jaquote:
Tot maandag danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet jou voornaam dus zal niet zo moeilijk te vinden zijn
Wie is coctail dan weer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
coctail heeft bijna 100 hyves vriendenen hij houdt van de headhunterz.. komen die op emporium houniet ?
Of ik ga je even opzoeken en een calitje uithalenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
coctail heeft bijna 100 hyves vriendenen hij houdt van de headhunterz.. komen die op emporium houniet ?
Doe maar... de afdeling is vandaag toch al om 13:00 gesloten... *heb al weekend jeweetsch*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Of ik ga je even opzoeken en een calitje uithalen
moet je vaker in t topic komenquote:
hyves, pm, mag allemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef LastRequest het volgende:
@ Doodkapje thanks, ja ik zie het dus niet zo zitten om random kappers te proberenben een mietje op dat gebied hahah.. en swarma ben niet echt van plan hier foto's te posten ofzo
Neequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Doe maar... de afdeling is vandaag toch al om 13:00 gesloten... *heb al weekend jeweetsch*
Is het zooo erg?! En dan ga je daar helemaal voor naar Wageningen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef LastRequest het volgende:
@ Doodkapje thanks, ja ik zie het dus niet zo zitten om random kappers te proberenben een mietje op dat gebied hahah.. en swarma ben niet echt van plan hier foto's te posten ofzo
Pfft... Werken,... sociaal leven naast werken... waar haal ik de tijd vandaanquote:
Of lekker in het park lerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmmmm de zon
Maar nu toch maar weer even binnen serieus leren
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dat wilde ik laatst doen.. en dat is echt kutmên wat word ik daar afgeleid..
Maarja ik heb in Nijmegen geen tuin ofzo dus ik zal wel moeten als ik wil..
Maar bij mijn ouders kan ik kiezen uit ligbedden/ hangmat / bankstelletje/ lekkere kiepstoel
Checklist voor succesvol leren in het park/op het Waalstrandje:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dat wilde ik laatst doen.. en dat is echt kutmên wat word ik daar afgeleid..
Maarja ik heb in Nijmegen geen tuin ofzo dus ik zal wel moeten als ik wil..
Maar bij mijn ouders kan ik kiezen uit ligbedden/ hangmat / bankstelletje/ lekkere kiepstoel
In de Stage SC topics heb ik vaak genoeg rond de 100 / 110 posts per topic...maar das niet genoeg om in de lijst te komenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarja er kan er maar 1 de winnaar zijn
Spam-records
108 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #92 - waar Mikkie en Moblo heul zelfstandig zijn
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
102 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #91 - waar R&P en SEX nu ook via MSN samen gaan
98 posts - swarmahoer - Nijmegen # 33 waar we benieuwd zijn naar het zusje van lucas
95 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #98 Waar de rust terug is, maar mikkie nog niet!
Nah goed 2 dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |