Feromonenquote:
DC ligt helemaal te schudden in dat mandjequote:
Maar ze komt er mooi niet uit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DC ligt helemaal te schudden in dat mandje
Lui beest....ik geef haar geen ongelijkquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:33 schreef Saffron het volgende:
Ze zijn geboren hoor, vanmorgen om ongeveer 6u! Ze had gisteravond al weeen, dus ik was heel laat opgebleven. Op een gegeven moment maar besloten om m'n matras beneden neer te leggen en daar te gaan slapen. Vanmorgen om iets over 6en hoorde ik wat gelik en toen was ze haar eerste kitten aan het likken. Even daarna kwam het tweede kitten. Beide katertjesWe noemen ze voorlopig even Snellie en Sloompie, omdat de eerste heel hyperactief was meteen al, terwijl de tweede heel rustig was en niet wist dattie op zoek moest gaan naar de tepel
Maar gelukkig heeft hij dat inmiddels wel door en issie meer in actie gekomen!
Hier wat foto's van de mooie ventjes:D
Snellie net geboren:
Sloompie net geboren:
Gelukkig zijn ze inmidels iets knapper:
Sloompie:
Snellie:
En Lotje helemaal trots en gelukkig met haar kittens:
sjeumig, dus je kan niet zomaar even een leuk nummer onder je filmpje zetten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:14 schreef Sanne het volgende:
Hmmm, toch even het geluid vervangen. YouTube heeft het herkend als copyrighted.
Kennelijk niet Happy Birthday van Stevie Wonder!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef nein het volgende:
[..]
sjeumig, dus je kan niet zomaar even een leuk nummer onder je filmpje zetten?
Zelfde kat, zelfde mandje, alleen 9 maanden eerder.quote:
Hoi lievies!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:22 schreef Saffron het volgende:
Heeey Sanne!
Ook gefeliciteerd van Aneurism en mij vanuit Italie/Florence!
(helaas wat vertraagd...)
Leuk die special van hun geboorte vorig jaarEcht kleine humpies! hahaha en dat we toen nog dachten dat het twee katertjes waren hahaha!
We vinden het echt super dat we zo'n geweldig nieuw huisje voor ze gevonden hebben!
Groetjes van Saffron en Aneurism!
Zo, dat is toch wel een verschil jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 @ 12:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zelfde kat, zelfde mandje, alleen 9 maanden eerder.
Ze is wel echt groot geworden als je dit vergelijkt.
quote:My god, when I die and reincarnate, I want to come back being a cat at your home
Grappig dat ze onze stemmen dan toch herkennenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:30 schreef Sanne het volgende:
Hoi lievies!![]()
We hebben aan jullie gedacht hoor! Iedere keer dat ze jullie stem horen in dat filmpje gaan die oortjes toch ineens omhoog. Het klinkt nog wel heel vertrouwd.
DC heeft net besloten dat ze geen kitbits meer lust nu ze geen kitten meer is.Ze kijkt me zo aan van "wat moet ik daar nou mee?" Gelukkig vindt ze de dentabits nog wel goed genoeg.
Dit jaar is omgevlogen! We genieten nog erg van elkaar. Met Bora gaat het helemaal goed sinds de feliway, ze heeft niet meer naast de bak geplast of gepoept. De kittens hebben de kleine kattenbak aan haar overgedragen en gaan zelf het liefst op de grote. Alles gaat goed dus hier. We houden lekker een knuffel en verwenweekend.
Fijne vakantie nog!!!
quote:Orijen kattenvoer onderscheidt zich van normaal voer door:
hoog proteïnegehalte van vers vlees
geen tarwe
weinig koolhydraten
veel fruit en groenten
gezondheidsbevorderende kruiden en prebiotische bacteriën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |