Netjes, en dan toch niet uitslapenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrij
Ik kan niet uitslapenquote:
Ik niet. PHP is niet mijn ding omdat het een ***taal is als het om loadbalancing issues gaat.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden
Ook op SQL gebiedquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. PHP is niet mijn ding omdat het een ***taal is als het om loadbalancing issues gaat.
Have funquote:
Ben benieuwd of ze je hulp willen hebbenquote:Op woensdag 21 mei 200808:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden [afbeelding]
Ah. ok!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrij
Whehe. Handig ja. Maar goed, een gegeven paard....quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eind juni is nu d eplanning, handig zo'n prijs winnen die je niet elke dag kan innen
Dus binnenkort heb jij een developer tag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden
Wat een draak zeg...quote:
Alsof jouw baas geen tieten wilt zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes.
Mijn scherm kijkt tegen een blinde muur aan, dus ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:17 schreef Pheno het volgende:
Oeh, lees net dat er misschien een dubbelzijdig multitouch device voor de appeltjes komt. Kortom, say goodbye to your classic keyboard
Iddquote:Op woensdag 21 mei 200809:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |