abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:35:22 #1
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58586078
Vorige deel: hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? deel 55

De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Chanell, onder zulke omstandigheden leer je je vrienden kennen hoor. hier ook een stuk of wat "vrienden" armer. Als ze geen begrip ervoor hebben dat alles ineens anders is, dan laat maar toch?
Je hebt veel meer aan een paar echte vrienden dan aan zo'n zooitje nepperds.

Vreemd Kersjes, ik herken het niet.

Wij hadden gister een bruiloft van onze beste vrienden, leuk hoor (oeh nu wil ik ook! maar mijn vriend niet dus dat schiet niet op he) Het was natuurlijk geweldig weer, helaas had het voor mij iets mindere gevolgen, ik kan niet goed tegen warmte. Dus ik kreeg een migraine-aanval. Net sinds deze week slik ik preventieve medicijnen tegen migraine, elke dag een pilletje, en nog wat voor als er toch een aanval uitbreekt. Dus die heb ik gister ingenomen....zonder succes.....het hielp echt helemaal niet
Mijn vriend heeft een kamer voor me geregeld op het landgoed waar we gingen eten, en ik heb anderhalf uur op bed gelegen, balen!!!! Met nog een zooi (andere) medicijnen en een tijdje rust ging het later weer redelijk. Maar oeh, wat baalde ik ervan zeg.

Zijn er hier ook mensen met migraine, en wat doen jullie eraan?
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:30 schreef pinquit het volgende:
migraine is vreselijk! ik heb er geen last meer van sinds ik niet meer op school zit.
een vriendin van me heeft er nog wel eens last van, die heeft van de HA een soort zakjes met poeder gekregen, dat moet ze oplossen in water en dan opdrinken.
ik weet verder geen huismiddeltjes ofzo..
medicijnen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:41:01 #2
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58586188
De eerste keer dat ik migraine had duurde het 3 dagen en van de huisarts kreeg ik alleen een zetpil tegen het spugen en tegen de hoofdpijn enzow moest ik maar een paracetamol nemen
Tegenwoordig heb ik er gelukkig nog maar zelden last van (afkloppen).

Wel balen dat je er precies met die bruiloft last van kreeg Karin. Toch een geluk dat het niet je eigen bruiloft was
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 07:02:55 #3
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58589784
Haha, dat laatste zat ik ook te denken!

Mijn man heeft heel soms last van migraine en krijgt van de huisarts dan Migrafin voorgeschreven. Dat helpt best goed, in tegenstelling tot wat-dan-ook aan andere pijnstillers. Verder inderdaad rustig aandoen... maar op een bruiloft is dat niet echt geweldig!

Tex, wat stom dat je van je huisarts alleen dat kreeg zeg! Die weet vast wel dat dat helemaal niet helpt als je migraine hebt...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:34:52 #4
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58600497
Ik post op het moment maar erg weinig (lees nog wel mee hoor!). Helaas is dat omdat ik me gewoon ronduit slecht voel. Mijn laatst gecontroleerde ijzer was zodanog laag dat er gesproken wordt van ernstige bloedarmoede. Maar ze kunnen er nu niet zoveel meer acuut aan doen, door de ijzerinfusies die ik gekregen heb moet nu mijn lever wat rust krijgen. Ik ben dus weer braaf aan de ijzerpillen, floradix etc.Dat mag dan gelukkig wel nog. Maar ik ben zo moeeeeee, ik sleep mezelf echt door de dag heen.
En nu zit ik dus met een enorm dilemma. Ik wil zo graag borstvoeding blijven geven maar schanul (en anderen) vinden dat ik teveel van mezelf verg. Ik zie echt wel wat ze bedoelen hoor en ik denk ook ergens wel dat het wat rust zou geven, maar het verminderen of stoppen met BV voelt zo als falen... Pffff, was er maar iets waardoor ik me een dagje even wat energieker zou gaan voelen, dan kan ik er vast wel weer een paar weken tegenaan
Lekker douchen!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:40:45 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_58600647
je faalt niet sjak, lieverd. ik snap je gevoel echt heel goed (ik heb hetzelfde gevoeld) maar Stijn en Jetske hebben meer aan een mama die gezond is. volg je gevoel.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:43:16 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_58600689
Karin, mijn migraine is heel erg hormoon gerelateerd. ik heb het gekregen in de pubertijd, jaren last gehad en daarna veel minder. wel na alle 2 mijn bevallingen zware aanvallen gehad, ook weer hormoon gerelateerd dus. Ik neem dubbele ibu en duik mijn bed in en probeer er doorheen te slapen, dat si alles wat helpt. maar iedere vorm is anders.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:46:52 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58600771
Sjak, wat balen dat je je zo rot voelt...
Moeilijk beslissing lijkt me idd over de bv, als jij je beter zou voelen zou het geen problem hoeven zijn, nu 'moet' je ineens een keuze gaan maken...

Klopt het, of lijkt het zo dat men tegenwoordig minder happig is op bloedtransfusies?
Een vriendinnetje van mij mocht ook kiezen en koos ook voor ijzer, maar zei achteraf dat ze beter het bloed had kunnen kiezen, dat ze zich dan wrsch sneller een stuk beter had gevoeld.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:47:25 #8
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58600780
Sjak, ik ben onder meer ook daardoor al vroeg met de bv voor nr twee gestopt. Ik raakte er echter niet minder vermoeid door, helaas.
Als je nog door zou willen gaan met de bv, is het dan niet een optie om te kolven zodat je de nachtvoeding door je man kan laten doen? Of in het weekend, wel zelf even voeden 's ochtends maar daarna even de kinders door je man te laten doen zodat je verder kunt slapen?

Ik sliep echt het halve weekend als mijn wederhelft thuis was. Heel ongezellig, maar ik knapte er wel van op .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:52:10 #9
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58600907
Misschien haalt Leah je twijfel weg Sjak, of brengt ze je op goede ideeen.

Buiten dat, stoppen met borstvoeding geven is geen falen. Echt niet! Je hebt Stijn al een hoop goeds meegegeven en jezelf voorbij lopen is nergens goed voor. Heel veel succes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:57:22 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58601008
Och Sjak, wat rot zeg! Ik vind Leah's idee wel een mooie (tussen)oplossing, zodat je kunt rusten?
En stoppen met borstvoeding is zeker geen falen, zeker niet omdat het bij jou een weloverwogen besluit zal zijn.

Sterkte ermee!

Karin, wat jammer dat de bruiloft zo in het water viel voor je!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:15:25 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_58601336
Sjak, wat vervelend
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:58:09 #12
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58602113
voor Sjak en nog twee omdat ik het goed kan begrijpen hoe je je voelt (en dan voel je je nog een stuk slechter dan ik me een tijd heb gevoeld )

Wat misschien ook een idee is, in plaats van te kolven het misschien te gaan combineren, kv met bv? Het is echt echt echt geen falen...alleen al het feit DAT je er niet meteen mee wil stoppen vind ik al bijzonder, je mag best lekker aan jezelf denken nu hoor! Maar niet doen omdat je man etc. het zegt, je moet er wel zelf achterstaan (anders zul je er ook mee blijven zitten misschien, zeker als je er niet heel erg van opknapt o.i.d....) maar dat is natuurlijk ook wel logisch.

Sterkte met alles
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2008 @ 23:04:10 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58602225
ik wil alvast iedereen die morgen moederdag niet kan vieren zoals ze zou willen een dikke knuffel willen geven.
pi_58602243
Sjak sterkte ermee!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 23:31:42 #15
108648 cattie
lieve moeder
pi_58602679
Sjak, wat ontzettend rot!!
Misschien kun je contact opnemen met een lactatiekundige, misschien dat die nog wat goede ideeen heeft over de bv, om je wat te ontlasten.
Sterkte!
  zondag 11 mei 2008 @ 08:21:01 #16
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58605534
Moederdag... maar dat gaat het voor mij niet echt worden, want mijn man is ziek...

Ik krijg nog wel cadeautjes van m'n meiden, helemaal zelf gemaakt, dus dat is zowiezo leuk

Iedereen een fijne Moederdag toegewenst!
  zondag 11 mei 2008 @ 12:53:08 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58608012
Wat zijn jullie toch lief allemaal

Vannacht heeft de babyfoon meegenomen en is samen met dat ding op een andere kamer gaan slapen. Hij heeft toen een flesje KV aan Stijn gegeven en ik heb lekker door kunnen slapen. Dat scheelt al. Kolven doe ik al en dat geven we al extra gedurende de dag. Stijn is blijkbaar ook gewoon een hongerlap. Aan de lactatiedeskundige heb ik ook gedacht Cattie. Dinsdag ga ik naar het CB en ik laat het even van mijn gesprek daar afhangen of ik die ga inschakelen.

BE, ze zijn inderdaad steeds minder happig op het geven van bloed. Ten eerste is het gewoon het duurst en is het steeds schaarser aan het worden. Ik heb er zelf niet voor gekozen omdat er ook nog steeds kans is op bloedoverdraagbare aandoeningen zoals hepatitus en er een behoorlijke kans is op reacties van je lichaam op het vreemde spul dat je krijgt (een soort afweerreactie van je lichaam). Bij mij was de curretage het probleem, door het ijzer begon ik me al weer een stuk beter te voelen maar toen ik heb ik bij de curretage weer veel bloed verloren en dat deed me de das om denk ik.

Ach,. over een paar weken ben ik dit allemaal weer vergeten

voor de moeders die hun kindjes moeten missen vandaag
Lekker douchen!
pi_58610461
Sjak, hoop dat je snel opknapt!

Karin, ik heb ook migraine helaas. Ik had eerst Imigran maar dat hielp niet echt. Toen heb ik een tijdje preventief iets geslikt maar daar werd ik draaierig van. Toen heb ik Maxalt gekregen en dat helpt wel heel erg goed. Ik heb ook last van aura's en met Maxalt was dat snel voorbij. Misschien zou je aan de HA kunnen vragen of je iets anders kan krijgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 mei 2008 @ 15:45:30 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_58610527
Wat zijn aura's? (bij Migraine dus)
Ik heb ook Maxalt. Maar het liefst slik in Sanalgin (vrij verkrijgbaar). Dat werkt voor mij het allerbeste
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 11 mei 2008 @ 15:47:20 #20
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_58610547
sjak
Lastig he, zo een beslissing? Ik denk dat ik in zo een geval gewoon de boel op zijn beloop zou laten. Niet echt afbouwen met bv, maar wel, als ik het niet meer trek, een flesje kv er bij. Gewoon zien waar het schip strandt, zeg maar.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_58610673
quote:
Op zondag 11 mei 2008 15:45 schreef LadyS het volgende:
Wat zijn aura's? (bij Migraine dus)
Ik heb ook Maxalt. Maar het liefst slik in Sanalgin (vrij verkrijgbaar). Dat werkt voor mij het allerbeste
http://webspace.ship.edu/cgboer/aura.gif
http://people.zeelandnet.nl/hoefnag/images/aura.jpg
onder andere dit.
ik zet ze niet als plaatje neer omdat sommigen daar eng van worden
quote:
Sommige patiënten zien voorafgaande aan een aanval merkwaardige figuren of een deel van het gezichtsveld valt weg. Dit wordt een "aura" genoemd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zondag 11 mei 2008 @ 19:15:44 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58613663
Lieve Sjak wat een moeilijke toestand. Luister goed naar je gevoel over het al dan niet stoppen met BV en onthou: er is nog nooit iemand in therapie gegaan later omdat hij/zij niet genoeg bv kreeg van zijn/haar moeder.
Niet ten koste van jezelf dus, maar ook niet tegen je gevoel in. Probeer daar de (zeer moeilijke) balans in te vinden.
Sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 11 mei 2008 @ 20:30:14 #23
105850 Fuente
mamamuts
pi_58614949
Sjak, wat moeilijk! Zie het vooral niet als falen. misschien zoals al geopperd, deels kv en deels bv doen?

Karin, ik heb heel veel migraine gehad toen ik nog anticonceptie gebruikte. Ik kreeg op een gegeven moment sumatriptan, maar dat is geen aanrader, het voelde alsof er iemand op mijn keel en borst drukte, de hoofdpijn gaat wel weg maar ik ben er vreselijk beroerd van geweest. Bij mij werkt het vaak het beste om een paracetamol met codeine te nemen en dan 2 uur te gaan slapen, vaak ben ik daarna wel in staat tot actie zeg maar. Maar het blijft toch een soort 'uitzitten'.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 11 mei 2008 @ 21:30:03 #24
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58616004
Fuente, wat heb jij een leuke babyticker trouwens als ik nog eens zwanger word weet ik wel welke ik ga nemen
Maar je kunt dus migraine krijgen van de pil? Wat een vervelende bijwerking zeg!
  zondag 11 mei 2008 @ 21:47:13 #25
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58616345
Bij mij kwam het toen ook van de pil idd. Althans, dat zei de huisarts. Ik denk zelf dat de examenstress van het examenjaar er ook een aandeel in had. Ik heb toen een andere, lichtere, pil gekregen en daarna heb ik nog maar een paar keer gehad.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 12 mei 2008 @ 07:40:32 #26
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58621988
Jeetje Sjak, dat klinkt best heftig allemaal.
Sterkte met de moeilijke situatie waar je nu in zit, ik hoop dat het met de juiste hulp gauw weer beter zal gaan.

Migraine is vreselijk, gelukkig ben ik er al een paar jaar zo goed als van af. Hebben jullie vanwege het warme weer nou ook meer last?

24-8-06 was heel lang de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Sinds vanmorgen dus niet meer en nu heb ik buikpijn en voel ik me iets minder schuldig over die zak M&M's die ik gisteravond iets te snel leeg had
.... met gevoel voor drama....
pi_58622072
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:30 schreef Suzanna het volgende:
Fuente, wat heb jij een leuke babyticker trouwens als ik nog eens zwanger word weet ik wel welke ik ga nemen

Ja leuk zijn die he, alleen staat er bij jou ook dat je nog maar 5 dagen hoeft Fuente. Dat stond er bij die van mij ook steeds verkeerd, daarom heb ik 'm eruit gegooid.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 12 mei 2008 @ 08:52:07 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58622135
Ik had ook al in Z&G zitten kijken, vroeg me al af of ik ernstig in de war was.
pi_58641550
Sjak, even een dikke
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:10:43 #30
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58642030
ze is dus nog maar net zwanger ik dacht al!...

Sjak, hoe is het met jou? Het weekend en de maandag overleefd?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:20:18 #31
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_58643220
Hoi hoin een vraagje aan jullie; Mijn dochteris nu exact 7 maanden en ik heb tot 6 maanden volledige borstvoeding gegeven. Nu is ze helemaal over op fles-, en vaste voeding, dus ik ben helemaal gestopt met de bv.
Maar de menstuatie blijft nog steeds uit....Tijens de bv periode heb ik cerazette geslikt omdat ik nogal vruchtbaar ben Komt dit iemand bekend voor, en is het normaal dat het zolang duurt??
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:02:04 #32
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58644008
Volgens mij is dit helemaal niet raar, het is ook een bekend verschijnsel met de minipil (Cerazette), ik heb het ook gehad. Als je op een combinatiepil overgaat, krijg je al snel een menstruatie tijdens de 'stopweek'. Zo komt je normale ritme weer wat sneller op gang. Mijn advies is, stop met Cerazette en ga over op een andere pil, aangezien je toch gestopt bent met BV kan dat nu wel. Dus gewoon een afspraak met de huisarts zou ik zeggen!
pi_58645252

Daar ben ik weer. Een hele poos alleen maar gelurkt, maar ik vind het toch wel leuk om weer eens een beetje mee te kletsen. Met deze moeder gaat het, afgezien van die stomme hooikoorts, goed!
Eva is al weer ruim 1,5 jaar en we hebben het fijn samen. Vandaag is mijn mamadag en ik ben al helemaal platgeknuffeld. Lekker, snot . Ik heb een nieuwe leuke functie bij mijn 'oude' werkgever, en is al bijna een jaar weer student en doet dat goed.
en, we 'gaan' voor nr.2, en hoe kan ik nu zwanger zijn zonder OUD... . Net zoals bij Eva is het weer een sprong in het diepe (bevalling , waar moet nr 2 slapen, hoe moet het met werk en verlof, zwangerschap + hormonen , etc) maar bij Eva is het ook allemaal helemaal goed gekomen, dus daar vertrouw ik nu ook maar weer op. Als we moeten wachten tot ik helemaal op een roze wolk zit komt die 2e er nooit..
Ik zal maar niet meer reageren op alle moeders die wat gepost hebben (ik loop een jaar achter ) maar ik heb ernstig meegelezen en -geleefd.
Eva en Maria
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:19:55 #34
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58645453
linda wat leuk dat jullie voor een tweede gaan en wat fijn om te lezen dat het zo goed gat me jou, je lief en uiteraard met Eva...... 1,5 jaar.... weer zo'n mijlpaal.
pi_58645594
Ha Chacama! Fijn om te zien dat het met jou ook lekker gaat! (weliswaar stond het in een ander topic )
Eva en Maria
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:33:05 #36
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58647023
Linda, als lurker weet je natuurlijk dat er aankomende zondag een meet is geplanned he?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_58647125
Hmm. Als lurker en actief poster vond ik die meets maar eng hoor! Ik zal eens kijken
Eva en Maria
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:23:17 #38
105850 Fuente
mamamuts
pi_58647954
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:30 schreef Suzanna het volgende:
Maar je kunt dus migraine krijgen van de pil? Wat een vervelende bijwerking zeg!
Thnx!

Ja ik had dat echt van de hormonen in de pil. Een tijdje de nuvaring geprobeerd, daar had ik hetzelfde probleem mee. Toen ik met de pil gestopt ben, duurde het nog 3 maanden (elke keer rond mijn menstruatie) en toen was ik ervan af!

Igraine, ik heb het vaker gehoord terwijl anderen 'm wel weer goed zien Volgens mij heeft het te maken met of je firefox of internet explorer hebt, ik ga zo nog eens kijken hoe of wat

Linda, wat een leuk nieuws!

edit: nu zou de ticker het wel goed moeten doen, als het goed is
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:35:35 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58648211
Ik had echt ook mega-hoofdpijn (en 1 bijna-migraine, het bleef bij de aura's) van de nuvaring. En een totaal bevroren libido. Ben er gauw weer mee gestopt.
pi_58649884
Ik ben net met de Nuvaring gestopt, en ik merk inderdaad een libidoeffect. Of zou dat de oer-voortplantingsdrift zijn
Eva en Maria
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:05:18 #41
105850 Fuente
mamamuts
pi_58650274
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had echt ook mega-hoofdpijn (en 1 bijna-migraine, het bleef bij de aura's) van de nuvaring. En een totaal bevroren libido. Ben er gauw weer mee gestopt.
dat was bij mij ook echt ernstig weg, bij de nuvaring, terwijl dat juist de reden was dat ik dat ding nam, vanwege minder hormonen enzo, echt nooit weer!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:26:00 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58654250
Ja dat had ik ook met de nuvaring En ik werd ook wel errug down/depresseif-ig van.
En toch hoor je dat soort verhalen wel érg vaak over de nuvaring. Da's wel vreemd vind ik, als er zo weinig hormonen in zouden zitten.

Linda leuk om weer wat van jullie te lezen, en wat leuk dat jullie voor een tweede gaan!
©Dumbo
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:39:07 #43
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58660817
En toch een nummer 2 bij jullie Linda! Succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58661407
Leuk Linda! Succes!
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:48:21 #45
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58662132
Leuk Linda

Ik ben in de rui..krijg zelfs inhammen aan de zijkanten van m`n voorhoofd
En ik heb best lang, heel dik en donker haar dus je komt het ook gewoon overal tegen. Elke keer als ik m`n haar heb gewassen zit het doucheputje verstopt Fijn die hormonen
Saartje
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:17:43 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58662629
Maneki, jij had toch ook last van BI? Is dat nu over?

De reden dat ik het vraag: Sinds de bevalling heb ik dus rugpijn, bij mn stuitje. Dat is dus nu al zo'n 3 maanden bezig...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:34:17 #47
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58665965
Ik heb BI inderdaad. Heb het in de 10e week gekregen van de zwangerschap van het ventje wat binnenkort 5 wordt. Ik verwacht niet dat het nog over zal gaan, al is het nu een heel stuk minder dan voor de zwangerschap van Saartje. Helaas weet ik ook dat het altijd fases zijn van veel pijn en minder pijn, die elkaar afwisselen.
Ben je er al mee bij een fysiotherapeut geweest? Daar hoef je tegenwoordig geen verwijsbrief meer voor te hebben.
Saartje
pi_58670964
Toch gek, ik dacht ook dat die Nuvaring een goede keus is ivm de mindere hoeveelheid hormonen, maar ik voel me, nu ik gestopt ben, een stuk energieker, heb meer libido en ben ook al twee kilo afgevallen

Grappig dat jullie het allemaal leuk vinden dat we voor een 2e gaan. Ik vind dat ook wel, maar vooral heel eng!

Ticootje, een chiropractor is ook nog een optie, daar had ik veel baat bij tijdens mijn zwangerschap, toen mijn bekken moeilijk deed.
Eva en Maria
pi_58671144
Linda, die vele nummertjes...

is dat een verwijzing naar het feit dat jullie voor een tweede gaan?

pi_58671301
oja, die vele nummertjes . 't was mijn oude account waarmee ik nog vaak aangesproken werd. Ik zal het maar even weghalen nu
Eva en Maria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')