Je gaat naar NZ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaaah, laatste loodjes voor mijn vertrek he, veel regelen en zulks.
Vandaar. Wanner vertrek je?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaaah, laatste loodjes voor mijn vertrek he, veel regelen en zulks.
Goeie sig...quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:47 schreef eer-ik het volgende:
Goeie TT.
quote:> all
Iets minder posts dan maandag....quote:006. 103 Pheno
012. 076 MPG
019. 069 Tha_Erik
027. 062 eer-ik
028. 061 vrolijke-frits
047. 052 Sjowhan
066. 044 OA
070. 043 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Lmfdquote:
Zal niet neequote:
Goeie chicks.quote:
Laatste!quote:
Welke van de deze dames is _A_ ?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plaatje is weggecensureerd door de Indonesische overheid
![]()
quote:
En nu ook in OUD...quote:
Eurovisie Song Festivalquote:
Dat is pas echt eng.quote:
Maar wel in een goed topic: Pasgeboren babies zijn niet mooiquote:
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrijquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:19 schreef OA het volgende:
Ph, ben je trouwens thuis of weer op het werk?
Eind juni is nu d eplanning, handig zo'n prijs winnen die je niet elke dag kan innenquote:
Netjes, en dan toch niet uitslapenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrij
Ik kan niet uitslapenquote:
Ik niet. PHP is niet mijn ding omdat het een ***taal is als het om loadbalancing issues gaat.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden
Ook op SQL gebiedquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. PHP is niet mijn ding omdat het een ***taal is als het om loadbalancing issues gaat.
Have funquote:
Ben benieuwd of ze je hulp willen hebbenquote:Op woensdag 21 mei 200808:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden [afbeelding]
Ah. ok!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
thuis. Tijd voor tijd straks, maar ik moet vanmiddag naar een vergadering, dus ik neem de middag ipv de ochtend vrij
Whehe. Handig ja. Maar goed, een gegeven paard....quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eind juni is nu d eplanning, handig zo'n prijs winnen die je niet elke dag kan innen
Dus binnenkort heb jij een developer tag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb mijn hulp maar eens aan de opperdevver van Fok aangeboden
Wat een draak zeg...quote:
Alsof jouw baas geen tieten wilt zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes.
Mijn scherm kijkt tegen een blinde muur aan, dus ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
O, blijkbaar is het weer "Blijf op je werk maar weg uit de KSC"- dag met die plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |