Whehequote:
quote:Op woensdag 21 mei 200801:50 schreef Sander170 het volgende:
Zo vroeg?
Nou ja, het was half zeven. ik had gehoopt dat dat mijn normale tijd zou worden, maar dat lukt nog niet echt.. het is vaker rond half acht pas... terwijl het dan al twee uur licht is.quote:Op woensdag 21 mei 200801:51 schreef Sander170 het volgende:
Hoe komt dat zo?
Nederland heb ik altijd last van winter / zomer tijden enzo... !quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het was half zeven. ik had gehoopt dat dat mijn normale tijd zou worden, maar dat lukt nog niet echt.. het is vaker rond half acht pas... terwijl het dan al twee uur licht is.
hier is niet eens een winter en een zomer, dus laat staan dat er tijden voor zijnquote:Op woensdag 21 mei 200801:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nederland heb ik altijd last van winter / zomer tijden enzo... !
Dus die tijden zijn er dan ook niet?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is niet eens een winter en een zomer, dus laat staan dat er tijden voor zijn
HuH, eN WaaRoM StoNd DaT DaN In De PlayBoY????quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Neuh, hoewel ik hier wel ooit eens een stuk in de Playboy gelezen heb over het feit dat Indonesie eigenlijk een uurtje vooruit loopt op het dagelijkse ritme. Het is om half zes al licht hier, in Singapore om half zeven pas, omdat het 1 uur tijdsverschil is. Hoop bla-bla maar wordt toch niet aangepast, veel te nationalistisch zijn ze daarvoor
Probeer het eens te vertalen dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Omdat de Playboy wel vaker goede artikelen heeft, toch? En dit maal was het nog eens geen geintje ook. Kan het wel opzoeken, maar het is in het Indonesisch, dus heb je er niet veel aan.. en de centerfold is een Australische die niet naakt is.
Prima. En met jou? Je bent de laatste dagen zo vroeg op!quote:Op woensdag 21 mei 2008 06:28 schreef BrandX het volgende:
hoe'st met OA?
jaaaah, laatste loodjes voor mijn vertrek he, veel regelen en zulks.quote:Op woensdag 21 mei 2008 06:51 schreef OA het volgende:
[..]
Prima. En met jou? Je bent de laatste dagen zo vroeg op!
Je gaat naar NZ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaaah, laatste loodjes voor mijn vertrek he, veel regelen en zulks.
Vandaar. Wanner vertrek je?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaaah, laatste loodjes voor mijn vertrek he, veel regelen en zulks.
Goeie sig...quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:47 schreef eer-ik het volgende:
Goeie TT.
quote:> all
Iets minder posts dan maandag....quote:006. 103 Pheno
012. 076 MPG
019. 069 Tha_Erik
027. 062 eer-ik
028. 061 vrolijke-frits
047. 052 Sjowhan
066. 044 OA
070. 043 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Lmfdquote:
Zal niet neequote:
Goeie chicks.quote:
Laatste!quote:
Welke van de deze dames is _A_ ?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plaatje is weggecensureerd door de Indonesische overheid
![]()
quote:
En nu ook in OUD...quote:
Eurovisie Song Festivalquote:
Dat is pas echt eng.quote:
Maar wel in een goed topic: Pasgeboren babies zijn niet mooiquote:
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrijquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:19 schreef OA het volgende:
Ph, ben je trouwens thuis of weer op het werk?
Eind juni is nu d eplanning, handig zo'n prijs winnen die je niet elke dag kan innenquote:
Netjes, en dan toch niet uitslapenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrij
Ik kan niet uitslapenquote:
Ik niet. PHP is niet mijn ding omdat het een ***taal is als het om loadbalancing issues gaat.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden
Ook op SQL gebiedquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. PHP is niet mijn ding omdat het een ***taal is als het om loadbalancing issues gaat.
Have funquote:
Ben benieuwd of ze je hulp willen hebbenquote:Op woensdag 21 mei 200808:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden [afbeelding]
Ah. ok!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrij
Whehe. Handig ja. Maar goed, een gegeven paard....quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eind juni is nu d eplanning, handig zo'n prijs winnen die je niet elke dag kan innen
Dus binnenkort heb jij een developer tag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden
Wat een draak zeg...quote:
Alsof jouw baas geen tieten wilt zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes.
Mijn scherm kijkt tegen een blinde muur aan, dus ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:17 schreef Pheno het volgende:
Oeh, lees net dat er misschien een dubbelzijdig multitouch device voor de appeltjes komt. Kortom, say goodbye to your classic keyboard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |