quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Chanell, onder zulke omstandigheden leer je je vrienden kennen hoor. hier ook een stuk of wat "vrienden" armer. Als ze geen begrip ervoor hebben dat alles ineens anders is, dan laat maar toch?
Je hebt veel meer aan een paar echte vrienden dan aan zo'n zooitje nepperds.
Vreemd Kersjes, ik herken het niet.
Wij hadden gister een bruiloft van onze beste vrienden, leuk hoor (oeh nu wil ik ook! maar mijn vriend niet dus dat schiet niet op he) Het was natuurlijk geweldig weer, helaas had het voor mij iets mindere gevolgen, ik kan niet goed tegen warmte. Dus ik kreeg een migraine-aanval. Net sinds deze week slik ik preventieve medicijnen tegen migraine, elke dag een pilletje, en nog wat voor als er toch een aanval uitbreekt. Dus die heb ik gister ingenomen....zonder succes.....het hielp echt helemaal niet
Mijn vriend heeft een kamer voor me geregeld op het landgoed waar we gingen eten, en ik heb anderhalf uur op bed gelegen, balen!!!! Met nog een zooi (andere) medicijnen en een tijdje rust ging het later weer redelijk. Maar oeh, wat baalde ik ervan zeg.
Zijn er hier ook mensen met migraine, en wat doen jullie eraan?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:30 schreef pinquit het volgende:
migraine is vreselijk! ik heb er geen last meer van sinds ik niet meer op school zit.
een vriendin van me heeft er nog wel eens last van, die heeft van de HA een soort zakjes met poeder gekregen, dat moet ze oplossen in water en dan opdrinken.
ik weet verder geen huismiddeltjes ofzo..
medicijnen
http://webspace.ship.edu/cgboer/aura.gifquote:Op zondag 11 mei 2008 15:45 schreef LadyS het volgende:
Wat zijn aura's? (bij Migraine dus)
Ik heb ook Maxalt. Maar het liefst slik in Sanalgin (vrij verkrijgbaar). Dat werkt voor mij het allerbeste
quote:Sommige patiënten zien voorafgaande aan een aanval merkwaardige figuren of een deel van het gezichtsveld valt weg. Dit wordt een "aura" genoemd.
Ja leuk zijn die he, alleen staat er bij jou ook dat je nog maar 5 dagen hoeft Fuente. Dat stond er bij die van mij ook steeds verkeerd, daarom heb ik 'm eruit gegooid.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:30 schreef Suzanna het volgende:
Fuente, wat heb jij een leuke babyticker trouwensals ik nog eens zwanger word weet ik wel welke ik ga nemen
![]()
Thnx!quote:Op zondag 11 mei 2008 21:30 schreef Suzanna het volgende:
Fuente, wat heb jij een leuke babyticker trouwensals ik nog eens zwanger word weet ik wel welke ik ga nemen
![]()
Maar je kunt dus migraine krijgen van de pil? Wat een vervelende bijwerking zeg!
dat was bij mij ook echt ernstig weg, bij de nuvaring, terwijl dat juist de reden was dat ik dat ding nam, vanwege minder hormonen enzo, echt nooit weer!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had echt ook mega-hoofdpijn (en 1 bijna-migraine, het bleef bij de aura's) van de nuvaring. En een totaal bevroren libido. Ben er gauw weer mee gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |