blij toequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef Moonah het volgende:
En ook hier herhaal ik mijn laatste posts niet.
k hoop voor je dat je niet zoveel last van de bijwerkingen hebt als ik en dat t werktquote:Op woensdag 16 april 2008 16:22 schreef Randa_v het volgende:
Nou ik ben aan de diclofenac voor de pijnstilling. Er blijkt een infectie te zitten in het polsgewricht.Niet erg leuk maar over een week weten of we of de tabletten helpen.
Ja hoor, al was het even zoeken naar de autosleutels.. Na een 20 minuten zoeken uiteindelijk gevonden... aan de buitenkant van de voordeurquote:
bijna niet meer geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2008 13:55 schreef _Bar_ het volgende:
16 buisjes... heb jij nog bloed in je lichaam zitten dan Anitra?
Hopelijk is er snel nog meer duidelijkheid
Ik heb gisteren gelijk even thuis de discussie aangezwengeldquote:Op woensdag 16 april 2008 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes wil nog even benadrukken dat het helemaal niets met mijn schoonouders te maken heeft hoor, mijngevoel over de trip.
Ik kan het prima met ze vinden en ze zullen net zo goed voor hem zorgen als de leidsters van het kdv, mijn moeder, mijn zus, mijn vriendin... daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik het gewoon lekker zelf wil doen.
Ben je nog geweest Deepfreeze?
16 buisjes!
Dat zeg ik ook tegen mezelf. Jammer genoeg zijn er af en toe nog steeds dagen dat ik dat gewoon niet durf. Maar gelukkig komt de zon eraan, en kan ik hopelijk deze lijn voortzetten. Steeds meer goede dagen, steeds minder slechte.. Op het dieptepunt waren er iets van 1 goede dag in de maand, nu heb ik regelmatig een hele week zonder baaldagquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef Stiemie het volgende:
DeepFreeze dat is een behoorlijk grote stap hoorErg goed dat je die vriendin hebt aangesproken! Was vast moeilijk, maar je ziet nu hoe fijn je je er achteraf over voelde. Een hele goede reden om het volgende keer gewoon weer te doen
![]()
Met diclofenac kun je hele erge maagpijn krijgen, dus let ook een beetje op wat je eet en drinkt. Geen cola en sinaasappelsap bijvoorbeeld, die verergeren het.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:22 schreef Randa_v het volgende:
Nou ik ben aan de diclofenac voor de pijnstilling. Er blijkt een infectie te zitten in het polsgewricht.Niet erg leuk maar over een week weten of we of de tabletten helpen.
Hmm... mij schiet me ineens de hond van mijn schoonouders te binnen!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Misschien is dat het wel, waarom ik haar het liefst alleen bij mijn ouders zou brengen. Daar komen geen kleine kinderen over de vloer.
Oh ja, stomquote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef bixister het volgende:
niet op de tandjes, maar op het tandvlees dacht ik?
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:37 schreef Igraine het volgende:
Mijn schoonouders passen één dag per week op en dat vanaf het begin hartstikke goed. Het maakt voor mij ook niet uit of ze nu bij mijn ouders of bij mijn schoonouders is. Het enige wat ik soms wel jammer vind is dat ze mijn ouders minder vaak ziet.
Of allebei een vaste oppasdag of geen van beide is wel sneu voor de oma die wel op zou willen passen. (Of die op zou kunnen passen) Het is natuurlijk wel vaker zo dat een van de twee oma's dichterbij woont of in de gelegenheid is om op te passen. Het zou jammer zijn als dat niet door zou kunnen gaan omdat de andere oma niet kan of ver weg woont.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Psst meiden... over tandjes hoort in het babietjes topic.
Tenzij Chanell natuurlijk zelf pijn in haar mond heeft.
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Dat was voor mij reden om te zeggen 'of allebei een vaste oppasdag, of geen van beide'.
Mijn nichtje gaat om en om 1 of 2 dagen naar de ouders van mijn zwager en dat merk je dan toch. Op verjaardagen, als er iets gebeurd en mijn moeder wil haar troosten, dan loopt mijn nichtje haar zo voorbij in de armen van de andere oma. En dat breekt mijn hart echt.
Je kan het niemand kwalijk nemen, mijn nichtje niet, de andere oma niet, maar leuk is het niet...
Nou ja, het scheelt dat ze het geloof ik geen van beide wilden, maar dan nog vind ik dat niet per sé 'sneu'.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Of allebei een vaste oppasdag of geen van beide is wel sneu voor de oma die wel op zou willen passen. (Of die op zou kunnen passen) Het is natuurlijk wel vaker zo dat een van de twee oma's dichterbij woont of in de gelegenheid is om op te passen. Het zou jammer zijn als dat niet door zou kunnen gaan omdat de andere oma niet kan of ver weg woont.
Je kunt toch ook de niet oppassende oma wat vaker in het weekend bezoeken?
Ja, dat zijn geen leuke dingen. Mijn ouders konden/wilden niet oppassen. een vaste dag in de week dan hè, want incidenteel een avond of nacht oppassen doen ze maar al te graag Mijn schoonouders boden het uit zichzelf aan. Maar ook al hadden mijn ouders het wel gewild, ze wonen verder weg en het zou gewoon niet handig zijn. Mijn schoonouders wonen in dezelfde woonplaats als wij.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Psst meiden... over tandjes hoort in het babietjes topic.
Tenzij Chanell natuurlijk zelf pijn in haar mond heeft.
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Dat was voor mij reden om te zeggen 'of allebei een vaste oppasdag, of geen van beide'.
Mijn nichtje gaat om en om 1 of 2 dagen naar de ouders van mijn zwager en dat merk je dan toch. Op verjaardagen, als er iets gebeurd en mijn moeder wil haar troosten, dan loopt mijn nichtje haar zo voorbij in de armen van de andere oma. En dat breekt mijn hart echt.
Je kan het niemand kwalijk nemen, mijn nichtje niet, de andere oma niet, maar leuk is het niet...
Ik moet er natuurlijk even bijvertellen dat mijn schoonouders zowel op dat drukke jongetje passen, als straks op zijn aankomende broertje, én het geadopteerde (dit zeg ik erbij omdat dit jongetje wat daaruitvoortvloeiende gedragsproblemen heeft) kindje van de schoonzus van de andere kant. Ik twijfel er niet aan dat ze goed voor mijn kind zorgen, maar die mensen zitten al zowat de hele week vol als ze op al die kinderen passen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmm... mij schiet me ineens de hond van mijn schoonouders te binnen!![]()
En ik ben al zo'n hondenfan.
Nou ja goed, ze hebben F. en zijn zusje ook groot gekregen, ook met honden erbij, dus het zal wel goed komen.
Het lijkt wel een plaat op herhaling, maar ik heb dat gevoel van verschil met mijn ouders helemaal niet. Het zijn toch gewoon F zijn ouders.
Maar... als jij je er niet goed bij voelt moet je het gewoon niet doen hoor! Gewoon lekker voorlopig geen afspraken maken die oppas vereisen.
Kijk eens wat een mooie samenvatting!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Voor ik zwanger was dacht ik van zodra er een streepje te zien is maak ik mij geen zorgen meer.....zodra ik de 1ste echo zie maak ik mij geen zorgen meer.....zodra de 12 week echo is geweest??? maak ik mij geen zorgen meer...zodra ik hem voel bewegen!! DAN maak ik mij echt geen zorgen meer..........zodra ik over de 27 week ben dan zal ik mij vast echt geen zorgen meer maken ........
![]()
Maarten is nu bijna 4 maand en ik heb steeds meer het grote vermoeden dat pas als ik dood in mijn kist lig dat ik mij DAN geen zorgen meer zal maken lijkt mij......
In sommige families nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:06 schreef Ynske het volgende:
k snap best dat t niet makkelijk is om je kind achter te laten, of dat je je eigen ouders meer vertrouwd. maar lastig is t wel, kan me nl best voorstellen dat je partner zijn ouders ook meer vertrouwd dan jouw ouders.
@troel. tis toch logisch dat je je houd bij zo'n kleintje aan de dingen die de ouders aangeven?
Ze moet zo weer eten, zal ik gelijk even een foto makenquote:Op zondag 20 april 2008 10:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Moonah, hoe ist met jou dan?
En Kim, je mag best eens een fotootje sturen van je meiske!
Micha wil het er niet over hebben geloof ik. En ik weet ook niet wat hij eraan zou kunnen/moeten doen. Misschien zou HIJ eens een goed gesprek met zn moeder moeten hebben (dat ontwijkt ie ook vaak volgens mij), want veel van de dingen die ze mij verwijt, zou ze hem moeten verwijten (maar dan krijgt ze geen reactie).quote:Op zondag 20 april 2008 10:42 schreef Basimah het volgende:
Tex ? Hoe is het nu met je ? Heb je nog het een en ander uit kunnen spreken met Micha
Echt rot zo n schoonmoederEn ook moeilijk want hoe je er ook mee omgaat het is nooit goed
Hopelijk lukt het toch om jezelf te blijven zonder haar te hoeven verbannen uit het leven van de kleine
Oh dat zijn echt dromen waar je raar van wakker word.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:24 schreef Kersjes het volgende:
Ben een beetje van de kaart, ik heb zo raar gedroomd vannacht...
Ik was mezelf in de droom, maar eigenlijk ook helemaal niet. Ik was namelijk degene van voor de zwangerschap: een niet-moeder zonder kind.
Heel vreemd, er was geen speelgoed in huis, geen babykamer, ik was 10 lichter en zat op de bank te roken![]()
Gelukkig was het maar een droom en werd ik gewoon weer om half 7 gewekt door mijn lieve kleintje.
Maar bizar was het zeker.
We komen er eigenlijk al heel weinigquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Tex, fijn dat jullie hebben kunnen praten. Misschien kun jij wat bezoekjes overslaan? Dat micha er alleen met de kleine erheen gaat?
Aan de ene kant snap ik je, maar aan de andere kant snap ik tex (en anderen) heel goed. Maar een kind merkt ook heel goed dat moeders zich zit te verkneukelen onder de rottige opmerkingen of de negeerpogingen en dat die zich dus totaal niet op haar gemak voelt. Dat lijkt me ook niet prettig voor een kind. En om je kind dan alleen met vaders te laten gaan, wie zegt dat oma dan niet ook opmerkingen maakt? Laat staan als het kind er alleen is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:47 schreef Suzanna het volgende:
Tex, het zou mijns inziens erg jammer zijn om de opa/oma hun kleinkind te ontzeggen en Noah zijn opa/oma te ontzeggen omdat jij je 'onprettig voelt' bij hun. Dat heeft mijns inziens dan weer weinig met Noah te maken als kleinkind en hun als opa en oma. Het is een andere verhouding dan schoondochter/schoonmoeder, die idd niet goed kan zijn, maar ik zou je willen waarschuwen dat niet teveel op Noah 'over te brengen', anders krijgt hij misschien ook een hekel aan z'n oma!
Misschien klinkt het een beetje cru, maar ik heb er over na zitten denken en ik denk dat je er wat betreft Noah niet helemaal goed mee omgaat als je 'm daar niet wilt laten komen. Zeker omdat je zegt dat je helemaal niet het idee hebt dat ze hem iets aandoen ofzo. Als DAT zo was zou ik het wel weten, mijn kinderen komen niet (als ik het weet) in de buurt van iemand die in staat is ze wat aan te doen.
Hopelijk stoot ik je niet voor het hoofdmaar ik wilde dit in ieder geval even kwijt.
Verder, heel veel sterkte met de situatie, ik leef met je mee![]()
Omdat het hier een persoonlijke vete betreft tussen jou en je schoonmoeder en dat compleet losstaat van hun 'vaardigheden' als opa en oma.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Waarom zou ik mijn kind dan wel naar mensen sturen waar ik geen goed gevoel over heb? Alleen omdat het zijn opa en oma zijn?
Dit vind ik heel onvolwassen klinken. Ik kan me voorstellen dat je je machteloos voelt. Maar het zou je sieren als jij het spelletje dat gespeeld wordt door je schoonmoeder (slachtoffer spelen) niet ook nog eens voortzet. Hoe moeilijk ook.quote:Mijn inziens, als ze Noah echt zo graag zouden willen zien, zouden ze er wel meer moeite voor mogen doen. En dit is natuurlijk alleen mijn kant van het verhaal, maar mijn inziens heeft ze het er zelf naar gemaakt....
Ik heb even gemist waarom Micha niet alleen met Noah zou kunnen gaan? Omdat jíj je niet prettig voelt bij hen? Sorry, ik vind het egoïstisch klinken. Bovendien getuigt het imo van weinig vertrouwen in Micha als je hem niet alleen met zijn zoon wil laten gaan.quote:Maar goed, ik heb het contact nog niet helemaal verbroken hoor. Maar ik sluit ook niet uit dat dat ooit gebeurt. Maar voor nu is het, Noah en ik samen, of helemaal niet...
Jij hebt echt superleuke en relaxte schoonouders! Wat een fantastische mensen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:44 schreef lcicle het volgende:
En over schoonouders.. Ik heb de beste die je je kunt bedenken
Lijkt me oh zo vervelend als je niet (goed) met ze overweg kunt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jij hebt echt superleuke en relaxte schoonouders! Wat een fantastische mensen!
Ik vind dat heel makkelijk gezegd hoor, maar dat klopt toch niet echt? Het gaat niet om vaardigheden, het gaat om familiebanden. Je zou ook kunnen redeneren dat je -indien je kleinzoon en zoon respecteert- hun moeder en vrouw met respect moet behandelen. Dat kun je simpelweg niet los van elkaar zien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Moonah het volgende:
Omdat het hier een persoonlijke vete betreft tussen jou en je schoonmoeder en dat compleet losstaat van hun 'vaardigheden' als opa en oma.
Ik kan er wel doorheen prikken hoor. En ik realiseer me ook dat het op z'n zachts gezegd lullig is voor m'n schoonouders. Maar ik vind sommige dingen ook wel makkelijk gezegd. Waarom moet ik altijd de verstandigste zijn bijv? Ik heb ook grenzen. Ik zie mezelf ook niet als slachtoffer ofzow. Ik zie alleen wel een terugkerend patroon, en dat het verder gewoon zinloos is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Moonah het volgende:
Omdat het hier een persoonlijke vete betreft tussen jou en je schoonmoeder en dat compleet losstaat van hun 'vaardigheden' als opa en oma.
[..]
Dit vind ik heel onvolwassen klinken. Ik kan me voorstellen dat je je machteloos voelt. Maar het zou je sieren als jij het spelletje dat gespeeld wordt door je schoonmoeder (slachtoffer spelen) niet ook nog eens voortzet. Hoe moeilijk ook.
Sowieso dat jullie ruzie maken per sms en mail vind ik nogal puberaal.
[..]
Ik heb even gemist waarom Micha niet alleen met Noah zou kunnen gaan? Omdat jíj je niet prettig voelt bij hen? Sorry, ik vind het egoïstisch klinken. Bovendien getuigt het imo van weinig vertrouwen in Micha als je hem niet alleen met zijn zoon wil laten gaan.
Ik realiseer me dat deze post best hard kan overkomen, hopelijk kun je daar doorheen prikken. het staat los van wat ik van jou als Tex vind.
Overigens is het wellicht een idee om hier eens met je hulpverlener over te praten.
Ik denk -en hoop- dat ik me dan heel anders zou opstellen dan mijn schoonmoeder nu doet. Ik zou denk ik bovenal willen dat hij gelukkig is, en als hij gelukkig is met een stom rotwijfquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef Brighteyes het volgende:Sjak, jeetje meid... doe rustig aan hoor!
En over schoonouders...
Ik ga hem niet weer herhalen... of toch wel... denk er eens aan hoe het zou zijn als jouw schoondochter om wat voor reden dan ook niet met jou door 1 deur zou kunnen en ze zouden jou daarom aan de zijlijn zetten als Noah ooit kinderen krijgt...
Even slikken en weer doorgaan denk ik dan maar.
Maar goed, dat is mss makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ken het probleem niet.
En wat Moonah idd zegt, lekker Micha met Noah laten gaan en jij thuis blijven. Best of both worlds.
Tja been there, done that... Ik ben niet zo'n prater, en de toon waarop ze me aanspreekt zorgt ervoor dat ik helemáál dichtklap.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:24 schreef snoopy het volgende:
tex, het enige dat ik erover kan zeggen is dat email soms heel anders overkomt dan de schrijver bedoeld heeft. Ik spreek uit ervaring![]()
Ik denk dat een persoonlijk gesprek uiteindelijk veel verstandiger is. Hoe moeilijk dat misschien ook lijkt...
En dat is dus een miscalculatie die absoluut niet op hoeft te gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:49 schreef lcicle het volgende:
Ik vind het zelfs ook een beetje moeilijk voor te stellen, dat je zo slecht met je schoonouders om kunt gaan. Je partner is tenslotte toch een kind van ze, dan zou je denken dat hij ook op hen lijkt.
Ja of zij voelt zich meteen weer aangevallen omdat het 'twee tegen één' is zeg maar. Ookal probeer je niet vijandig of aanvallend te doen etc. Op de een of andere manier voelt ze zich áltijd aangevallen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef Suzanna het volgende:
Dat vind ik een heel goed idee Tex, een gesprek met z'n drieen. Het gaat tenslotte ook Micha aan, nogal! Het is zijn moeder, en jij bent zijn vrouw (vriendin?). Hij zit eigenlijk tussen twee vuren in...maar als je dan een gesprek samen voert kan dat wel goed zijn hoor.
Ik heb het idee dat zij niet inziet dat zij óók d'r best ervoor moet doen, of niet weet hóe ze dat dan moet doen. In theorie zou je dan over dat 'hoe' moeten kunnen praten, maar tot nu toe heeft dat dus niet gewerkt omdat ze nooit ingaat op wat wíj zeggen. In m'n eentje kan ik de situatie ook niet verbeteren, dat heb ik echt al wel geprobeerd.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:43 schreef sjak het volgende:
Er moet een tussenoplossing te vinden zijn als jullie allemaal open willen staan voor een oplossing.
Dat tweede heb ik al eens geprobeerd, volgens mij toen ik nog zwanger was van Noah. Alleen met de bezoekjes was ik er wel bij. Maar ik had aangegeven dat het gewoon geen zin had, dat we het toch nooit eens zouden worden en dat liever geen contact (tussendoor) meer wilde zodat de bezoekjes redelijk neutraal zouden zijn. Dat ging op zich een tijdje goed, maar vroeg of laat begint ze dus weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Tex, tja, wat kan ik zeggen... Je hebt m.i. twee keuzes, of je vecht, danwel kwakkelt door, of je geeft het op, communiceert dat aan schoonmoeder, en bent er klaar mee.
Wat ik bedoel met de tweede is dat je zegt dat het geen zin heeft om ruzie te maken, dat het vaststaat dat jullie elkaar niet liggen, en dat jullie voortaan elkaar gezellig met zijn tweeen gaan mijden en het daarbij laten. Dan idd Micha met Noa naar schoonouders en jij een avondje rust.
En als jij je er niet goed bij voelt dat Noa alleen bij je schoonouders is, dan doe je dat toch lekker niet? Als Micha meegaat is toch (ook) prima? Dan kan hij e.e.a. controleren.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel te zeggen. Heel veel sterkte en succes ermee.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Moonah het volgende:
En ook eenvoor jou Evenstar.
Voel je je nog steeds zo positief?
En ik geef jou er 1!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef Vicky het volgende:
evenstar, wat heerlijk om jou zo positief te zien
Anitra, dikke, ik ga zo hard voor je duimen!
Tex en Sjak, voor jullie ook een dikke
wat lief!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En ik geef jou er 1!want die verdien je gewoon na die stomme rot testen!
Ja, dat ging heel snel. Ik moest om 15.00 in het ziekenhuis voor controle, dat was die ochtend afgesproken. OM 15.30 kreeg ik te horen dat ik gecurreteerd moest worden en om 18.00 werd ik alweer wakker op de OK. Ik had dus toch ook wat geluk, de gynaecoloog had even de tijd en op de OK wilden ze me wel even voor laten gaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jee Sjak, nog een curretage gehad ook, weet er alles van
Maar deden ze dat meteen toen ze vaststelden dat er nog wat zat?
Ik moest toen een poosje wachten, eerst naar de anesthesist en weet ik wat
Het was een heel circus in ieder geval toen
Wel fijn dat het nu klaar is, en hopelijk kun je lekker van je gezin genieten
Precies...quote:Op woensdag 30 april 2008 14:42 schreef Belana het volgende:
suzanna, tuurlijk herken ik dat, dat hebben we allemaal wel eens en meid, je hebt het ook gewoon druk met die 3. ik heb het al druk met 2 vaak en idd, ik het scheelt sinds Liam naar school is. sterkte meid!
Is niet zozeer bureaucratie denk ik, danwel dat de gemeente waar jij in woont dat ws niet financiert. Ik werk zelf bij een hulpverleningsorganisatie die in heel Zuid-Holland werkt en merk dus heel vaak verschillen tussen de gemeentes en hun voorzieningen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:25 schreef Suzanna het volgende:gelukkig maar dat ik niet de enige ben.
terug aan jullie allemaal, lief dat jullie zo reageren.
Vicky, hoe is het met jou nu?
Voel me een beetje stom altijd als ik me zo voel want er zijn zoveel moeders die echt wat mankeren en hoe moeten die zich dan wel niet voelen soms...![]()
Misschien komt het ook wel omdat ik nu weet dat er gewoon niks aan te doen valt dat ik zo moe ben, en dat het dus zo blijft.. ik ga toch eens kijken naar zo'n organisatie die me bij de planning kan helpen. Wellicht dat het wel WAT kan doen. Mijn huisarts had het over HomeStart maar die doet dat dus niet in mijn postcode (stom) en even de grens over naar Leiden doen ze het WEL. Over bureaucratie gesproken
...
Ik vond de overgang van 0 naar 1 kindje veel (VEEL!) zwaarder dan van 1 naar 2. Nu wás ik al moeder, toen wérd ik moeder, wat veel meer tijd en energie heeft gekost. M'n leven was compleet anders en nu moet ik gewoon wat meer 'eigen tijd' inleveren om Jongste te verzorgen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:30 schreef PM-girl het volgende:
Icicle, hoe is het met jou? Echt helemaal gewend nu, aan je twee knullen? En een beetje tijd voor jezelf?
Dat heb je mooi omschreven! Zo voel ik het ook wel, denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:34 schreef Suzanna het volgende:
Dat rijke gevoel, gelukzalig gevoel soms, dat is echt mijn brandstof denk ik...
Dankjewel!quote:(ik vind je website trouwens een leuke naam hebben, ga er straks eens kijken als ik Julia uit bed heb gehaald)
Jahaa, een brusje voor Simon!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Icicle, wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die zich druk maakt over wel of niet kunnen schakelen!Kan ik die beer vast afschieten, op weg naar een tweede!
Inderdaadquote:
Ik heb die test net eens gedaan:quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:52 schreef texelonia het volgende:
Die zelftesten zijn meestal niet erg betrouwbaar idd, omdat bijna iedereen 'weleens' aan al die kenmerken voldoet.
Je stelt me ook nooit teleur hequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef k_i_m het volgende:
Klopt. Daarom heb ik mijn ingevulde enquete van het ziekenhuis maar in 2en gescheurd en niet verzonden.
Ja, met dit meisje ben ik opgegroeid, van kleins af aan, dus ik had het nooit durven dromen, nooit kunnen bedenken dat het zo zou lopen tussen ons.quote:[b]Op donderdag 8 mei 2008 07:44
Chanell, vriendinnen die zich onder elkaar beklagen klinken wat mij betreft niet echt als vriendinnen, dan ga je als vriendin gewoon eens wat vaker bijv. bij jou op bezoek ipv dat jij weg moet. Dat heb ik vroeger ook gedaan bij andere vriendinnen toen zij kinderen hadden en ik niet, en dat doen ze nu bij mij ook. We zien elkaar wat minder, so what, dan maar wat vaker een belletje. Zeker als je in een dipje zit zou je wel de steun kunnen gebruiken van je vriendinnen. Zijn het personen met wie je dit soort dingen ook kunt bespreken juist of dat niet? Ik zou zeggen 'that's what friends are for' ...
Sterkte in ieder gevalheb je wel steun van bijv. familie enzo? Ik heb wel gemerkt dat die een stuk trouwer zijn als je je niet zo lekker voelt, dan vriendinnen die alleen maar 'voor de leuk' met je omgaan en als het even niet lekker gaat niet veel van zich laten horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |