Dus nog meer fok britjes straksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:
Vandaag is Sara na de derde keer achter elkaar krols te zijn (met slechts 2 dagen tussenstop) Bij Beau op visite gegaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken
Beau ziet z'n vakantievriendinnetje uit het reismandje komen:
[ afbeelding ]
Sara is de boel aan het verkennen:
[ afbeelding ]
Echt spannend
Check het zelf maar. Krols of niet?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef nein het volgende:
[..]
Dus nog meer fok britjes straks
(edit: hmm..dat fok is dubbelop in dit geval, maar ik bedoel dus Fok! britjes)
Yep ziet er krols uit, schreeuwd ze ook heel hard?quote:
Ja, maar niet als ik met de camera achter haar aan zit.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep ziet er krols uit, schreeuwd ze ook heel hard?
Spannend! Mooie kater zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:
Vandaag is Sara na de derde keer achter elkaar krols te zijn (met slechts 2 dagen tussenstop) Bij Beau op visite gegaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken
Beau ziet z'n vakantievriendinnetje uit het reismandje komen:
[ afbeelding ]
Sara is de boel aan het verkennen:
[ afbeelding ]
Echt spannend
Hoi Sanne,quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ik met de camera achter haar aan zit.
Het is vroeg he? Bij jullie andere kittens duurde het toch langer voor ze krols werden?
Van Neocat moeten ze sowieso een jaar oud zijn om te fokken.
Ik denk dat ik van de week de dierenarts even bel voor de poezenpil.
Ben benieuwd wanneer AC volgt. Ik hoop niet dat ze om en om krols worden, dan heb ik helemaal geen nachtrust meer.
Ja Beau is echt prachtig. Ik ben ook echt benieuwd wat voor kleur britjes er allemaal in deze combinatie uit kunnen komenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spannend! Mooie kater zeg(En Sara is natuurlijk ook heel mooi
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |