abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59544731
Denk dat DC toch een groot deel van het character van Lotje heeft, alles eng en verstoppen en dol op gras.... Of andere planten
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:06:08 #77
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59544883
En gieters!!! Ze zit hier altijd met haar pootje in het gietertje het water eruit te scheppen.

Dat vindt ze ook leuk bij de bakjes die aan de verwarming hangen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:53:30 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59546305
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_59564521
Vandaag is Sara na de derde keer achter elkaar krols te zijn (met slechts 2 dagen tussenstop) Bij Beau op visite gegaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken

Beau ziet z'n vakantievriendinnetje uit het reismandje komen:

Sara is de boel aan het verkennen:

Echt spannend
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:39:21 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59584015
Spannend!!!

Ik geloof dat DC de eerste krolsheid verschijnselen begint te vertonen. Ze gilt, maakt hele vreemde geluiden en kijkt er zo bij van "ik weet ook niet waarom ik dit doe". Verder zie ik nog niet zoveel geks in haar gedrag, ze loopt niet met haar kont over de vloer te slepen ofzo. Maar dat gillen lijkt er toch wel erg op.

Is ze toch ergens een keer sneller mee dan AC!
Al had het van mij nog wel een paar maanden mogen duren.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 22:55:07 #81
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59589014
Nu al?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_59591987
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:
Vandaag is Sara na de derde keer achter elkaar krols te zijn (met slechts 2 dagen tussenstop) Bij Beau op visite gegaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Echt spannend
Dus nog meer fok britjes straks

(edit: hmm..dat fok is dubbelop in dit geval, maar ik bedoel dus Fok! britjes )
(:
  zondag 22 juni 2008 @ 10:28:37 #83
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59598182
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 22:55 schreef MissBliss het volgende:
Nu al?
Check het zelf maar. Krols of niet?

pi_59602388
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef nein het volgende:

[..]

Dus nog meer fok britjes straks

(edit: hmm..dat fok is dubbelop in dit geval, maar ik bedoel dus Fok! britjes )
Met 7 maanden zou ik nog effe wachten, wij wachten met Lotje tot ze 1.5 jaar was.
pi_59602397
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:28 schreef Sanne het volgende:

[..]

Check het zelf maar. Krols of niet?

Yep ziet er krols uit, schreeuwd ze ook heel hard?
  zondag 22 juni 2008 @ 13:42:36 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59602459
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Yep ziet er krols uit, schreeuwd ze ook heel hard?
Ja, maar niet als ik met de camera achter haar aan zit.

Het is vroeg he? Bij jullie andere kittens duurde het toch langer voor ze krols werden?

Van Neocat moeten ze sowieso een jaar oud zijn om te fokken.
Ik denk dat ik van de week de dierenarts even bel voor de poezenpil.

Ben benieuwd wanneer AC volgt. Ik hoop niet dat ze om en om krols worden, dan heb ik helemaal geen nachtrust meer.
  zondag 22 juni 2008 @ 15:19:51 #87
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59604200
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Echt spannend
Spannend! Mooie kater zeg (En Sara is natuurlijk ook heel mooi )
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_59605866
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ja, maar niet als ik met de camera achter haar aan zit.

Het is vroeg he? Bij jullie andere kittens duurde het toch langer voor ze krols werden?

Van Neocat moeten ze sowieso een jaar oud zijn om te fokken.
Ik denk dat ik van de week de dierenarts even bel voor de poezenpil.

Ben benieuwd wanneer AC volgt. Ik hoop niet dat ze om en om krols worden, dan heb ik helemaal geen nachtrust meer.
Hoi Sanne,

Ze is er inderdaad heel vroeg bij voor de familie Puzzo Lotje zelf en twee van haar dochters zijn pas voor het eerst krols geworden toen ze 1 a 1,5 oud waren. Bij Lotje was het wel zo: toen ze eenmaal krols was was het ook wel extreem erg, echt onhoudbaar. Nu had ze natuurlijk ook een kater om zich heen lopen en was niet de bedoeling dat ze de eerste keer al drachtig zou zijn. Pfff dat apart zetten was ook niet alles... schreeuwen naar elkaar enzo!
pi_59605921
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Spannend! Mooie kater zeg (En Sara is natuurlijk ook heel mooi )
Ja Beau is echt prachtig. Ik ben ook echt benieuwd wat voor kleur britjes er allemaal in deze combinatie uit kunnen komen Nu maar hopen dat ze dit keer niet alleen maar in een hoekje gaat zitten. Ik heb wel begrepen dat er gisteren al plukken haar door de kamer heen lagen, dus een eerste confrontatie hebben ze iig al gehad (al wist het baasje van Beau niet of ze nou al gedekt hadden of meer gevochten...)
  maandag 23 juni 2008 @ 19:26:55 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_59633000
Vanmorgen toch de dierenarts maar even gebeld. DC kan aan de pil, als deze cyclus voorbij is. Vrijdag ga ik hem halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')