Wat een kut reply om mee af te sluiten, doe toch eens normaal manquote:
bek houwe jij doorgerotte uitgescheten kutnewbiequote:Op woensdag 21 mei 200817:12 schreef _Nerva_ het volgende:
indahnesia kap is met dat multiposten mongool [afbeelding]
Ga is lekker ergens anders je posts halenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bek houwe jij doorgerotte uitgeschetenkutnewbie![]()
![]()
ik post wel meer in 1 topic hoor.. vooral als het boeiende topics zijnquote:Op woensdag 21 mei 200817:13 schreef _Nerva_ het volgende:
Tering zeg als ik 6 posts in 1 topic maak kom ik ook wel aan 60000 posts [afbeelding]
en dit is natuurlijk een kwaliteitstopicquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik post wel meer in 1 topic hoor.. vooral als het boeiende topics zijn
vuile crewinlikkende kloon dat je bent.quote:Op woensdag 21 mei 200817:13 schreef _Nerva_ het volgende:
[..]
Ga is lekker ergens anders je posts halen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat beschouw ik als een complimentquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik post wel meer in 1 topic hoor.. vooral als het boeiende topics zijn
Ik ben geen kloonquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vuile crewinlikkende kloon dat je bent.
Dat was het totdat jij kwam ja.. stinkzwamquote:Op woensdag 21 mei 200817:14 schreef _Nerva_ het volgende:
[..]
en dit is natuurlijk een kwaliteitstopic [afbeelding]
dat dus!quote:Op woensdag 21 mei 200817:15 schreef JortK het volgende:
En Nerva kut josti optyfen kut pool [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |