Bora en ik zijn terug van de dierenarts.

Er is niets medisch met Bora aan de hand. Ze is gezond, gebit is goed, oren goed, alles goed. DA voelde geen gekke dingen. Ik heb de Feliway verdamper mee gekregen om te kijken of ze daar wat gelukkiger van wordt.
Ze gedroeg zich keurig bij de dierenarts, heeft zich laten onderzoeken zonder een krimp. Handschoenen waren niet eens nodig. Meteen de inentingen gehad, ze piepte niet.
Volgens de dierenarts heeft het niets te maken dat ze de kittens niet meer accepteert, dan zou ze AC nameljk niet proberen te wassen. We gaan kijken of ze wat blijer wordt van de Feliway.
De mensen van de dierenambulance waren heel lief. Ze zagen eerst AC en meteen helemaal verliefd op haar. Toen we naar buiten gingen zei de ene tegen de andere; doe haar onder je jas.
Ik lachen, zegt ie: Je hebt er toch nog een.

Bora vonden ze ook een mooie poes, maar van AC en DC zijn mensen (kattenliefhebbers) altijd sprakeloos.
Ik ben wel 140 euro armer bij elkaar, maar ook ontzettend gerustgesteld dat er niets ernstigs is. Als de Feliway niet helpt moet ik over 4 weken terugkomen en gaan we pilletjes proberen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*