Wel op dezelfde site als die van onsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stage wordt neit bijgehouden toch ? of wel...
das oo kweer zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet de komende de komende is over 2 weken
Ik ken dan helemaal niemand en jullie zijn vast heel eng en gaan nare dingen zeggen en wijzen enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das de komende nijmegen meetmaar zul je niet bijzijn gok ik
?
Ik proef wat onzekerheid, of is het sarcasme?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dan moet ik nog wel even een boobjob doen
Nou dit dus....We hebben nog al wat spammers...Vandaar dt we ook bij nummer 449 zijnquote:Spam-records
135 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
134 posts - Teardrop-nl - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
120 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 237 Inspiratie nodig voor mijn stageverslag!
111 posts - Zosk - Stage SC #25 Het gaat nog niet snel genoeg!
111 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 230 Titelloos topic
Met raceauto's er op?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een nieuwe agenda gekocht supermooi
Kleine kansquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das de komende nijmegen meetmaar zul je niet bijzijn gok ik
?
Ik wilde als Amanda gaan zeg ik.. Haar jetsers zijn HUGE mijne nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik proef wat onzekerheid, of is het sarcasme?
Die van haar zijn ook fake...Ze hebben haar hersenen erin gepropt...vandaar dat ze zo dom is...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde als Amanda gaan zeg ik.. Haar jetsers zijn HUGE mijne nietvandaar dat als ik echt als haar wil gaan ik een boobjob of een wonderbra nodig heb
Bert en Erniequote:
Tegen wiequote:
Lets do it!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
0.68 posts per minuut - Nijmegen #101 - Cali gluurt nog ff mee
en dat was een kwartier geleden.. ik zeg voor 5 uur moet deze voldan zullen we vast wel nieuw record hebben
Zat er eigenlijk een allochtoon in de Gouden Kooi? Anders ga ik wel als zo eentje... scheelt een hoopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde als Amanda gaan zeg ik.. Haar jetsers zijn HUGE mijne nietvandaar dat als ik echt als haar wil gaan ik een boobjob of een wonderbra nodig heb
natasiaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zat er eigenlijk een allochtoon in de Gouden Kooi? Anders ga ik wel als zo eentje... scheelt een hoop
en ik doe geen negerinnenpruik op
BRIan was in NL geboren maar in Bonaire opgegroeid ofzo..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zat er eigenlijk een allochtoon in de Gouden Kooi? Anders ga ik wel als zo eentje... scheelt een hoop
en ik doe geen negerinnenpruik op
Ik vind hem een beetje falendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
super chill bluetooth op mn laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |