Stiemie, heb helaas geen tips, maar als je een manier gevonden hebt om het allemaal naar tevredenheid te combineren
en daarbij nog eens minder vermoeid te zijn.... laat het alsjeblieft weten!
Het opvoeden en alle zorgen die erbij komen is natuurlijk gewoon heel zwaar, zeker als je het combineert met werken, het huishouden, sociaal leven...
De vermoeidheid begint mij nu ook een beetje op te breken, ik ben gisteren om 9 uur op de bank in slaap gevallen
Vandaag ben ik vrij en ik heb een megastapel was liggen, de afwas moet nog gedaan, het huis is een grote bende, ik wil leuke dingen doen met Devin en ik heb nu al geen kracht meer
Devin komt 's nachts nog steeds voor bv en het lukt me meestal niet meer om daarna in slaap te vallen. De bv lijkt een beetje een aflopende zaak te worden maar ik vind het zo'n stap om te stoppen, dat wil ik ook eigenlijk niet! Maar stoppen betekent dat meneer 's nachts misschien wel gaat doorslapen en dat ik mijn medijcijnen weer kan gaan gebruiken waardoor ik overdag meer energie zal hebben en (dus) ´s nachts beter zal slapen.
Ik heb een milde vorm van narcolepsie en slikte daar aan amfetaminen verwante pillen voor. In overleg met de neuroloog afgebouwd en uiteindelijk gestopt omdat ik zwanger wilde worden. Devin is nu 10 maanden en is na een goed start heel slecht gaan eten. Het kost vaak veel moeite om iets bij hem binnen te krijgen, of iig te zorgen dat hij het doorslikt, maar ik heb nu tenminste de geruststelling dat hij bv krijgt, zoveel als hij wil en nodig heeft. Maar als ik ga stoppen....
Grrrrrr, wat een dilemma, ik weet niet wat ik moet doen en dus sukkelen we voort....
.... met gevoel voor drama....