abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:34:52 #1
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58074974
Vorige deel: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? Deel 54

De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)

Ja zeg, ik heb net al een dreumestopic dichtgegooid, en nu weer het moedertopic.
Ik blijf niet bezig.
En ook hier herhaal ik mijn laatste posts niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:36:04 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_58075006
moet ik nou weer gaan nalezen?
stormy waters...
sailin'
pi_58075029
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef Moonah het volgende:
En ook hier herhaal ik mijn laatste posts niet.
blij toe
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:40:28 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_58075128
Schoonouders zijn wonderlijke mensen

En er zijn altijd dingen die je niet wilt weten van je (schoon)ouders.

Hier trouwens nooit echt bekkenbodemoefeningen gedaan en ook nooit last gehad van wat dan ook. En al helemaal niet van vollopen. Vandaag Ruben alweer 3 maanden oud, wat gaat de tijd snel.

Overigens, is het raar dat ik aan de ene kant blij ben dat ik nog niet weer menstrueer, maar het aan de andere kant ook wel vervelend vind? Blij omdat het zoveel gedoe is, maar vervelend omdat ik me zowat onvruchtbaar voel en omdat ik constant na moet denken bij speciale dingen "wat als het nu ineens komt". Hadden jullie dat ook?

(En is het normaal om na 3 maanden nog niet gemenstrueerd te hebben terwijl de borstvoeding eigenlijk alleen de eerste paar weken volledig was? )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58075306
Troel, bij mij kwam de menstruatie ongeveer rond de 3 maanden opzetten. En dan heb ik nooit volledig BV gegeven (van 1 op 8 flesjes KV in eerste week, naar 6 op 7 flesjes KV in de 7e week). Dus het lijkt me niet zo raar.
Ik had er trouwens nog niet over nagedacht. Was zo gewend om niet meer te menstrueren, dat ik nu ook niet had bedacht dat het opeens weer zou komen..
Gelukkig geen genant moment gehad..
pi_58075572
Marit..gewoon zeggen dat je je laptop voortaan voor je werk nodig hebt en hem dan meenemen.
Troel, de keren dat ik weer voor het eerst ging lekken begon het met wat drupjes..ik was dus gewaarschuwd
Saartje
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:00:34 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_58075673
oew, drupjes klinkt wel goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58075753
Hier ook drupjes inderdaad.. 1 dagje als waarschuwing.. En daarna barste de bom
pi_58076009
Moonah, dat soort dingen wil je niet weten van je (schoon)ouders... . Mijn schoonvader weet nog niet eens hoe de computer aan moet .

Ik was hier een week of 4 nadat het vloeien was gestopt, weer ongesteld.
Fake it till you make it...
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:19:55 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58077766
* huppelt ook even binnen Ik vond een keertje in de adresbalk van mijn baas: www.pissandsperm.com
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58077799
Marit & Moonah... oei! dat lijkt me echt vreselijk!
pi_58077952
haha weljaaa vivi! daar zit je ook niet op te wachten nee! maar dan nog liever zoiets vinden bij je baas dan bij je vader of schoonvader. van baas kun je makkelijker wisselen.
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:30:54 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58078032
Hij vroeg zich daarna wel af waarom ik eerst zijn muis en toetsenbord ging glassexen als ik iets achter zijn computer moest doen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:42:43 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58081348
Ieuw! Ik heb het kippevel in mijn nek staan bij het idee alleen al.

Deze moeder realiseerde zich vanmorgen om half 6 dat ze het mss toch niet zo'n heel erg tof idee vindt dat ze over een dag of 10 haar kind voor 4 dagen aan een ander over moet laten terwijl ze zelf naar Canada gaat.
Sasha gaat bij mijn schoonouders logeren en F. is uiteraard ook wel in de buurt als er iets zou zijn en ik weet dat het helemaal goed zal gaan, maar het idee dat iemand anders 4 dagen lang voor mijn kind gaat zorgen is ineens toch wel heel gek.
De tranen sprongen me in de ogen bij de gedachte alleen al! Dat gaat nog wat worden op schiphol volgende week.

Gelukkig heb ik het daar als het goed is heel druk en 4 dagen zijn zo om, ik bedoel, wat zijn nou 4 dagen... Maar toch...
pi_58082449
BE, kan me voorstellen.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 09:53:26 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_58082485
uhoh BE... die van mij zijn dan al een stukkie groter, maar toen René aan het logeren was bij mn moeder voor een midweekje heb ik gerust wel zitten janken nadat ik haar aan de foon had gehad. Ik heb ze gewoon veel liever bij me, dan bij een ander.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 16 april 2008 @ 09:54:27 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58082499
Ik vind het nu al een niet zo tof idee dat mijn schoonouders straks ook een dag in de week gaan oppassen. Ik zou Lilah liever 2 dagen naar mijn ouders doen (wat ook wel mogelijk is volgens mij) maar ik wil ook geen mensen voor het hoofd stoten. Nouja, het zal vast wel meevallen .

Ik heb trouwens een brief gekregen dat de datum van mijn zwangerschapsverlof niet klopte. In plaats van half juni blijkt de einddatum ergens in mei te zijn . Het scheelt echt drie weken ofzo, helemaal niet leuk .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 16 april 2008 @ 09:57:21 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58082551
Oh, dat is balen k_i_m! Moet je ineens even omschakelen...
Had je niet nog wat vakantie dat je er achteraan kan plakken?
  woensdag 16 april 2008 @ 10:02:01 #19
14746 k_i_m
pi_58082639
Ik heb wel genoeg dagen, maar we gaan het eind van de zomer nog weg, dus dan gaat het wat krap worden. Het werken opzich vind ik ook niet zo erg, maar de gedachte dat mijn kind de hele dag ergens anders is .

Alhoewel ik dus laatst even weg was met mijn wederhelft terwijl ze bij mijn moeder was, en ik heb niet één keer gebeld in de paar uur dat we weg waren .
In my life
Why do I smile
  woensdag 16 april 2008 @ 10:03:51 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58082681
Ik kan alleen maar zeggen dat het voor mij meegevallen is, hoewel ik wel blij ben als ik naar huis kan aan het eind van de dag hoor! Lekker even flink knuffelen en kroelen!
  woensdag 16 april 2008 @ 10:09:24 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_58082777
Ik snap wat je bedoelt BE. Zo wil ik nog heel graag naar Les Miserables, maar ik moet er niet aan denken om Ruben dan bij mijn schoonouders ofzo te brengen. Ik denk dat ik heel lief een keer bij de buren ga vragen of zij babyfoon willen spelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58086150
Je kind onderbrengen voor het werk, een uitje of gewoon en logeerpartijtje blijft raar, ik mis ze als ze er niet zijn, het is zo stil dan in huis.

Gistermiddag moes ik met spoed naar het ziekenhuis van de huisarts omdat ik alsmaar zieker werd. Veel bloedonderzoek gehad (16 buisjes ) en lichamelijk onderzoek. Ik mocht na 3 uurtjes naar huis en vanmorgen zou ik gebeld worden omdat ik vandaag dan een echo kreeg van mijn lever en maag. Op de echo bleek dat ik een galsteen heb en er zit iets wat zoals de chef radiologie zei: ik kan het niet aan de lever praten. 3 man hebben gekeken en nemand weet wat het is en ze gaan alles op de foto's nog eens checken en overleggen met de maag, darm, lever arts en die belt mij vrijdag met de uitslag en de laatste bloeduitslagen. Ben iig "blij" dat er iets gevonden is, nu alleen afwachten wat dat "rare ding" is.
pi_58086833
16 buisjes? en niet flauwgevallen? Maar wel vervelend dat ze het nu over een "raar ding" hebben. Hopelijk is het iets simpels/onschuldigs/foutje van de echo!

Als het weer een beetje fatsoenlijk blijft ga ik strakjes lekker met Chris naar de stad.. Eigenlijk de eerste keer dat ik alleen met hem op pad ga. Wel 1 keer eerder alleen met hem naar de stad geweest, maar dat was een uurtje, en daarin ook nog _FlasH_ ontmoet. Even snel tussen 2 flesjes door.
Maar strakjes lekker saampjes shoppen, en halverwege de middag even wat drinken bij de HEMA (ofzo).
Voor mij in ieder geval een teken dat ik een stuk beter in mijn vel zit dan een paar weken/maanden geleden.. Het gaat eindelijk de goede kant weer op
FYI: Ik heb een poosje bij de psych gelopen. Denk zelf dat het randje van een postnatale depressie is geweest, maar dat is gelukkig voorkomen
  woensdag 16 april 2008 @ 13:55:10 #24
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58087713
16 buisjes... heb jij nog bloed in je lichaam zitten dan Anitra?
Hopelijk is er snel nog meer duidelijkheid
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 16 april 2008 @ 15:07:42 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58089191
* Brighteyes wil nog even benadrukken dat het helemaal niets met mijn schoonouders te maken heeft hoor, mijn gevoel over de trip.
Ik kan het prima met ze vinden en ze zullen net zo goed voor hem zorgen als de leidsters van het kdv, mijn moeder, mijn zus, mijn vriendin... daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik het gewoon lekker zelf wil doen.

Ben je nog geweest Deepfreeze?

16 buisjes!
  woensdag 16 april 2008 @ 15:10:35 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_58089246
Anitra, 16 buisjes! Dat is ook mijn record

Ben je wel nog even blijven zitten na het prikken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58090562
Nou ik ben aan de diclofenac voor de pijnstilling. Er blijkt een infectie te zitten in het polsgewricht. Niet erg leuk maar over een week weten of we of de tabletten helpen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 april 2008 @ 17:33:44 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58091841
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:22 schreef Randa_v het volgende:
Nou ik ben aan de diclofenac voor de pijnstilling. Er blijkt een infectie te zitten in het polsgewricht. Niet erg leuk maar over een week weten of we of de tabletten helpen.
k hoop voor je dat je niet zoveel last van de bijwerkingen hebt als ik en dat t werkt
sterkte ermee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_58093941
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:07 schreef Brighteyes het volgende:

Ja hoor, al was het even zoeken naar de autosleutels.. Na een 20 minuten zoeken uiteindelijk gevonden... aan de buitenkant van de voordeur

Het was heel gezellig. Chris heeft veel gebabbeld, In de hema lekker een kopje koffie gedronken en meneer zijn flesje sap. En natuurlijk leuke zomerkleren geshopt.
Ik kwam ook nog een oude studie vriendin tegen. En gelijk een overwinning op mezelf gehaald: normaal vind ik het lastig om mensen te roepen die ik ken, maar mij niet hebben gezien. Vanmiddag heb ik dus voorzichtig haar naam geroepen. Voor de meesten heel normaal, voor mij een grote stap. (En er is geen ramp gebeurd ).
Ik had haar al 2 jaar niet gezien, dus die heeft het hele opzetten+kindjes krijgen gemist. Leuk om haar reactie te zien. Eerst eens naar de kinderwagen wijzen, dan naar mij, dan weer naar de kinderwagen . Even gezellig bijgepraat en haar uitgenodigd om binnenkort een kopje koffie te komen drinken.
Dus vandaag was een heerlijke dag, ik voel me helemaal oke...
* Deepfreeze neuriet zachtjes "I Feel Good" van James Brown
  woensdag 16 april 2008 @ 21:04:49 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58096899
Good for you! Kleine stapjes zijn ook stapjes!
pi_58098423
Deepfreeze
Fake it till you make it...
pi_58098684
wat lief

Wordt er bijna emo van....
pi_58104063
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:55 schreef _Bar_ het volgende:
16 buisjes... heb jij nog bloed in je lichaam zitten dan Anitra?
Hopelijk is er snel nog meer duidelijkheid
bijna niet meer geloof ik de laatste 9 buisjes moesten aan de andere arm en die wou niet meer werken, dus wiebelen en dan ging hij weer ff, het leek net of ik leeg was idd
Troel ik zit gelukkig altijd dus hoefde niet te lopen daarna
Dat "rare" ding vind ik best eng, in het overleg tegn elkaar is er van alles langs gekomen, dus mijn kop draait op volle toeren. Nog 1 dag en weet ik wat meer.

Deepfreeze dat klinkt als een enorme overwinning! Blijf het zo ook lekker voelen!
  Jubileum moderator donderdag 17 april 2008 @ 08:54:44 #34
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58104854
Wat een grote stap Deepfreeze! Ik hoop dat dat fijne gevoel nog dagen na blijft "zingen" in je hoofd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 17 april 2008 @ 09:20:32 #35
14746 k_i_m
pi_58105227
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes wil nog even benadrukken dat het helemaal niets met mijn schoonouders te maken heeft hoor, mijn gevoel over de trip.
Ik kan het prima met ze vinden en ze zullen net zo goed voor hem zorgen als de leidsters van het kdv, mijn moeder, mijn zus, mijn vriendin... daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik het gewoon lekker zelf wil doen.

16 buisjes!
Ik heb gisteren gelijk even thuis de discussie aangezwengeld . Mijn wederhelft had het erover dat zijn broer (en vrouw en kind) ook wel op wilde passen. Maar aangezien mijn schoonzus ook zwanger en bijna uitgerekend is kan ik me voorstellen dat ze er niet zoveel kracht meer voor heeft. Maar wat mij eigenlijk meer dwars zit, is dat dat neefje enorm druk en baldadig is. Ik kan me voorstellen dat als zij straks ook bevallen is ze niet altijd in staat is om alles in de gaten te houden. Als ze wat groter is maakt het niet meer zoveel uit, maar ik vind dat echt eng nu .

Maar mijn wederhelft zat me aan te kijken alsof ik gek was . Hij zei dat ze prima konden oppassen, en dat hij erop vertrouwde dat het goed kwam. Toen leek het net alsof ik ze niet in staat vond om voor mijn kind te zorgen, maar dat is het punt niet. Het is gewoon dat hardhandige gedoe van andere kinderen waar ik niet tegen kan .
In my life
Why do I smile
  Jubileum moderator donderdag 17 april 2008 @ 09:26:16 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58105308
Het is lastig om een middenweg te vinden tussen je eigen gevoel en overbezorgd zijn Kim, iets waar je in veel meer situaties tegenaan zult lopen. Het moet goed voor jou voelen om je kindje ergens achter te laten, en daarnaast moet je ook nog het loslaten gaan leren.
Dit soort dingen zijn niet makkelijk, tenminste ik vind van niet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58105409
DeepFreeze dat is een behoorlijk grote stap hoor Erg goed dat je die vriendin hebt aangesproken! Was vast moeilijk, maar je ziet nu hoe fijn je je er achteraf over voelde. Een hele goede reden om het volgende keer gewoon weer te doen

Anitra 16 buisjes Pfff kan me goed voorstellen dat je je daarna een beetje leeg voelt. Hopelijk valt de uitslag erg mee.

Oppassen blijft hier altijd een moeilijk iets. Aan de ene kant is het zo lekker om even iets anders te doen, maar aan de andere kant mis ik Linde dan zo Misschien heel overdreven maar het is echt zo. Wat bij mij helpt is wel om het allemaal wat meer te relativeren. Is het echt zo erg als ze een keer haar boterham anders/later krijgt? Of als ze een keertje later/eerder gaat slapen? Dat scheelt vaak wel tegen de onrust die ik dan heb, maar helaas niet tegen het missen...

Ik ben al 14 jaar bloeddonor bij het rode kruis, maar sinds de geboorte van Linde ben ik niet meer geweest ondanks dat ik wel alweer een oproep gehad heb. Ik ben gewoon zooooo moe van alles. Huishouden, zorgen voor Linde, 4 dagen per week werken en nu ook nog een cursus Nima Communicatie erbij valt soms best wel tegen Zeker omdat ze zeiden dat er maar zo'n 2 uur studiebelasting per week zou zijn en ik toch zeker aan het dubbele, zo niet driedubbele, kom. Gelukkig mijn medecursisten ook want ik maakte me er al erg druk om.
Heeft iemand misschien nog wat tips om het allemaal iets makkelijker te maken?
pi_58105464
tering 16 buisjes Zou al opzien als ik 1 moest doen.

Kim:
Ik snap je helemaal Kim. brabbelverhaal verwijderd van mezelf.
Las het terug en nahhh

Wat ik wel wil zeggen is dat hun vast wel goed opletten hoor Ze hebben straks zelf een kleine erbij en die houden ze echt wel in de gaten. Dus op jouw baby zullen ook vats heel zuinig zijn....maar ik snap je wel

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2008 09:50:32 ]
  donderdag 17 april 2008 @ 09:36:59 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58105487
k_i_m, mss helpt het als jullie eerst gewoon een paar keer daar op visite gaan. Dat iedereen aan elkaar kan wennen en dat jij ook kan zien hoe het gaat met het neefje en Lilah.
Lastig hoor, vooral als je partner er toch net even iets anders tegenaan kijkt. Idd lijkt het zo snel of je ze niet vertrouwt, maar dat is het niet, het is gewoon dat gekke gevoel van binnen.

Stiemie, het is ook niet niks hoor, zo alles bij elkaar. Kan me voorstellen dat je moe bent.
  donderdag 17 april 2008 @ 09:47:50 #40
14746 k_i_m
pi_58105702
Ik heb al gezien hoe hij doet . En dat zou heel goed nog erger kunnen worden als hij de aandacht moet delen met zijn nieuwe broertje, laat staan dat er ook nog een nichtje bijkomt .
In my life
Why do I smile
pi_58105770
Is het zo erg?
pi_58105914
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef Stiemie het volgende:
DeepFreeze dat is een behoorlijk grote stap hoor Erg goed dat je die vriendin hebt aangesproken! Was vast moeilijk, maar je ziet nu hoe fijn je je er achteraf over voelde. Een hele goede reden om het volgende keer gewoon weer te doen
Dat zeg ik ook tegen mezelf. Jammer genoeg zijn er af en toe nog steeds dagen dat ik dat gewoon niet durf. Maar gelukkig komt de zon eraan, en kan ik hopelijk deze lijn voortzetten. Steeds meer goede dagen, steeds minder slechte.. Op het dieptepunt waren er iets van 1 goede dag in de maand, nu heb ik regelmatig een hele week zonder baaldag

Je schema klinkt ook wel behoorlijk vol. Misschien wat huishouden delegeren naar vriend/man of een huishoudster?
  donderdag 17 april 2008 @ 09:58:29 #43
14746 k_i_m
pi_58105917
Ik vind van wel .
In my life
Why do I smile
  donderdag 17 april 2008 @ 09:59:26 #44
14746 k_i_m
pi_58105934
Misschien is dat het wel, waarom ik haar het liefst alleen bij mijn ouders zou brengen. Daar komen geen kleine kinderen over de vloer .
In my life
Why do I smile
pi_58106003
k_i_m, dat klinkt heel vervelend. Helemaal jammer dat je man het niet begrijpt. Hoogzwanger, een druk mannetje en dan een kwetsbaar kindje daar achterlaten klinkt ook niet heel fijn.

Dan misschien nog liever je schoonouders.. Dat blijft ook altijd cliche. Maar het voelt toch anders dan je eigen ouders. Je weet van je eigen ouders precies hoe ze dingen aanpakken. Van je schoonouder heb je een vaag idee hoe ze de dag doorbrengen. Maar wat er precies gebeurd? En hoe ze met kinderen omgaan?
Ik ben laatst wel met FlasH een dagje op stap geweest, en Chris bij zijn ouders gebracht. Maar ik heb 2 weken nodig gehad om niet meer onrustig te worden van het idee. Uiteindelijk toch gedaan, en Chris heeft het overleefd
pi_58106011
Stiemie, heb helaas geen tips, maar als je een manier gevonden hebt om het allemaal naar tevredenheid te combineren en daarbij nog eens minder vermoeid te zijn.... laat het alsjeblieft weten!

Het opvoeden en alle zorgen die erbij komen is natuurlijk gewoon heel zwaar, zeker als je het combineert met werken, het huishouden, sociaal leven...
De vermoeidheid begint mij nu ook een beetje op te breken, ik ben gisteren om 9 uur op de bank in slaap gevallen
Vandaag ben ik vrij en ik heb een megastapel was liggen, de afwas moet nog gedaan, het huis is een grote bende, ik wil leuke dingen doen met Devin en ik heb nu al geen kracht meer
Devin komt 's nachts nog steeds voor bv en het lukt me meestal niet meer om daarna in slaap te vallen. De bv lijkt een beetje een aflopende zaak te worden maar ik vind het zo'n stap om te stoppen, dat wil ik ook eigenlijk niet! Maar stoppen betekent dat meneer 's nachts misschien wel gaat doorslapen en dat ik mijn medijcijnen weer kan gaan gebruiken waardoor ik overdag meer energie zal hebben en (dus) ´s nachts beter zal slapen.
Ik heb een milde vorm van narcolepsie en slikte daar aan amfetaminen verwante pillen voor. In overleg met de neuroloog afgebouwd en uiteindelijk gestopt omdat ik zwanger wilde worden. Devin is nu 10 maanden en is na een goed start heel slecht gaan eten. Het kost vaak veel moeite om iets bij hem binnen te krijgen, of iig te zorgen dat hij het doorslikt, maar ik heb nu tenminste de geruststelling dat hij bv krijgt, zoveel als hij wil en nodig heeft. Maar als ik ga stoppen....
Grrrrrr, wat een dilemma, ik weet niet wat ik moet doen en dus sukkelen we voort....
.... met gevoel voor drama....
pi_58106107

Is wel balen hoor dat je man/vriend anders denkt. Ik snap hem ook wel maar ben blij dat mijn man begrip heeft hiervoor en mij erin steunt.
Ik laat Maarten ook niet achter bij kleine kinderen met prikkende vingers en per ongeluk gegooide blokken enz

Succes!!
Voor ik zwanger was dacht ik van zodra er een streepje te zien is maak ik mij geen zorgen meer.....zodra ik de 1ste echo zie maak ik mij geen zorgen meer.....zodra de 12 week echo is geweest??? maak ik mij geen zorgen meer...zodra ik hem voel bewegen!! DAN maak ik mij echt geen zorgen meer ..........zodra ik over de 27 week ben dan zal ik mij vast echt geen zorgen meer maken ........
Maarten is nu bijna 4 maand en ik heb steeds meer het grote vermoeden dat pas als ik dood in mijn kist lig dat ik mij DAN geen zorgen meer zal maken lijkt mij......
  donderdag 17 april 2008 @ 10:10:21 #48
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58106129
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:22 schreef Randa_v het volgende:
Met diclofenac kun je hele erge maagpijn krijgen, dus let ook een beetje op wat je eet en drinkt. Geen cola en sinaasappelsap bijvoorbeeld, die verergeren het.
  donderdag 17 april 2008 @ 10:21:47 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58106335
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Misschien is dat het wel, waarom ik haar het liefst alleen bij mijn ouders zou brengen. Daar komen geen kleine kinderen over de vloer .
Hmm... mij schiet me ineens de hond van mijn schoonouders te binnen!
En ik ben al zo'n hondenfan.
Nou ja goed, ze hebben F. en zijn zusje ook groot gekregen, ook met honden erbij, dus het zal wel goed komen.
Het lijkt wel een plaat op herhaling, maar ik heb dat gevoel van verschil met mijn ouders helemaal niet. Het zijn toch gewoon F zijn ouders.

Maar... als jij je er niet goed bij voelt moet je het gewoon niet doen hoor! Gewoon lekker voorlopig geen afspraken maken die oppas vereisen.
pi_58106346
Ik heb persoonlijk wat moeite met het afzetten tegen schoonouders in dit topic. Ik ben ouder en schoonouder.
Ik ben niet anders in doen en laten als ouder dan dat ik ben als schoonouder. Ik zou ook niet mijn kleinkinderen anders behandelen als ze van een zoon af van een dochter zouden zijn.

Alle schoonouders zijn toch ook ouder, dus niet een andere bevolkingsgroep met andere normen en waarden, schoonouders zijn ouders van je partner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')