Ja inderdaad, het wordt een nestje met brits korthaartjes. Waarschijnlijk allemaal silver tabby blotched (zelfde kleur en tekening als Lotje)... hebben allemaal een afstammingsbewijsjequote:
Volgensmij is dat een fabeltje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef Karmijne het volgende:
worden het nu 'stoppelkatjes'?
Dat zijn toch katjes die in het najaar worden geboren, en hun hele leven nogal klein blijven?
Wij hebben thuis een stoppelkatjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:02 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Volgensmij is dat een fabeltje.
Ik ga dit topic in de gaten houden!![]()
Heb jij geen biologie gehad op school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:39 schreef Snakey het volgende:
Wat een mooie poes.![]()
Ben benieuwd naar de kleintjes die ze uit gaat poepen.![]()
Ik heb geen idee. De kittens (met name poesjes) die Lotje eerder heeft gehad zijn zowiezo niet heel groot geworden, al moet ik zeggen dat haar eerste kitten (geboren als enigst kind in winter 2005) wel extra klein is gebleven. De andere kittens waren vorig jaar in de zomer geboren. Het poesje wat mijn moeder heeft gekregen is ook nog redelijk klein, maar onze kater Nimo is groter dan zijn oudersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef Karmijne het volgende:
worden het nu 'stoppelkatjes'?
Dat zijn toch katjes die in het najaar worden geboren, en hun hele leven nogal klein blijven?
Ja dat hoop ik ook. Lotje is 2x eerder bevallen en dat ging niet vlekkeloos (stuitliggingen, te lang in het kanaal blijven zitten ed). De dierenarts vertelde mij dat het vaak zo is dat de eerste nestjes niet zo goed gaan, maar dat het waarschijnlijk nu met het derde nestje beter zal gaan.... ik hoop dat ze gelijk heeft.quote:eb jij geen biologie gehad op school?Daar komen ze er echt niet uit hoor!
![]()
Maar ik ben benieuwd wat er komt! Hopelijk gaat alles gewoon goed!![]()
Is niet met zekerheid te zeggen: 5 dagen krols geweest samen met kater. Katten zijn 9 weken zwanger. Dat ligt tussen afgelopen zondag en aankomende vrijdag. Aan haar gedrag te merken gaat het niet nog heel lang duren... ze kan echt elk moment ineens weeen krijgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Owww, BritjesBen heel benieuwd
Wanneer is ze officieel uitgerekend?
Nee, er staan nog geen baasjes op de wachtijst. Onze vorige kittens zijn alledrie naar familie/vrienden/kennissen gegaan en 1 hebben we zelf gehouden. Heel misschien dat een vriendin van een collega van mij geinteresseerd is in een kitten. Verder zal het dit x dus van buitenaf komen. Ik heb nog 13 weekjes om te werven, en naar wat ik gehoord heb is dat niet zo moeilijk bij britjes met deze kleur en tekening.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Wat spannend!
Staan er al baasjes op de wachtlijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |