Op mij hoef je niet te wachten hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:
Na mijn bezoek aan het fototopic zojuist, werd mij ineens het pushen door BM duidelijkEn hoe leuk het me ook weer lijkt, weer samen zwangeren met Owlet, Bass Miss en straks Linda_ en Cattie, nee, toch nog even niet!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:
Na mijn bezoek aan het fototopic zojuist, werd mij ineens het pushen door BM duidelijkEn hoe leuk het me ook weer lijkt, weer samen zwangeren met Owlet, Bass Miss en straks Linda_ en Cattie, nee, toch nog even niet!
BM wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het zou zo leuk zijn, met jou en Moonah en Rockstar...
anitraquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Anitra het volgende:
Yppy
Donderdag heb ik de uitslag gehad van de biopsie. Ik heb Auto-Immuun Hepatitis. Dit houd in dat mijn lichaam mijn lever aanvalt kort gezegd. Ik heb nu prednison gekregen, de eerste week hoge dosis, 2e week iets minder, dan terug naar ziekenhuis. De arts zei al dat ik nu elke 2 weken naar het ziekenhuis moet, de dag voor poli is bloedprikken, dus dat is behoorlijk wat. Vandaag begin ik te begrijpen wat het allemaal inhoud en de schrok komt nu binnen.
Maar gelukkig hebben we zat afleiding met de bruiloftVandaag hebben de zaal bezichtigd en besproken, bloemen besteld en corsages, het word nu echt
We gaan echt, echt trouwen na 6 jaar
Als je erg regelmatig bent, gewoon aan de hand van de kalender.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:44 schreef Ticootje het volgende:
Is er nog een andere anticonceptie die met bv mag? (Behalve dan "het" gewoon niet doen, wat ook heel veilig is)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Als je erg regelmatig bent, gewoon aan de hand van de kalender.
Bij ons heeft dat toch de hele tijd gewerkt.
helaasch.... het kan niet bij nikkelallergie iddquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:49 schreef Lois het volgende:
Zijn het nog steeds nikkelen veertjes ET? Want ik wilde dit vorig jaar ook al doen maar ik vond alleen maar info over dat het niet kon met nikkelallergie.
eh... ik heb daar eigenlijk helemaal niks over gehoord, dus neem aan van welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:29 schreef sjak het volgende:
Waarom wachten sjoeg?
Et, krijg je het vergoed van je zorgverzekeraar?
Yppy
Dat was mijn gedachte ook, vorig jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:02 schreef Lishe het volgende: Mocht ik dan na alle moeite bij de vorige zwangerschappen ineens zwanger raken dan moet het maar zo zijn.
Je man weet wat het isquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Ja, na alle moeite die we hebben moeten doen om zwanger te raken denk ik niet dat het ooit spontaan gebeurd. Althans dat dacht ik, voordat ET hier met het nieuws kwam dat ondanks je 2 kinderen met moeite hebt gekregen dat een 3e zich zomaar kan komen aanmelden.
Toch vind ik mezelf te jong om aan een definitieve oplossing te denken.
Ja, en die is daarom ook niet meer van plan om de zooi te laten afknopen..quote:
Ga jij dit jaar de hormoonmonster-award winnen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:32 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dacht ik eindelijk weer met de pil te beginnen zodat mijn hormoonhuishouding gewoon weer op een constant niveau zou blijven, ben ik me toch een portie sjagerijnig ervan. Eigenlijk is sjagerijnig nog een understatement. Ik zou op elk moment van de dag wel uit kunnen barsten in woede, compleet met gooien, schreeuwen en slaan. Overigens niet naar mijn kind toe hoor, alleen gericht op volwassenen.
Als ik getrouwd was had ik waarschijnlijk wel 10 keer een echtscheiding aangevraagd in de afgelopen week. Zou dat nog bijtrekken, of komt dat nog door het ontzwangeren?
.
Welke pil heb je? Ik heb 2 maanden geleden 1 pilstrip Yasmin gesliktquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:32 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dacht ik eindelijk weer met de pil te beginnen zodat mijn hormoonhuishouding gewoon weer op een constant niveau zou blijven, ben ik me toch een portie sjagerijnig ervan. Eigenlijk is sjagerijnig nog een understatement. Ik zou op elk moment van de dag wel uit kunnen barsten in woede, compleet met gooien, schreeuwen en slaan. Overigens niet naar mijn kind toe hoor, alleen gericht op volwassenen.
Als ik getrouwd was had ik waarschijnlijk wel 10 keer een echtscheiding aangevraagd in de afgelopen week. Zou dat nog bijtrekken, of komt dat nog door het ontzwangeren?
.
Ik heb Trigynon. Die had ik al jaren, dat was zo ongeveer de enige die ik redelijk trokquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke pil heb je? Ik heb 2 maanden geleden 1 pilstrip Yasmin gesliktIk werd er echt link van
vooral op de weg. Ik ben een keer bijna uit de auto gestapt bij een stoplicht om iemand eens flink doormekaar te rammelen wegens wangedrag op de weg.
En de vreetbuien, te erg. Ik MOEST gewoon eten, en het liefst veel en zoet. Godzijdank verkopen we op het werk die Snack a Jacks. met caramel.
Na die strip ben ik weer snel aan m'n ouwe trouwe Microgynon 30 gegaan. Dan maar drie dagen buik- en rugpijn voor het ongesteld worden
Ik heb echt al wel 8 merken gehad geloof ik. Het enige wat nog overbleef was een 3-fasenpil die het ook altijd goed gedaan heeft. Maar zou het nog over kunnen gaan, dat het alleen deze maand is?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:44 schreef Vicky het volgende:
Oh Kim, wat kan je dat toch lekker vertellen..
Ik had Cilest, hele lichte pil, dat misschien een optie?
Aankijken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Oh Kim zo herkenbaar. Als Jen dan net eindelijk slaapt, komt Lief thuis en gooit gewoon de deur dicht! KLABOEM en kind is weer wakker. Dan ga ik luid zuchtend weer naar de slaapkamer en kijk m ondertussen met een vernietigende blik aan. Ik garandeer je herhaal dit een aantal maal, en je zal zien dat ook mannen zachtjes thuis kunnen komen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
. Komt mijn wederhelft thuis terwijl ik boven op het punt sta om Lilah in bed te doen. Ze sliep zelfs al bijna. Gaat ie in de woonkamer staan roepen waar ik ben. Dan heb ik toch zo de neiging om te gillen of ie zijn hoofd even uit zijn reet wil halen, zodat ie zijn ogen eens kan gebruiken. Waar zou ik in godsnaam kunnen zijn als ik niet in de woonkamer ben of in de slaapkamer. Juist ja, in die ene kamer die we nog overhebben.
Nondeju.
.
.
een dikkequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Hallo, ik kom even posten namens mijn aanstaande; Anitra
Ze wil iedereen bedanken voor de lieve woorden die iedereen voor d`r over heeft gehad. Ze heeft daar echt veel steun aan op het moment. Helaas heeft de prednison er inmiddels stevig ingehakt qua bijverschijnselen.
Tot overmaat van ramp is er besloten dat de pijnmedicatie drastsch naar beneden moet en ook dat heeft uiteraard de nodige bijwerkingen.
Maar, al met al, merken we wel enige progressie, en gaat het soms iets beter. Het gaat op dit moment met pieken en dalen en doordat er ook pieken zijn is het makkelijker om de dalen te kunnen handelen.
Wat betreft de bruiloft rest ons nog slechts 1 ding en dat is de kleding, alle overige dingen zijn inmiddels geregeld!
En weet je wat nog erger isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anitra, sterkte!
hihi Kim....je vertelt het idd wel heel geestig
Goh, en ik maar denken dat het hier soms erg was...
Ik voel me wel een beetje stom
Na de bevalling van Meike kreeg ik een aambei
Maar aangezien ik me daarvoor zo geneer ging er ik niet mee naar de dokter
Gister kon ik er haast niet meer van lopen dat ik toch maar heb gebeld
En wat schetst mijn verbazing, ik krijg gewoon een zalfje door de assistente voorgeschreven
Ik hoef niet eens naar de dokter!
Had ik maar eerder gebeld....15 maanden ellende voor niks
Ik kreeg 'm gewoon gelijk...Van de verloskundige...samen met wat pilletjes!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anitra, sterkte!
hihi Kim....je vertelt het idd wel heel geestig
Goh, en ik maar denken dat het hier soms erg was...
Ik voel me wel een beetje stom
Na de bevalling van Meike kreeg ik een aambei
Maar aangezien ik me daarvoor zo geneer ging er ik niet mee naar de dokter
Gister kon ik er haast niet meer van lopen dat ik toch maar heb gebeld
En wat schetst mijn verbazing, ik krijg gewoon een zalfje door de assistente voorgeschreven
Ik hoef niet eens naar de dokter!
Had ik maar eerder gebeld....15 maanden ellende voor niks
Keizersnede is ook een hele bevalling hoor! (Ik had bij de eerste dus een ks)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef Silmarwen het volgende:
Even een vraagje? Hadden jullie ook zo last van maagpijn en darmkrampen na de bevalling of keizersnede?
Ja, ik ook dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Keizersnede is ook een hele bevalling hoor! (Ik had dus een ks)
Geen maagpijn, wel naweeën en darmkrampen. En ik kon opeens geen katjesdrop meer verdragen qua spijsvertering
Nouja, de laatste keer was het toch echt mijn man die de boot afhieldquote:Op maandag 26 mei 2008 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien brutale vraag, maar vraag me toch af hebben jullie mannen daar geen moeite mee?
yppy ik vind je een sterke dappere vrouw, en weet gewoon metde tijd komt het goed.
en Anitra lief lief lief vrouwke van me, ik vind het echt zo gaaf he, en nog gaver dat arwen lekker bruidsmeisje wordt
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien brutale vraag, maar vraag me toch af hebben jullie mannen daar geen moeite mee?
yppy ik vind je een sterke dappere vrouw, en weet gewoon metde tijd komt het goed.
en Anitra lief lief lief vrouwke van me, ik vind het echt zo gaaf he, en nog gaver dat arwen lekker bruidsmeisje wordt
seks kan overrated zijn, maar als jullie der samen zo fijn bij voelen over het algemeenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, de laatste keer was het toch echt mijn man die de boot afhieldWerd er zowaar een beetje boos om, ook al begrijp ik het wel. Maar hey, ik doe soms ook wel eens dingen voor hem
Overigens, Bert is niet anders gewend, het is al een wonder dat ik uberhaupt zwanger werd, kans van 1 op weinigMijn nieuwste statement is dan ook al een tijdje "seks is overrated"
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef MeNicole het volgende:Mikael was 's middags om 10 over half 1 geboren. 's Avonds lagen we in bed en had ik me toch zin
Was ook 1 van de weinige keren na de bevalling trouwens
Gelukkig is alles goed gekomennu
Hm, ik denk dat dat nog best wel eens mee/tegen kan vallen hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:30 schreef Ticootje het volgende:
Veel vrouwen zijn toch al snel na de bevalling sexueel actief, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten.
Soms. Sommige mensen bedoelen het vast zo van 'kijk mij es lekker geil en leuk zijn en sex hebben' terwijl het dan op mij overkomt zo van 'Teveel info! (tmi=too much information), ranzig en dit wil ik helemaal niet weten...'. Het is de manier waarop iets geschreven wordt, denk ik. Ik vind het verder geen probleem dat het besproken wordt.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Rocka, vind jij de manier waarop er hier op Fok [OUD] over gepraat wordt 'not done', om het zo maar eens te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |