In bad doen doen wij alleen samen, of ik doe het 's middags voor het middagslaapje (misschien rare tijd maar dan slapen ze lekker lang

) in m'n eentje, maar dat is wel een hele klus hoor. Alledrie tegelijk in bad, Julia als eerste eruit en aankleden, in bed, andere meiden een voor een aankleden en in bed. Je kunt ze toch niet alleen laten in bad, ik leg Julia dan ook heeeeel snel op bed zodat er niks gebeurt. Maar ja, je moet wat he.
Nu ik een stagiair heb op donderdag en vrijdag (toevallig nu twee weken niet, vakantie) doe ik het ook vaak samen met hem zodat ik een extra paar ogen en handen heb.
Maar zoals jij het beschrijft Sugar, kan het niet hier omdat je Noa en Emma geen minuut alleen kunt laten eigenlijk, ik doe het weleens maar dan wordt het dus echt klieren en keten. Zowiezo als ik naar boven ga met Julia willen ze altijd mee. Het is eigenlijk constant opletten met hen want ze zijn best wel 'lastig' samen. Het komt denk ik doordat ze zo dicht op elkaar zitten qua leeftijd, ze zijn rivaaltjes, willen alles samen doen en zijn goed in samen dingen uithalen. Partners in 't kwaad zegmaar. Samen zalf op je wangen smeren, samen alle billendoekjes uit het bakje trekken (dat is lang geleden gelukkig!) of samen verkleden, allemaal kleertjes proberen aan te doen, op je hoofd of aan je benen, leuk toch?
En natuurlijk altijd op de vensterbank klimmen tussen de plantjes, ook geweldig altijd. Of op de vloer tekenen...of zelf lijm en plakband pakken en alles aan elkaar plakken. En zo kan ik wel doorgaan