Keizersnede is ook een hele bevalling hoor! (Ik had bij de eerste dus een ks)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef Silmarwen het volgende:
Even een vraagje? Hadden jullie ook zo last van maagpijn en darmkrampen na de bevalling of keizersnede?
Ja, ik ook dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Keizersnede is ook een hele bevalling hoor! (Ik had dus een ks)
Geen maagpijn, wel naweeën en darmkrampen. En ik kon opeens geen katjesdrop meer verdragen qua spijsvertering
Nouja, de laatste keer was het toch echt mijn man die de boot afhieldquote:Op maandag 26 mei 2008 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien brutale vraag, maar vraag me toch af hebben jullie mannen daar geen moeite mee?
yppy ik vind je een sterke dappere vrouw, en weet gewoon metde tijd komt het goed.
en Anitra lief lief lief vrouwke van me, ik vind het echt zo gaaf he, en nog gaver dat arwen lekker bruidsmeisje wordt
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien brutale vraag, maar vraag me toch af hebben jullie mannen daar geen moeite mee?
yppy ik vind je een sterke dappere vrouw, en weet gewoon metde tijd komt het goed.
en Anitra lief lief lief vrouwke van me, ik vind het echt zo gaaf he, en nog gaver dat arwen lekker bruidsmeisje wordt
seks kan overrated zijn, maar als jullie der samen zo fijn bij voelen over het algemeenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, de laatste keer was het toch echt mijn man die de boot afhieldWerd er zowaar een beetje boos om, ook al begrijp ik het wel. Maar hey, ik doe soms ook wel eens dingen voor hem
Overigens, Bert is niet anders gewend, het is al een wonder dat ik uberhaupt zwanger werd, kans van 1 op weinigMijn nieuwste statement is dan ook al een tijdje "seks is overrated"
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef MeNicole het volgende:Mikael was 's middags om 10 over half 1 geboren. 's Avonds lagen we in bed en had ik me toch zin
Was ook 1 van de weinige keren na de bevalling trouwens
Gelukkig is alles goed gekomennu
Hm, ik denk dat dat nog best wel eens mee/tegen kan vallen hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:30 schreef Ticootje het volgende:
Veel vrouwen zijn toch al snel na de bevalling sexueel actief, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten.
Soms. Sommige mensen bedoelen het vast zo van 'kijk mij es lekker geil en leuk zijn en sex hebben' terwijl het dan op mij overkomt zo van 'Teveel info! (tmi=too much information), ranzig en dit wil ik helemaal niet weten...'. Het is de manier waarop iets geschreven wordt, denk ik. Ik vind het verder geen probleem dat het besproken wordt.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Rocka, vind jij de manier waarop er hier op Fok [OUD] over gepraat wordt 'not done', om het zo maar eens te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |