Aha... Je maakt DNA-constructen en checkt de grootte op agarosegelletjes of wat? Doe je verder nog functionele testen? Transformaties en expressies in cellen of alleen het moleculair biologisch gedeelte?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef Californium het volgende:
[..]
NietsMicroscopen
PCR en gelletjes
Alleen PCR en gel....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aha... Je maakt DNA-constructen en checkt de grootte op agarosegelletjes of wat? Doe je verder nog functionele testen? Transformaties en expressies in cellen of alleen het moleculair biologisch gedeelte?
Ik weetquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Houniet het volgende:
Cali.
je bent er gewoon te weinigquote:
valt meequote:
Cali gaat te snel bedoel jequote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cali gaat te snel bedoel je!
@ swarmahoer: ik zat gisteren in zo'n blauw/wit hok met me laptop maar dat gaat ook niet. Wat een vrouwen elke keer.
Je ging toch werken?quote:
wat is een blauw/wit hok? en waar waren de vrouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cali gaat te snel bedoel je!
@ swarmahoer: ik zat gisteren in zo'n blauw/wit hok met me laptop maar dat gaat ook niet. Wat een vrouwen elke keer.
leuk werkquote:
Op het HAN heb je van die maffe dozen waar je in kan zitten. Die staan in de gangpaden, waar de vrouwen lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is een blauw/wit hok? en waar waren de vrouwen
Spannendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen PCR en gel....
En geen DNA constructen...Sequencen
Volgend jaar waarschijnlijk constructen maken met afstuderen
Dat is dus mijn probleemquote:
Correctie...volgende jaar ga ik celkweek constucten maken..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SpannendHi-dye formamide?
Constructen maken... niet zo spannendKnippen, ligeren, PCR... Let goed op de Start en Stop codons... mijn Fusie-eiwitten deden het niet omdat het stop-codon voor het gekoppelde eiwit nog aanwezig was
En toen had ik geen fluorescent signaal
Ik had volgens mij gewoon DNA-gesequenced... Western Blotjes kan ik inmiddels ook al niet meer zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Correctie...volgende jaar ga ik celkweek constucten maken..(jeweetwel menselijke cellen) Sequencen? Volgens mij doe je genescan met Hi-dye formahide....? of niet? Mja ik kan hoe het gaat met fusie-eiwitten en zo hoor,..en PCR kan ik ook wel....150 keer gedaan deze stage
Welk lab?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
Ik ga koekje eten![]()
Mag niet op het lab he
moet je wel ff fotos posten van je nieuwe coupequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem
Geen flauw idee welke kapper in Nmgn goed is!
Dus ik moet telkens wachten tot ik bij m'n ouders ben en tijd en geld heb... dus ben in Wageningen naar de kapper geweest
Ik heb verschillende geprobeerd hier... Your Image, Team Kappers, De Herenkamerkappers... eerste twee was ik niet echt tevreden over... de laatste was vrij prijzig en mwah mwah... Was laatst bij Annie Kapsalon (die naam ook) boven in de Molenpoort geweest en daar was ik wel tevreden overquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem
Geen flauw idee welke kapper in Nmgn goed is!
Dus ik moet telkens wachten tot ik bij m'n ouders ben en tijd en geld heb... dus ben in Wageningen naar de kapper geweest
"Als ik werk dan fok ik [...] en het betaalt ook goed..."quote:
Na-K-ATPase schijnt ook te maken te hebben met migraine etc.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef Brammie1 het volgende:
biologisch verantwoorde discussie hier![]()
Ik doe nu ook stage, ik onderzoek de activiteit van Na-K-ATPase in 4 populaties Solea Senegalensis
Na-Ka-ATPase zit in zowat elke cel. En ik werk alleen met homogenaten van kieuw en nier, ik mag nog geen dieren aanraken (artikel 9)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Na-K-ATPase schijnt ook te maken te hebben met migraine etc.
Al vissen met hoofdpijn gezien?
Resistance is futilequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh noes, biologen nemen 't topic over.
Je hebt je artikel 9 certificaat nog niet bedoel je? Heb m bij het CDL gehaald... niet zo heel moeilijk en je krijgt een discussiemiddag met iemand van proefdiervrijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Na-Ka-ATPase zit in zowat elke cel. En ik werk alleen met homogenaten van kieuw en nier, ik mag nog geen dieren aanraken (artikel 9)
Klopt, die heb ik nog niet. In m'n master ga ik proefdierkunde doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt je artikel 9 certificaat nog niet bedoel je? Heb m bij het CDL gehaald... niet zo heel moeilijk en je krijgt een discussiemiddag met iemand van proefdiervrij
Wetenschap... geylquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef Brammie1 het volgende:
Voor de leken:
Na-K-ATPase (wiki)
nee het is geen rickroll
Eens isquote:
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef Brammie1 het volgende:
biologisch verantwoorde discussie hier![]()
Ik doe nu ook stage, ik onderzoek de activiteit van Na-K-ATPase in 4 populaties Solea Senegalensis
doel is uiteindelijk middels een Arrhenius plot te bepalen of bepaalde populaties verschillende isovormen van Na-K-ATPase tot expressie brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |