blij toequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef Moonah het volgende:
En ook hier herhaal ik mijn laatste posts niet.
k hoop voor je dat je niet zoveel last van de bijwerkingen hebt als ik en dat t werktquote:Op woensdag 16 april 2008 16:22 schreef Randa_v het volgende:
Nou ik ben aan de diclofenac voor de pijnstilling. Er blijkt een infectie te zitten in het polsgewricht.Niet erg leuk maar over een week weten of we of de tabletten helpen.
Ja hoor, al was het even zoeken naar de autosleutels.. Na een 20 minuten zoeken uiteindelijk gevonden... aan de buitenkant van de voordeurquote:
bijna niet meer geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2008 13:55 schreef _Bar_ het volgende:
16 buisjes... heb jij nog bloed in je lichaam zitten dan Anitra?
Hopelijk is er snel nog meer duidelijkheid
Ik heb gisteren gelijk even thuis de discussie aangezwengeldquote:Op woensdag 16 april 2008 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes wil nog even benadrukken dat het helemaal niets met mijn schoonouders te maken heeft hoor, mijngevoel over de trip.
Ik kan het prima met ze vinden en ze zullen net zo goed voor hem zorgen als de leidsters van het kdv, mijn moeder, mijn zus, mijn vriendin... daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik het gewoon lekker zelf wil doen.
Ben je nog geweest Deepfreeze?
16 buisjes!
Dat zeg ik ook tegen mezelf. Jammer genoeg zijn er af en toe nog steeds dagen dat ik dat gewoon niet durf. Maar gelukkig komt de zon eraan, en kan ik hopelijk deze lijn voortzetten. Steeds meer goede dagen, steeds minder slechte.. Op het dieptepunt waren er iets van 1 goede dag in de maand, nu heb ik regelmatig een hele week zonder baaldagquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef Stiemie het volgende:
DeepFreeze dat is een behoorlijk grote stap hoorErg goed dat je die vriendin hebt aangesproken! Was vast moeilijk, maar je ziet nu hoe fijn je je er achteraf over voelde. Een hele goede reden om het volgende keer gewoon weer te doen
![]()
Met diclofenac kun je hele erge maagpijn krijgen, dus let ook een beetje op wat je eet en drinkt. Geen cola en sinaasappelsap bijvoorbeeld, die verergeren het.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:22 schreef Randa_v het volgende:
Nou ik ben aan de diclofenac voor de pijnstilling. Er blijkt een infectie te zitten in het polsgewricht.Niet erg leuk maar over een week weten of we of de tabletten helpen.
Hmm... mij schiet me ineens de hond van mijn schoonouders te binnen!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Misschien is dat het wel, waarom ik haar het liefst alleen bij mijn ouders zou brengen. Daar komen geen kleine kinderen over de vloer.
Oh ja, stomquote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef bixister het volgende:
niet op de tandjes, maar op het tandvlees dacht ik?
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:37 schreef Igraine het volgende:
Mijn schoonouders passen één dag per week op en dat vanaf het begin hartstikke goed. Het maakt voor mij ook niet uit of ze nu bij mijn ouders of bij mijn schoonouders is. Het enige wat ik soms wel jammer vind is dat ze mijn ouders minder vaak ziet.
Of allebei een vaste oppasdag of geen van beide is wel sneu voor de oma die wel op zou willen passen. (Of die op zou kunnen passen) Het is natuurlijk wel vaker zo dat een van de twee oma's dichterbij woont of in de gelegenheid is om op te passen. Het zou jammer zijn als dat niet door zou kunnen gaan omdat de andere oma niet kan of ver weg woont.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Psst meiden... over tandjes hoort in het babietjes topic.
Tenzij Chanell natuurlijk zelf pijn in haar mond heeft.
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Dat was voor mij reden om te zeggen 'of allebei een vaste oppasdag, of geen van beide'.
Mijn nichtje gaat om en om 1 of 2 dagen naar de ouders van mijn zwager en dat merk je dan toch. Op verjaardagen, als er iets gebeurd en mijn moeder wil haar troosten, dan loopt mijn nichtje haar zo voorbij in de armen van de andere oma. En dat breekt mijn hart echt.
Je kan het niemand kwalijk nemen, mijn nichtje niet, de andere oma niet, maar leuk is het niet...
Nou ja, het scheelt dat ze het geloof ik geen van beide wilden, maar dan nog vind ik dat niet per sé 'sneu'.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Of allebei een vaste oppasdag of geen van beide is wel sneu voor de oma die wel op zou willen passen. (Of die op zou kunnen passen) Het is natuurlijk wel vaker zo dat een van de twee oma's dichterbij woont of in de gelegenheid is om op te passen. Het zou jammer zijn als dat niet door zou kunnen gaan omdat de andere oma niet kan of ver weg woont.
Je kunt toch ook de niet oppassende oma wat vaker in het weekend bezoeken?
Ja, dat zijn geen leuke dingen. Mijn ouders konden/wilden niet oppassen. een vaste dag in de week dan hè, want incidenteel een avond of nacht oppassen doen ze maar al te graag Mijn schoonouders boden het uit zichzelf aan. Maar ook al hadden mijn ouders het wel gewild, ze wonen verder weg en het zou gewoon niet handig zijn. Mijn schoonouders wonen in dezelfde woonplaats als wij.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Psst meiden... over tandjes hoort in het babietjes topic.
Tenzij Chanell natuurlijk zelf pijn in haar mond heeft.
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Dat was voor mij reden om te zeggen 'of allebei een vaste oppasdag, of geen van beide'.
Mijn nichtje gaat om en om 1 of 2 dagen naar de ouders van mijn zwager en dat merk je dan toch. Op verjaardagen, als er iets gebeurd en mijn moeder wil haar troosten, dan loopt mijn nichtje haar zo voorbij in de armen van de andere oma. En dat breekt mijn hart echt.
Je kan het niemand kwalijk nemen, mijn nichtje niet, de andere oma niet, maar leuk is het niet...
Ik moet er natuurlijk even bijvertellen dat mijn schoonouders zowel op dat drukke jongetje passen, als straks op zijn aankomende broertje, én het geadopteerde (dit zeg ik erbij omdat dit jongetje wat daaruitvoortvloeiende gedragsproblemen heeft) kindje van de schoonzus van de andere kant. Ik twijfel er niet aan dat ze goed voor mijn kind zorgen, maar die mensen zitten al zowat de hele week vol als ze op al die kinderen passen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmm... mij schiet me ineens de hond van mijn schoonouders te binnen!![]()
En ik ben al zo'n hondenfan.
Nou ja goed, ze hebben F. en zijn zusje ook groot gekregen, ook met honden erbij, dus het zal wel goed komen.
Het lijkt wel een plaat op herhaling, maar ik heb dat gevoel van verschil met mijn ouders helemaal niet. Het zijn toch gewoon F zijn ouders.
Maar... als jij je er niet goed bij voelt moet je het gewoon niet doen hoor! Gewoon lekker voorlopig geen afspraken maken die oppas vereisen.
Kijk eens wat een mooie samenvatting!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Voor ik zwanger was dacht ik van zodra er een streepje te zien is maak ik mij geen zorgen meer.....zodra ik de 1ste echo zie maak ik mij geen zorgen meer.....zodra de 12 week echo is geweest??? maak ik mij geen zorgen meer...zodra ik hem voel bewegen!! DAN maak ik mij echt geen zorgen meer..........zodra ik over de 27 week ben dan zal ik mij vast echt geen zorgen meer maken ........
![]()
Maarten is nu bijna 4 maand en ik heb steeds meer het grote vermoeden dat pas als ik dood in mijn kist lig dat ik mij DAN geen zorgen meer zal maken lijkt mij......
In sommige families nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:06 schreef Ynske het volgende:
k snap best dat t niet makkelijk is om je kind achter te laten, of dat je je eigen ouders meer vertrouwd. maar lastig is t wel, kan me nl best voorstellen dat je partner zijn ouders ook meer vertrouwd dan jouw ouders.
@troel. tis toch logisch dat je je houd bij zo'n kleintje aan de dingen die de ouders aangeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |