Aha... Je maakt DNA-constructen en checkt de grootte op agarosegelletjes of wat? Doe je verder nog functionele testen? Transformaties en expressies in cellen of alleen het moleculair biologisch gedeelte?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef Californium het volgende:
[..]
NietsMicroscopen
PCR en gelletjes
Alleen PCR en gel....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aha... Je maakt DNA-constructen en checkt de grootte op agarosegelletjes of wat? Doe je verder nog functionele testen? Transformaties en expressies in cellen of alleen het moleculair biologisch gedeelte?
Ik weetquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Houniet het volgende:
Cali.
je bent er gewoon te weinigquote:
valt meequote:
Cali gaat te snel bedoel jequote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cali gaat te snel bedoel je!
@ swarmahoer: ik zat gisteren in zo'n blauw/wit hok met me laptop maar dat gaat ook niet. Wat een vrouwen elke keer.
Je ging toch werken?quote:
wat is een blauw/wit hok? en waar waren de vrouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cali gaat te snel bedoel je!
@ swarmahoer: ik zat gisteren in zo'n blauw/wit hok met me laptop maar dat gaat ook niet. Wat een vrouwen elke keer.
leuk werkquote:
Op het HAN heb je van die maffe dozen waar je in kan zitten. Die staan in de gangpaden, waar de vrouwen lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is een blauw/wit hok? en waar waren de vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |