abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58433829
Suzanna, ik snap heel goed dat je moe bent! Hier was ik ook 3 avonden in de week alleen met de kinderen tot een uur of 8. Vond het zo onprettig, heel je schema loopt dan in de war. Ik had nauwelijks tijd om zelf te eten.

Maar als ik het zo lees, doe je het super! Wees inderdaad trots op jezelf!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:20:25 #252
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58434796
Icicle, ik vind het fijn te lezen dat jij deze overgang makkelijker hebt ervaren dan de eerste. Ik kreeg een beetje het idee dat een tweede kindje je wereld nog meer op de kop kon zetten. Dat kan natuurlijk ook wel, maarhet hoeft niet, zo blijkt. En ik snap je frustratie, eigen tijd is zo waardevol, zeker wanneer je daarin iets probeert te bereiken.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:34:14 #253
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58435024
Icicle, lijkt me idd vervelend als je zo'n inspiratie hebt, dat je tijd dan opgeslokt wordt door je kinders. Dat heb ik ook heel sterk, wil vanalles maar het lukt allemaal niet. Ik zou ook graag een hobby willen maar daar heb ik ECHT de tijd niet voor. Misschien zou ik dat dan 's avonds moeten doen maar ja... (moeheid enzo)

Dus ja, mijn leven bestaat ook wel uit drukte, dingen WILLEN maar niet kunnen, maar toch ook erg genieten van die meiden. Dat rijke gevoel, gelukzalig gevoel soms, dat is echt mijn brandstof denk ik ...
Maar bij mij ook weleens een diepe zucht als ik weer 'aandacht moet geven' terwijl ik net even toe was aan een stukje 'iets voor mezelf doen'. Maar goed, dat hoort erbij idd.
(ik vind je website trouwens een leuke naam hebben, ga er straks eens kijken als ik Julia uit bed heb gehaald)

(ik was trouwens gisteren na een hele dag moe zijn, extra moe eigenlijk omdat mijn man er ook was en ik dus een beetje tot rust kwam, 's avonds ineens weer vol energie aan het stofzuigen, opruimen, schoonmaken en de afwas doen. Vreemd vond ik dat!)
pi_58435541
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:34 schreef Suzanna het volgende:
Dat rijke gevoel, gelukzalig gevoel soms, dat is echt mijn brandstof denk ik ...
Dat heb je mooi omschreven! Zo voel ik het ook wel, denk ik Soms zou ik willen dat ik behang had om 'm achter te plakken maar eigenlijk geeft het het fijnste gevoel wat er is als ze met je willen spelen, aandacht van je willen, je gewoon nodig hebben omdat je Mamma bent.
quote:
(ik vind je website trouwens een leuke naam hebben, ga er straks eens kijken als ik Julia uit bed heb gehaald)
Dankjewel!
Op alleen die naam al heb ik zo'n 1,5 jaar zitten broeden haha!
pi_58435572
PM-girl, mijn wereld ging nu inderdaad voor mijn gevoel gewoon door na de geboorte van de Jongste. Het is in het begin alleen even wennen hoe je dingen moet regelen als je weg gaat bijvoorbeeld. Ik stond echt 20 minuten te ploeteren toen ik voor het eerst met de auto weg wilde, dagje naar mijn ouders. Wandelwagen + reiswieg mee, shit waar moet die maxi cosi dan, ohja Oudste moet ook nog mee, hm kan ik dan wel schakelen.. enzovoorts haha! Of gewoon iets simpels als boodschappen doen. En Oudste in de gaten houden, én de wandelwagen door de gangen manoeuvreren én nadenken of je niets vergeten bent..
Maar dat zijn dus eigenlijk alleen maar praktische dingen.

Dussuh..

vrijdag 2 mei 2008 @ 14:42:55 #256
94046 PM-girl
pi_58436182
Icicle, wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die zich druk maakt over wel of niet kunnen schakelen! Kan ik die beer vast afschieten, op weg naar een tweede!
*
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:28:44 #257
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58450429
Icicle, je hebt een mooi gemaakte website!
  maandag 5 mei 2008 @ 11:06:14 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_58487393
Argh, ik heb echt heel naar gedroomd vannacht

Ik droomde dat ik Rubens kamer inliep en dat hij allemaal schuim om zijn mond had alsof hij een epileptische aanval had gehad en daar echt heel eng lag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58488644
Troel, dat had ik laatst ook! (was op de sterfdag van mijn zus, zij was meervoudig gehandicapt met aanvallen enz) Eng is dat he! Ik werd ook helemaal in shock wakker.
Dan ben je weer o zo blij en opgelucht als alles "gewoon" blijkt te zijn
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 5 mei 2008 @ 12:56:05 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_58489379
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Icicle, wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die zich druk maakt over wel of niet kunnen schakelen! Kan ik die beer vast afschieten, op weg naar een tweede!
Jahaa, een brusje voor Simon!! Of ben ik nu nog wat voorbarig?

Troel en Karin, wat een nare dromen..
  maandag 5 mei 2008 @ 21:37:00 #261
94046 PM-girl
pi_58499710
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:56 schreef cattie het volgende:

[..]
Of ben ik nu nog wat voorbarig?
Inderdaad
*
pi_58506541
Is toch heel erg leuk PM
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58514359
Inderdaad: voorbarig
of inderdaad: een brusje?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:54:35 #264
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58514799
Karin foei!

Maare, PM, wat leuk

(nu we toch begonnen zijn met een gerucht)
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:47:04 #265
94046 PM-girl
pi_58519958
Nou dan druk ik dat meteen de kop in, echt niet!
*
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:11:18 #266
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58527227
Was een grapje hoor PM ik had al begrepen dat het nog even op zich laat wachten.

Ik zit even in een dipje. Veel gedachten in m'n hoofd en daardoor wil ik graag afleiding maar dat lukt niet echt.
Een vriendin van mij zit tegen een depressie aan en daar maak ik me ook erge zorgen over ... Ze had een depressie-zelftest gedaan en had een score van 29, da's nogal veel blijkt. Nou weet ik niet hoe betrouwbaar zo'n zelftest is hoor, ik denk niet bijster betrouwbaar, maar ik ben blij dat ze naar de huisarts is vandaag...
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:52:46 #267
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58533306
Die zelftesten zijn meestal niet erg betrouwbaar idd, omdat bijna iedereen 'weleens' aan al die kenmerken voldoet. Maar het kan wel aangeven dat er iets niet helemaal lekker zit, of het nou een depressie of 'gewoon' een dipje is. Sterkte ermee!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58534214
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt. Dus per begin juli ben ik maar even fulltime mama. Wel raar hoor, ik had het al lang zien aankomen (ivm het enorme teruglopende peuteraantal op het moment op de psz), maar nu is het wel heel echt zo ineens... . En ik moet nog zeker een week mn mond houden naar de ouders... tot duidelijk is wie mijn groep gaat overnemen en dat vind ik geloof ik nog wel het lastigst...
Fake it till you make it...
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:42:40 #269
102760 Igraine
Headache
pi_58537041
Die test is een verkorte versie van een officiele test (BDI) dus op zich is deze wel betrouwbaar. Het blijft natuurlijk wel een momentopname.

Het is in ieder geval een signaal dat zij zich niet goed voelt en misschien hulp moet zoeken. Dus het is goed dat ze naar de huisarts gegaan is, denk ik.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:00:19 #270
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58537380
De huisarts zei dat ze zeker depressief is, ze is doorgestuurd naar Parnassia en krijgt nu alvast Oxazepam (geen idee wat dat precies doet). Ik ben wel opgelucht dat ze nu hulp krijgt.

Oh trouwens, Nijna, lijkt me wel rot om je (leuke) baan dan te moeten missen. Jammer zeg!
pi_58539047
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:52 schreef texelonia het volgende:
Die zelftesten zijn meestal niet erg betrouwbaar idd, omdat bijna iedereen 'weleens' aan al die kenmerken voldoet.
Ik heb die test net eens gedaan:

Heeft u 5, 6, 7, 8, 9, 10 of 11 punten dan bent u waarschijnlijk licht depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is niet groot. Toch is het verstandig hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen.

Ik had 7 punten. Ik voel me nou niet bepaald licht depressief.

Nu ga je zo'n test normaliter ook niet doen als je je verder prima voelt natuurlijk (zoals ik) maar toch; ik word gelijk naar een huisarts verwezen (daar word ik nu depressief van).
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:38:26 #272
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58539101
Ik heb 'm ook gedaan en ik had 4 punten (was gewoon even nieuwsgierig )
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:41:25 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58539174
Goh, Nijna, dus toch! Hoe gaat het met de AD? Weer ingeregeld?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58539248
Davinia, volgens mij ben ik weer aardig op regel aan t raken , qua AD.
Volgende week even controle bij de huisarts, maar voor mn idee gaat t wel ok.
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:49:52 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58539334
Ik heb 14 punten en zou dan matig depressief (kunnen) zijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:25:55 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58540120
Ik heb 1 punt

Gelukkig maar want dat compenseert weer een beetje hier .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 20:34:04 #277
7074 moussy
kuttekop
pi_58540296
ik doe mee met het gemiddelde naar beneden te halen, ik had 2
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:43:01 #278
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_58540506
Nijna, wat rot van je baan! En dat ze je vragen je stil te houden is ook vervelend.

Doe mij maar 8 punten, al zal een paar maanden terug wel meer zijn geweest. En met dit mooie weer zie ik alles wat zonniger . Bij mijn CB kreeg ik de eerste paar maanden ook dit soort vragen. Die werden bij Chris in het dossier gestopt.
pi_58542280
Ik ga ze maar niet invullen .
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:10:24 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_58542403
Ik had drie punten. En dat komt dan omdat ik wel enigszins teleurgesteld in mezelf ben omdat ik graag toch een opleiding af had willen ronden en dat ik niet meer zo geniet als vroeger omdat mijn vrienden nou eenmaal grotendeels nog aan de andere kant van het land wonen en ik daar niet meer zo veel mee afspreek. Eigenlijk nog best wel dingen die op te pakken zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 8 mei 2008 @ 00:24:30 #281
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_58545409
Bah, zit in een echt dipje.
Na de zwangerschap zijn er zoooveel 'probleempjes' bij gekomen, tijdens de zwangerschap had ik ontzettende last van los tandvlees, dat heb ik nog, de tandarts heeft er al vaker wat voor gegeven maar het helpt niet. Ik ben ontzettend veel afgevallen en de opmerkingen: "Wat ben jij ontzettend dun geworden zeg!" komen me nu toch wel echt de neusgaten uit.
Vriendinnen beklagen zich bij elkaar, omdat ik te weinig tijd voor ze heb. ik heb een gezinnetje nu, ik kan me niet 24/7 bezig houden met de nieuwste nieuwtjes etc.

Zucht, tis niet eerlijk
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  donderdag 8 mei 2008 @ 07:40:01 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58547273
Nounounounou zeg. Wat een problemen.
  donderdag 8 mei 2008 @ 07:44:26 #283
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58547305
Ik had 9 punten maar vond het advies om dan maar naar de huisarts te gaan echt belachelijk. Mijns inziens is het dan ook een beetje een overdreven test. Ook vind ik de vragen wel enigszins suggestief, wat logisch is omdat anders het puntenaantal niet goed te bepalen is.

Chanell, vriendinnen die zich onder elkaar beklagen klinken wat mij betreft niet echt als vriendinnen, dan ga je als vriendin gewoon eens wat vaker bijv. bij jou op bezoek ipv dat jij weg moet. Dat heb ik vroeger ook gedaan bij andere vriendinnen toen zij kinderen hadden en ik niet, en dat doen ze nu bij mij ook. We zien elkaar wat minder, so what, dan maar wat vaker een belletje. Zeker als je in een dipje zit zou je wel de steun kunnen gebruiken van je vriendinnen. Zijn het personen met wie je dit soort dingen ook kunt bespreken juist of dat niet? Ik zou zeggen 'that's what friends are for' ...
Sterkte in ieder geval heb je wel steun van bijv. familie enzo? Ik heb wel gemerkt dat die een stuk trouwer zijn als je je niet zo lekker voelt, dan vriendinnen die alleen maar 'voor de leuk' met je omgaan en als het even niet lekker gaat niet veel van zich laten horen.
pi_58547491
Ik had 5 punten, maar ik voel me nou ook niet bepaald licht depressief hoor..

Nijna, wat balen dat je contract niet verlengd is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:16:01 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58547533
1 punt!
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:25:01 #286
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58547623
7 punten
.. tja, je moet geen vragen over vermoeidheid aan iemand vragen die net een derde kind heeft gekregen natuurlijk ondertussen nog volop aan het terugplooien en nog bezig uit te vinden of er een ritme te ontdekken is zodat je weer wat tijd voor anderen kan hebben.
Boerenwijsheid doet meer dan de huisarts bij mij, denk ik

Al had ik het gister wel helemaal gehad.. Overdag was er steeds wel eentje aan het huilen, begaf de wasmachine het en 's avonds bij het naar douchen en naar bed brengen waren er steeds twee aan het huilen.. en precies op zulke dagen heb je niet die extra handen die er normaal zijn
Heb wel ontdekt dat de borst geven EN een fles aan een ander kind tegelijktijd best mogelijk is

Nu vanmorgen dan maar als een razende door het huis, ik wil vanmiddag naar het vakantiehuisje en moet dus in huis nog opruimen enzo.. en alle spullen inpakken. Gelukkig wil Nienke 's morgens niet clusteren en zijn de andere twee dan meestal wel lekker aan het spelen (eentje buiten, de ander in de box.. heb ik even mijn handen vrij).
Ben nu maar even aan het opladen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58547812
6 punten, klopt wel ongeveer denk ik.

Nijna wat rot zeg. Lijkt me echt vreselijk moeilijk om je mond te houden tegen de ouders..
En je moet maar denken, er zijn rottiger jaargetijden om even fulltime mama te zijn. Juli is dan nog best wel ok, lekker naar het strand en andere leuke dingen doen!

ET, veel plezier in het vakantiehuisje!
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:04:56 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58548124
Pffff, zwaar lijkt me, ET. Fijn dat het over het geheel genomen goed gaat en dat je de moed hebt na wat opladen weer aan de slag te gaan.

Ik doe die test niet, weeet voor mezelf dat ik niet meer depressief ben en wil vooral proberen me zo gelukkig mogelijk te voelen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:37:51 #289
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58548731
Ik moest gisteren voor het laatst naar de verloskundige en ik was zóóó blij dat ik daar nooit meer naar toe hoefde . Al helemaal toen ik alle dikke buiken in de wachtkamer afgunstig naar mijn kind zag kijken. Ik ging bijna huppelend naar buiten omdat ik alles lekker al achter de rug had. Gemeen he? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:38:25 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58548737
Je bent natuurlijk ook gewoon een rotwijf
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:48:48 #291
14746 k_i_m
pi_58548937
Klopt. Daarom heb ik mijn ingevulde enquete van het ziekenhuis maar in 2en gescheurd en niet verzonden .
In my life
Why do I smile
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:59:19 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58549111
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef k_i_m het volgende:
Klopt. Daarom heb ik mijn ingevulde enquete van het ziekenhuis maar in 2en gescheurd en niet verzonden .
Je stelt me ook nooit teleur he .
  donderdag 8 mei 2008 @ 20:20:44 #293
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58560727
Aaah, E.T. je situatie doet wel aan die van mij denken iets meer dan een jaar geleden. Het gaat beter, het gaat vanzelf beter! Je leert ermee omgaan dat je soms gewoon echt niet alledrie de kinderen tegelijk aandacht kunt geven. Het blijft wel vermoeiend helaas kan ik je daar niet in geruststellen.
Maar, petje af hoor. Sterkte met alles en geniet-ze op vakantie!
Wij gaan ook over een maand(je) ... (voor het eerst sinds we kinderen hebben weer op vakantie )
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:16:40 #294
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_58563026
quote:
[b]Op donderdag 8 mei 2008 07:44

Chanell, vriendinnen die zich onder elkaar beklagen klinken wat mij betreft niet echt als vriendinnen, dan ga je als vriendin gewoon eens wat vaker bijv. bij jou op bezoek ipv dat jij weg moet. Dat heb ik vroeger ook gedaan bij andere vriendinnen toen zij kinderen hadden en ik niet, en dat doen ze nu bij mij ook. We zien elkaar wat minder, so what, dan maar wat vaker een belletje. Zeker als je in een dipje zit zou je wel de steun kunnen gebruiken van je vriendinnen. Zijn het personen met wie je dit soort dingen ook kunt bespreken juist of dat niet? Ik zou zeggen 'that's what friends are for' ...
Sterkte in ieder geval heb je wel steun van bijv. familie enzo? Ik heb wel gemerkt dat die een stuk trouwer zijn als je je niet zo lekker voelt, dan vriendinnen die alleen maar 'voor de leuk' met je omgaan en als het even niet lekker gaat niet veel van zich laten horen.

Ja, met dit meisje ben ik opgegroeid, van kleins af aan, dus ik had het nooit durven dromen, nooit kunnen bedenken dat het zo zou lopen tussen ons.
Meestal verwerk ik dingen toch wat sneller alleen, ik ben geen prater, en ik hou ook niet van vragen.
Ach, kwestie van tijd, en dan kan ik ook weer verder, ben niet iemand die lang blijft hangen.
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:47:24 #295
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58563939
Het lijkt wel of er sinds de zwangerschap iets mis is met mijn eventwichtsorgaan (?) denk ik....
Was ik voorheen altijd zo iemand die met gemak en veel plezier 5 keer achter elkaar in de ruigste achtbanen ging en daar een ongelooflijke kick van kreeg, vanmiddag werd ik duizelig en zelfs een beetje misselijk van het omhoog kijken op een simpele schommel
Het rondzwiepen en draaien met Devin laat ik ook voornamelijk aan M. over, ik word al na 2 rondjes draaien superduizelig. Een paar weken voor de zwangerschap ben ik nog naar Walibi geweest en toen was er niks aan de hand. De gehele zwangerschap ben ik kotsmisselijk en duizelig geweest en nu, bijna 11 maanden later is het snel duizelig worden nog altijd niet over.
Ik weet niet of het er uberhaupt mee te maken kan hebben, maar ik vind het een beetje raar en jammer: er zijn nog zoveel achtbanen waar ik nog in wil ooit!
Hebben jullie hier ook last van (gehad)?
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 9 mei 2008 @ 07:45:51 #296
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58568581
Dat lijkt me wel Kersjes, maar het hoeft natuurlijk niet perse aan de zwangerschap te liggen, al is het sinds toen. Ik zou zeggen, ga gewoon eens langs de dokter, misschien laag hb? (daar werd ik duizelig van) want als het met simpel spelen met Devin al 'mis' gaat lijkt me dat niet heel normaal.

Chanell, in ieder geval sterkte ermee, misschien kun je het toch proberen uit te praten dmv een brief of mail ofzo?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:02:21 #297
14746 k_i_m
pi_58569161
Ik ging laatst bijna van mijn stokje nadat ik een lift in was geweest. Toen ik uit de lift stapte had ik het gevoel alsof ik nog steeds in de lift zat die omhoog ging. Toen ik daarna hurkte om wat uit de wagen te pakken viel ik bijna om . Raar?! Misschien komt het ook wel door het omschakelen met het warme weer?
In my life
Why do I smile
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:21:41 #298
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58569451
ik heb dat altijd als ik in een lift ben geweest echt naar is dat
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:43:53 #299
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58571063
Chanell, dat is wel erg jammer als je vriendin "opeens" zich zo opstelt. En hopelijk loopt het met een sisser af.
Ik vond die laatste keer bij de vlos juist heel emotioneel. Die ruimte waar je steeds zat in onzekerheid wanneer je kindje nou zou komen en of het allemaal goed zou gaan, kwamen ineens weer allemaal terug. (Dacht de vlos bijna dat ik een ppd had, maar ach.)

Kersjes, ik zou idd ff langs een HA gaan, hoor! Ik heb tijdens de zwangerwschap wel last gehad van duizeligheid, vooral in het begin, maar met een onderdruk van 55 is dat ook niet gek. Nu geen last meer, trouwens.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58585817
Chanell, onder zulke omstandigheden leer je je vrienden kennen hoor. hier ook een stuk of wat "vrienden" armer. Als ze geen begrip ervoor hebben dat alles ineens anders is, dan laat maar toch?
Je hebt veel meer aan een paar echte vrienden dan aan zo'n zooitje nepperds.

Vreemd Kersjes, ik herken het niet.

Wij hadden gister een bruiloft van onze beste vrienden, leuk hoor (oeh nu wil ik ook! maar mijn vriend niet dus dat schiet niet op he) Het was natuurlijk geweldig weer, helaas had het voor mij iets mindere gevolgen, ik kan niet goed tegen warmte. Dus ik kreeg een migraine-aanval. Net sinds deze week slik ik preventieve medicijnen tegen migraine, elke dag een pilletje, en nog wat voor als er toch een aanval uitbreekt. Dus die heb ik gister ingenomen....zonder succes.....het hielp echt helemaal niet
Mijn vriend heeft een kamer voor me geregeld op het landgoed waar we gingen eten, en ik heb anderhalf uur op bed gelegen, balen!!!! Met nog een zooi (andere) medicijnen en een tijdje rust ging het later weer redelijk. Maar oeh, wat baalde ik ervan zeg.

Zijn er hier ook mensen met migraine, en wat doen jullie eraan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')