quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:09 schreef Sanne het volgende:
Ow wat een schatjes!!!![]()
Ik ben verliefd.
Ik ook hoor, iedere dag weer!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Litso het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe mooi die beestjes van je zijn
oeps, typoquote:
Nou ja, hoe schattig.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:57 schreef Sanne het volgende:
Het waren weer meerdere Kodak momentjes vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:16 schreef Sanne het volgende:
Ik ook hoor, iedere dag weer!
Het zijn precies die Whiskas katten!
Oehhhh dan heb ik wel interessequote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Sanne het volgende:
Saffron en Aneurism, dit is Freddie Mercury die ik op het oog had als dekkater.
Gaat nog wel een tijdje duren hoor!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Oehhhh dan heb ik wel interesse![]()
![]()
Als je ze natuurlijk niet allemaal voor jezelf gaat houden
Ik wil nog een speelkameraatje voor mn poezzie
hahaha, ja ze zijn nog te jong om te fokken, maar ze zijn zo mooiquote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gaat nog wel een tijdje duren hoor!
Maar meld je tegen die tijd nog een keer. En er is al een soort van wachtlijst.
MOOOOI beest! veel broecklonie's en beverkrullen in de stamboom... moet je wel even kijken of AC en DC dat niet hebben... was namelijk of Sam (denk ik) of Lotje die daar ook veel van in zijn/haar stamboom heeft zitten.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Sanne het volgende:
Saffron en Aneurism, dit is Freddie Mercury die ik op het oog had als dekkater.
Wat een plaatje!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:43 schreef Saffron het volgende:
Sanne, dit is Beau dekkater nr 2 die we op het oog hebben voor Sara. Hij kan zowel silver tabby aan de kittens doorgeven (iets onderin op dezelfde pagina zie je zijn silver tabby spotted zoon Mongo) als seal point .
[ afbeelding ]
Geeft die dikke nu de doorslag?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet je poezels echt nog eens irl bewonderen zeg
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe vond je de rosafilmpjes btw op youtube?
haha geinig zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:44 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!
Stom toeval trouwens, via een andere kat kwam ik bij Rosa terecht en toen dacht ik, heej die kat ken ik, en zag ik pas welke username erachter schuil ging.
Geweldig he?
Bora is ook een htk, maar daarom hou ik geen spatje minder van haar!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha geinig zeger zijn zoveel kattenfilmpjes
had de link op een ander forum gezet waar aardig wat rosafans zitten
die vinden dr allemaal zo mooi etc (tis gewoon een htktje maar wel ene lieverd
)
Sorry buitenbeentje, jouw post is even aan mijn aandacht ontsnapt van de week.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Valt Bora nou ook af door de extra beweging?
Leuk dat schuimhappen.quote:
tubcatquote:
Hey wat grappig, zie ik ineens weer een filmpje voorbij komen van toen ze nog bij ons warenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:24 schreef Sanne het volgende:
Heel oud filmpje van AC.
Toen ze nog jong en onschuldig was.
Saffron:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:00 schreef Sanne het volgende:
Jaaa die wil ik inderdaad graag!! Kan me al bijna niet meer voorstellen dat die twee echt klein zijn geweest. Ze doen zo wijs de laatste tijd, het schiet nu heel erg op.
AC blijft Bora een beetje uitdagen. Springt bovenop haar, geeft haar af en toe een duwtje. Bora kijkt dan boos en dan is het weer over, verder durft ze (nog) niet te gaan. DC is nog steeds haar knuffelige zelf. Ze heeft het slaapplaatsje naast mijn kussen ingepikt van AC. Waar AC slaapt weet ik eigenlijk niet, die slaapt niet veel en lijkt altijd op pad.
AC is zaterdag even in de tuin geweest. Ze vond het machtig interessant. Wat ze al heel mooi van Bora heeft geleerd is dat ze tegen het raam gaat staan kloppen als ze weer naar binnen wil. Luid ondersteund door gemiauw natuurlijk want het blijft een prater. Van DC hoeft de tuin niet echt. Ze vindt het maar een rare enge plaats waar ze niet wil wezen.
Wonderbaarlijk toch die blijvende karakterverschillen tussen deze zusjes.
Dus nog meer fok britjes straksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:
Vandaag is Sara na de derde keer achter elkaar krols te zijn (met slechts 2 dagen tussenstop) Bij Beau op visite gegaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken
Beau ziet z'n vakantievriendinnetje uit het reismandje komen:
[ afbeelding ]
Sara is de boel aan het verkennen:
[ afbeelding ]
Echt spannend
Check het zelf maar. Krols of niet?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef nein het volgende:
[..]
Dus nog meer fok britjes straks
(edit: hmm..dat fok is dubbelop in dit geval, maar ik bedoel dus Fok! britjes)
Yep ziet er krols uit, schreeuwd ze ook heel hard?quote:
Ja, maar niet als ik met de camera achter haar aan zit.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep ziet er krols uit, schreeuwd ze ook heel hard?
Spannend! Mooie kater zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:
Vandaag is Sara na de derde keer achter elkaar krols te zijn (met slechts 2 dagen tussenstop) Bij Beau op visite gegaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken
Beau ziet z'n vakantievriendinnetje uit het reismandje komen:
[ afbeelding ]
Sara is de boel aan het verkennen:
[ afbeelding ]
Echt spannend
Hoi Sanne,quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ik met de camera achter haar aan zit.
Het is vroeg he? Bij jullie andere kittens duurde het toch langer voor ze krols werden?
Van Neocat moeten ze sowieso een jaar oud zijn om te fokken.
Ik denk dat ik van de week de dierenarts even bel voor de poezenpil.
Ben benieuwd wanneer AC volgt. Ik hoop niet dat ze om en om krols worden, dan heb ik helemaal geen nachtrust meer.
Ja Beau is echt prachtig. Ik ben ook echt benieuwd wat voor kleur britjes er allemaal in deze combinatie uit kunnen komenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spannend! Mooie kater zeg(En Sara is natuurlijk ook heel mooi
)
HAHA, en dat vind ze achteraf niet tegenvallen dan? Vieze bek trekken ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:39 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als met de ontwormingstabletjes. Die eten ze uit mijn hand omdat ze denken dat het een snoepje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |