Ik wist van tevoren bij die termijnecho ook niet of het wel zou lukken om het uitwendig te doen en maakte me ook wel zorgen over hoe dat dan ging als het inwendig moest etc. Maar toen ik daar eenmaal lag en het toch echt inwendig moest, ging dat eigenlijk prima. De echoscopiste was heel aardig en netjes en het viel me alles mee. Ook kwa hoe het voelt enzo. Dus nu maak ik me ook niet zo'n zorgen over hoe dat bij de bevalling gaat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:48 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Weet je dat ik als preutse muts daar nu vreselijk tegen op zie?![]()
Inwendige onderzoeken, inwendige echo en al helemaal in je blote kont liggen bevallen met een paar 'vreemden' erbij...
Mag je hopen dat het daarbij blijft!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:22 schreef blupje77 het volgende:
Ik heb 2 keer een inwendige echo gehad en ik moet zeggen dat ik het niet erg vond. Het deed absoluut geen pijn. Daarna had ik wel een vies gevoel, door dat glijmiddel wat de verloskundige erop deed.
Dat ik met de bevalling in m'n blote doos lig maakt me niet zo uit op zich, maar ik ben wel bang dat ik tijdens het persen bijvoorbeeld een scheet moet laten ofzo!!
Volgens de boekjes moet je niet eten voor twee, ik las ergens dat je na ongeveer 3 maanden per dag 200 kcal meer nodig hebt. Dit is ongeveer een meuslireep. Nou, ik eet heel wat meer extra dan alleen die mueslireep! Ik heb gewoon meer trek en dan eet ik ook, want het lijkt me wel een teken dat ik ook meer nodig heb. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, maar dat lukt niet altijd. Ik heb namelijk veel zin in vet en zout voedsel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:27 schreef blupje77 het volgende:
(..)
Iemand maakte een opmerking over eten Ik vroeg me gelijk eigenlijk af of jullie meer eten nu je zwanger bent? Vroeger zei iedereen dat je moest 'eten voor 2', maar tegenwoordig lees ik overal dat dat helemaal niet hoeft eigenlijk.
Ikzelf eet wel wat meer, maar ik heb gewoon meer trek. En ik vind dat als ik echt trek heb, ik moet eten. Wel zo gezond mogelijk natuurlijk!
Leuk! Zo schattig he, die kleding... zwijmel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:35 schreef MeNicole het volgende:
Ben net ff lekker de stad in geweest![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En van die jas kun je een bodywarmer maken![]()
Nou, dat is inderdaad nog het minst erge scenario dat ik me voor de geest haal hoor!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef dutchie het volgende:
[..]
Mag je hopen dat het daarbij blijft!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:38 schreef renzell het volgende:
Ha ha, een scheet laten tijdens het persen is inderdaad wel het minste waar je je dan druk om maakt! Voordeel is wel dat op het moment dat je met persen begint, je waarschijnlijk al 100 keer naar de wc bent geweest en die darmen toch wel zo ongeveer leeg (zouden moeten...) zijn. Valse lucht (zoals ik een flinke scheet netjes noem) zit er waarschijnlijk oook niet meer (zo veel). Dusseh.... eerder poep dan scheten zou ik zo zeggen. Stelt dat je een beetje gerust?
![]()
Ik heb overigens zo hard liggen krijsen tijdens het persen dat dat met grote zekerheid alle geluiden van eventuele scheten zwaar overstemde.... he, wat een frisse verhaaltjes weer in Z&G![]()
Ja, Dutch heeft een gavequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef easy-going het volgende:
had dutchie toch weer goed aangevoeld vorige week![]()
hahaha, dat zeg ik net in het speeltuinbankje! Zie hier: Zwangerschap en geboorte deel 170quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef easy-going het volgende:
Snoopy Gefeliciteerd
wat spannend!!
had dutchie toch weer goed aangevoeld vorige week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |