quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:09 schreef Sanne het volgende:
Ow wat een schatjes!!!![]()
Ik ben verliefd.
Ik ook hoor, iedere dag weer!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Litso het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe mooi die beestjes van je zijn
oeps, typoquote:
Nou ja, hoe schattig.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:57 schreef Sanne het volgende:
Het waren weer meerdere Kodak momentjes vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:16 schreef Sanne het volgende:
Ik ook hoor, iedere dag weer!
Het zijn precies die Whiskas katten!
Oehhhh dan heb ik wel interessequote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Sanne het volgende:
Saffron en Aneurism, dit is Freddie Mercury die ik op het oog had als dekkater.
Gaat nog wel een tijdje duren hoor!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Oehhhh dan heb ik wel interesse![]()
![]()
Als je ze natuurlijk niet allemaal voor jezelf gaat houden
Ik wil nog een speelkameraatje voor mn poezzie
hahaha, ja ze zijn nog te jong om te fokken, maar ze zijn zo mooiquote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gaat nog wel een tijdje duren hoor!
Maar meld je tegen die tijd nog een keer. En er is al een soort van wachtlijst.
MOOOOI beest! veel broecklonie's en beverkrullen in de stamboom... moet je wel even kijken of AC en DC dat niet hebben... was namelijk of Sam (denk ik) of Lotje die daar ook veel van in zijn/haar stamboom heeft zitten.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Sanne het volgende:
Saffron en Aneurism, dit is Freddie Mercury die ik op het oog had als dekkater.
Wat een plaatje!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:43 schreef Saffron het volgende:
Sanne, dit is Beau dekkater nr 2 die we op het oog hebben voor Sara. Hij kan zowel silver tabby aan de kittens doorgeven (iets onderin op dezelfde pagina zie je zijn silver tabby spotted zoon Mongo) als seal point .
[ afbeelding ]
Geeft die dikke nu de doorslag?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet je poezels echt nog eens irl bewonderen zeg
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe vond je de rosafilmpjes btw op youtube?
haha geinig zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:44 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!
Stom toeval trouwens, via een andere kat kwam ik bij Rosa terecht en toen dacht ik, heej die kat ken ik, en zag ik pas welke username erachter schuil ging.
Geweldig he?
Bora is ook een htk, maar daarom hou ik geen spatje minder van haar!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha geinig zeger zijn zoveel kattenfilmpjes
had de link op een ander forum gezet waar aardig wat rosafans zitten
die vinden dr allemaal zo mooi etc (tis gewoon een htktje maar wel ene lieverd
)
Sorry buitenbeentje, jouw post is even aan mijn aandacht ontsnapt van de week.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Valt Bora nou ook af door de extra beweging?
Leuk dat schuimhappen.quote:
tubcatquote:
Hey wat grappig, zie ik ineens weer een filmpje voorbij komen van toen ze nog bij ons warenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:24 schreef Sanne het volgende:
Heel oud filmpje van AC.
Toen ze nog jong en onschuldig was.
Saffron:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:00 schreef Sanne het volgende:
Jaaa die wil ik inderdaad graag!! Kan me al bijna niet meer voorstellen dat die twee echt klein zijn geweest. Ze doen zo wijs de laatste tijd, het schiet nu heel erg op.
AC blijft Bora een beetje uitdagen. Springt bovenop haar, geeft haar af en toe een duwtje. Bora kijkt dan boos en dan is het weer over, verder durft ze (nog) niet te gaan. DC is nog steeds haar knuffelige zelf. Ze heeft het slaapplaatsje naast mijn kussen ingepikt van AC. Waar AC slaapt weet ik eigenlijk niet, die slaapt niet veel en lijkt altijd op pad.
AC is zaterdag even in de tuin geweest. Ze vond het machtig interessant. Wat ze al heel mooi van Bora heeft geleerd is dat ze tegen het raam gaat staan kloppen als ze weer naar binnen wil. Luid ondersteund door gemiauw natuurlijk want het blijft een prater. Van DC hoeft de tuin niet echt. Ze vindt het maar een rare enge plaats waar ze niet wil wezen.
Wonderbaarlijk toch die blijvende karakterverschillen tussen deze zusjes.
Dus nog meer fok britjes straksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:
Vandaag is Sara na de derde keer achter elkaar krols te zijn (met slechts 2 dagen tussenstop) Bij Beau op visite gegaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken
Beau ziet z'n vakantievriendinnetje uit het reismandje komen:
[ afbeelding ]
Sara is de boel aan het verkennen:
[ afbeelding ]
Echt spannend
Check het zelf maar. Krols of niet?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef nein het volgende:
[..]
Dus nog meer fok britjes straks
(edit: hmm..dat fok is dubbelop in dit geval, maar ik bedoel dus Fok! britjes)
Yep ziet er krols uit, schreeuwd ze ook heel hard?quote:
Ja, maar niet als ik met de camera achter haar aan zit.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep ziet er krols uit, schreeuwd ze ook heel hard?
Spannend! Mooie kater zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:
Vandaag is Sara na de derde keer achter elkaar krols te zijn (met slechts 2 dagen tussenstop) Bij Beau op visite gegaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken
Beau ziet z'n vakantievriendinnetje uit het reismandje komen:
[ afbeelding ]
Sara is de boel aan het verkennen:
[ afbeelding ]
Echt spannend
Hoi Sanne,quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ik met de camera achter haar aan zit.
Het is vroeg he? Bij jullie andere kittens duurde het toch langer voor ze krols werden?
Van Neocat moeten ze sowieso een jaar oud zijn om te fokken.
Ik denk dat ik van de week de dierenarts even bel voor de poezenpil.
Ben benieuwd wanneer AC volgt. Ik hoop niet dat ze om en om krols worden, dan heb ik helemaal geen nachtrust meer.
Ja Beau is echt prachtig. Ik ben ook echt benieuwd wat voor kleur britjes er allemaal in deze combinatie uit kunnen komenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spannend! Mooie kater zeg(En Sara is natuurlijk ook heel mooi
)
HAHA, en dat vind ze achteraf niet tegenvallen dan? Vieze bek trekken ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:39 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als met de ontwormingstabletjes. Die eten ze uit mijn hand omdat ze denken dat het een snoepje is.
Jij bent gemeen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:34 schreef Sanne het volgende:
welke Aldi ga jij dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het premiumvoer van de Aldi best oke
Hier is het alleen niet meer te krijgen, dus Ziggy krijgt weer Royal Canin.
Oh, hehe, ja in Zwijndrecht dusquote:
Nee hoor, een half uur later is het weer een gewone kat.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef svann het volgende:
Knus filmpje!
Is AC nu straks katterig omdat ze teveel op heeft?
En Bora heeft haar privé portie?
Hahaha, die AC, helemaal gelukkig. Arme DC, die zit er een beetje zielig naast en wil ZOOOO graag die doos inquote:
oeps! te laat!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:59 schreef Sjibble het volgende:
Ik zou maar bij die glazen beeldbuis blijven.
Zodra het een LCD wordt heb je een flink probleem als ze er met hun klauwen aan gaan krabben
Ik heb eventueel nog wel zo'n glazen monitor voor je staan hoor.quote:
Omdat AC als ze opgesloten is zich via de plinten een weg naar buiten probeert te banen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 06:16 schreef MissBliss het volgende:
Waarom laat je AC dan niet even in een kamertje alleen, zodat DC alle ruimte heeft en je het uit kan proberen met een snoepje ofzo?
Ah, de preview doet het nu wel.quote:
AC begrijpt werkelijk niets van dat treuzelende gedrag van haar zusje. AC loopt dan ook bijna altijd vier op een met snoepjes. DC gaat eerst een half uur nadenken of het veilig is om te bewegen, besluit dan te gaan, en wordt rechts ingehaald door AC.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef Morretje het volgende:Ac die eerst nog even kijkt of DC em echt niet pakt terwijl het snoepje naast haar ligt..
Saffron:quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:16 schreef Sanne het volgende:
DC doet soms zulke enge dingen!
Ik was aan het klussen op zolder, en omdat ik net iets had ingesmeerd wat wel even moest drogen had ik het dakraam op een wat grotere kier dan normaal open gezet. Enfin, ik ben lekker bezig, kijk een beetje zo om mij heen waar ik verder moet, zie ik ineens DC buiten op het dak zitten, met die hele grote ogen van haar. Zo van, kijk mij hier eens even zitten.
Volgens mij vond ze het net zo eng als ik, maar ze was precies buiten bereik dus ik kon haar ook niet pakken. Nou moet je DC nooit laten schrikken want die heeft dan meteen weer urenlang een trauma, dus ik heb me op AC gestort, gezorgd dat die niet ook het dak op kon schieten.
Ondertussen werd DC natuurlijk nieuwsgierig wat er met AC was dus die kwam gelukkig vanzelf weer binnen.
Maar OMG, alsof ze in de hoogste boom zat, mijn hart klopte in mijn keel! Ik ben zo blij dat ze zelf binnenkwam. Dat raam mag nooit meer open, tenminste niet meer dan een centimeter en ik zal er nooit meer mijn koffer onder zetten, want dat was precies het opstapje dat DC nodig had.
ontzettend mutsig!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef Kroekiepoes het volgende:Dat doen ze nou altijd!!
En hoe mutsig voel je je dan als je zo staat te hengelen!!
Herkenbaar!
Dat zijn ze ook!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:43 schreef Thrackan het volgende:
Die beestjes zien er zo onwijs lief uit!
how sweet ;")quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef Sanne het volgende:
Ze wilden geen buxus in hun tuin dus ze hebben hun eigen beplanting.
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef Sanne het volgende:
Ze wilden geen buxus in hun tuin dus ze hebben hun eigen beplanting.
[ afbeelding ]
Saffron:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:21 schreef Sanne het volgende:
Het gaat trouwens veel beter met DC. Sinds ik nu twee en halve week vakantie heb en constant thuis ben doet ze wat minder paranoia. Ze vlucht nog wel weg als er vreemden komen, maar als we onder elkaar zijn eist ze meer haar plaats op. Ze komt nu regelmatig zelf om snoepjes vragen. Dat deed ze nooit, dat doen normaal alleen AC en Bora.
Ze miauwt wat vaker. Wat wel grappig is want zij heeft echt nog het kitten meow mauwtje, in tegenstelling tot AC die inmiddels al zo lang en veel praat dat haar volume ook aardig is toegenomen.
DC doet het dus heel goed.
Ik vind het wel leuk dat ze zich meer laat zien en haar plekje opeist.
Ik denk dat het DC was, AC is meer van de voorpoten er tegenaan. Maar ik kan dus op geen van beide katten op de vacht sporen van verf zien. Dus ik denk dat ze er weinig van gemerkt hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:54 schreef nein het volgende:
hahahaha!! ik hoop dat ze in de rui is, anders zal t niet zo fijn gevoeld hebben
Ik smelt.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef Saffron het volgende:
Heb een heel schattig fotootje van het katertje. Hij gaat waarschijnlijk Devy heten (m'n moeder houdt hem) het poesje gaat naar m'n tante.
[ afbeelding ]
Einstein heeft inmiddels ontdekt dat ze met een sprong toch op het hek kan komen. Woensdagavond zat ze ineens te gillen want ze kon er niet meer af. Dus ik eronder met stoel, uiteindelijk kat weer binnen.quote:Op donderdag 11 september 2008 03:12 schreef Ole het volgende:
Maar gaan ze de tuin niet uit dan?
Mijn kerels hebben weinig nodig hoor... klein gat, of hoe hoger hoe beter!
Ik weet niet hoe ze het flikken, maar ze komen soms op plekken
Hoi Sanne, vogeltjesgaas, met een tacker jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Einstein heeft inmiddels ontdekt dat ze met een sprong toch op het hek kan komen. Woensdagavond zat ze ineens te gillen want ze kon er niet meer af. Dus ik eronder met stoel, uiteindelijk kat weer binnen.
Kom ik vannacht thuis uit de kroeg, ben ik het helemaal vergeten. Dus poesjes midden in de nacht naar buiten. En floep AC dus weer de schutting op. Ze is gelukkig zelf er weer af gekomen, maar wat stond ik daar lullig in die tuin vanmorgen tot half twee ofzo met mijn kattensnoepjes te rammelen.
Ik ga vandaag achter dat gaas aan.
Saffron als je dit leest, hoe hebben jullie dat gaas vastgezet? Met zo'n tacker, of met een hamer en nageltjes ofzo?
Dank je!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Saffron het volgende:
[..]
Hoi Sanne, vogeltjesgaas, met een tacker ja
Cartwoman!!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef CartWOman het volgende:
San, wat heerlijk om te zien hoe je opgaat in dit überlieve stel, ze hadden zich geen betere poezenmoeder kunnen wensen.
Soms is het bal, van de week was Bora chagrijnig. Die heeft zich schandalig laten knuffelen en alle aandacht een avondje opgeëist.quote:Op zondag 14 september 2008 11:37 schreef Ole het volgende:
Oh jee... hoe moet dat nou met al die vrouwelijke hormonen in je huis als het weer 'de tijd van de maand' is?
Saffron (alweer niet met m'n eigen accountquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Soms is het bal, van de week was Bora chagrijnig. Die heeft zich schandalig laten knuffelen en alle aandacht een avondje opgeëist.
We verdelen het dus. Iedereen komt aan de beurt. Eergisteren was het Bora dag, eens kijken wie de volgende is met kuren.
Saffron, heb je nog nieuwe foto's van de kittens?
Als je alles goed wilt doen, inentingen en stamboom etc etc etc kost het inderdaad flink wat. Mensen vergeten dat je speciaal voer koopt, eventueel andere kattenbak vulling (waar ze niet in kunnen stikken), dierenarts bezoekjes etc etc etc.quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Sanne het volgende:
Wouw nu al de oogjes open? Dat is inderdaad snel!!!
Kan me wel voorstellen dat Sara de kittens naar het beschutte hol heeft verhuisd. Wel jammer want inderdaad goed verstopt voor de foto's.
Hier is de twijfel weer toegeslagen over het wel of niet willen van een nestje. Ik had van de week weer ineens zo iets van OMG ik durf het niet, straks gaat het mis en blijft mijn meissie erin. Bovendien ging ik nog eens langs het lijstje van uitgaven voor het eerste nestje volgens Neocat. 1600 euro is dat gebaseerd op vier kittens. Wel een hoop geld en het is nog maar de vraag of vrienden en bekenden ook 400 euro voor een kitten willen neertellen. Dus nu denk ik weer, nee we doen het niet. Ik laat de poezels lekker steriliseren.
Maarrrr ik heb nog alle tijd om me drie keer te bedenken hoor.Ik blijf wel een vrouw weet je. En AC is nog steeds niet krols geweest.
DC heeft gewoon anime ogen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:26 schreef MissBliss het volgende:
Haha, die ogen van DavyHij kijkt scheel naar buiten
![]()
Naja, met DC is het ook goedgekomen
Feromonenquote:
DC ligt helemaal te schudden in dat mandjequote:
Maar ze komt er mooi niet uit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DC ligt helemaal te schudden in dat mandje
Lui beest....ik geef haar geen ongelijkquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:33 schreef Saffron het volgende:
Ze zijn geboren hoor, vanmorgen om ongeveer 6u! Ze had gisteravond al weeen, dus ik was heel laat opgebleven. Op een gegeven moment maar besloten om m'n matras beneden neer te leggen en daar te gaan slapen. Vanmorgen om iets over 6en hoorde ik wat gelik en toen was ze haar eerste kitten aan het likken. Even daarna kwam het tweede kitten. Beide katertjesWe noemen ze voorlopig even Snellie en Sloompie, omdat de eerste heel hyperactief was meteen al, terwijl de tweede heel rustig was en niet wist dattie op zoek moest gaan naar de tepel
Maar gelukkig heeft hij dat inmiddels wel door en issie meer in actie gekomen!
Hier wat foto's van de mooie ventjes:D
Snellie net geboren:
Sloompie net geboren:
Gelukkig zijn ze inmidels iets knapper:
Sloompie:
Snellie:
En Lotje helemaal trots en gelukkig met haar kittens:
sjeumig, dus je kan niet zomaar even een leuk nummer onder je filmpje zetten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:14 schreef Sanne het volgende:
Hmmm, toch even het geluid vervangen. YouTube heeft het herkend als copyrighted.
Kennelijk niet Happy Birthday van Stevie Wonder!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef nein het volgende:
[..]
sjeumig, dus je kan niet zomaar even een leuk nummer onder je filmpje zetten?
Zelfde kat, zelfde mandje, alleen 9 maanden eerder.quote:
Hoi lievies!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:22 schreef Saffron het volgende:
Heeey Sanne!
Ook gefeliciteerd van Aneurism en mij vanuit Italie/Florence!
(helaas wat vertraagd...)
Leuk die special van hun geboorte vorig jaarEcht kleine humpies! hahaha en dat we toen nog dachten dat het twee katertjes waren hahaha!
We vinden het echt super dat we zo'n geweldig nieuw huisje voor ze gevonden hebben!
Groetjes van Saffron en Aneurism!
Zo, dat is toch wel een verschil jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 @ 12:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zelfde kat, zelfde mandje, alleen 9 maanden eerder.
Ze is wel echt groot geworden als je dit vergelijkt.
quote:My god, when I die and reincarnate, I want to come back being a cat at your home
Grappig dat ze onze stemmen dan toch herkennenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:30 schreef Sanne het volgende:
Hoi lievies!![]()
We hebben aan jullie gedacht hoor! Iedere keer dat ze jullie stem horen in dat filmpje gaan die oortjes toch ineens omhoog. Het klinkt nog wel heel vertrouwd.
DC heeft net besloten dat ze geen kitbits meer lust nu ze geen kitten meer is.Ze kijkt me zo aan van "wat moet ik daar nou mee?" Gelukkig vindt ze de dentabits nog wel goed genoeg.
Dit jaar is omgevlogen! We genieten nog erg van elkaar. Met Bora gaat het helemaal goed sinds de feliway, ze heeft niet meer naast de bak geplast of gepoept. De kittens hebben de kleine kattenbak aan haar overgedragen en gaan zelf het liefst op de grote. Alles gaat goed dus hier. We houden lekker een knuffel en verwenweekend.
Fijne vakantie nog!!!
quote:Orijen kattenvoer onderscheidt zich van normaal voer door:
hoog proteïnegehalte van vers vlees
geen tarwe
weinig koolhydraten
veel fruit en groenten
gezondheidsbevorderende kruiden en prebiotische bacteriën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |