abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2008 @ 01:18:46 #201
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61567305
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef Saffron het volgende:
Heb een heel schattig fotootje van het katertje. Hij gaat waarschijnlijk Devy heten (m'n moeder houdt hem) het poesje gaat naar m'n tante.

[ afbeelding ]

Ik smelt.
OMG wat zijn ze lief, en mooi en cute!!!!

Die pootjes, die kussentjes, waar blijft Bluezzz?

Ik ben verliefd. Weer.

Wat leuk Saffron dat ze in de familie blijven!!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:10:20 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61570739
quote:
Op donderdag 11 september 2008 03:12 schreef Ole het volgende:
Maar gaan ze de tuin niet uit dan?
Mijn kerels hebben weinig nodig hoor... klein gat, of hoe hoger hoe beter!
Ik weet niet hoe ze het flikken, maar ze komen soms op plekken
Einstein heeft inmiddels ontdekt dat ze met een sprong toch op het hek kan komen. Woensdagavond zat ze ineens te gillen want ze kon er niet meer af. Dus ik eronder met stoel, uiteindelijk kat weer binnen.

Kom ik vannacht thuis uit de kroeg, ben ik het helemaal vergeten. Dus poesjes midden in de nacht naar buiten. En floep AC dus weer de schutting op. Ze is gelukkig zelf er weer af gekomen, maar wat stond ik daar lullig in die tuin vanmorgen tot half twee ofzo met mijn kattensnoepjes te rammelen.

Ik ga vandaag achter dat gaas aan.

Saffron als je dit leest, hoe hebben jullie dat gaas vastgezet? Met zo'n tacker, of met een hamer en nageltjes ofzo?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61570876
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:

[..]

Einstein heeft inmiddels ontdekt dat ze met een sprong toch op het hek kan komen. Woensdagavond zat ze ineens te gillen want ze kon er niet meer af. Dus ik eronder met stoel, uiteindelijk kat weer binnen.

Kom ik vannacht thuis uit de kroeg, ben ik het helemaal vergeten. Dus poesjes midden in de nacht naar buiten. En floep AC dus weer de schutting op. Ze is gelukkig zelf er weer af gekomen, maar wat stond ik daar lullig in die tuin vanmorgen tot half twee ofzo met mijn kattensnoepjes te rammelen.

Ik ga vandaag achter dat gaas aan.

Saffron als je dit leest, hoe hebben jullie dat gaas vastgezet? Met zo'n tacker, of met een hamer en nageltjes ofzo?
Hoi Sanne, vogeltjesgaas, met een tacker ja
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:36:24 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61571315
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Saffron het volgende:

[..]

Hoi Sanne, vogeltjesgaas, met een tacker ja
Dank je!

Hoe gaat het met de kittens??
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:02:01 #205
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61576116
Move over AC en DC, hier zijn Devy en zus!

grapje, Sanne
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:51:26 #206
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61602563
AC en DC maken graag plaats voor deze jonge snoepjes hoor.

Oudje van AC, uit juni. Kwam hem net tegen tussen de testfilmpjes van mijn webcam.

pi_61603273
Het blijft in de familie dus
pi_61603799
San, wat heerlijk om te zien hoe je opgaat in dit überlieve stel, ze hadden zich geen betere poezenmoeder kunnen wensen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:02:36 #209
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61604151
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef CartWOman het volgende:
San, wat heerlijk om te zien hoe je opgaat in dit überlieve stel, ze hadden zich geen betere poezenmoeder kunnen wensen.
Cartwoman!!!

We hebben het zo gezellig saampjes. Een huis vol vrouwen, dat wel.

Vanmiddag AC een beetje zitten dollen.

pi_61604424
'Woman! LEAVE ME ALONE!'

Hij kijkt je aan zo van 'wtf moet ik hiermee?'

Lief als ze zo moe zijn.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator / Miss SHO zondag 14 september 2008 @ 11:37:08 #211
22592 crew  Ole
pi_61616824
Oh jee... hoe moet dat nou met al die vrouwelijke hormonen in je huis als het weer 'de tijd van de maand' is?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 18 september 2008 @ 22:34:23 #212
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61744098
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:37 schreef Ole het volgende:
Oh jee... hoe moet dat nou met al die vrouwelijke hormonen in je huis als het weer 'de tijd van de maand' is?

Soms is het bal, van de week was Bora chagrijnig. Die heeft zich schandalig laten knuffelen en alle aandacht een avondje opgeëist.
We verdelen het dus. Iedereen komt aan de beurt. Eergisteren was het Bora dag, eens kijken wie de volgende is met kuren.

Saffron, heb je nog nieuwe foto's van de kittens?
pi_61810333
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Sanne het volgende:

[..]

Soms is het bal, van de week was Bora chagrijnig. Die heeft zich schandalig laten knuffelen en alle aandacht een avondje opgeëist.
We verdelen het dus. Iedereen komt aan de beurt. Eergisteren was het Bora dag, eens kijken wie de volgende is met kuren.

Saffron, heb je nog nieuwe foto's van de kittens?
Saffron (alweer niet met m'n eigen account ):

Hoihoi

Binnenkort nieuwe fotootjes. Sara heeft er nu toch voor gekozen om met de kittens in het hol van de krabpaal te liggen. Dat is allemaal moeilijk te fotograferen! Mijn moeder komt morgen weer terug van vakantie, dus dan kan ik foto;s maken terwijl zij de kittens weegt.

Devy heeft gisteren zijn oogjes al open gadaan! Dat is echt snel, 10 dagen, normaalgesproken 12-15 dagen (van wat ik gewend ben met de kittens die wij hadden)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2008 21:46:21 ]
  maandag 22 september 2008 @ 21:20:31 #214
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61835820
Wouw nu al de oogjes open? Dat is inderdaad snel!!!
Kan me wel voorstellen dat Sara de kittens naar het beschutte hol heeft verhuisd. Wel jammer want inderdaad goed verstopt voor de foto's.

Hier is de twijfel weer toegeslagen over het wel of niet willen van een nestje. Ik had van de week weer ineens zo iets van OMG ik durf het niet, straks gaat het mis en blijft mijn meissie erin. Bovendien ging ik nog eens langs het lijstje van uitgaven voor het eerste nestje volgens Neocat. 1600 euro is dat gebaseerd op vier kittens. Wel een hoop geld en het is nog maar de vraag of vrienden en bekenden ook 400 euro voor een kitten willen neertellen. Dus nu denk ik weer, nee we doen het niet. Ik laat de poezels lekker steriliseren.

Maarrrr ik heb nog alle tijd om me drie keer te bedenken hoor. Ik blijf wel een vrouw weet je. En AC is nog steeds niet krols geweest.
  maandag 22 september 2008 @ 23:32:40 #215
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61839920
Ow nog een nieuwtje van ons thuisfront. DC krijgt echt zo'n dikke Britten kop! Ze lijkt daardoor ineens groter dan AC, wat ze nog niet is, maar door die grote kop en die grote ogen lijkt ze massaler.

AC heeft huisarrest. Die mag voorlopig niet naar buiten. Dat is nog een heel gedoe, want Bora mag niet lijden onder AC's ondeugendheid, dus nu moet ik eerst AC naar boven lokken, dan snel tussendeur dicht, Bora naar buiten laten en AC weer teruglaten. En als ze terug komt weer hetzelfde ritueel.

Volgende week is dat hopelijk voorbij. Het gaas en de tacker liggen klaar, alleen heeft broertje het erg druk.
pi_61870922
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Sanne het volgende:
Wouw nu al de oogjes open? Dat is inderdaad snel!!!
Kan me wel voorstellen dat Sara de kittens naar het beschutte hol heeft verhuisd. Wel jammer want inderdaad goed verstopt voor de foto's.

Hier is de twijfel weer toegeslagen over het wel of niet willen van een nestje. Ik had van de week weer ineens zo iets van OMG ik durf het niet, straks gaat het mis en blijft mijn meissie erin. Bovendien ging ik nog eens langs het lijstje van uitgaven voor het eerste nestje volgens Neocat. 1600 euro is dat gebaseerd op vier kittens. Wel een hoop geld en het is nog maar de vraag of vrienden en bekenden ook 400 euro voor een kitten willen neertellen. Dus nu denk ik weer, nee we doen het niet. Ik laat de poezels lekker steriliseren.

Maarrrr ik heb nog alle tijd om me drie keer te bedenken hoor. Ik blijf wel een vrouw weet je. En AC is nog steeds niet krols geweest.
Als je alles goed wilt doen, inentingen en stamboom etc etc etc kost het inderdaad flink wat. Mensen vergeten dat je speciaal voer koopt, eventueel andere kattenbak vulling (waar ze niet in kunnen stikken), dierenarts bezoekjes etc etc etc.

Maar je krijgt er heel veel voor terug.

En kosten die jij maakt ervoor terug vragen is niet meer dan terecht, ze krijgen er immers een perfecte kat voor
pi_61916026
Hoi sanne

Nou... van de ene kant is het wel prijzig, maar van de andere kant kom je ook weer niet zo snel aan die 1.600 euro.

Ik had voor het eerste kitten precies uitgerekend wat we kwijt waren, omdat ik met de vriendin die het kitten kreeg had afgesproken dat ze precies de kostprijs zou betalen. Met stamboom en 2 inentingen kwam dat op ongeveer 180 euro (en dan dus ook eten, melk, ontworming ed/ maar exclusief dingetjes die ik had aangeschaft voordat het kitten geboren werd, zoals het campingbedje en andere benodigdheden zoals weegschaaltje enzo --> maar die hoef jij allemaal niet aan te schaffen want kan je natuurlijk allemaal van ons gebruiken ). MAAR, dat was dus zonder kosten voor de dekkater omdat Lotje door Sam was gedekt. Een dekkater kost ook al 200 - 250 euro. Dus dan geldt: hoe meer kittens er in het nest zitten hoe minder duur per kitten

Maargoed, als je vrienden en kennissen echt zo'n leuk katje willen zullen ze er echt wel iig de kosten die je gemaakt hebt ervoor over hebben lijkt mij!

Verder is het wel inderdaad best heftig zo'n bevalling. Er zitten inderdaad wel wat risico's aan vast. Ik denk echter dat het vaker zo is dat de toch wat kwetsbare kittens wat overkomt tijdens de bevalling dan dat er echt iets mis zou gaan met de moederpoes. Maargoed, het is allemaal wel een afweging die je voor jezelf moet maken. Het is echt zo gewldig voor zo'n poes om heerlijk moeder te kunnen zijn over de kittens... je ziet ze echt enorm genieten gewoon!!! Echt prachtig nu ook weer met Sara! Door dat zorgzame wat ze lekker kwijt kunnen aan die kittens veranderen ze ook tot op een of andere manier nog gezelligere katten Ik denk zelf dat het DC minder schuw zal maken, gezien Dc haar karakter het meest van Lotje wegheeft

Ik heb je een mail gestuurd met de doorlichting van de kosten die Neocat heeft berekend!

[ Bericht 2% gewijzigd door Saffron op 25-09-2008 22:35:04 ]
pi_61924551
Die berekening voor de kosten van een nestje ben ik op sites over raskatten vaker tegen gekomen. Volgens mij maken de testen van de ouderdieren het duur. De rest van de kosten valt wel mee.

Tenzij je pech hebt en er iets mis gaat, dan is er soms een keizersnede nodig of een andere operatie bij moeders of de kleintjes, dan zijn de kosten ineens gruwelijk hoog. Maar ziek worden kan je kat altijd al. Is dat genoeg reden om ze geen nestje te laten krijgen?

(wie weet kan je je kat wel verzekeren om die laatste risico's te verminderen??)

Verder: Meeeeeer foto's van die kittens please? En ook van AC, DC en Bora natuurlijk.
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:59:22 #219
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61949427
Verse foto's en filmpje!

Niet schrikken, ze worden erg groot!

AC

DC

Samen

[ Bericht 13% gewijzigd door Sanne op 27-09-2008 13:15:22 ]
pi_61951156
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_61953945
Echt geweldige foto's weer
pi_61981054
Jaja, eindelijk weer wat foto's van Devy en zijn zusje (gaat waarschijnlijk Luna heten)!

Hier maakt Saar het poesje schoon:

Hier zit Sara met de kids in het holletje van de krabpaal (van bovenaf genomen):

Devy slaapt met zijn tong uit z'n mond

Luna vandaag:

Devy vandaag:

Sara liep de hele tijd naar het campingbedje, dus we hebben de kittens toch weer verplaatst, en ze lijkt daar nu te willen blijven:
  zondag 28 september 2008 @ 22:11:40 #223
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61982761
Wat een super schattige foto's!!
Vooral die met dat tongetje uit zijn bekkie. Geweldig!
pi_61986113
Bij deze nog een grappig filmpje van toen ze 1,5 week oud waren... Devy vecht om te tepel haha:

zaterdag 4 oktober 2008 @ 10:53:45 #225
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62123510
Dat filmpje is zoooo lief!

AC was ondeugend, daar moest ik even foto's van maken.

Moderator / Miss SHO zaterdag 4 oktober 2008 @ 10:59:59 #226
22592 crew  Ole
pi_62123574
tjeemig, lijkt wel longcat zo
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:33:51 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62124012
Ooooh, die kittens!
En AC
Ziggy played guitar
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:40:28 #228
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62127341
Zo, alle filmpjes eens bekeken. Sanne, wat heb je een pracht driespan!

Maar wat een gedoe met eten zeg! Die kleine rooie poes van ons vreet alles. Ook wat ze buiten vangt. Het ergste vond ik nog toen ze met een babykonijntje aan kwam zetten en dat smakelijk ging zitten verorberen in de achtertuin. Moest ik een half babykonijnenlijkje weggooien toen madam volzat.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:11:33 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62127833
ElizabethR!

Het is inderdaad een prachtig driespan. Ben zo gek op mijn prinsesjes. De kleintjes volgen me nog steeds waar ik sta en Bora gaat lekker haar eigen gangetje.
Het eetritueel is geen gedoe meer hoor, het is routine, en we zien er allemaal naar uit. Nog vier weken dan mogen AC en DC geen kittenvoer meer, en is het risico voor Bora dus weg dat ze zich daar moddervet aan eet.

Nieuw filmpje van vanmorgen.

zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:05:34 #230
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62130100
Zo tof hoe ze zich zo kunnen vermaken
Ziggy played guitar
pi_62187458
haha die DC met dat touwtje AC is inderdaad echt lang als je haar zo bij die lamp ziet!

Hiernog een fotootje van vorige week Links Devy en rechts Luna:

Over 2 weekjes mag ik alweer op ze passen, en dan heb ik vakantie ....
  Moderator / Miss SHO woensdag 8 oktober 2008 @ 03:54:35 #232
22592 crew  Ole
pi_62222113
die blauwe oogjes
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:03:30 #233
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62462916
Hoe gaat het met de kittens Saffron?

Hier gaat het met AC en DC heel goed. DC gaat een beetje praten, maar piept nog steeds wat als een kitten, het is zo'n lief geluidje. DC springt tegenwoordig op de rugleuning van mijn bureaustoel en komt me dan kopjes geven, waarbij ze bijna omvalt zo geeft ze er zich aan over.

Met Bora gaat het wat minder. Sinds mijn vakantie voorbij is plast en poept ze in de hal. Liefst op de deurmat, maar die is inmiddels weg want ik werd gek van het schoonmaken.

Vandaag heb ik een megagrote kattenbak gekocht. Ik hoop dat dit helpt, maar ze was alweer loeikwaad toen ik haar erop wilde zetten. AC en DC kropen er natuurlijk wel meteen in om de boel te verkennen. De bak is 64 x 47 x 46 cm groot. Dat moet groot genoeg zijn voor een Maine Coone, dus zeker ook voor Bora. Help me hopen dat dit werkt want ik word radeloos van het gechagrijn van haar.

pi_62463068
Hoeveel kattenbakken heb je in huis Sanne?
Ik heb er laatst ook één bij gekocht, want 1 bak voor 2 poezen was echt te weinig (en het is een grote bak!). Nu staat er eentje beneden en eentje op zolder. Die beneden is het drukst bezocht, maar ik geloof dat de oudste poes regelmatig naar boven gaat... lekker rustig poepen
Kleur buiten de lijntjes.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:50:40 #235
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62464195
Ik had twee bakken in huis, nu dus drie.
Dat moet toch genoeg zijn.

Bora poept trouwens ook in de hal als alle kattenbakken helemaal nieuw grit hebben. Dus ook als AC en DC er nog niet op zijn geweest.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:32:42 #236
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62465067
En als je een bak op de poepplek zet?
Ik heb eens gelezen: aantal katten + 1 = aantal bakken.
Ik heb er 2, 1 grote en 1 kleine, is wel genoeg, de kleine is meer een plasbak en de ander plas én poep.
Ziggy played guitar
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:36:58 #237
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62474160
De bak op de poepplek kan niet, want dan kan ik via de voordeur niet meer naar binnen.
Ik heb er nu wel kranten neergelegd, als ze het toch doet is het wat sneller opgeruimd.

Ik gun haar graag haar eigen bak, maar AC en DC hebben er maling aan en stampen lekker overal doorheen. Ik schep alle bakken iedere dag uit. Ga straks eens kijken of ze het nu toch op de grote bak heeft willen doen.

Andere kattenbakstenen heb ik ook geprobeerd, lijkt geen verschil te maken. Maar er zijn nog soorten genoeg om uit te proberen.
pi_62521103
Is bora wel helemaal gezond? Misschien heeft ze een blaasontsteking ofzo? Daarvan gaan katten ook buiten de bak plassen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:59:35 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62538538
Ze lijkt kerngezond, maar ik heb wel voor de zekerheid een afspraak bij de dierenarts gemaakt vrijdag. Wordt nog lachen, ik heb haar nog nooit zonder ernstige verwondingen op te lopen in een mand gekregen. Maar kan in geval van nood de dierenambulance bellen om ons te vervoeren. Dat wil ik niet, de dierenarts zit hier letterlijk om de hoek.
pi_62547062
Dan zou het bijna makkelijker zijn als de dierenarts naar jullie toe komt.

Wel fijn dat je haar toch even na laat kijken. Als je zeker weet dat het niets medisch is, kan je op zoek gaan naar wat de stress veroorzaakt.

Is bora toevallig to foppen door het mandje neer te zetten een paar dagen van te voren en te doen alsof het spannend is en ze er NIET in mag? Bij sommige katten werkt het. Dan kan je haar per "ongeluk" uit het oog verliezen terwijl het mandje open staat vrijdag. (Eventueel ook wat eten in het mandje doen?)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:16:57 #241
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62554214
Om de hoek? Kan ze ook niet aan een tuigje meelopen dan?
Ziggy played guitar
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:20:44 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62555832
Ja maar haar in een tuigje krijgen, dat gaat zomaar niet.

De oplossing is er. Ik heb een afspraak met de dierenambulance gemaakt. Zij komen een kwartier voor de afspraak om Bora te vangen en ons weg te brengen. Ben meteen donateur geworden van de dierenambulance, dan kosten dit soort acties mij voortaan nog maar 15 euro ipv 45 euro.

Best opgelucht, weet nu in ieder geval zeker dat het lukt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:57:45 #243
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62561047
Klinkt goed
Ziggy played guitar
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:22:55 #244
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62565380
Het klinkt allemaal heel dramatisch met die dierenambulance, maar Bora is vooral heel groot. Die pak je niet even in haar nekvelletje op. Ze weegt een kilo of acht, zal vrijdag eens vragen hoeveel precies.

Ik heb weer even leuk Bora nieuws. Gisteravond kregen de katten multivitaminen van Gimpet uit een tube. En Bora en AC stonden samen te likken. Gewoon ook elkaars snuitje.
Daarna gaan ze altijd wassen en heel even probeerde Bora AC te wassen (dat heb ik echt nog nooit gezien!!). Maar AC schrok ervan en sprong met een galante sprong weg.

Ik geloof dus niet dat Bora depressief is om de andere katten. Dan zou ze niet zo doen. Ze is wel wat afstandelijker tov DC maar AC is echt al heel lang haar vriendin.

Hoop dat de dierenarts wat vindt eigenlijk, wat haar plas- en poepgedrag kan verklaren.
Nu ik trouwens aluminiumfolie heb neergelegd bij de deur heeft ze ineens niet meer geplast/poept. Ze is wel nog een beetje boos op me dat ik haar in de nieuwe kattenbak heb proberen te zetten. Ze loopt soms met haar hoofd naar beneden weg als ik haar roep. Maar op het andere moment komt ze weer helemaal bij me liggen om te worden aangehaald. Ik weet het echt even niet met deze dame.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:27:17 #245
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62567720
Vaag hoor.
Je kan de kattenbak schoonmaken met chloor, dat vinden ze lekker ruiken en dan wordt de bak dus extra aantrekkelijk
Ziggy played guitar
pi_62573634
De meeste katten vinden dwang, hoe goed bedoelt ook, niet leuk. Dus dat Bora niet blij is als je haar op een bak wil zetten kan ik inkomen, of ze nu plast uit stres of door pijn van een ontsteking dwang blijft stom voor de meeste katten.

Als ze een blaasontsteking heeft of last van gruis gaat plassen pijn doen. Die pijn associeren katten vaak met de plaats waar ze zijn als ze die voelen. De bak dus. Dat is voor veel katten de reden dat ze buiten de bak beginnen te plassen dan.

Hopenlijk is het een blaasontsteking en is je kat er snel weer bovenop! Succes alvast vrijdag! (Is bora trouwens een half noorse dame ofzo? De meeste HTK poezen worden niet ZO groot, of ze moeten super dik zijn en zo zag ze er niet uit op de foto's)
pi_62589995
Bij deze een kleine foto update van de twee kleinste Puzzo's

Samen in de mand (ongeveer 1,5 eweek geleden)

Ze zijn alweer 6 weken, echt groot geworden al:

Luna vandaag:

Devy vandaag:

Ze eten al zelfstandig en gaan in ieder geval af en toe al op de kattenbak. Vandaag gingen ze luid spinnen toen ik ze aaide

Gisteren wat kleine papieren propjes gemaakt en voor ze gegooid... waren ze helemaal van onder de indruk, hebben ze heel lang mee gespeeld

Sanne, ik hoop dat het gedrag van Bora snel over is, echt vervelend. Maar misschien is er inderdaad iets medisch aan de hand. Goed dat je met haar naar de dierenarts gaat. Wat een gedoe zo met de dierenambulance zeg!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:26:19 #248
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62590794
Haha, die ogen van Davy Hij kijkt scheel naar buiten
Naja, met DC is het ook goedgekomen
Ziggy played guitar
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:55:39 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62591779
Saffron!!!
Wat een schatjes zijn het toch!

Bora is gewoon een apart geval. Maar ze is mij niet minder lief. Ik ben er toch wel van overtuigd dat er wat moet zijn hoor.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:56:47 #250
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62591815
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:26 schreef MissBliss het volgende:
Haha, die ogen van Davy Hij kijkt scheel naar buiten
Naja, met DC is het ook goedgekomen

DC heeft gewoon anime ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')