En dat is dus een miscalculatie die absoluut niet op hoeft te gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:49 schreef lcicle het volgende:
Ik vind het zelfs ook een beetje moeilijk voor te stellen, dat je zo slecht met je schoonouders om kunt gaan. Je partner is tenslotte toch een kind van ze, dan zou je denken dat hij ook op hen lijkt.
Ja of zij voelt zich meteen weer aangevallen omdat het 'twee tegen één' is zeg maar. Ookal probeer je niet vijandig of aanvallend te doen etc. Op de een of andere manier voelt ze zich áltijd aangevallen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef Suzanna het volgende:
Dat vind ik een heel goed idee Tex, een gesprek met z'n drieen. Het gaat tenslotte ook Micha aan, nogal! Het is zijn moeder, en jij bent zijn vrouw (vriendin?). Hij zit eigenlijk tussen twee vuren in...maar als je dan een gesprek samen voert kan dat wel goed zijn hoor.
Ik heb het idee dat zij niet inziet dat zij óók d'r best ervoor moet doen, of niet weet hóe ze dat dan moet doen. In theorie zou je dan over dat 'hoe' moeten kunnen praten, maar tot nu toe heeft dat dus niet gewerkt omdat ze nooit ingaat op wat wíj zeggen. In m'n eentje kan ik de situatie ook niet verbeteren, dat heb ik echt al wel geprobeerd.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:43 schreef sjak het volgende:
Er moet een tussenoplossing te vinden zijn als jullie allemaal open willen staan voor een oplossing.
Dat tweede heb ik al eens geprobeerd, volgens mij toen ik nog zwanger was van Noah. Alleen met de bezoekjes was ik er wel bij. Maar ik had aangegeven dat het gewoon geen zin had, dat we het toch nooit eens zouden worden en dat liever geen contact (tussendoor) meer wilde zodat de bezoekjes redelijk neutraal zouden zijn. Dat ging op zich een tijdje goed, maar vroeg of laat begint ze dus weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Tex, tja, wat kan ik zeggen... Je hebt m.i. twee keuzes, of je vecht, danwel kwakkelt door, of je geeft het op, communiceert dat aan schoonmoeder, en bent er klaar mee.
Wat ik bedoel met de tweede is dat je zegt dat het geen zin heeft om ruzie te maken, dat het vaststaat dat jullie elkaar niet liggen, en dat jullie voortaan elkaar gezellig met zijn tweeen gaan mijden en het daarbij laten. Dan idd Micha met Noa naar schoonouders en jij een avondje rust.
En als jij je er niet goed bij voelt dat Noa alleen bij je schoonouders is, dan doe je dat toch lekker niet? Als Micha meegaat is toch (ook) prima? Dan kan hij e.e.a. controleren.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel te zeggen. Heel veel sterkte en succes ermee.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Moonah het volgende:
En ook eenvoor jou Evenstar.
Voel je je nog steeds zo positief?
En ik geef jou er 1!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef Vicky het volgende:
evenstar, wat heerlijk om jou zo positief te zien
Anitra, dikke, ik ga zo hard voor je duimen!
Tex en Sjak, voor jullie ook een dikke
wat lief!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En ik geef jou er 1!want die verdien je gewoon na die stomme rot testen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |