Dat heb je mooi omschreven! Zo voel ik het ook wel, denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:34 schreef Suzanna het volgende:
Dat rijke gevoel, gelukzalig gevoel soms, dat is echt mijn brandstof denk ik...
Dankjewel!quote:(ik vind je website trouwens een leuke naam hebben, ga er straks eens kijken als ik Julia uit bed heb gehaald)
Jahaa, een brusje voor Simon!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Icicle, wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die zich druk maakt over wel of niet kunnen schakelen!Kan ik die beer vast afschieten, op weg naar een tweede!
Inderdaadquote:
Ik heb die test net eens gedaan:quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:52 schreef texelonia het volgende:
Die zelftesten zijn meestal niet erg betrouwbaar idd, omdat bijna iedereen 'weleens' aan al die kenmerken voldoet.
Je stelt me ook nooit teleur hequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef k_i_m het volgende:
Klopt. Daarom heb ik mijn ingevulde enquete van het ziekenhuis maar in 2en gescheurd en niet verzonden.
Ja, met dit meisje ben ik opgegroeid, van kleins af aan, dus ik had het nooit durven dromen, nooit kunnen bedenken dat het zo zou lopen tussen ons.quote:[b]Op donderdag 8 mei 2008 07:44
Chanell, vriendinnen die zich onder elkaar beklagen klinken wat mij betreft niet echt als vriendinnen, dan ga je als vriendin gewoon eens wat vaker bijv. bij jou op bezoek ipv dat jij weg moet. Dat heb ik vroeger ook gedaan bij andere vriendinnen toen zij kinderen hadden en ik niet, en dat doen ze nu bij mij ook. We zien elkaar wat minder, so what, dan maar wat vaker een belletje. Zeker als je in een dipje zit zou je wel de steun kunnen gebruiken van je vriendinnen. Zijn het personen met wie je dit soort dingen ook kunt bespreken juist of dat niet? Ik zou zeggen 'that's what friends are for' ...
Sterkte in ieder gevalheb je wel steun van bijv. familie enzo? Ik heb wel gemerkt dat die een stuk trouwer zijn als je je niet zo lekker voelt, dan vriendinnen die alleen maar 'voor de leuk' met je omgaan en als het even niet lekker gaat niet veel van zich laten horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |