abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58708398
wat fijn om hier te lezen dat bij anderen ook de bevalling nog gewoon door het hoofd spookt!

(en chaca, wat vervelend te lezen hoe emotioneel jij je nu voelt...het gaat vast wel over ja, maar dat maakt het nu niet minder moeilijk en zwaar )

Ik merk dat ik nu nog even bewust niet aan de bevalling probeer te denken,
hoewel ik gisteren bij de zw.schapscursus heel erg geconfronteerd werd weer met de angst die ik toch wel heb. De fysiotherapeute vertelde over 'hoe het hoort te lopen' en bij bijna alles wat ze vertelde zat ik inwendig (meestal) mijn hoofd te schudden en voelde ik ergens ver weg wat paniek opkomen.
Alleen al uitspraken als "de eerste 4cm merk je wel..maar is nog niet echt pijnlijk. Je kunt nog gewoon dingen doen in huis etc. en pas na die 4cm wordt het echt pijnlijk."
Mijn god, ik ben er weer zo bang voor dat ik na 20 uur wèl zeer pijnlijke weeën nog maar op 2cm zit !!!
Weer zo'n uitputtingsslag moeten doormaken? Ik ga het er geloof ik bij volgende vk bezoek toch maar eens over hebben .. dat toevallig is op de verjaardag van ilse !
Zal wel leuke emotionele boel worden.
Waar ik nu al boos om zou kunnen worden is de geruststelling die de vk vast en zeker gaat proberen te geven, zoals eerder in deze controles al over het overtijd zijn en de duur van de bevalling.
Kom in Godsnaam niet met loze 'geruststellingen' als er nog nieteens feiten zijn.
Nee, ik hoop toch op duidelijke afspraken... een soort houvast voor mij ten tijde van inderdaad feiten waar ik mee moet om zien te gaan.
bah
als ik er nu dus toch over nadenk heb ik een brok in mijn keel

ik stop er weer even mee
nog 20 (vást geen 22 ) weken te gaan
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:18:57 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58708494
Heftige verhalen allemaal.

Dikke voor alle mama's op deze druilerige, vies grijze dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 16-05-2008 16:40:56 (spelfout) ]
.... met gevoel voor drama....
pi_58708528
ik kom hier nu net uit de tuin omdat ik wegdrijf van het zweten !
heerlijk zonnetje, zo'n 23graden denk ik !
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:26:45 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58709734
Ik weet mijn bevalling ook nog van minuut tot minuut, zo erg dat als ik een bevalling zie op TV ik echt flashbacks krijg en emo wordt .

En ja, dat geleuter van "Je bent het zó weer vergeten"...laatst zei iemand dat weer eens tegen me, en zó raar hoe er dan gekeken wordt als je zegt dat dat toch echt niet zo is.... .

Iig, een hoop vrouwen hier die niet alleen bij hun volgende bevalling om een epiduraaltje zouden willen vragen, maar ook bij de conceptie .

[ Bericht 24% gewijzigd door Vivi op 16-05-2008 17:50:20 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:35:51 #155
102760 Igraine
Headache
pi_58710897
Ik weet ook alles nog wel van mijn bevalling. Alleen kan ik er alleen maar met positieve gevoelens aan denken, gelukkig. Ik besef me heel goed dat het ook anders kan.

Het enige waar ik wel eens bang voor ben is dat de volgende bevalling níet zo makkelijk zal gaan en dus enorm tegenvalt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:54:42 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58711246
Hoe vreselijk blij is ook met Jen ben, er komt echt geen 2e. Geen polonaise meer aan mijn lijf. Het trajet voorafgaande voor een zwangerschap vind ik gewoon te heftig. De zwangerschap zelf vond ik vreselijk, er zijn echt maar een paar momenten geweest dat ik me goed voelde. En dan de bevalling, ik weet dat mijn bevalling een normale bevalling was, maar ik vond het zo heftig. De machteloosheid die ik voelde wil ik nooit mee meemaken.
Verder denk ik ook dat een 2e zwangerschap ook mijn huwelijk geen goed zal doen. Zonder hormonen ben ik al een felle tante, maar onder de hormonen ben ik gewoon onuitstaanbaar.

Ook heb je geen garantie dat een 2e kindje ook helemaal gezond is... Ik bedoel daarmee, met het ICSI gebeuren neem je de natuur behoorlijk in de maling, tijdens de zwangerschap heb ik er dan ook best over in gezeten of we er wel goed aan hadden gedaan. Gelukkig is Jen helemaal gezond, en is de kans dat een ICSI-kindje gehandicapt is niet veel groter dan een normale zwangerschap. Maar aan de andere kant denk ik dan de natuur zegt niet voor niet nee. We moeten gewoon blij zijn dat Jen er is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:32:57 #157
108648 cattie
lieve moeder
pi_58712028
Vivi, Sjak, Moonah, ik vind jullie alle drie erg stoer!

Moonah, wat vreselijk dat er zo niet naar je geluisterd is. Het had niet zo gehoeven, dat is zo naar.
Ik vind het ook fijn dat we het hier over de bevallingen kunnen hebben. Zelf merk ik namelijk dat behalve mijn man niemand zit te wachten op verhalen over een bevalling die niet goed ging. Mensen hebben me echt afgekapt en gezegd dat ze het niet wilden weten.

Marit, ik hoop voor je dat je vk goed naar je gaat luisteren en er ook echt wat mee doet.

Zelf ben ik wel tevreden over het ziekenhuis en het personeel. Ze hebben gedaan wat ze konden en tijdig ingegrepen. Alleen liep het niet zoals het hoorde, maar daar konden zij weinig aan doen. De volgende keer wil ik graag weer in dat ziekenhuis en bij die gynaecoloog bevallen.
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 19:55:53 #158
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58712513
Van de fouten die gemaakt zijn bij mijn eerste bevalling (ongeplande ks) had ik geen fysieke gevolgen, maar wel emotionele. Ik was daar ook boos om. En tegen een tweede bevalling zag ik op als een berg.

In december werd ik opgenomen met een longontsteking op dezelfde afdeling gynaecologie als waar ik bevallen ben. Toen heb ik met een verpleegkundige die er ten tijde van mijn eerste bevalling bij was alles kunnen doorspreken. En dat gaf na anderhalf jaar lucht aan mijn boosheid. Als ik het te snel na de bevalling had gedaan zou het denk ik niet goed zijn gegaan. Nu kon ik het beheerst en had ik alles goed op een rijtje. Praten heeft mij dus goed geholpen.

De tweede bevalling (vaginaal, wel in zh) ging heel goed. Dat accentueerde nog wel eens extra wat er allemaal mis was met de eerste bevalling. Maar gelukkig ben ik daar nu vooral verdrietig over ipv boos, en daar valt voor mij goed mee om te gaan. Aan de tweede bevalling zelf denk ik alleen maar positief terug.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:13:25 #159
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58714400
Superfijn Macka, dat je zo'n fijne tweede bevalling hebt gehad!

En ik wil even een aan Chacama geven, het lijkt me vreselijk, deze dagen met zo'n gemis!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:18:29 #160
94046 PM-girl
pi_58714518
Na mijn bezoek aan het fototopic zojuist, werd mij ineens het pushen door BM duidelijk En hoe leuk het me ook weer lijkt, weer samen zwangeren met Owlet, Bass Miss en straks Linda_ en Cattie, nee, toch nog even niet!
*
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:21:32 #161
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58714611
Wat bijzonder en fijn Macka, dat je zo veel later nog met een verpleegkundige hebt kunnen spreken over je eerste bevalling.
En Marit, je hebt nog even om je voor te bereiden, laat je niet overbluffen door de VK hoor.
Étoile, dank je voor je lieve woorden (je PMbox staat uit, anders had ik die even gebruikt).
Vief, jou was ik vanmiddag vergeten te PM'en, dus dat ga ik zo dadelijk even doen.
En een voor Chacama. Hou de goede vibes van laatst vast he, ondanks deze even moeilijke tijd.
En ook een voor Nebelung....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:22:11 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58714626
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:
Na mijn bezoek aan het fototopic zojuist, werd mij ineens het pushen door BM duidelijk En hoe leuk het me ook weer lijkt, weer samen zwangeren met Owlet, Bass Miss en straks Linda_ en Cattie, nee, toch nog even niet!
Op mij hoef je niet te wachten hoor!
Wellicht doet Rocka met je mee....
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:25:32 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58714699
Ook hier was de eerste bevalling vrij traumatisch, en eigenlijk heb ik die pas verwerkt toen ik de tweede kreeg. Alhoewel dat een geplande KS was, kwam er erg veel terug van de eerste keer. die ongepland was. Vooral het stuk dat er idd niet naar me geluisterd werd terwijl ik aangaf dat ik echt voelde dat het met Freek helemaal niet goed ging, nog in mijn buik.
Achteraf kreeg ik gelijk...

Toen de tweede er was, was het heel rustig op de couveuseafdeling, waardoor ik daar twee nachten heb kunnen slapen, terwijl de vpk waar ik met Freek veel aan gehad had nachtdienst had.
Alle tijd en ruimte heb ik gekregen, om te huilen, te vertellen, om met de nieuwe baby te knuffelen (kon niet met Freek, die was veel te ziek de eerste dagen). Kortom, twee nachten lang mijn verhaal te doen.

Daarna had het een plekje.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_58714802
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:
Het zou zo leuk zijn, met jou en Moonah en Rockstar...
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:37:10 #165
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58714972
Wat moeilijk om die verhalen weer te lezen over die bevallingen. Vooraf was ik zo bang voor de bevalling en achteraf besef ik nog steeds hoeveel geluk ik heb gehad. Zeker als ik hier dan weer lees hoe het ook had kunnen gaan.

Mijn bevalling was zeker niet leuk, maar dat houdt me niet tegen om voor een tweede te gaan. Ik krijg ook steeds meer de vraag wanneer (niet of!) de tweede komt. En omdat er fysiek geen belemmering is, snappen mensen niet dat ik het niet kan. Ergens verlang ik naar een zwangerschap, weer hier samen met 'de anderen' een baby, het eerste begin. Maar ik weet niet omdat ik een tweede wil of omdat ik het met Anna heb gemist. Een vriendin die van de eerste vier maanden voor mij is bevallen, heeft nu een tweede. Een schattig jochie, maar er krabbelde echt helemaal niks. Terwijl het verlangen er ergens is. Maar het kan ook gewoon niet. Ik kan het niet aan, niet nog een keer alles, terwijl ik niet eens 'beter' ben van de eerste.

Ik vind het jammer dat ik hier zo weinig mee kan lezen, zit nu ook even achter J.'s werklaptop. En dat gaat niet bepaald vlot.
Het is net of ik weer terugga in de depressie. Ik heb vaker slechte buien, rationeel denken is moeiljker, minder geduld. Ik denk dat het komt doordat ik mijn medicijnen iets af heb gebouwd. Dat moest wel, het was echt onverantwoord (vermoeidheid) zo door te gaan. Maar nu merk ik dus wat ze voor me deden. Maandag ga ik naar de psycholoog. Ik baal er zo van. Bij mijn intake werd er gezegd dat het normaal gesproken na twee jaar wel over is. Nu wilde ik daar niet te veel op hopen, maar voorlopig blijf ik wel patiënt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:53:53 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58715267
He getsie Ypsel... sterkte hoor!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:14:16 #167
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58715669
Lief Ypje, ik hoop van harte dat je met een lagere dosis een goede balans gaat vinden. Rot voor je dat het nu minder gaat. Sterkte.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:16:41 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58715737
O, ik red me wel hoor. Ik mis alleen, juist nu het zo slecht gaat, de optie van mailen/pm'en/bellen met vriendinnen. Zeker nu ik nog vakantie heb en dus veel thuis ben. Daardoor kan ik nergens mijn verhaal kwijt. Zal zo blij zijn als we tenminste weer telefoon hebben. Maar ik wordt wel beter, ergens kom ik aan de top.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:19:23 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58715796
Nou, had ik dát maar geweten!
Ik heb net twee weken vakantie achter de rug en ik had graag een (mid)dagje in jullie tuin met jou willen doorbrengen. Helaas heb ik het de komende tijd nogal druk. Dat gaat dan toch in de zomer worden.
pi_58715813
als ik dan al deze verhalen zo lees en dan met name de verhalen over het niet op nieuw durven bevallen etc dan heb ik dus echt enorm veel geluk gehad (of hoe je dat ook maar wil zien) Ik ben bij jayden van voor en achter rond om uitgescheurd en geknipt, veel last van gehad, veel pijn aan gehad, veel problemen mee gehad en nog steeds ondervind ik er wel hinder van en last en gevoelig etc etc. maar als ik nu zo spontaan zwanger zou worden, dan zou ik (denk ik nu) niet zo erg op zien tegen de bevalling dan dat ik hier lees van anderen. Ik ben de vorige bevallingen beslist niet vergeten, ik kan het me nog helder iedere dag voor de geest halen en anders wordt ik door mijn onderkantje er wel aan herinnerd, maar voor mij maken mijn twee kinders dat leed toch echt draagbaar en het super waard.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:58:56 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58716804
Yppy, wat jammer dat je even in een dip lijkt te zitten. Is het evt. een idee om te kijken of je op andere medicatoe over zou kunnen?
pi_58719130
YPPY
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 17 mei 2008 @ 08:53:26 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_58721925
Yps, je hebt nog vakantie Als ik dat geweten had, was ik nog wel langsgekomen. Ik bel je binnenkort nog even
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:52:35 #174
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58722252
He Ypsel Hopelijk dat de psych nog wat voor je kan betekenen. Misschien inderdaad andere medicatie. Tot wanneer heb je vakantie....????

Dankjulliewel voor het meeleven. Het is inderdaad even niet zo makkelijk. Maar ik probeer wel dat 'goede gevoel' vast te houden. Hoor mijn moeder op de achtergrond immers al mopperen. "Kop op poeske, het komt alle allemaal goed. Laat me weer eens je lach zien''
  zaterdag 17 mei 2008 @ 12:44:33 #175
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58724412
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Het zou zo leuk zijn, met jou en Moonah en Rockstar...
BM wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!
Lekker douchen!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:27:03 #176
94046 PM-girl
pi_58725066
Lieve YPPY, wat naar en rot! En dan kun je ook nog niet eens fijn je (digitale) ei kwijt.
Ik hoop dat je maandag een goed gesprek kunt voeren met de psycholoog, dat je snel een oplossing kunt vinden deze weg terug weer om te keren.
*
pi_58726466
Yppy

Donderdag heb ik de uitslag gehad van de biopsie. Ik heb Auto-Immuun Hepatitis. Dit houd in dat mijn lichaam mijn lever aanvalt kort gezegd. Ik heb nu prednison gekregen, de eerste week hoge dosis, 2e week iets minder, dan terug naar ziekenhuis. De arts zei al dat ik nu elke 2 weken naar het ziekenhuis moet, de dag voor poli is bloedprikken, dus dat is behoorlijk wat. Vandaag begin ik te begrijpen wat het allemaal inhoud en de schrok komt nu binnen.
Maar gelukkig hebben we zat afleiding met de bruiloft Vandaag hebben de zaal bezichtigd en besproken, bloemen besteld en corsages, het word nu echt We gaan echt, echt trouwen na 6 jaar
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 mei 2008 @ 15:12:39 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58726531
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Anitra het volgende:
Yppy

Donderdag heb ik de uitslag gehad van de biopsie. Ik heb Auto-Immuun Hepatitis. Dit houd in dat mijn lichaam mijn lever aanvalt kort gezegd. Ik heb nu prednison gekregen, de eerste week hoge dosis, 2e week iets minder, dan terug naar ziekenhuis. De arts zei al dat ik nu elke 2 weken naar het ziekenhuis moet, de dag voor poli is bloedprikken, dus dat is behoorlijk wat. Vandaag begin ik te begrijpen wat het allemaal inhoud en de schrok komt nu binnen.
Maar gelukkig hebben we zat afleiding met de bruiloft Vandaag hebben de zaal bezichtigd en besproken, bloemen besteld en corsages, het word nu echt We gaan echt, echt trouwen na 6 jaar
anitra

als ik te directe vragen stel hoef je er niet op te antwoorden.
kan dit nog overgaan? en blijft t bij het aanvallen van je lever of breid dit nog uit?

ik vind dat je een enorm sterk mens bent! iig heel veel sterkte en moed van deze kant gewenst, en natuurlijk heel veel plezier met je bruiloft voorbereiden en ernaar toe leven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_58726734
hier staat alles in. Het gaat niet over, het is meer het onderdrukken van de aanvallende cellen. Ik heb gelukkig bijna geen littekenweefelsvorming nog dus dat is gunstig. Ik merk wel dat mijn gewrichten in mijn armen al een stuk minder pijnlijk zijn door de prednison
Het verloop is niet te voorspellen dat is het eerste wat de arts zei. We zien het wel, het komt zoals het komt.
En de bruiloft is een hele goede afleiding Zo leuk de dingen regelen, te bedenken welke jurk ik wou. We stonden net bloemen te bestellen en we hadden het over de kleur van de bloemen. Dus ik uitleggen dat ik nog niet weet welke kleur jurk ik neem, bedenk ik me ineens dat als Rick de bloemen ophaalt hij gelijk weet welke kleur jurk ik heb
pi_58729144
Fijn dat je zo positief klinkt ondanks de ellende.
Je hebt ook altijd wat .

hihi jullie gaan gewoon trouwen!!!!!

En geen witte jurk he Dat kan niet. Bordeaux rood ofzoiets vind ik wel wat voor jou.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:51:49 #181
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58729372
Mijn man wist wel de kleur van mijn jurk. Zodat hij zijn pak kon afstemmen op mijn jurk. maar toen hij de jurk zag was hij alsnog heel verrast en sprongen toch nog de tranen in zn ogen (omdat hij me zo mooi vond). Dus alleen de kleur verraden kan best.

Mijn jurk was trouwens een soort paars.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:40:59 #182
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58734309
Ticootje, een paarse bruidsjurk klinkt bijzonder! Daar zijn vast foto's van
Ik had misschien ook wel willen trouwen in een (donker)paarse jurk bedenk ik me nu.
Het was bij mij een doodordinaire broek + shirtje geworden. 7 maanden zwanger en 15 uur tevoren ontslagen uit het ziekenhuis

Anitra, wat goed dat je je ook kan richten op de positieve dingen in je leven
Ik wens je veel plezier met het regelen van je bruiloft en sterkte voor de momenten dat je geen afleiding hebt.

YPPY, sterkte
.... met gevoel voor drama....
pi_58739715
We waren gewoon netjes gekleed toen we trouwden. Ik helemaal in een bijelkaar gezochte witte outfit en Magneet in een pantalonbroek. Mijn boeket, ik wilde wel per sé een boeket waren roze roosjes . Die vond ik zo mooi. Ze hebben de ochtend speciaal voor die bloemen de winkel opgemaakt. Het was een hittegolf dus meenemen de dag van te voren kon echt niet. Het is alweer bijna 5 jaar geleden

Anitra sterkte.

Mijn ervaringen met bevallingen waren juist positief maar Gwen is echt de laatste. Nu wilde ik er altijd maar twee, maar ben vooral nu erg bang om per ongeluk zwanger te raken. Een zwangerschap is niet aan mij besteed. Zou zo erg blij zijn als ik gesteriliseerd ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Randa_v op 18-05-2008 11:32:12 ]
pi_58741570
Het is mijn 2e bruiloft e de eerste hadik geen echte jurk, had een flodderding en het was ook niet echt een bruiloft. Deze word zoveel mooier, dus ik ook in een mooie jurk. Ticootje ik moet nog op jurken jacht en ik heb echt geen idee wat het zal gaan worden. Paars stond hoog aan mijn lijst , maar wit isook mooi en rood zoals p_iglet zegt ook, vooral omdat rood toch altijd bij mij terug komt en rood is iig een thema in onze bruiloft meer verklap ik lekker niet, dat zien jullie wel als de kaarten klaar zijn Maar ik word gek van alle straples jurken Dat wil ik dus niet, dat staat mij niet.
Het is echt zo'n goede afleiding de bruiloft want 1 van de grootste bijwerkingen van de prednison is stemmingswisselingen en ik ben alleen maar vrolijk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 mei 2008 @ 15:32:30 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58743565
anitra t klinkt geweldig dat uitzoeken, ben benieuwd hoe hij gaat worden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 18 mei 2008 @ 17:13:00 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58745692

een beter plaatje kan ik zo snel niet vinden...
  zondag 18 mei 2008 @ 17:22:30 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58745866
mooi zeg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 18 mei 2008 @ 17:41:27 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58746283
Jammer dat het zo'n "gele" foto is, de kleur komt niet echt over. Maar het was echt een moeilijke kleur vandaar dat mijn man wel de kleur wist. Als ik had gezegt paars, dan was het niet goed, en rood ook niet. Het zat er echt een beetje tussenin.
pi_58756447
Die is mooi ticootje! Zo'n bovenkant vind ik wel mooi, maar zoveel zonder bandjes nu, ik ben die jurk al kwijt als ik de deur uit stap dan
Dipjes komen hier nu wel, slapen gaat voor geen meter en merk dat prednison echt zooi is. Maar nog 3x hoogste dosis en dan mogen we afbouwen
Wat ik trouwens als ontzettend voordeel zie is dat ik in Lunteren zoveel geleerd heb dat ik makkelijker over dingen heen kan stappen en accepteren, maar dips verwerken is nog best heftig omdat je ze niet aan ziet komen.
  maandag 19 mei 2008 @ 09:46:41 #190
640 snoopy
peanuts
pi_58756673
Je hoeft ook niet over alles heen te stappen natuurlijk
En wat je nu te horen hebt gekregen is best heftig inclusief medicijnen.
Fijn dat je zo met je bruiloft bezig kan zijn. Het wordt vast een mooie dag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 mei 2008 @ 12:45:20 #191
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58759793
Anitra, een dikke kus voor jou. Heftig is het inderdaad en ik kan me voorstellen dat dat je niet in je koude trouwkleren gaat zitten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_58760281
anitra, wat naar zeg, dus toch die autoimmuunaandoening van de lever. klinkt echt griezelig. veel sterkte ermee! en wel erg leuk dat jullie gaan trouwen, hopelijk voel je je goed genoeg om optimaal van de voorpret en de dag zelf te kunnen genieten. ticootje, in je foto-album zag ik ook al wat kiekjes waarop je jurk te zien is. ik vind 'm erg mooi!
  maandag 19 mei 2008 @ 15:23:12 #193
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58762663
Anitra wat ben jij een dappere zeg. Heel veel plezier met het voorbereiden van de bruiloft, fijn dat je daar afleiding in hebt kunnen vinden. Sterkte met alles!!
  maandag 19 mei 2008 @ 19:19:05 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58766527
Anitra, eindelijk duidelijkheid. Wel balen dat het zoiets heftigs is. Hopelijk doet de prednison zijn werk en kun je met minder pijn nog heel lang hier op FOK! ronddol(l)en. En uiteraard heel veel plezier met de voorbereidingen voor je huwelijk. Een jurk uitzoeken....gaaf
  Jubileum moderator maandag 19 mei 2008 @ 20:48:13 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58767945
Ik vind dat je goed kunt merken wat jij de afgelopen maanden geleerd hebt Anitra, hoe je ook dit soort nieuws kunt handelen. Petje af!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:19:09 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58779824
Vanmorgen vooronderzoek gehad voor eens sterilisatie.
Over twee weken de uitslag van het uitstrijkje binnen en dan kan ik eind juni bellen om me in te plannen.

Ze gaan dan poliklinisch twee kleine veertjes in m'n eileiders zetten en dat vergroeit met bindweefsel waardoor die geblokkeerd worden. Geen sneetjes in m'n buik, geen narcose maar gewoon na een uurtje weer naar huis zonder moeilijk gedoe. En drie maanden later met het helemaal geblokkeerd zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:27:54 #197
94046 PM-girl
pi_58779987
Dat klinkt als een redelijk milde ingreep ET, maar toch spannend misschien? Vind je het niet een raar idee, dat jullie voorheen een natuurlijk ontstane zwangerschap zo goed als onmogelijk beschouwden, maar nu kiezen voor sterilisatie omdat er kennelijk toch een mogelijkheid is (geweest)?

Anitra, wat een heftige diagnose zeg!
*
pi_58780014
He die behandeling heb ik laatst op televisie bekeken, erg slim bedacht vond ik het. Geen gesnij in je lichaam en gewoon via de onderkant naar binnen. Maar bij ons is mijn man de pineut, hij mag naar de dokter om zich te laten steriliseren. Hij heeft donderdag een afspraak bij de huisarts voor een verwijzing.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:30:17 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58780033
lijkt me heel raar ook inderdaad maar als je het zo zeker weet, dan vind ik dat het gewoon moet kunnen

kan dat nooit meer ongedaan gemaakt worden?? tis niet dat ze iets doorknippen ofzo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:35:40 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58780115
Ik zou op den duur ook wel willen dat mijn man zich laat steriliseren. Want het is helemaal zeker dat we het bij onze twee kinderen houden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Sugar op 20-05-2008 21:03:59 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')