Moet woensdag sowieso nog even bellen voor de uitslag van mijn kweekje van mijn urine. Dan maar gelijk even aangeven dat het spugen er nog steeds is. De zetpillen zouden gisteravond moeten werken. Heb gister ook nergens last van gehad. Wel dat ik me niet helemaal lekker voelde maar kon merken dat mijn lichaam niet kon spugen zeg maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:48 schreef sjak het volgende:
Gadverdamme MeNicole! Ik wou dat ik wat voor je kon betekenen. Wat heb je met de arts afgesproken? Wanneer zouden de medicijnen moeten werken? Wanneer ga je weer terug?
ergens tegen.....en ik ga over 2 weken op skivakantie. Het lijkt me niet zo'n probleem, ik val eigenlijk weinig, en ben niet zo'n snelheidsduivel, maar toch....quote:Alle sporten die risico geven om iets tegen u buik te krijgen, of sporten waarbij u makkelijk valt zijn niet verstandig om te doen. Belangrijk bij het sporten is dat u goed naar uw lichaam luistert en uw tempo desnoods aanpast. Zorg voor voldoende vocht en stop als u klachten krijgt.
Jij bent snel! Tnx! blauw en rood zijn mijn pistes, ik denk dat ik er maar voor ga. En anders een boekje, ook leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef sjak het volgende:
Hoi Linda,
Gefeliciteerd met je tweede streepje. Ik zag dat je een vraagje had, hier alvast het antwoord:
SKIEN
Hoewel skiën op zich niet gevaarlijk is als je zwanger bent, is het niet verstandig om hiermee te beginnen als je zwanger bent. Je evenwicht verandert als je zwanger bent, waardoor je makkelijker valt. Hoe verder je zwanger bent, hoe onstabieler je staat.
Voor een ervaren skiër geldt, dat je het beste een piste kunt nemen die één kleur lager is dan je normaal zou nemen.
Kies een skigebied uit dat lager ligt dan 2000 meter omdat het je boven deze hoogte meer moeite kost om je aan de ijle lucht aan te passen.
Je kunt tot ongeveer 6 maanden zwangerschap skiën. Je baby is goed ingepakt in je buik en er is nog plaats om een stoot op te vangen. Of het echt verstandig is, is de vraag. Denk je het zelf aan te kunnen?.
Bron:http://www.reizenmetkinderen.be/reizenmetkinderen/zwanger_01.html
Gefeliciteerd meiden!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef Xanthe het volgende:
Hmmm Oke als linda al durft kom ik ook me ook maar melden...
Ik heb ook een 2e streepjeOok nog heel pril , dus ook hier nog de nodige weken om door te komen. En ook ik ben op 22 september uitgerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |