen meetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:12 schreef Californium het volgende:
Feest? waar?
stage wordt neit bijgehouden toch ? of wel...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vorige paginaDat je zei dat je in stage ook vaak 100 post had maar niet in de top kwam
Wel op dezelfde site als die van onsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stage wordt neit bijgehouden toch ? of wel...
das oo kweer zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet de komende de komende is over 2 weken
Ik ken dan helemaal niemand en jullie zijn vast heel eng en gaan nare dingen zeggen en wijzen enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das de komende nijmegen meetmaar zul je niet bijzijn gok ik
?
Ik proef wat onzekerheid, of is het sarcasme?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dit dus....We hebben nog al wat spammers...Vandaar dt we ook bij nummer 449 zijnquote:Spam-records
135 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
134 posts - Teardrop-nl - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
120 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 237 Inspiratie nodig voor mijn stageverslag!
111 posts - Zosk - Stage SC #25 Het gaat nog niet snel genoeg!
111 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 230 Titelloos topic
Met raceauto's er op?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een nieuwe agenda gekocht supermooi
Kleine kansquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das de komende nijmegen meetmaar zul je niet bijzijn gok ik
?
Ik wilde als Amanda gaan zeg ik.. Haar jetsers zijn HUGE mijne nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik proef wat onzekerheid, of is het sarcasme?
Die van haar zijn ook fake...Ze hebben haar hersenen erin gepropt...vandaar dat ze zo dom is...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde als Amanda gaan zeg ik.. Haar jetsers zijn HUGE mijne nietvandaar dat als ik echt als haar wil gaan ik een boobjob of een wonderbra nodig heb
Bert en Erniequote:
Tegen wiequote:
Lets do it!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
0.68 posts per minuut - Nijmegen #101 - Cali gluurt nog ff mee
en dat was een kwartier geleden.. ik zeg voor 5 uur moet deze voldan zullen we vast wel nieuw record hebben
Zat er eigenlijk een allochtoon in de Gouden Kooi? Anders ga ik wel als zo eentje... scheelt een hoopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde als Amanda gaan zeg ik.. Haar jetsers zijn HUGE mijne nietvandaar dat als ik echt als haar wil gaan ik een boobjob of een wonderbra nodig heb
natasiaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zat er eigenlijk een allochtoon in de Gouden Kooi? Anders ga ik wel als zo eentje... scheelt een hoop
en ik doe geen negerinnenpruik op
BRIan was in NL geboren maar in Bonaire opgegroeid ofzo..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zat er eigenlijk een allochtoon in de Gouden Kooi? Anders ga ik wel als zo eentje... scheelt een hoop
en ik doe geen negerinnenpruik op
Ik vind hem een beetje falendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
super chill bluetooth op mn laptop
ik nietquote:
spannendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik niet![]()
per dag ingedeeld kan ik precies schrijven wat ik allemaal niet gedaan heb
mooi weer rijder alert!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:20 schreef Dupje het volgende:
Jeetje wat zijn jullie snel vandaag.
Vet filmpje he! En nee geen Rickroll
Ik ben even naar paardje toe!
staat toch duidelijk 2008 opquote:
9 ende pagina volgens mijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
jij hebt m anders ingedeel denk ik.. ik heb totaal 6 paginasen de 5e is net begonnen
anders kan ik niet zoveel postenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Achteraf waren die stats misschien toch niet zo'n goed idee.
dan hadden we ook nooit geweten dat ik de grootste spamhoer was natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Achteraf waren die stats misschien toch niet zo'n goed idee.
Nee vast nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan hadden we ook nooit geweten dat ik de grootste spamhoer was natuurlijk
ja na dat de stats er waren .. daarvoor domineerde ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Correctie.. ik sta op nr 1 en 3 keer in de top 5 dus
ow leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Correctie.. ik sta op nr 1 en 3 keer in de top 5 dus
valt ook iets over te zeggen natuurlijkquote:
Is dat Cameron Diazquote:
last request al terug van de kapperquote:
Grote borsten zijn uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jupquote:
Een film of wat? Ze zal toch geen britney Spears symptonen gaan vertonen?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:31 schreef Californium het volgende:
Een film of wat?
dat zeggen mensen wiens vriendin minderbedeeld isquote:
Laat ik nou net vrijgezel zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zeggen mensen wiens vriendin minderbedeeld is
ik verveelde me al vandaag.. fp bijlezen was nog niet in me opgekomenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, om eraan te wennen gaat ze ook in 't openbaar zo, zie FP
.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zeggen mensen wiens vriendin minderbedeeld is
ja werken muntverkoopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:38 schreef Houniet het volgende:
swarma ging jij nou naar Emporium?
jazekerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:38 schreef Doodkapje het volgende:
Zo... weekcorvee alweer gedaan...
Gaat er iemand nog naar Van Buren vanavond?
Is dit feest een beetje ok?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jazekereerst werken en dan genieten
quote:
vorige keer was die echt gaafquote:
als k bar deed kon ik je ws nog goed helpen ook maar bij de munten is alles via de computer geregeldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oke, dus jij gaat mij goede shit verkopen ouwe?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als k bar deed kon ik je ws nog goed helpen ook maar bij de munten is alles via de computer geregeld
doeiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:41 schreef Californium het volgende:
Ik ga naar huisje toeLekker eten...misschien tot straks
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben over 10 min weg dus opshieten met dat topic als er nog een record verbroken moet worden
Ja een film met Monica Bellucci http://www.imdb.com/title/tt0290673/quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
wat is irreversible? n film neem i kaan ?
Nope sorry naar huis huis toequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:44 schreef swarmahoer het volgende:
maar niemand verder die naar vb gaat vanavond?
jij verkloot mijn 8quote:
dat dusquote:
Ik verkloot zo wat anders.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, is dit officieel 't meest kansloze topic van de 101 die er zijn?
iets met postrechten ofzoquote:
wat dan? Ach ja....ik ga nu naar huis toequote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken meer over ons
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik help nog even tijdens het koken!
En mijn kapsel is prima gelukt hoor, ik wilde alleen niet hier foto's posten
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |