DC doet soms zulke enge dingen!
Ik was aan het klussen op zolder, en omdat ik net iets had ingesmeerd wat wel even moest drogen had ik het dakraam op een wat grotere kier dan normaal open gezet. Enfin, ik ben lekker bezig, kijk een beetje zo om mij heen waar ik verder moet, zie ik ineens DC buiten op het dak zitten, met die hele grote ogen van haar. Zo van, kijk mij hier eens even zitten.
Volgens mij vond ze het net zo eng als ik, maar ze was precies buiten bereik dus ik kon haar ook niet pakken. Nou moet je DC nooit laten schrikken want die heeft dan meteen weer urenlang een trauma, dus ik heb me op AC gestort, gezorgd dat die niet ook het dak op kon schieten.
Ondertussen werd DC natuurlijk nieuwsgierig wat er met AC was dus die kwam gelukkig vanzelf weer binnen.
Maar OMG, alsof ze in de hoogste boom zat, mijn hart klopte in mijn keel! Ik ben zo blij dat ze zelf binnenkwam. Dat raam mag nooit meer open, tenminste niet meer dan een centimeter en ik zal er nooit meer mijn koffer onder zetten, want dat was precies het opstapje dat DC nodig had.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*