quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:29 schreef Asskicker14 het volgende:
En de zoekfunctie is nog niet terug. Stelletje amateurs.
Zoekfunctiequote:Op zondag 7 augustus 2005 05:29 schreef Asskicker14 het volgende:
En de zoekfunctie is nog niet terug. Stelletje amateurs.
Zie 'Zoeken' rechtsboven aan de pagina.quote:
Oftewel optiefen met je gezeikquote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
zondag 7 augustus 2005 @ 05:31quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:31 schreef Megumi het volgende:
Ik vindr de traagheid wel meevallen.
Niet, maar ik word gewoon schijtziek van al dat gezeur over fokquote:
Je bent je aan het inlikken bij de crewquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet, maar ik word gewoon schijtziek van al dat gezeur over fok.
Dat is niet nieuw, dat doe ik al heel langquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je bent je aan het inlikken bij de crew
Ja je zult maar het 'Bezit van Nikky' zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je bent je aan het inlikken bij de crew
Ja, op dit uur wel. Maar 's middags kun je tussen het schakelen tussen topics wel even koffie gaan zetten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:31 schreef Megumi het volgende:
Ik vindr de traagheid wel meevallen.
Dat gezeik is gegrond zo lang die zoekfunctie nog niet terug is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw, dat doe ik al heel lang. Maar ik wordt ook echt ziek van dat gezeik over fok, dat heeft niets met likken te maken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |