quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:09 schreef Sanne het volgende:
Ow wat een schatjes!!!![]()
Ik ben verliefd.
Ik ook hoor, iedere dag weer!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Litso het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe mooi die beestjes van je zijn
oeps, typoquote:
Nou ja, hoe schattig.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:57 schreef Sanne het volgende:
Het waren weer meerdere Kodak momentjes vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:16 schreef Sanne het volgende:
Ik ook hoor, iedere dag weer!
Het zijn precies die Whiskas katten!
Oehhhh dan heb ik wel interessequote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Sanne het volgende:
Saffron en Aneurism, dit is Freddie Mercury die ik op het oog had als dekkater.
Gaat nog wel een tijdje duren hoor!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Oehhhh dan heb ik wel interesse![]()
![]()
Als je ze natuurlijk niet allemaal voor jezelf gaat houden
Ik wil nog een speelkameraatje voor mn poezzie
hahaha, ja ze zijn nog te jong om te fokken, maar ze zijn zo mooiquote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gaat nog wel een tijdje duren hoor!
Maar meld je tegen die tijd nog een keer. En er is al een soort van wachtlijst.
MOOOOI beest! veel broecklonie's en beverkrullen in de stamboom... moet je wel even kijken of AC en DC dat niet hebben... was namelijk of Sam (denk ik) of Lotje die daar ook veel van in zijn/haar stamboom heeft zitten.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:15 schreef Sanne het volgende:
Saffron en Aneurism, dit is Freddie Mercury die ik op het oog had als dekkater.
Wat een plaatje!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:43 schreef Saffron het volgende:
Sanne, dit is Beau dekkater nr 2 die we op het oog hebben voor Sara. Hij kan zowel silver tabby aan de kittens doorgeven (iets onderin op dezelfde pagina zie je zijn silver tabby spotted zoon Mongo) als seal point .
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |