Ik studeer: biologie en medisch laboratoriumonderzoek op de HAN te Nijmegen en op het moment doe ik op mijn stage onderzoek naar erfelijke doofheid...Op het Radboudquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Doe's ff vertellen wat je doet, onderwerp, studie enzo...
Jah...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
en iedereen aan wie je dit vertelt zegt: wat zeg je ?
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
en iedereen aan wie je dit vertelt zegt: wat zeg je ?
Nietsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
De vraag is, hoe doe je dat onderzoek? Wat bekijk je onder de miscroscoop
?
Oh datquote:The polymerase chain reaction (PCR) is a technique widely used in molecular biology. It derives its name from one of its key components, a DNA polymerase used to amplify a piece of DNA by in vitro enzymatic replication. As PCR progresses, the DNA thus generated is itself used as template for replication. This sets in motion a chain reaction in which the DNA template is exponentially amplified. With PCR it is possible to amplify a single or few copies of a piece of DNA across several orders of magnitude, generating millions or more copies of the DNA piece. PCR can be extensively modified to perform a wide array of genetic manipulations.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
heb ik in mn 1e jaar zelfs gehad
Aw....*aaioverdebolgeefsmiliequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
echt leuk vrouwtjes kijkenmn kantoor zit aan de straat en komt een boel voorbij lopen...
mn concentratie
Waar zit je, kom ik erbijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
echt leuk vrouwtjes kijkenmn kantoor zit aan de straat en komt een boel voorbij lopen...
mn concentratie
quote:
quote:
Whoehahaha....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
5?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
M'n 5 wat doe je
anywaaays ik ben naar Frankrijk, in ieder geval het Hoofdstuk Frankrijk dan![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en als je op STA druktstaat Pietje bovenaan met 2 topics Nijmegen en R'dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |