Whehequote:
quote:Op woensdag 21 mei 200801:50 schreef Sander170 het volgende:
Zo vroeg?
Nou ja, het was half zeven. ik had gehoopt dat dat mijn normale tijd zou worden, maar dat lukt nog niet echt.. het is vaker rond half acht pas... terwijl het dan al twee uur licht is.quote:Op woensdag 21 mei 200801:51 schreef Sander170 het volgende:
Hoe komt dat zo?
Nederland heb ik altijd last van winter / zomer tijden enzo... !quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het was half zeven. ik had gehoopt dat dat mijn normale tijd zou worden, maar dat lukt nog niet echt.. het is vaker rond half acht pas... terwijl het dan al twee uur licht is.
hier is niet eens een winter en een zomer, dus laat staan dat er tijden voor zijnquote:Op woensdag 21 mei 200801:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nederland heb ik altijd last van winter / zomer tijden enzo... !
Dus die tijden zijn er dan ook niet?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is niet eens een winter en een zomer, dus laat staan dat er tijden voor zijn
HuH, eN WaaRoM StoNd DaT DaN In De PlayBoY????quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Neuh, hoewel ik hier wel ooit eens een stuk in de Playboy gelezen heb over het feit dat Indonesie eigenlijk een uurtje vooruit loopt op het dagelijkse ritme. Het is om half zes al licht hier, in Singapore om half zeven pas, omdat het 1 uur tijdsverschil is. Hoop bla-bla maar wordt toch niet aangepast, veel te nationalistisch zijn ze daarvoor
Probeer het eens te vertalen dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Omdat de Playboy wel vaker goede artikelen heeft, toch? En dit maal was het nog eens geen geintje ook. Kan het wel opzoeken, maar het is in het Indonesisch, dus heb je er niet veel aan.. en de centerfold is een Australische die niet naakt is.
Prima. En met jou? Je bent de laatste dagen zo vroeg op!quote:Op woensdag 21 mei 2008 06:28 schreef BrandX het volgende:
hoe'st met OA?
jaaaah, laatste loodjes voor mijn vertrek he, veel regelen en zulks.quote:Op woensdag 21 mei 2008 06:51 schreef OA het volgende:
[..]
Prima. En met jou? Je bent de laatste dagen zo vroeg op!
Je gaat naar NZ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaaah, laatste loodjes voor mijn vertrek he, veel regelen en zulks.
Vandaar. Wanner vertrek je?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaaah, laatste loodjes voor mijn vertrek he, veel regelen en zulks.
Goeie sig...quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:47 schreef eer-ik het volgende:
Goeie TT.
quote:> all
Iets minder posts dan maandag....quote:006. 103 Pheno
012. 076 MPG
019. 069 Tha_Erik
027. 062 eer-ik
028. 061 vrolijke-frits
047. 052 Sjowhan
066. 044 OA
070. 043 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Lmfdquote:
Zal niet neequote:
Goeie chicks.quote:
Laatste!quote:
Welke van de deze dames is _A_ ?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plaatje is weggecensureerd door de Indonesische overheid
![]()
quote:
En nu ook in OUD...quote:
Eurovisie Song Festivalquote:
Dat is pas echt eng.quote:
Maar wel in een goed topic: Pasgeboren babies zijn niet mooiquote:
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrijquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:19 schreef OA het volgende:
Ph, ben je trouwens thuis of weer op het werk?
Eind juni is nu d eplanning, handig zo'n prijs winnen die je niet elke dag kan innenquote:
Netjes, en dan toch niet uitslapenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrij
Ik kan niet uitslapenquote:
Ik niet. PHP is niet mijn ding omdat het een ***taal is als het om loadbalancing issues gaat.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden
Ook op SQL gebiedquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. PHP is niet mijn ding omdat het een ***taal is als het om loadbalancing issues gaat.
Have funquote:
Ben benieuwd of ze je hulp willen hebbenquote:Op woensdag 21 mei 200808:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden [afbeelding]
Ah. ok!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrij
Whehe. Handig ja. Maar goed, een gegeven paard....quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eind juni is nu d eplanning, handig zo'n prijs winnen die je niet elke dag kan innen
Dus binnenkort heb jij een developer tag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden
Wat een draak zeg...quote:
Alsof jouw baas geen tieten wilt zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes.
Mijn scherm kijkt tegen een blinde muur aan, dus ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:17 schreef Pheno het volgende:
Oeh, lees net dat er misschien een dubbelzijdig multitouch device voor de appeltjes komt. Kortom, say goodbye to your classic keyboard
Iddquote:Op woensdag 21 mei 200809:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes [afbeelding].
DaMeneerquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:06 schreef DaMart het volgende:
Hoi Muckvrouw.
Ik heb thuis nog een leuk plaatje van Muckman voor je....
Ik vond gisteren een oud schrift met gedichten, en daar had ik het plaatje bijgeplakt. Volgens mij zo'n kauwgomsticker geweest in 1993quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:08 schreef Muck het volgende:
[..]
DaMeneer
oeh! hoe kom je daar nou weer aan?!
ah coolquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond gisteren een oud schrift met gedichten, en daar had ik het plaatje bijgeplakt. Volgens mij zo'n kauwgomsticker geweest in 1993.
Ik heb al een scan gemaakt... die staat thuis op mijn pc... vanavond stuur ik hem doorquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ah cool
is er een mogelijkheid dat je daar een foto/scan/dinges/whatever van maakt voor mijn collectie?
Oehquote:oh ja, ik ga je zo PM'en
Italiaanse Dolomieten 3-4 maanden en daarna weet ik het nog nietquote:
Zoals het er nu uitziet tussen 13 en 16 juni, waarschijnlijk 14equote:
heldquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een scan gemaakt... die staat thuis op mijn pc... vanavond stuur ik hem door.
ja, doedoedoequote:En dan kan ik ook wel wat gedichten uit de oude doos voordragen... die schreef ik in 1991 dus al.
nee niet die foto'squote:[..]
Oeh.
Ik heb 3 reacties, inclusief die van mezelfquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:19 schreef OA het volgende:
Mart, hoe staat het met de datuminventarisatie t.b.v. de meet?
das al veel te snelquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Italiaanse Dolomieten 3-4 maanden en daarna weet ik het nog niet
[..]
Zoals het er nu uitziet tussen 13 en 16 juni, waarschijnlijk 14e
ik heb interesse en je weet wanneer ik kanquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 3 reacties, inclusief die van mezelf.
Misschien even herhalen dan:
Iedereen die interesse heeft in een KSC-meet kan mij de beschikbare weekenddata in mei en juni PM'en... de dag dat de meesten kunnen, plannen we een meet in!
Ik was toen 11... je wil niet weten wat ik dichtte toenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
held
[..]
ja, doedoedoe
In 1991 kwam ik nog niet verder dan
tis leeeente, tis leeeeente wie heeft jou dat verteld
het laaaammetje, het laaaaammetje het lammetje in het veld
ik was toen 5
[..]
Ik zag hetquote:nee niet die foto's
Ik weet wanneer jij wel kan, en MPG niet jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb interesse en je weet wanneer ik kan
dat wil ik welquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was toen 11... je wil niet weten wat ik dichtte toen.
ah gos....quote:Ik las ook gedichten die gelet op de emoties net zo goed vorige week geschreven hadden kunnen zijn, trouwens.
Vodapwnquote:[..]
Ik zag het.
Je weet me vanavond vast wel op MSN te vinden danquote:
En De naam van de roos?quote:ik heb de slinger van foucault trouwens klaarliggen
[..]
Ik zou Gregorius Nekschot erop afsturenquote:Vodapwn
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet me vanavond vast wel op MSN te vinden dan
die ligt nog ergens onder het stofquote:[..]
En De naam van de roos?
[..]
ik ga zelf wel met een bijl ofzoquote:Ik zou Gregorius Nekschot erop afsturen.
3 pas... Goh, wat leeft het idee om een meet te organiseren...quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 3 reacties, inclusief die van mezelf.
Misschien even herhalen dan:
Iedereen die interesse heeft in een KSC-meet kan mij de beschikbare weekenddata in mei en juni PM'en... de dag dat de meesten kunnen, plannen we een meet in!
Ook leuke telefoonterreur!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
die ligt nog ergens onder het stof
[..]
ik ga zelf wel met een bijl ofzo
Dan maken we er gewoon een minimeet van...quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
3 pas... Goh, wat leeft het idee om een meet te organiseren...
Ook goed.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maken we er gewoon een minimeet van...
Zit er geen leuk gedicht in, zoals bijvoorbeeld: 'Gezocht, hakbijl' of 'aangeboden: telefoon zonder verbinding'?quote:
ik moet er nog steeds een bedenkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit er geen leuk gedicht in, zoals bijvoorbeeld: 'Gezocht, hakbijl' of 'aangeboden: telefoon zonder verbinding'?![]()
.
Hey!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ook goed.![]()
Frits en Erik komen ook wel. Die lui hebben toch niets beters te doen.
quote:Rond Utrecht Centraal rijden geen treinen door een stroomstoring.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
Ik ben nog jong, ik herken me nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
oh ja:
Wanneer merk je dat je oud wordt?
zo herkenbaar
én diepzinnigheid van jort
Heb geen reactie van Jort gezien...quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
oh ja:
Wanneer merk je dat je oud wordt?
zo herkenbaar
én diepzinnigheid van jort
quote:
quote:
Ik heb een oudere vriendin, dus ik vind mezelf ook altijd jong!quote:
Hans Andersquote:
Ik heb een jongere vrouwquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een oudere vriendin, dus ik vind mezelf ook altijd jong!
ik ben jonger dan jij en ik herken veel te veelquote:
Link?quote:
Ja, anders zie je het niet.quote:
Je bent zo jong als je jezelf voelt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben jonger dan jij en ik herken veel te veel
Ik reageer tegenwoordig ineens in allerlei vreemde fora...quote:ESF
NWS
CUL
OUD
NWS
VBL
WFL
Je wordt ouderquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik reageer tegenwoordig ineens in allerlei vreemde fora...
Heel goed, dank!quote:
ff kaike danquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef Pheno het volgende:
Nog even en de OUD SC is zijn stekkie
huuuuu!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef Pheno het volgende:
Dat zal nog wel even duren...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef Pheno het volgende:
Oudquote:Op woensdag 21 mei 200811:10 schreef Pheno het volgende:
Niet? Je hebt mijn verhaal onder mijn kloon niet gelezen daar?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren...![]()
Daarbij: ik ga echt niet m'n hele leven gedurende die periode op internet zetten...
Heb jij klonen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? Je hebt mijn verhaal onder mijn kloon niet gelezen daar?
Ik kom daar nooit, dus nee...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? Je hebt mijn verhaal onder mijn kloon niet gelezen daar?
Weet je dat niet?quote:
sssstquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een oudere vriendin, dus ik vind mezelf ook altijd jong!
quote:
Ik zal maar even niets zeggenquote:
Like you care....quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef Pheno het volgende:
Waarom is die Mutya Buena zo lelijk. Piercings
Toen ik er gisteren per ongeluk terecht kwam omdat er weer eens gejongd is in de crew, heb ik heel snel feli getypt en ben ik weer weg geholdquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Enige reden om een kloon te maken: in OUD willen postenIk wil dit account niet verneuken met posts in OUD
Nu scheelt het dat ik geen wil heb om in OUD te posten
Je mag gerust wat zeggen hoor. Als het goed is zijn er momenteel geen homofoben in de buurt...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal maar even niets zeggen.
je bent zelf een jongere vriendin?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal maar even niets zeggen.
Was je felicitatie in FOK niet voldoende?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik er gisteren per ongeluk terecht kwam omdat er weer eens gejongd is in de crew, heb ik heel snel feli getypt en ben ik weer weg gehold
quote:
Nee, daar knapt Tha_Erik op af...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je mag gerust wat zeggen hoor. Als het goed is zijn er momenteel geen homofoben in de buurt...
Dat vind ik nu een goede reden om een kloon aan te makenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Enige reden om een kloon te maken: in OUD willen postenIk wil dit account niet verneuken met posts in OUD
Nu scheelt het dat ik geen wil heb om in OUD te posten
Tha_Erik, DaMart...quote:
Meetsquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je hebt stiekem mijn broer gemeet.
Niet echt.quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Zo, 38 minuten over de normale tijd. Is de fokserver zwanger?quote:
Open er een topic in OUD overquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, 38 minuten over de normale tijd. Is de fokserver zwanger?
Dat doet Breuls maar.quote:
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nu weer weg. Nu weet ik zeker dat ik er kom, ik ga met de wagen![]()
Het bleef gelukkig bij één keer... tot nu toequote:
3 uur vergaderen, erg effectiefquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
Vergadering, back in 3 hours
Hoezo, tijdsverspilling
Na je berichtje verwachtte ik een knalroze met pluche hoes en hartjesmotief op de coverquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:38 schreef Muck het volgende:
ik heb de ladyphone-versie van deze
[ afbeelding ]
ja maar lieverd, je hebt de ladyphone versie ook nog niet gezienquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na je berichtje verwachtte ik een knalroze met pluche hoes en hartjesmotief op de cover.
ik vind nokia sowieso helemaal niks....quote:
Komt dat meer overeen met mijn verwachtingen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar lieverd, je hebt de ladyphone versie ook nog niet gezien
of de trilfunctie werkt vraag je?quote:Op woensdag 21 mei 200813:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt dat meer overeen met mijn verwachtingen? [afbeelding]
En ik maar heel subtiel die vraag niet direct stellen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of de trilfunctie werkt vraag je?
Das waar!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef JortK het volgende:
Nokia is wel goed, maar wel de wat robustere (spelling?) uitvoeringen
Nou, ehmquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt dat meer overeen met mijn verwachtingen?
jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of de trilfunctie werkt vraag je?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:59 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, i kzie opeens dit:
Werken bij OMG - www.OMGJobs.nl -
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:59 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, i kzie opeens dit:
Werken bij OMG - www.OMGJobs.nl -
kom, iedere vrouw weet dat dat een belangrijke functie is zodat tijdens vergaderingen die belachelijke ringtone niet af gaat. Toch?quote:Op woensdag 21 mei 200813:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar heel subtiel die vraag niet direct stellen... [afbeelding].
precies!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom, iedere vrouw weet dat dat een belangrijke functie is zodat tijdens vergaderingen die belachelijke ringtone niet af gaat. Toch?
Deze heb ik:quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef JortK het volgende:
Nokia is wel goed, maar wel de wat robustere (spelling?) uitvoeringen
das inderdaad een van de minder beroerde nokia'squote:
Ik vind het al 3 jaar een prima ding!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
das inderdaad een van de minder beroerde nokia's
zonde is dat altijd jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het al 3 jaar een prima ding!![]()
Hiervoor had ik een 6610i, die was beduidend minder van kwalitait...![]()
[ afbeelding ]
Waarom plaats je hier een foto van mijn telefoon?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 200815:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom plaats je hier een foto mijn telefoon?
die tijd herinner ik me ook nogquote:Op woensdag 21 mei 200815:05 schreef JortK het volgende:
Kijk eens wat een pareltje ik heb gevonden: Fok is niet meer de oude sinds Replique...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal ik dat topic eens kicken?
Of wie doet het?
quote:» Er is al 1018 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Als je hem kickt ben je een heldquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal ik dat topic eens kicken?
Of wie doet het?
He, 2,5 uur, met 1 uur reistijd (al is het een half uur, 1 kwartier heen, 1 kwartier terug).quote:
lekker handig ja..quote:Op woensdag 21 mei 200815:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, 2,5 uur, met 1 uur reistijd (al is het een half uur, 1 kwartier heen, 1 kwartier terug).
/care
Uiteindelijk schrijf ik 3,5 uur. Wel handig, 2,5 uur babbelen, 1 uur reizen. Dat gemier over minutenquote:
tja, logisch toch?quote:Op woensdag 21 mei 200816:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uiteindelijk schrijf ik 3,5 uur. Wel handig, 2,5 uur babbelen, 1 uur reizen. Dat gemier over minuten [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 mei 200816:06 schreef Houniet het volgende:
Goede shit van PH die 4 chicks.
Bestaat dat ook nogquote:Op woensdag 21 mei 200816:15 schreef Pheno het volgende:
Sjees, fok is zo snel als BeF op zondagochtend....
het is echt huilen met de pet op idd.quote:Op woensdag 21 mei 200816:15 schreef Pheno het volgende:
Sjees, fok is zo snel als BeF op zondagochtend....
Ja, die vraag heb ik dus ook, want ik zag niets eerder vandaagquote:Op woensdag 21 mei 200816:17 schreef Sjowhan het volgende:
Welke plaatjes?
Kijk naar de quote van OA, waarin hij vraagt wie van die 4 meiden _A_ isquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, die vraag heb ik dus ook, want ik zag niets eerder vandaag
* indahnesia.com gaat zoeken danquote:Op woensdag 21 mei 200816:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk naar de quote van OA, waarin hij vraagt wie van die 4 meiden _A_ is [afbeelding]
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uiteindelijk schrijf ik 3,5 uur. Wel handig, 2,5 uur babbelen, 1 uur reizen. Dat gemier over minuten
Nou?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk naar de quote van OA, waarin hij vraagt wie van die 4 meiden _A_ is
Ik ga niet op privacy dingen inquote:
Nee, duidelijk. We weten absoluut niets over jou. Een dicht boek.quote:
Wanneer begint het balletje schoppen?quote:Op woensdag 21 mei 200816:50 schreef OA het volgende:
Zo, net de voetbalpoule ingevuld.
Twee jaar geleden werd ik derde hier op het werk, door als enige Italië te laten winnen in de finale. [afbeelding] Italië is weer favoriet bij mij. [afbeelding]
Dat is het mooie, jullie denken te wetenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, duidelijk. We weten absoluut niets over jou. Een dicht boek.![]()
Maar ze is wel vergelijkbaar?
quote:Op woensdag 21 mei 200816:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het mooie, jullie denken te weten [afbeelding]
Feit: niemand hier heeft me ooit gezien, of wel, zelfs dat weten jullie niet [afbeelding]
Wat een rare reactie als slotje.. dat vraagt om een reactiequote:Op woensdag 21 mei 200816:53 schreef Biogarde het volgende:
Mooi. Kutkick. Al jullie moeders [afbeelding]
Tada: Biogardequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een rare reactie als slotje.. dat vraagt om een reactie
quote:Op woensdag 21 mei 200817:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Tada: Biogarde [afbeelding] [afbeelding]
inlijstenquote:Op woensdag 21 mei 200817:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Mooi topic echt een pareltje [afbeelding]
Neequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Jort, heb je een nieuwe kloon?
Lekker boeiendquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
biogarde is in de buurt volgens mij
Duurt zo lang ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:25 schreef eer-ik het volgende:
Thuis.
En boos.
Tyfuswasmachine is nog steeds niet klaar
wees blij dat ie niet uitgefikt is johquote:Op woensdag 21 mei 200817:25 schreef eer-ik het volgende:
Thuis.
En boos.
Tyfuswasmachine is nog steeds niet klaar [afbeelding]
24 seconden? nog even geduld dan.quote:Op woensdag 21 mei 200817:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ding is kapot denk ik, het water wil niet weg.
Is nu al 24 bezig met 1 was [afbeelding]
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
24 seconden? nog even geduld dan.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
24 seconden? nog even geduld dan.
en jij opeens alleenquote:Op woensdag 21 mei 200817:36 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme, weekend weg gaat niet door.
Pa van 1 maat in ziekenhuis, andere maat opeens geen geld, andere maat opeens bruiloft en weer een kan geen vrij krijgen [afbeelding]
Gaerheid.
[..]
Dat zal het zijn ja [afbeelding]
Nee, paar maten kunnen wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en jij opeens alleen![]()
Sorry... die was te makkelijk.
bijna alleen dusquote:Op woensdag 21 mei 200817:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, paar maten kunnen wel.
Maar om met zo weinig man te gaan is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |