quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, d'oh, je weet van wie het komt. EEN MAN. Mannen mogen pas meepraten als ze meloenen poepen
.
Ik zou het ook zo weer over willen doen ondanks dat ik het best heel heftig vond, maar ik vond het ook zo onwijs bijzonder en ik kan al zoveel niet meer terughalen ervan. De vraag is of je dat moet willen maar nu zo 4,5 maanden later lijkt het al veel minder heftig dan toen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef PM-girl het volgende:
Sjak, wat een goed team dan, dat er zo geluisterd is! Ik mag hopen dat dat snel overal realiteit wordt in de ziekenhuizen.
Mijn bevalling was ook geen feest, pijnlijk, vooral de ontsluitingsfase, echter geen extreme pijnen, maar soms denk ik, goh, ik zou het wel weer opnieuw willen doen, omdat ik het zo'n speciale dag vond! Soms lijkt het wel of het mijzelf niet overkomen is, maar dat ik er alleen maar bij was.
Precies dat ja!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo weer over willen doen ondanks dat ik het best heel heftig vond, maar ik vond het ook zo onwijs bijzonder en ik kan al zoveel niet meer terughalen ervan. De vraag is of je dat moet willen maar nu zo 4,5 maanden later lijkt het al veel minder heftig dan toen.
Als ik erop terug kijk vind ik qua pijn en ongemak de kraamweek vervelender, die vreselijk beurse onderkant, de hechtingen die trekken etc. etc.
Wat lief dat je dat zegtquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:09 schreef PM-girl het volgende:
Sjak, ik zit nu al een kwartier te broeden op een reply, maar ik kom niet verder dan dat ik je een sterke mama vind, ook al zit het je nu fysiek even tegen! Ik denk dat je hiermee een voorbeeld bent voor veel anderen!
Dit zou voor mij ook een groter bezwaar zijn dan de bevalling zelf. Maar ik besef me terdege dat ik lichamelijk gezien echt enorm geluk heb gehad met herstellenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef Kersjes het volgende:
Mijn struikelblok, grootste belemmering voor een 2e is allang de bevalling niet meer. Het is de zwangerschap zelf waar ik enorm tegenop zie. Vanaf het begin t/m het eind heb ik overgegeven met alle nare gevolgen van dien. Lichamelijk en geestelijk was ik een wrak en erop terugkijjkend had ik vrijwel zeker een prenatale depressie. Wat als een volgende zwangerschap weer zo zal verlopen? Nu is Devin er natuurlijk ook nog die zorg en aandacht nodig heeft.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Buiten het fysieke, is er niemand hier die het raar vond, na de bevalling, om ineens weer euhhh, geil te doen zeg maar?![]()
Nu scheelt het wel dat mijn teerbeminde en ik in een crisis zitten (of eigenlijk; hij zit met zichzelf in een crisis) dus is dat probleem voorlopig ff van de baanquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ja! Bij mij is het meer in m`n hoofd dan fysiek. Ik ben nu vooral moeder van m`n kindertjes, en de hele dag aan het zo(r)gen en ridderen en heb helemaal geen zin om `s avonds zijn geile donder te zijn
Meestal komt dat vanzelf wel weer, als je je ogen weer een beetje opent voor de rest van de wereld
Das de enige reden dan vriendlief hier de bv wel mooi geweest vind!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hoe doen of deden andere bv-mama's dat eigenlijk?
Wel of geen bh aan (ouch!), borsten erbij betrekken of juist negeren?
Ach ja, het komt wel weer goed hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik hou m`n bh aan in bed..en wederhelft moet er afblijven. Niet met eten spelen
Vief dat is kut![]()
Hm, ik zou dat toch maar tijdig met hem bespreken, want na de bevalling is dat idee van "tegen staan" zo ongeveer vermeningvuldigd met 10000, tel nog wat ladingen horrormonen erbij enzo...en je snapt het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:55 schreef Basimah het volgende:
Mijn man vind het idee van borsten betrekken in sex na de bevalling een ontzettend spannend idee. Mij staat het bij voorbaat al tegen en ik word absoluut niet opgewonden van het idee, eerder erger ik mij aan die gedachte van hem. MAar goed ik moet eerst nog maar eens zwanger worden
Da's lief van je Troel, maar ik voel me niet 'zielig' ofzo hoor.quote:
En daar heb je volkomen gelijk in. Ik ben benieuwd hoe hard die arts-/assistenten (vooral die laatste hebben er een handje van mensen te overtuigen van hun gelijk en vooral niet te luisteren) zouden lachen als zij met de kut op tafel liggen en er even iemand de boel kapot komt trekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:00 schreef Moonah het volgende:
Heel verhaal.
Het zit me dus nog steeds hoog. En ik ben er ook nog boos om merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |