quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Chanell, onder zulke omstandigheden leer je je vrienden kennen hoor. hier ook een stuk of wat "vrienden" armer. Als ze geen begrip ervoor hebben dat alles ineens anders is, dan laat maar toch?
Je hebt veel meer aan een paar echte vrienden dan aan zo'n zooitje nepperds.
Vreemd Kersjes, ik herken het niet.
Wij hadden gister een bruiloft van onze beste vrienden, leuk hoor (oeh nu wil ik ook! maar mijn vriend niet dus dat schiet niet op he) Het was natuurlijk geweldig weer, helaas had het voor mij iets mindere gevolgen, ik kan niet goed tegen warmte. Dus ik kreeg een migraine-aanval. Net sinds deze week slik ik preventieve medicijnen tegen migraine, elke dag een pilletje, en nog wat voor als er toch een aanval uitbreekt. Dus die heb ik gister ingenomen....zonder succes.....het hielp echt helemaal niet
Mijn vriend heeft een kamer voor me geregeld op het landgoed waar we gingen eten, en ik heb anderhalf uur op bed gelegen, balen!!!! Met nog een zooi (andere) medicijnen en een tijdje rust ging het later weer redelijk. Maar oeh, wat baalde ik ervan zeg.
Zijn er hier ook mensen met migraine, en wat doen jullie eraan?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:30 schreef pinquit het volgende:
migraine is vreselijk! ik heb er geen last meer van sinds ik niet meer op school zit.
een vriendin van me heeft er nog wel eens last van, die heeft van de HA een soort zakjes met poeder gekregen, dat moet ze oplossen in water en dan opdrinken.
ik weet verder geen huismiddeltjes ofzo..
medicijnen
http://webspace.ship.edu/cgboer/aura.gifquote:Op zondag 11 mei 2008 15:45 schreef LadyS het volgende:
Wat zijn aura's? (bij Migraine dus)
Ik heb ook Maxalt. Maar het liefst slik in Sanalgin (vrij verkrijgbaar). Dat werkt voor mij het allerbeste
quote:Sommige patiënten zien voorafgaande aan een aanval merkwaardige figuren of een deel van het gezichtsveld valt weg. Dit wordt een "aura" genoemd.
Ja leuk zijn die he, alleen staat er bij jou ook dat je nog maar 5 dagen hoeft Fuente. Dat stond er bij die van mij ook steeds verkeerd, daarom heb ik 'm eruit gegooid.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:30 schreef Suzanna het volgende:
Fuente, wat heb jij een leuke babyticker trouwensals ik nog eens zwanger word weet ik wel welke ik ga nemen
![]()
Thnx!quote:Op zondag 11 mei 2008 21:30 schreef Suzanna het volgende:
Fuente, wat heb jij een leuke babyticker trouwensals ik nog eens zwanger word weet ik wel welke ik ga nemen
![]()
Maar je kunt dus migraine krijgen van de pil? Wat een vervelende bijwerking zeg!
dat was bij mij ook echt ernstig weg, bij de nuvaring, terwijl dat juist de reden was dat ik dat ding nam, vanwege minder hormonen enzo, echt nooit weer!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had echt ook mega-hoofdpijn (en 1 bijna-migraine, het bleef bij de aura's) van de nuvaring. En een totaal bevroren libido. Ben er gauw weer mee gestopt.
Onze tweede kondigde zich onverwacht aan. Zo na week twintig van de zwangerschap begon ik het zelf ook eens leuk te vinden.Maar ik merkte dat iedereen om mij heen (behalve op het werk) het direct fantastisch vond dat er een tweede kind zou komen. Leuk voor Lucie, werd er vaak bij gezegd. En ze hebben gelijk gekregenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Linda__ het volgende:
Grappig dat jullie het allemaal leuk vinden dat we voor een 2e gaan. Ik vind dat ook wel, maar vooral heel eng!
Da's wel heel lang geledenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:50 schreef PM-girl het volgende:Met de vele nummertjes ja!
![]()
Weet je nog, dat we samen zwanger Z&G binnenkwamen?
De vk had het over wegbranden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:26 schreef Suzanna het volgende:
Arme Faja...dat lijkt me echt een domper op de dag geven als je de hele tijd zo'n pijn hebtsterkte!
BE, dat lijkt me een vervelende klacht om mee bij de ha te komen. Maar aan de andere kant, die zal dat wel vaker tegenkomen, dus ach... ik hoop eigenlijk gewoon voor je dat er niks aan de hand is natuurlijk!
dat kreeg ik destijds ook als mede-oplossing te horen... niet gedaan (brrr)quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De vk had het over wegbranden.Lijkt me doodeng, maar goed... het zou toch ook wel prettig zijn als het gewoon weer fijn kan zijn.
Hier ook na 3 weken. Alleen raakte hij kant nog wal, hij had er net zo goed nog een voet bij kunnen steken of al zijn vrienden uit kunnen nodigenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:05 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier 3 week na de bevalling.
Mijn man vond het onwijs eng en was heel voorzichtig zelfs toen ik zei van het mag wel wat wilder![]()
![]()
Gevoelig is het soms nog wel vooral bij de litteken maar het valt wel mee.
Bij iedereen is het anders. Ik ken iemand die pas na 7 maand een poging deed. Neem de tijd die je nodig hebt
Na alle verhalen van hier ben ik nog steeds in shock dat ik er zo goed vanaf ben gekomen! Ik ben niet geknipt, wat vaak bij een vacuümverlossing wel gebruikelijk schijnt te zijn. Ik ben niet van de voor- tot achterdeur ingescheurd. Ik ben niet verzakt of blijvend incontinent en het hechten deed ook geen pijn omdat ik goed verdoofd was. Echt allemaal dingen waar ik me vantevoren goed druk over gemaakt heb.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:38 schreef Moonah het volgende:
Dus Kim, het tegenovergestelde van wat jij hebt is ook niet alles hoor!![]()
Hier moest ik wel even om gniffelen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alleen raakte hij kant nog wal, hij had er net zo goed nog een voet bij kunnen steken of al zijn vrienden uit kunnen nodigen.
nee en dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk niet meer goedkomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ticootje, ik geloof zoals ze met wratjes doen, vriesbranden zeg maar.
Knor... is het wel goedgekomen? Of nog steeds niet.
Ik geloof dat dat laatste niet helemaal een optie is hier. Maar goed, zoals gezegd, het zijn maar 2 kleine plekjes, er hoeft geen complete verbouwing aan te pas te komen.
Sorry, ik moest even lachen over de sprong die je hier maakt, van intiem zijn naar tandartsbezoek!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticootje, intiem zijn met je man hoeft niet gelijk te betekenen dat je ook all the way gaat. Je moet ten eerste lekker in je vel zitten en het ligt er aan hoe lang je vloeit, of je een knip hebt gehad etc. Ik heb 8 weken na de geboorte van beide kinderen weer de gok gewaagd en in het begin is het een stuk gevoeliger geweest door de knip en het litteken. Maar bouw het gewoon rustig op, niks overhaast want dat is voor beide partijen dan een domper.
En ik ben vandaag bij de tandarts geweest, ....
Oeh cattie, da's lullig ja. Laatst ging het bij ons in de pauze ook over bevallingen. En werd er ook zo'n soort opmerking gemaakt. Ik hield maar wijselijk mijn mond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef cattie het volgende:
Ow Moonah, zeg dat nou niet, ik krijg krijg nog steeds de bibbers bij het idee dat ik nog een keer zal gaan bevallen (als alles naar wens gaat). Niet zo erg meer dat ik een zwangerschap niet aandurf, maar veel scheelt het niet. De wens voor een tweede is groter. En ik probeer me er op te focussen dat het uiteindelijk met Ive en mij bijna helemaal goed is gekomen.
Een vriend van ons, die net vader is geworden, vroeg mij laatst of ik al toe was aan een tweede. Toen ik uitlegde dat ik toch wel erg tegen de bevalling opzag, snapte hij me niet. Hij zei toen de standaard zinnen als: het is het toch waard, het is goed gekomen, het is maar een dag enz. Ik voelde me zo'n aansteller. Ik ben wel even van slag geweest door die opmerkingen, vooral ook omdat het iemand is die ik goed ken en die mij goed kent.
Jeetje Knor... da's ook niet mis.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:08 schreef knorretje het volgende:
[..]
nee en dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk niet meer goedkomenof ik moet voor een derde gaan, weer gigantisch uitscheuren waar mogelijk is en weer rond om alles me laten hechten, maar eerlijk gezegd is die behoefte aan een derde er wel, maar op de rest zit ik niet op te wachten.
Dat hoop ik ook heel erg. Dat het de nare eerste keer wat zal verdringen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:13 schreef PM-girl het volgende:
Cattie, wat lijkt me dat moeilijk, om zo'n opmerking te handelen. Je hebt geen zin elke keer alles helemaal uit te leggen, kan ik me indenken. Voor sommige vrouwen is het inderdaad zo, dat het pijn deed, maar uiteindelijk alles vergeten zodra het over is. Maar er zijn er genoeg die helaas dat niet kunnen zeggen.
Ik hoop voor je dat het bij de tweede makkelijker zal gaan, zodat je er een bijzondere en vooral fijne herinnering aan over zult houden straks!
Ja, d'oh, je weet van wie het komt. EEN MANquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef cattie het volgende:
Een vriend van ons, die net vader is geworden,
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, d'oh, je weet van wie het komt. EEN MAN. Mannen mogen pas meepraten als ze meloenen poepen
.
Ik zou het ook zo weer over willen doen ondanks dat ik het best heel heftig vond, maar ik vond het ook zo onwijs bijzonder en ik kan al zoveel niet meer terughalen ervan. De vraag is of je dat moet willen maar nu zo 4,5 maanden later lijkt het al veel minder heftig dan toen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef PM-girl het volgende:
Sjak, wat een goed team dan, dat er zo geluisterd is! Ik mag hopen dat dat snel overal realiteit wordt in de ziekenhuizen.
Mijn bevalling was ook geen feest, pijnlijk, vooral de ontsluitingsfase, echter geen extreme pijnen, maar soms denk ik, goh, ik zou het wel weer opnieuw willen doen, omdat ik het zo'n speciale dag vond! Soms lijkt het wel of het mijzelf niet overkomen is, maar dat ik er alleen maar bij was.
Precies dat ja!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo weer over willen doen ondanks dat ik het best heel heftig vond, maar ik vond het ook zo onwijs bijzonder en ik kan al zoveel niet meer terughalen ervan. De vraag is of je dat moet willen maar nu zo 4,5 maanden later lijkt het al veel minder heftig dan toen.
Als ik erop terug kijk vind ik qua pijn en ongemak de kraamweek vervelender, die vreselijk beurse onderkant, de hechtingen die trekken etc. etc.
Wat lief dat je dat zegtquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:09 schreef PM-girl het volgende:
Sjak, ik zit nu al een kwartier te broeden op een reply, maar ik kom niet verder dan dat ik je een sterke mama vind, ook al zit het je nu fysiek even tegen! Ik denk dat je hiermee een voorbeeld bent voor veel anderen!
Dit zou voor mij ook een groter bezwaar zijn dan de bevalling zelf. Maar ik besef me terdege dat ik lichamelijk gezien echt enorm geluk heb gehad met herstellenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef Kersjes het volgende:
Mijn struikelblok, grootste belemmering voor een 2e is allang de bevalling niet meer. Het is de zwangerschap zelf waar ik enorm tegenop zie. Vanaf het begin t/m het eind heb ik overgegeven met alle nare gevolgen van dien. Lichamelijk en geestelijk was ik een wrak en erop terugkijjkend had ik vrijwel zeker een prenatale depressie. Wat als een volgende zwangerschap weer zo zal verlopen? Nu is Devin er natuurlijk ook nog die zorg en aandacht nodig heeft.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Buiten het fysieke, is er niemand hier die het raar vond, na de bevalling, om ineens weer euhhh, geil te doen zeg maar?![]()
Nu scheelt het wel dat mijn teerbeminde en ik in een crisis zitten (of eigenlijk; hij zit met zichzelf in een crisis) dus is dat probleem voorlopig ff van de baanquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja! Bij mij is het meer in m`n hoofd dan fysiek. Ik ben nu vooral moeder van m`n kindertjes, en de hele dag aan het zo(r)gen en ridderen en heb helemaal geen zin om `s avonds zijn geile donder te zijn
Meestal komt dat vanzelf wel weer, als je je ogen weer een beetje opent voor de rest van de wereld
Das de enige reden dan vriendlief hier de bv wel mooi geweest vind!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hoe doen of deden andere bv-mama's dat eigenlijk?
Wel of geen bh aan (ouch!), borsten erbij betrekken of juist negeren?
Ach ja, het komt wel weer goed hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik hou m`n bh aan in bed..en wederhelft moet er afblijven. Niet met eten spelen
Vief dat is kut![]()
Hm, ik zou dat toch maar tijdig met hem bespreken, want na de bevalling is dat idee van "tegen staan" zo ongeveer vermeningvuldigd met 10000, tel nog wat ladingen horrormonen erbij enzo...en je snapt het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:55 schreef Basimah het volgende:
Mijn man vind het idee van borsten betrekken in sex na de bevalling een ontzettend spannend idee. Mij staat het bij voorbaat al tegen en ik word absoluut niet opgewonden van het idee, eerder erger ik mij aan die gedachte van hem. MAar goed ik moet eerst nog maar eens zwanger worden
Da's lief van je Troel, maar ik voel me niet 'zielig' ofzo hoor.quote:
En daar heb je volkomen gelijk in. Ik ben benieuwd hoe hard die arts-/assistenten (vooral die laatste hebben er een handje van mensen te overtuigen van hun gelijk en vooral niet te luisteren) zouden lachen als zij met de kut op tafel liggen en er even iemand de boel kapot komt trekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:00 schreef Moonah het volgende:
Heel verhaal.
Het zit me dus nog steeds hoog. En ik ben er ook nog boos om merk ik.
Op mij hoef je niet te wachten hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:
Na mijn bezoek aan het fototopic zojuist, werd mij ineens het pushen door BM duidelijkEn hoe leuk het me ook weer lijkt, weer samen zwangeren met Owlet, Bass Miss en straks Linda_ en Cattie, nee, toch nog even niet!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:
Na mijn bezoek aan het fototopic zojuist, werd mij ineens het pushen door BM duidelijkEn hoe leuk het me ook weer lijkt, weer samen zwangeren met Owlet, Bass Miss en straks Linda_ en Cattie, nee, toch nog even niet!
BM wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het zou zo leuk zijn, met jou en Moonah en Rockstar...
anitraquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Anitra het volgende:
Yppy
Donderdag heb ik de uitslag gehad van de biopsie. Ik heb Auto-Immuun Hepatitis. Dit houd in dat mijn lichaam mijn lever aanvalt kort gezegd. Ik heb nu prednison gekregen, de eerste week hoge dosis, 2e week iets minder, dan terug naar ziekenhuis. De arts zei al dat ik nu elke 2 weken naar het ziekenhuis moet, de dag voor poli is bloedprikken, dus dat is behoorlijk wat. Vandaag begin ik te begrijpen wat het allemaal inhoud en de schrok komt nu binnen.
Maar gelukkig hebben we zat afleiding met de bruiloftVandaag hebben de zaal bezichtigd en besproken, bloemen besteld en corsages, het word nu echt
We gaan echt, echt trouwen na 6 jaar
Als je erg regelmatig bent, gewoon aan de hand van de kalender.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:44 schreef Ticootje het volgende:
Is er nog een andere anticonceptie die met bv mag? (Behalve dan "het" gewoon niet doen, wat ook heel veilig is)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Als je erg regelmatig bent, gewoon aan de hand van de kalender.
Bij ons heeft dat toch de hele tijd gewerkt.
helaasch.... het kan niet bij nikkelallergie iddquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:49 schreef Lois het volgende:
Zijn het nog steeds nikkelen veertjes ET? Want ik wilde dit vorig jaar ook al doen maar ik vond alleen maar info over dat het niet kon met nikkelallergie.
eh... ik heb daar eigenlijk helemaal niks over gehoord, dus neem aan van welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:29 schreef sjak het volgende:
Waarom wachten sjoeg?
Et, krijg je het vergoed van je zorgverzekeraar?
Yppy
Dat was mijn gedachte ook, vorig jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:02 schreef Lishe het volgende: Mocht ik dan na alle moeite bij de vorige zwangerschappen ineens zwanger raken dan moet het maar zo zijn.
Je man weet wat het isquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Ja, na alle moeite die we hebben moeten doen om zwanger te raken denk ik niet dat het ooit spontaan gebeurd. Althans dat dacht ik, voordat ET hier met het nieuws kwam dat ondanks je 2 kinderen met moeite hebt gekregen dat een 3e zich zomaar kan komen aanmelden.
Toch vind ik mezelf te jong om aan een definitieve oplossing te denken.
Ja, en die is daarom ook niet meer van plan om de zooi te laten afknopen..quote:
Ga jij dit jaar de hormoonmonster-award winnen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:32 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dacht ik eindelijk weer met de pil te beginnen zodat mijn hormoonhuishouding gewoon weer op een constant niveau zou blijven, ben ik me toch een portie sjagerijnig ervan. Eigenlijk is sjagerijnig nog een understatement. Ik zou op elk moment van de dag wel uit kunnen barsten in woede, compleet met gooien, schreeuwen en slaan. Overigens niet naar mijn kind toe hoor, alleen gericht op volwassenen.
Als ik getrouwd was had ik waarschijnlijk wel 10 keer een echtscheiding aangevraagd in de afgelopen week. Zou dat nog bijtrekken, of komt dat nog door het ontzwangeren?
.
Welke pil heb je? Ik heb 2 maanden geleden 1 pilstrip Yasmin gesliktquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:32 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dacht ik eindelijk weer met de pil te beginnen zodat mijn hormoonhuishouding gewoon weer op een constant niveau zou blijven, ben ik me toch een portie sjagerijnig ervan. Eigenlijk is sjagerijnig nog een understatement. Ik zou op elk moment van de dag wel uit kunnen barsten in woede, compleet met gooien, schreeuwen en slaan. Overigens niet naar mijn kind toe hoor, alleen gericht op volwassenen.
Als ik getrouwd was had ik waarschijnlijk wel 10 keer een echtscheiding aangevraagd in de afgelopen week. Zou dat nog bijtrekken, of komt dat nog door het ontzwangeren?
.
Ik heb Trigynon. Die had ik al jaren, dat was zo ongeveer de enige die ik redelijk trokquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke pil heb je? Ik heb 2 maanden geleden 1 pilstrip Yasmin gesliktIk werd er echt link van
vooral op de weg. Ik ben een keer bijna uit de auto gestapt bij een stoplicht om iemand eens flink doormekaar te rammelen wegens wangedrag op de weg.
En de vreetbuien, te erg. Ik MOEST gewoon eten, en het liefst veel en zoet. Godzijdank verkopen we op het werk die Snack a Jacks. met caramel.
Na die strip ben ik weer snel aan m'n ouwe trouwe Microgynon 30 gegaan. Dan maar drie dagen buik- en rugpijn voor het ongesteld worden
Ik heb echt al wel 8 merken gehad geloof ik. Het enige wat nog overbleef was een 3-fasenpil die het ook altijd goed gedaan heeft. Maar zou het nog over kunnen gaan, dat het alleen deze maand is?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:44 schreef Vicky het volgende:
Oh Kim, wat kan je dat toch lekker vertellen..
Ik had Cilest, hele lichte pil, dat misschien een optie?
Aankijken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Oh Kim zo herkenbaar. Als Jen dan net eindelijk slaapt, komt Lief thuis en gooit gewoon de deur dicht! KLABOEM en kind is weer wakker. Dan ga ik luid zuchtend weer naar de slaapkamer en kijk m ondertussen met een vernietigende blik aan. Ik garandeer je herhaal dit een aantal maal, en je zal zien dat ook mannen zachtjes thuis kunnen komen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
. Komt mijn wederhelft thuis terwijl ik boven op het punt sta om Lilah in bed te doen. Ze sliep zelfs al bijna. Gaat ie in de woonkamer staan roepen waar ik ben. Dan heb ik toch zo de neiging om te gillen of ie zijn hoofd even uit zijn reet wil halen, zodat ie zijn ogen eens kan gebruiken. Waar zou ik in godsnaam kunnen zijn als ik niet in de woonkamer ben of in de slaapkamer. Juist ja, in die ene kamer die we nog overhebben.
Nondeju.
.
.
een dikkequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Hallo, ik kom even posten namens mijn aanstaande; Anitra
Ze wil iedereen bedanken voor de lieve woorden die iedereen voor d`r over heeft gehad. Ze heeft daar echt veel steun aan op het moment. Helaas heeft de prednison er inmiddels stevig ingehakt qua bijverschijnselen.
Tot overmaat van ramp is er besloten dat de pijnmedicatie drastsch naar beneden moet en ook dat heeft uiteraard de nodige bijwerkingen.
Maar, al met al, merken we wel enige progressie, en gaat het soms iets beter. Het gaat op dit moment met pieken en dalen en doordat er ook pieken zijn is het makkelijker om de dalen te kunnen handelen.
Wat betreft de bruiloft rest ons nog slechts 1 ding en dat is de kleding, alle overige dingen zijn inmiddels geregeld!
En weet je wat nog erger isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anitra, sterkte!
hihi Kim....je vertelt het idd wel heel geestig
Goh, en ik maar denken dat het hier soms erg was...
Ik voel me wel een beetje stom
Na de bevalling van Meike kreeg ik een aambei
Maar aangezien ik me daarvoor zo geneer ging er ik niet mee naar de dokter
Gister kon ik er haast niet meer van lopen dat ik toch maar heb gebeld
En wat schetst mijn verbazing, ik krijg gewoon een zalfje door de assistente voorgeschreven
Ik hoef niet eens naar de dokter!
Had ik maar eerder gebeld....15 maanden ellende voor niks
Ik kreeg 'm gewoon gelijk...Van de verloskundige...samen met wat pilletjes!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anitra, sterkte!
hihi Kim....je vertelt het idd wel heel geestig
Goh, en ik maar denken dat het hier soms erg was...
Ik voel me wel een beetje stom
Na de bevalling van Meike kreeg ik een aambei
Maar aangezien ik me daarvoor zo geneer ging er ik niet mee naar de dokter
Gister kon ik er haast niet meer van lopen dat ik toch maar heb gebeld
En wat schetst mijn verbazing, ik krijg gewoon een zalfje door de assistente voorgeschreven
Ik hoef niet eens naar de dokter!
Had ik maar eerder gebeld....15 maanden ellende voor niks
Keizersnede is ook een hele bevalling hoor! (Ik had bij de eerste dus een ks)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef Silmarwen het volgende:
Even een vraagje? Hadden jullie ook zo last van maagpijn en darmkrampen na de bevalling of keizersnede?
Ja, ik ook dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Keizersnede is ook een hele bevalling hoor! (Ik had dus een ks)
Geen maagpijn, wel naweeën en darmkrampen. En ik kon opeens geen katjesdrop meer verdragen qua spijsvertering
Nouja, de laatste keer was het toch echt mijn man die de boot afhieldquote:Op maandag 26 mei 2008 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien brutale vraag, maar vraag me toch af hebben jullie mannen daar geen moeite mee?
yppy ik vind je een sterke dappere vrouw, en weet gewoon metde tijd komt het goed.
en Anitra lief lief lief vrouwke van me, ik vind het echt zo gaaf he, en nog gaver dat arwen lekker bruidsmeisje wordt
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien brutale vraag, maar vraag me toch af hebben jullie mannen daar geen moeite mee?
yppy ik vind je een sterke dappere vrouw, en weet gewoon metde tijd komt het goed.
en Anitra lief lief lief vrouwke van me, ik vind het echt zo gaaf he, en nog gaver dat arwen lekker bruidsmeisje wordt
seks kan overrated zijn, maar als jullie der samen zo fijn bij voelen over het algemeenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, de laatste keer was het toch echt mijn man die de boot afhieldWerd er zowaar een beetje boos om, ook al begrijp ik het wel. Maar hey, ik doe soms ook wel eens dingen voor hem
Overigens, Bert is niet anders gewend, het is al een wonder dat ik uberhaupt zwanger werd, kans van 1 op weinigMijn nieuwste statement is dan ook al een tijdje "seks is overrated"
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef MeNicole het volgende:Mikael was 's middags om 10 over half 1 geboren. 's Avonds lagen we in bed en had ik me toch zin
Was ook 1 van de weinige keren na de bevalling trouwens
Gelukkig is alles goed gekomennu
Hm, ik denk dat dat nog best wel eens mee/tegen kan vallen hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:30 schreef Ticootje het volgende:
Veel vrouwen zijn toch al snel na de bevalling sexueel actief, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten.
Soms. Sommige mensen bedoelen het vast zo van 'kijk mij es lekker geil en leuk zijn en sex hebben' terwijl het dan op mij overkomt zo van 'Teveel info! (tmi=too much information), ranzig en dit wil ik helemaal niet weten...'. Het is de manier waarop iets geschreven wordt, denk ik. Ik vind het verder geen probleem dat het besproken wordt.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Rocka, vind jij de manier waarop er hier op Fok [OUD] over gepraat wordt 'not done', om het zo maar eens te noemen?
quote:
Whow! Stoer!quote:Ik heb zelf ook al eens gesexed. Ik heb 1 kindje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |