Tja er zullen altijd minder goeduitziende mensen bestaan. Ik vraag me af hoe dat in het 'baby stadium' zit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 05:44 schreef SuperShark het volgende:
Sommige baby's blijven hun hele leven zo lelijk.
deze, denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 06:26 schreef KD-fotografie het volgende:
volgens mij bestaat er al zo'n topic maar kan hem zo snel niet vinden.
Nou, je hebt gewoon gelijk. Babies zijn per definitie lelijk. Ouders die ze mooi vinden, zeggen dat óf omdat het sociaal niet geaccepteerd is om je baby lelijk te vinden óf omdat ze doordrenkt zijn met hormonen. Niets klopt aan een baby; alle verhoudingen zijn zoekquote:Op woensdag 21 mei 2008 05:49 schreef popolon het volgende:
En voor de mods, dit is geen flame topic, gewoon waar het op staat. Onzin troep mag verwijdert worden.
Anderen zullen het inderdaad zeggen omdat het sociaal ongewenst is om een baby lelijk te noemen. Je wilt de blije ouders toch niet meteen met de neus op de feiten drukken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, je hebt gewoon gelijk. Babies zijn per definitie lelijk. Ouders die ze mooi vinden, zeggen dat óf omdat het sociaal niet geaccepteerd is om je baby lelijk te vinden óf omdat ze doordrenkt zijn met hormonen. Niets klopt aan een baby; alle verhoudingen zijn zoek
In stuitligging geboren?quote:
Die zien er vaak wat gaver uit, dat klopt. Mijn zoon had een enorm punthoofd, wel erg grappig maar als je dat voor het eerst ziet schrik je je een hoedje.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:07 schreef Rewimo het volgende:
De mijne kwam met een keizersnee en die was niet lelijk
amen to thatquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:24 schreef sjak het volgende:
De meeste pasgeboren baby's zijn niet lelijk. Dom topic, slotje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |