Ik smelt.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef Saffron het volgende:
Heb een heel schattig fotootje van het katertje. Hij gaat waarschijnlijk Devy heten (m'n moeder houdt hem) het poesje gaat naar m'n tante.
[ afbeelding ]
Einstein heeft inmiddels ontdekt dat ze met een sprong toch op het hek kan komen. Woensdagavond zat ze ineens te gillen want ze kon er niet meer af. Dus ik eronder met stoel, uiteindelijk kat weer binnen.quote:Op donderdag 11 september 2008 03:12 schreef Ole het volgende:
Maar gaan ze de tuin niet uit dan?
Mijn kerels hebben weinig nodig hoor... klein gat, of hoe hoger hoe beter!
Ik weet niet hoe ze het flikken, maar ze komen soms op plekken
Hoi Sanne, vogeltjesgaas, met een tacker jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Einstein heeft inmiddels ontdekt dat ze met een sprong toch op het hek kan komen. Woensdagavond zat ze ineens te gillen want ze kon er niet meer af. Dus ik eronder met stoel, uiteindelijk kat weer binnen.
Kom ik vannacht thuis uit de kroeg, ben ik het helemaal vergeten. Dus poesjes midden in de nacht naar buiten. En floep AC dus weer de schutting op. Ze is gelukkig zelf er weer af gekomen, maar wat stond ik daar lullig in die tuin vanmorgen tot half twee ofzo met mijn kattensnoepjes te rammelen.
Ik ga vandaag achter dat gaas aan.
Saffron als je dit leest, hoe hebben jullie dat gaas vastgezet? Met zo'n tacker, of met een hamer en nageltjes ofzo?
Dank je!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Saffron het volgende:
[..]
Hoi Sanne, vogeltjesgaas, met een tacker ja
Cartwoman!!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:46 schreef CartWOman het volgende:
San, wat heerlijk om te zien hoe je opgaat in dit überlieve stel, ze hadden zich geen betere poezenmoeder kunnen wensen.
Soms is het bal, van de week was Bora chagrijnig. Die heeft zich schandalig laten knuffelen en alle aandacht een avondje opgeëist.quote:Op zondag 14 september 2008 11:37 schreef Ole het volgende:
Oh jee... hoe moet dat nou met al die vrouwelijke hormonen in je huis als het weer 'de tijd van de maand' is?
Saffron (alweer niet met m'n eigen accountquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Soms is het bal, van de week was Bora chagrijnig. Die heeft zich schandalig laten knuffelen en alle aandacht een avondje opgeëist.
We verdelen het dus. Iedereen komt aan de beurt. Eergisteren was het Bora dag, eens kijken wie de volgende is met kuren.
Saffron, heb je nog nieuwe foto's van de kittens?
Als je alles goed wilt doen, inentingen en stamboom etc etc etc kost het inderdaad flink wat. Mensen vergeten dat je speciaal voer koopt, eventueel andere kattenbak vulling (waar ze niet in kunnen stikken), dierenarts bezoekjes etc etc etc.quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Sanne het volgende:
Wouw nu al de oogjes open? Dat is inderdaad snel!!!
Kan me wel voorstellen dat Sara de kittens naar het beschutte hol heeft verhuisd. Wel jammer want inderdaad goed verstopt voor de foto's.
Hier is de twijfel weer toegeslagen over het wel of niet willen van een nestje. Ik had van de week weer ineens zo iets van OMG ik durf het niet, straks gaat het mis en blijft mijn meissie erin. Bovendien ging ik nog eens langs het lijstje van uitgaven voor het eerste nestje volgens Neocat. 1600 euro is dat gebaseerd op vier kittens. Wel een hoop geld en het is nog maar de vraag of vrienden en bekenden ook 400 euro voor een kitten willen neertellen. Dus nu denk ik weer, nee we doen het niet. Ik laat de poezels lekker steriliseren.
Maarrrr ik heb nog alle tijd om me drie keer te bedenken hoor.Ik blijf wel een vrouw weet je. En AC is nog steeds niet krols geweest.
DC heeft gewoon anime ogen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:26 schreef MissBliss het volgende:
Haha, die ogen van DavyHij kijkt scheel naar buiten
![]()
Naja, met DC is het ook goedgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |