Dat vind ik nu een goede reden om een kloon aan te makenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Enige reden om een kloon te maken: in OUD willen postenIk wil dit account niet verneuken met posts in OUD
Nu scheelt het dat ik geen wil heb om in OUD te posten
Tha_Erik, DaMart...quote:
Meetsquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je hebt stiekem mijn broer gemeet.
Niet echt.quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Zo, 38 minuten over de normale tijd. Is de fokserver zwanger?quote:
Open er een topic in OUD overquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, 38 minuten over de normale tijd. Is de fokserver zwanger?
Dat doet Breuls maar.quote:
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nu weer weg. Nu weet ik zeker dat ik er kom, ik ga met de wagen![]()
Het bleef gelukkig bij één keer... tot nu toequote:
3 uur vergaderen, erg effectiefquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
Vergadering, back in 3 hours
Hoezo, tijdsverspilling
Na je berichtje verwachtte ik een knalroze met pluche hoes en hartjesmotief op de coverquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:38 schreef Muck het volgende:
ik heb de ladyphone-versie van deze
[ afbeelding ]
ja maar lieverd, je hebt de ladyphone versie ook nog niet gezienquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na je berichtje verwachtte ik een knalroze met pluche hoes en hartjesmotief op de cover.
ik vind nokia sowieso helemaal niks....quote:
Komt dat meer overeen met mijn verwachtingen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar lieverd, je hebt de ladyphone versie ook nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |