Hier moest ik wel even om gniffelen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alleen raakte hij kant nog wal, hij had er net zo goed nog een voet bij kunnen steken of al zijn vrienden uit kunnen nodigen.
nee en dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk niet meer goedkomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ticootje, ik geloof zoals ze met wratjes doen, vriesbranden zeg maar.
Knor... is het wel goedgekomen? Of nog steeds niet.
Ik geloof dat dat laatste niet helemaal een optie is hier. Maar goed, zoals gezegd, het zijn maar 2 kleine plekjes, er hoeft geen complete verbouwing aan te pas te komen.
Sorry, ik moest even lachen over de sprong die je hier maakt, van intiem zijn naar tandartsbezoek!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticootje, intiem zijn met je man hoeft niet gelijk te betekenen dat je ook all the way gaat. Je moet ten eerste lekker in je vel zitten en het ligt er aan hoe lang je vloeit, of je een knip hebt gehad etc. Ik heb 8 weken na de geboorte van beide kinderen weer de gok gewaagd en in het begin is het een stuk gevoeliger geweest door de knip en het litteken. Maar bouw het gewoon rustig op, niks overhaast want dat is voor beide partijen dan een domper.
En ik ben vandaag bij de tandarts geweest, ....
Oeh cattie, da's lullig ja. Laatst ging het bij ons in de pauze ook over bevallingen. En werd er ook zo'n soort opmerking gemaakt. Ik hield maar wijselijk mijn mond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef cattie het volgende:
Ow Moonah, zeg dat nou niet, ik krijg krijg nog steeds de bibbers bij het idee dat ik nog een keer zal gaan bevallen (als alles naar wens gaat). Niet zo erg meer dat ik een zwangerschap niet aandurf, maar veel scheelt het niet. De wens voor een tweede is groter. En ik probeer me er op te focussen dat het uiteindelijk met Ive en mij bijna helemaal goed is gekomen.
Een vriend van ons, die net vader is geworden, vroeg mij laatst of ik al toe was aan een tweede. Toen ik uitlegde dat ik toch wel erg tegen de bevalling opzag, snapte hij me niet. Hij zei toen de standaard zinnen als: het is het toch waard, het is goed gekomen, het is maar een dag enz. Ik voelde me zo'n aansteller. Ik ben wel even van slag geweest door die opmerkingen, vooral ook omdat het iemand is die ik goed ken en die mij goed kent.
Jeetje Knor... da's ook niet mis.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:08 schreef knorretje het volgende:
[..]
nee en dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk niet meer goedkomenof ik moet voor een derde gaan, weer gigantisch uitscheuren waar mogelijk is en weer rond om alles me laten hechten, maar eerlijk gezegd is die behoefte aan een derde er wel, maar op de rest zit ik niet op te wachten.
Dat hoop ik ook heel erg. Dat het de nare eerste keer wat zal verdringen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:13 schreef PM-girl het volgende:
Cattie, wat lijkt me dat moeilijk, om zo'n opmerking te handelen. Je hebt geen zin elke keer alles helemaal uit te leggen, kan ik me indenken. Voor sommige vrouwen is het inderdaad zo, dat het pijn deed, maar uiteindelijk alles vergeten zodra het over is. Maar er zijn er genoeg die helaas dat niet kunnen zeggen.
Ik hoop voor je dat het bij de tweede makkelijker zal gaan, zodat je er een bijzondere en vooral fijne herinnering aan over zult houden straks!
Ja, d'oh, je weet van wie het komt. EEN MANquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef cattie het volgende:
Een vriend van ons, die net vader is geworden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |