quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef Pheno het volgende:
Nog even en de OUD SC is zijn stekkie
huuuuu!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef Pheno het volgende:
Dat zal nog wel even duren...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef Pheno het volgende:
Oudquote:Op woensdag 21 mei 200811:10 schreef Pheno het volgende:
Niet? Je hebt mijn verhaal onder mijn kloon niet gelezen daar?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren...![]()
Daarbij: ik ga echt niet m'n hele leven gedurende die periode op internet zetten...
Heb jij klonen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? Je hebt mijn verhaal onder mijn kloon niet gelezen daar?
Ik kom daar nooit, dus nee...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet? Je hebt mijn verhaal onder mijn kloon niet gelezen daar?
Weet je dat niet?quote:
sssstquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een oudere vriendin, dus ik vind mezelf ook altijd jong!
quote:
Ik zal maar even niets zeggenquote:
Like you care....quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef Pheno het volgende:
Waarom is die Mutya Buena zo lelijk. Piercings
Toen ik er gisteren per ongeluk terecht kwam omdat er weer eens gejongd is in de crew, heb ik heel snel feli getypt en ben ik weer weg geholdquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Enige reden om een kloon te maken: in OUD willen postenIk wil dit account niet verneuken met posts in OUD
Nu scheelt het dat ik geen wil heb om in OUD te posten
Je mag gerust wat zeggen hoor. Als het goed is zijn er momenteel geen homofoben in de buurt...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal maar even niets zeggen.
je bent zelf een jongere vriendin?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal maar even niets zeggen.
Was je felicitatie in FOK niet voldoende?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik er gisteren per ongeluk terecht kwam omdat er weer eens gejongd is in de crew, heb ik heel snel feli getypt en ben ik weer weg gehold
quote:
Nee, daar knapt Tha_Erik op af...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je mag gerust wat zeggen hoor. Als het goed is zijn er momenteel geen homofoben in de buurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |