abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:16:57 #241
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62554214
Om de hoek? Kan ze ook niet aan een tuigje meelopen dan?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:20:44 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62555832
Ja maar haar in een tuigje krijgen, dat gaat zomaar niet.

De oplossing is er. Ik heb een afspraak met de dierenambulance gemaakt. Zij komen een kwartier voor de afspraak om Bora te vangen en ons weg te brengen. Ben meteen donateur geworden van de dierenambulance, dan kosten dit soort acties mij voortaan nog maar 15 euro ipv 45 euro.

Best opgelucht, weet nu in ieder geval zeker dat het lukt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:57:45 #243
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62561047
Klinkt goed
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:22:55 #244
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62565380
Het klinkt allemaal heel dramatisch met die dierenambulance, maar Bora is vooral heel groot. Die pak je niet even in haar nekvelletje op. Ze weegt een kilo of acht, zal vrijdag eens vragen hoeveel precies.

Ik heb weer even leuk Bora nieuws. Gisteravond kregen de katten multivitaminen van Gimpet uit een tube. En Bora en AC stonden samen te likken. Gewoon ook elkaars snuitje.
Daarna gaan ze altijd wassen en heel even probeerde Bora AC te wassen (dat heb ik echt nog nooit gezien!!). Maar AC schrok ervan en sprong met een galante sprong weg.

Ik geloof dus niet dat Bora depressief is om de andere katten. Dan zou ze niet zo doen. Ze is wel wat afstandelijker tov DC maar AC is echt al heel lang haar vriendin.

Hoop dat de dierenarts wat vindt eigenlijk, wat haar plas- en poepgedrag kan verklaren.
Nu ik trouwens aluminiumfolie heb neergelegd bij de deur heeft ze ineens niet meer geplast/poept. Ze is wel nog een beetje boos op me dat ik haar in de nieuwe kattenbak heb proberen te zetten. Ze loopt soms met haar hoofd naar beneden weg als ik haar roep. Maar op het andere moment komt ze weer helemaal bij me liggen om te worden aangehaald. Ik weet het echt even niet met deze dame.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:27:17 #245
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62567720
Vaag hoor.
Je kan de kattenbak schoonmaken met chloor, dat vinden ze lekker ruiken en dan wordt de bak dus extra aantrekkelijk
Ziggy played guitar
pi_62573634
De meeste katten vinden dwang, hoe goed bedoelt ook, niet leuk. Dus dat Bora niet blij is als je haar op een bak wil zetten kan ik inkomen, of ze nu plast uit stres of door pijn van een ontsteking dwang blijft stom voor de meeste katten.

Als ze een blaasontsteking heeft of last van gruis gaat plassen pijn doen. Die pijn associeren katten vaak met de plaats waar ze zijn als ze die voelen. De bak dus. Dat is voor veel katten de reden dat ze buiten de bak beginnen te plassen dan.

Hopenlijk is het een blaasontsteking en is je kat er snel weer bovenop! Succes alvast vrijdag! (Is bora trouwens een half noorse dame ofzo? De meeste HTK poezen worden niet ZO groot, of ze moeten super dik zijn en zo zag ze er niet uit op de foto's)
pi_62589995
Bij deze een kleine foto update van de twee kleinste Puzzo's

Samen in de mand (ongeveer 1,5 eweek geleden)

Ze zijn alweer 6 weken, echt groot geworden al:

Luna vandaag:

Devy vandaag:

Ze eten al zelfstandig en gaan in ieder geval af en toe al op de kattenbak. Vandaag gingen ze luid spinnen toen ik ze aaide

Gisteren wat kleine papieren propjes gemaakt en voor ze gegooid... waren ze helemaal van onder de indruk, hebben ze heel lang mee gespeeld

Sanne, ik hoop dat het gedrag van Bora snel over is, echt vervelend. Maar misschien is er inderdaad iets medisch aan de hand. Goed dat je met haar naar de dierenarts gaat. Wat een gedoe zo met de dierenambulance zeg!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:26:19 #248
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62590794
Haha, die ogen van Davy Hij kijkt scheel naar buiten
Naja, met DC is het ook goedgekomen
Ziggy played guitar
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:55:39 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62591779
Saffron!!!
Wat een schatjes zijn het toch!

Bora is gewoon een apart geval. Maar ze is mij niet minder lief. Ik ben er toch wel van overtuigd dat er wat moet zijn hoor.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:56:47 #250
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62591815
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:26 schreef MissBliss het volgende:
Haha, die ogen van Davy Hij kijkt scheel naar buiten
Naja, met DC is het ook goedgekomen

DC heeft gewoon anime ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')