abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:02:46 #251
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62643414
Bora en ik zijn terug van de dierenarts.
Er is niets medisch met Bora aan de hand. Ze is gezond, gebit is goed, oren goed, alles goed. DA voelde geen gekke dingen. Ik heb de Feliway verdamper mee gekregen om te kijken of ze daar wat gelukkiger van wordt.
Ze gedroeg zich keurig bij de dierenarts, heeft zich laten onderzoeken zonder een krimp. Handschoenen waren niet eens nodig. Meteen de inentingen gehad, ze piepte niet.

Volgens de dierenarts heeft het niets te maken dat ze de kittens niet meer accepteert, dan zou ze AC nameljk niet proberen te wassen. We gaan kijken of ze wat blijer wordt van de Feliway.

De mensen van de dierenambulance waren heel lief. Ze zagen eerst AC en meteen helemaal verliefd op haar. Toen we naar buiten gingen zei de ene tegen de andere; doe haar onder je jas.
Ik lachen, zegt ie: Je hebt er toch nog een.

Bora vonden ze ook een mooie poes, maar van AC en DC zijn mensen (kattenliefhebbers) altijd sprakeloos.

Ik ben wel 140 euro armer bij elkaar, maar ook ontzettend gerustgesteld dat er niets ernstigs is. Als de Feliway niet helpt moet ik over 4 weken terugkomen en gaan we pilletjes proberen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:07:50 #252
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62643573
En nu geloof ik mijn ogen helemaal niet meer.
Ze heeft zojuist een grote dikke drol gelegd, in de kleine kattenbak van AC en DC.

Kennelijk weet ze dus wel hoe een kattenbak met een luikje werkt en kan ze keurig haar kont keren in dat driehoekige bakje. Wat een raar portret die kat!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:16:13 #253
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62643819
Bora net terug van de DA

DC snuffelt even aan Bora

Bora laat een giga drol achter in de bak van AC en DC.

vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:52:21 #254
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62644915

Leuk die laatste foto

Maar fijn dat ze helemaal gezond is Go Bora
Hopen dat de feliway helpt
Kon ze nooit op een bak met deurtje? Toen Spider kwam hebben we het deurtje maar uit de bak gehaald, want volgens noekje bleef hij er anders in zitten
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:58:00 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62660485
Update. Ik weet niet wat het is; de schrik van de dierenarts of de Feliway verdamper maar Bora voelt zich een stuk beter. Ze is gisteren de hele avond nog in de woonkamer gebleven en heeft naast AC liggen slapen. Niet buiten de bak geplast of gepoept. Vannacht heb ik de verdamper naar de slaapkamer verhuisd. Ze waren erg vroeg wakker, en Bora had honger dus ik moest eruit. Stekker mee naar beneden.

Bora is nog steeds beneden. Normaal wil ze de hele dag op bed liggen. Nu ligt ze op de bank, snuffelt wat aan de andere katten. Het is echt een andere kat dan de afgelopen tijd. Zeker de laatste week sinds ik die grote bak had gekocht was ze bloedchagrijnig, en nu, zo vrolijk en tevreden.

Ik hoop dat dit blijft.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:00:55 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62660502
wat zit er in die verstuiver dan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:02:04 #257
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62660508
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:00 schreef Re het volgende:
wat zit er in die verstuiver dan
Feromonen

"Feliway bevat stoffen die dezelfde werking hebben als de natuurlijke, geruststellende gezichtsferomonen van katten."

http://www.feliway.nl/

"Het geheim van gelukkige katten" staat er op de verpakking.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:15:03 #258
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62661206
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:58:55 #259
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62663147
Wouw, wat gaaf dat het zo goed gaat
Ik heb nooit wonderen meegemaakt met Feliway (ingezet tegen sproeiende Lucky) maar dit klinkt wel heel goed!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:07:32 #260
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62682588
De verdamper hangt nog in de slaapkamer, maar Bora ligt hier op de bank te snurken. Ze zoekt dus niet echt die geur op. Ik vermoed dat de slaapkamer niet zo'n veilige plaats meer is sinds de dierenambulance haar daar gevangen heeft. Vind ik niet erg, het is veel gezelliger als ze hier op de bank ligt in plaats van altijd maar op bed.

Ik ga zo die verdamper maar weer naar beneden verplaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')