abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54283813
Nog geen kleintjes?
Go Lotje Go
pi_54289584
Ze zijn geboren hoor, vanmorgen om ongeveer 6u! Ze had gisteravond al weeen, dus ik was heel laat opgebleven. Op een gegeven moment maar besloten om m'n matras beneden neer te leggen en daar te gaan slapen. Vanmorgen om iets over 6en hoorde ik wat gelik en toen was ze haar eerste kitten aan het likken. Even daarna kwam het tweede kitten. Beide katertjes We noemen ze voorlopig even Snellie en Sloompie, omdat de eerste heel hyperactief was meteen al, terwijl de tweede heel rustig was en niet wist dattie op zoek moest gaan naar de tepel Maar gelukkig heeft hij dat inmiddels wel door en issie meer in actie gekomen!

Hier wat foto's van de mooie ventjes:D

Snellie net geboren:

Sloompie net geboren:

Gelukkig zijn ze inmidels iets knapper:
Sloompie:

Snellie:

En Lotje helemaal trots en gelukkig met haar kittens:
pi_54289663
Och jeetje wat een snoepjes en wat een mooie foto die laatste Ik wil ook zo'n mooie poes!
pi_54289717
Wat een hompies. .
Fijn dat alles goed is gegaan!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:55:42 #45
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_54290373
Proficiat!! Goed gedaan Lotje!
Maar hé, lijkt snellie nou zo veel donkerder dan sloompie?
Ik bedoel, meer lijkend op een golden katje?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:33:57 #47
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54290542
!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:34:54 #48
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54290559
Oooooooooooooh

Wat een droppies, die raak je zo kwijt joh.
Als je dat tenminste nog wil na 13 weken

Geniet er maar van
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_54290681
Ja superlief he... ik kan mijn ogen er echt haast niet vanaf houden Het was mij inderdaad al opgevallen dat snellie op de foto een beetje golden lijkt, maar ze zijn toch echt allebei silver

Ik ben echt benieuwd hoe ze er straks uit gaan zien. We kunnen ze nu goed uit elkaar houden doordat sloompie een wat ronder gezicht heeft dan snellie... snellie heeft een iets fijner en langwerpiger gezichtje

Ja, zal inderdaad even slikken zijn als ze straks met 13 weken weg moeten... ik houd nu al helemaal van ze! Bij ons vorige nest hielden we er 1 dus was het anders. Maargoed... 13 weken is in ieder geval langer dan 8 a 9 weken die normaalgesproken wordt aangehouden,.. dus we kunnen wel wat langer genieten.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:49:27 #50
105263 Litso
Interlectueel.
pi_54291998
Wat ontzettend klein en lief !
Gefeliciteerd
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')