Het klinkt allemaal heel dramatisch met die dierenambulance, maar Bora is vooral heel groot. Die pak je niet even in haar nekvelletje op. Ze weegt een kilo of acht, zal vrijdag eens vragen hoeveel precies.
Ik heb weer even leuk Bora nieuws. Gisteravond kregen de katten multivitaminen van Gimpet uit een tube. En Bora en AC stonden samen te likken. Gewoon ook elkaars snuitje.
Daarna gaan ze altijd wassen en heel even probeerde Bora AC te wassen (dat heb ik echt nog nooit gezien!!). Maar AC schrok ervan en sprong met een galante sprong weg.
Ik geloof dus niet dat Bora depressief is om de andere katten. Dan zou ze niet zo doen. Ze is wel wat afstandelijker tov DC maar AC is echt al heel lang haar vriendin.
Hoop dat de dierenarts wat vindt eigenlijk, wat haar plas- en poepgedrag kan verklaren.
Nu ik trouwens aluminiumfolie heb neergelegd bij de deur heeft ze ineens niet meer geplast/poept. Ze is wel nog een beetje boos op me dat ik haar in de nieuwe kattenbak heb proberen te zetten. Ze loopt soms met haar hoofd naar beneden weg als ik haar roep. Maar op het andere moment komt ze weer helemaal bij me liggen om te worden aangehaald. Ik weet het echt even niet met deze dame.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*