Jij bent gemeen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:34 schreef Sanne het volgende:
welke Aldi ga jij dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het premiumvoer van de Aldi best oke
Hier is het alleen niet meer te krijgen, dus Ziggy krijgt weer Royal Canin.
Oh, hehe, ja in Zwijndrecht dusquote:
Nee hoor, een half uur later is het weer een gewone kat.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:33 schreef svann het volgende:
Knus filmpje!
Is AC nu straks katterig omdat ze teveel op heeft?
En Bora heeft haar privé portie?
Hahaha, die AC, helemaal gelukkig. Arme DC, die zit er een beetje zielig naast en wil ZOOOO graag die doos inquote:
oeps! te laat!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:59 schreef Sjibble het volgende:
Ik zou maar bij die glazen beeldbuis blijven.
Zodra het een LCD wordt heb je een flink probleem als ze er met hun klauwen aan gaan krabben
Ik heb eventueel nog wel zo'n glazen monitor voor je staan hoor.quote:
Omdat AC als ze opgesloten is zich via de plinten een weg naar buiten probeert te banen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 06:16 schreef MissBliss het volgende:
Waarom laat je AC dan niet even in een kamertje alleen, zodat DC alle ruimte heeft en je het uit kan proberen met een snoepje ofzo?
Ah, de preview doet het nu wel.quote:
AC begrijpt werkelijk niets van dat treuzelende gedrag van haar zusje. AC loopt dan ook bijna altijd vier op een met snoepjes. DC gaat eerst een half uur nadenken of het veilig is om te bewegen, besluit dan te gaan, en wordt rechts ingehaald door AC.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef Morretje het volgende:Ac die eerst nog even kijkt of DC em echt niet pakt terwijl het snoepje naast haar ligt..
Saffron:quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:16 schreef Sanne het volgende:
DC doet soms zulke enge dingen!
Ik was aan het klussen op zolder, en omdat ik net iets had ingesmeerd wat wel even moest drogen had ik het dakraam op een wat grotere kier dan normaal open gezet. Enfin, ik ben lekker bezig, kijk een beetje zo om mij heen waar ik verder moet, zie ik ineens DC buiten op het dak zitten, met die hele grote ogen van haar. Zo van, kijk mij hier eens even zitten.
Volgens mij vond ze het net zo eng als ik, maar ze was precies buiten bereik dus ik kon haar ook niet pakken. Nou moet je DC nooit laten schrikken want die heeft dan meteen weer urenlang een trauma, dus ik heb me op AC gestort, gezorgd dat die niet ook het dak op kon schieten.
Ondertussen werd DC natuurlijk nieuwsgierig wat er met AC was dus die kwam gelukkig vanzelf weer binnen.
Maar OMG, alsof ze in de hoogste boom zat, mijn hart klopte in mijn keel! Ik ben zo blij dat ze zelf binnenkwam. Dat raam mag nooit meer open, tenminste niet meer dan een centimeter en ik zal er nooit meer mijn koffer onder zetten, want dat was precies het opstapje dat DC nodig had.
ontzettend mutsig!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef Kroekiepoes het volgende:Dat doen ze nou altijd!!
En hoe mutsig voel je je dan als je zo staat te hengelen!!
Herkenbaar!
Dat zijn ze ook!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:43 schreef Thrackan het volgende:
Die beestjes zien er zo onwijs lief uit!
how sweet ;")quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef Sanne het volgende:
Ze wilden geen buxus in hun tuin dus ze hebben hun eigen beplanting.
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef Sanne het volgende:
Ze wilden geen buxus in hun tuin dus ze hebben hun eigen beplanting.
[ afbeelding ]
Saffron:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:21 schreef Sanne het volgende:
Het gaat trouwens veel beter met DC. Sinds ik nu twee en halve week vakantie heb en constant thuis ben doet ze wat minder paranoia. Ze vlucht nog wel weg als er vreemden komen, maar als we onder elkaar zijn eist ze meer haar plaats op. Ze komt nu regelmatig zelf om snoepjes vragen. Dat deed ze nooit, dat doen normaal alleen AC en Bora.
Ze miauwt wat vaker. Wat wel grappig is want zij heeft echt nog het kitten meow mauwtje, in tegenstelling tot AC die inmiddels al zo lang en veel praat dat haar volume ook aardig is toegenomen.
DC doet het dus heel goed.
Ik vind het wel leuk dat ze zich meer laat zien en haar plekje opeist.
Ik denk dat het DC was, AC is meer van de voorpoten er tegenaan. Maar ik kan dus op geen van beide katten op de vacht sporen van verf zien. Dus ik denk dat ze er weinig van gemerkt hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:54 schreef nein het volgende:
hahahaha!! ik hoop dat ze in de rui is, anders zal t niet zo fijn gevoeld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |