quote:Pauw en Witteman
Pauw en Witteman, deel 2
Pauw en Witteman: topic nummero #3
Pauw & Witteman - deeltje 4 - Het kan SCHerper heren
Pauw en Witteman: Geef me de #5.
Pauw en Witteman #6: Wie is de penis?
Pauw en Witteman: Lucky #7
Pauw & Witteman: Vol verw#8ing klopt ons hart.
Pauw & Witteman, deeltje 9
Pauw & Witteman: Een #10 met een griffel.
Pauw & Witteman: welke spuit #11 zit er vandaag?
Pauw en Witteman # 12 De waardige opvolgers van B&vD
Pauw & Witteman: #13 gasten in een dozijn.
Pauw & Witteman #14: Met de mond vol tanden.
Pauw & Witteman #15: Zo trots als een Witteman.
Pauw & Witteman #16: We gaan naar de zapservice.
Pauw & Witteman #17: Ze maken ons de pis niet lauw.
Pauw & Witteman #18: Samen een dubbel paspoort.
Pauw & Witteman #19: Dik voor mekaar.
Pauw en Witteman # 20 Arcee Wie had je liever gezien ?
Pauw en Witteman #21: Eindelijk volwassen.
Pauw en Witteman #22: Moeten plaats maken.
Pauw en Witteman #23: Ze zijn d'r weer. *O*
Pauw en Witteman #24: Verdonk heeft meer zetels.
Pauw en Witteman #25: omdat Arcee het niet meer bekijkt.
Pauw en Witteman #26: Niet links genoeg.
Pauw en Witteman # 27 Met kutMarokkanen
Pauw & Witteman #28: De knuppel in het hoenderhok.
Pauw & Witteman #29: Annie de Rooy en Pauw de Leeuw
Pauw & Witteman #30: Van de wal in de Sloot.
Pauw & Witteman # 31 : Met rode wijn.
Pauw & Witteman #32: Onthult, ontrafelt...beschuldigt
Pauw & Witteman #33 [Potentieel dubbeltopic
Pauw & Witteman #34: Waar Lulu Wang regeert!
Pauw & Witteman #35: met veel herhalingsgasten
Pauw & Witteman #36: met een preutse Witteman
Pauw & Witteman #37: Moslims en de vagina!
Pauw & Witteman #38: Zelfs hun naam is mooi.
Pauw & Witteman #39 Pauw valt net niet in slaap.
Pauw en Witteman #40 Immer gerade aus met Rita
Elke werkdag op Nederland 1 rond de klok van 23:00 uur.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef venomsnake het volgende:
Trots op nederland, WE GAAN HET SAMEN GEWOON DOEN!! EINS!!1111 !!
![]()
Volgens mij is Rita Verdonk minstens net zo erg.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, je kunt 't ook in je eentje doen en geen tegenspraak dulden.:')
graag gedaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:17 schreef Wup het volgende:
dank voor nieuw topic Aoristus.
Ik hoor veel liever Kelder aan het woord dan Brink.
Zou je in dat geval dan aandelen aan toonder of aandelen op naam hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef Tism het volgende:
Mensen in 't buitenland, die investeren in de Nederlandse politiek!..![]()
Werkelijk helemaal van de pot gerukt!!..
Dat hangt natuurlijk af van hoe de wind waait voor die investeerders, lijkt mij!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zou je in dat geval dan aandelen aan toonder of aandelen op naam hebben?
LOL, bedankt voor dat beeld:)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef Aoristus het volgende:
ik denk wel dat Nina een viezerik tussen de lakens is. Het is vervelend dat ze ons met dat idee lastig valt
Idd, wat een enige man én z'n familie ook. Heb zelf een blauwe maandag getracht cello te studeren, te moelijk, werd piano. De leukste gast vanavond.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
Leuke gast, die cellist.
Heeft in ieder geval gevoel voor humor.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi om te zien hoe mensen helemaal in het samenspel met hun instrument kunnen opgaan.
interessant dat je dat zegt, ik vond het meer klotestuk van 'mquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij speelde ook nog eens een teringmoeilijk stuk van De Bussy.
jort noemde hem ook twee keer duidelijk een stakker, dus sloten p&w maar snel de uitzending af. waar ging het nou eigenlijk om?quote:
ego'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef men_in_red het volgende:
waar ging het nou eigenlijk om?
hoorde het ja, 2e wijnincident?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
jort noemde hem ook twee keer duidelijk een stakker, dus sloten p&w maar snel de uitzending af. waar ging het nou eigenlijk om?
Inderdaad. mooi om te zien.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Ziiten er drie van die mensen die zichzelf enorm belangrijk vinden, steelt zo'n grappig joch van 19 helemaal de show![]()
Boehoe, het zijn aandelen. Je krijgt een hogere risicopremie juist door dit soort risico's.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
Natuurlijk is het niet leuk geweest voor Nina, maar zijn we alweer vergeten hoeveel pijn Nina veroorzaakt heeft bij vele gezinnen die spaarcenten geinvesteerd hadden in World Online.
Nee, waarschijnlijk gaat het om de kinky sex.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Pieter in Nina ziet. Ze is ouder dan hem en totaal niet z'n type vrouw. Gaat het echt alleen maar om haar poen bij hem?
Ik vroeg me al af of Pieter haar schoothondje is, maar hebben ze een relatie?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Pieter in Nina ziet. Ze is ouder dan hem en totaal niet z'n type vrouw. Gaat het echt alleen maar om haar poen bij hem?
Ik vond het ook raar dat Storms zei: "Dat heb jij gezegd, bij Jensen!!"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
Pieter
"Jij hebt Nina heel veel pijn gedaan".
Natuurlijk is het niet leuk geweest voor Nina, maar zijn we alweer vergeten hoeveel pijn Nina veroorzaakt heeft bij vele gezinnen die spaarcenten geinvesteerd hadden in World Online.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:20 schreef Regina7 het volgende:
welbespraakt spontaan joch die cellist voor z'n 19 jaar.
dat was briljant, zijn onderbrekingen. Nina was vaak aan het hakkelen met vragen en antwoorden. Jort en Bourne waren echt leuk, aangenaam en welbespraakt. Nina en haar nieuwe 'sex' slaaf Pieter Storms waren daarintegen echt saai en maakte de uitzending bij hun beurt vaak dood.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:20 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik vond hem juist hinderlijk met zijn domme onderbrekingen. Het sloeg vaak nergens op. Wel compenseerde hij dat met z'n prachtige uitvoering.
Jort zegt wat ie denkt, en daar hou ik van. Kijk zijn bretels doen er dan even niet toe.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Wat is er dan leuk aan die Jort Kelder? Die zit toch ook maar een beetje populistisch uit zijn bretels te zwetsen???
Veel te veel van die usual suspects bij P en W - volgens mij hebben ze de hele week Tofik Dibi niet gehad, is die ziek ofzo?
Meer van die gasten zoals die cellist, we willen verrast worden
Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen.
Oh ja, da's hip tegenwoordig. Zeggen wat je denktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jort zegt wat ie denkt, en daar hou ik van.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Veel te veel van die usual suspects bij P en W - volgens mij hebben ze de hele week Tofik Dibi niet gehad, is die ziek ofzo?
Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen.
Nou, dat is al iets, golfer vindt de tafel iig weer interessant. Nu de gasten nog.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Interessante tafel vanavond, vind ik.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, dat is al iets, golfer vindt de tafel iig weer interessant. Nu de gasten nog.
een komiek, die golferquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, dat is al iets, golfer vindt de tafel iig weer interessant. Nu de gasten nog.
Ja, nuance is vies.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
Wat een vervelende D66 meneer is die rechter
Ik ben het wel met hem eens dat jury-rechtspraak zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
Ik moet dat mens ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:36 schreef vw_caddy het volgende:
Ik krijg altijd zo'n ontiegelijke jeuk als ik Hertsenberg zie.
FOK!'s eigen dwarsbalk weer, hoor.:')quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef SCH het volgende:
Houd toch eens op over die Pim, heeft niks dan ellende gebracht die vent.
Weet iemand wie die meid met dat touwhaar uit Opgelicht is die langs de deuren gaat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:36 schreef vw_caddy het volgende:
Ik krijg altijd zo'n ontiegelijke jeuk als ik Hertsenberg zie.
slaapverwekkend figuur.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
Het blijft eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:40 schreef SCH het volgende:
Dat ben jij eerder. Nu nog een beetje gaan sippen over die kale sukkel
Dus dan moet je die leden nog gaan castenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens dat jury-rechtspraak zou moeten kunnen.
Zolang die jury maar niet een weergave is van het gemiddelde FOK!-publiek, want dan worden de lijfstraffen en de castraties en doodstraffen om de haverklap ingevoerd.
Niemand kan echt voor zo'n zwendel zijn natuurlijk. Ik denk alleen dat het een beweging is die niet meer te stoppen valt. Het is al absurd dat zoiets uitgezocht moet worden door een van de weinig overgebleven consumentenprogramma's. Hallo ! Het gaat om volksgezondheid !!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Suko het volgende:
Ah, heb er net mijn mening over gegeven qua artsen en het geld en zo meer: Medicijnzwendel Onthutsend die invloed van de farmacie...
Het is idd absurd dat alleen consumentenprogramma's nog uitzoeken waar ons geld blijft. Daar moet wél iets mee gedaan worden, het gaat om jouw en mijn beurs én je gezondheid, opzouten met die Mollen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Niemand kan echt voor zo'n zwendel zijn natuurlijk. Ik denk alleen dat het een beweging is die niet meer te stoppen valt. Het is al absurd dat zoiets uitgezocht moet worden door een van de weinig overgebleven consumentenprogramma's. Hallo ! Het gaat om volksgezondheid !!!
Het grappige is dat je met het aantreden van Hoogervorst het recht kreeg om je eigen medicijnen te kunnen blijven aanhouden. Daar hoor je inmiddels niets meer van..
Gelukkig heb jij tot nu toe met jouw posthistorie bewezen een stuk meer verstand van allerlei zaken te hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:38 schreef qonmann het volgende:
Er zit een Zimbabwe kenner aan tafel ..
hij weet precies waarom mensen daar op Mugabe hebben gestemd
Wat een kwal
Als dat geklungel een voorbode was, vrees ik inderdaad met grote vrezenquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:01 schreef sander89 het volgende:
Morgen over kitesurfen![]()
![]()
Zullen wel hoop domme vragen/opmerken van P&W overkomen ben ik bang
Alleen heb ze naam effe gemist: Zal zeker Ruben Lenten zijn?
Ja, vast erg seksistisch, maar ik vind het volstrekt achterhaalde zaken die ze erbij haalt.quote:
De vragen waren ook niet briljant.quote:
Bos was goed maar het is wel jammer dat interviewers niet meer in inhoud geinteresseerd zijn maar alleen maar in geleuter over de fractievoorzitter, alles gaat om poppetje. Terechte irritatie bij Bos.quote:
Het ging over zijn leiderschap en daar hadden ze wel een punt mee. Maar Bos verdedigde zich ook goed. Vandaar een goed gesprek dus.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:45 schreef SCH het volgende:
Bos was goed maar het is wel jammer dat interviewers niet meer in inhoud geinteresseerd zijn maar alleen maar in geleuter over de fractievoorzitter, alles gaat om poppetje. Terechte irritatie bij Bos.
Dat ie niet zo intelligent isquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:50 schreef Aoristus het volgende:
ik zou wel eens willen weten wat de downside is aan zijn leven
Lekke zwembroek?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:50 schreef Aoristus het volgende:
ik zou wel eens willen weten wat de downside is aan zijn leven
dat zal inderdaad wel schuren over het water. Ik heb alleen gehoord dat hij het vervelend vindt om te vliegen. Waarschijnlijk is ie zo dom dat hij alleen maar bij IJmuiden traint, terwijl hij met gemak op kosten van de sponsor onder een palmboom kan gaan zitten om te wennen aan het surfklimaatquote:
Booreilanden zijn gevaarlijk he?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Dat ie niet zo intelligent is
Grootste gevaar is dat je een gebouw raakt midden op zee haha
dat was grappig. verder had hij weinig te melden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef Flyduck het volgende:
Dat ie niet zo intelligent is
Grootste gevaar is dat je een gebouw raakt midden op zee haha
Of je dunkt bijvoorbeeld met je kop in een -op 't strand gestationeerd- cocktail hutje, wat gebouwen betreft!!quote:Kitesurfen onder vuur
Omdat er af en toe ongelukken gebeuren ligt het kitesurfen nogal eens onder vuur. Het kan inderdaad een gevaarlijke sport zijn, vooral wanneer je geen lessen volgt. De sport heeft een grote evolutie doorgemaakt in de afgelopen jaren en daardoor zijn de veiligheidssystemen veel efficiënter geworden. Een ongeluk is heel uitzonderlijk. De meeste ongevallen gebeuren op het strand door onervaren kiters of in de winter door onderkoeling.
http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=367quote:Wouter Bos
Wouter Bos heeft een dubbele rol als Minister van Financiën en als fractievoorzitter van de PvdA. Hij komt vertellen over de koers van zijn partij.
Ja, het is een cruciaal onderwerp: de financiering van de kinderopvang, dat is van 's lands belangquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
Mooi!
Wouter werd terecht een keer fel en kwaad. Zo zie ik hem graag.
Inderdaad.quote:
Ja, lekker veilig in de oppositie zitten en geen verantwoordelijkheid dragen en van afstand lekker kritiek leveren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:52 schreef Suko het volgende:
En dan Wouter Bos, wat een gladde prater is dat geworden alhoewel de felheid op het einde wel weer prettig was. Maar Wouter, er is niks mee om in de oppositie te blijven hoor, niet ten koste van tig compromissen in de regering gaan zitten, dat hebben kiezers de partij afgestraft.
Mwoah, oké maar je kan ook teveel water bij de wijn doen, ik vind het maar een zeer Gristelijk kabinet alwaar de PvdA in verzuipt, maar dat kan aan mij liggen. Overigens kan men in de oppostie ook veel bewerkstelligen, mits genoeg steun kan men een kabinetsvoorstel zowat bombarderen, of zelf voorstellen doen, kabinetten wegsturen etc etc. In de oppositie zitten is zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, lekker veilig in de oppositie zitten en geen verantwoordelijkheid dragen en van afstand lekker kritiek leveren.
Politiek en democratie betekent nou eenmaal dat je compromissen moet sluiten. Ik heb voldoende kritiek op de PvdA maar dit vind ik wel erg goedkope retoriek.
Ik heb wel een hekel aan het feit dat de PVDA dit nogaal eens in hun commentaar gebruiken als excuus. Ik vind het jammer hoe de PVDA de laatste jaren functioneert, het is niet mijn partij meer, zijn ze wel altijd geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, lekker veilig in de oppositie zitten en geen verantwoordelijkheid dragen en van afstand lekker kritiek leveren.
Politiek en democratie betekent nou eenmaal dat je compromissen moet sluiten. Ik heb voldoende kritiek op de PvdA maar dit vind ik wel erg goedkope retoriek.
Grappig want het is nooit mijn partij geweest terwijl het dat steeds meer wordt. Zij nemen wel verantwoordelijkheid waar de SP en GL het heel snel en gemakkelijk af lieten weten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb wel een hekel aan het feit dat de PVDA dit nogaal eens in hun commentaar gebruiken als excuus. Ik vind het jammer hoe de PVDA de laatste jaren functioneert, het is niet mijn partij meer, zijn ze wel altijd geweest.
Wat SP betreft vind ik dat je gelijk hebt, die hadden meer lef mogen tonen, Mar de PVDAquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig want het is nooit mijn partij geweest terwijl het dat steeds meer wordt. Zij nemen wel verantwoordelijkheid waar de SP en GL het heel snel en gemakkelijk af lieten weten.
Compromissen horen bij regeren en het land moet nu eenmaal geregeerd worden. We hadden ook voor de Belgische oplossing kunnen kiezen.
De PvdA heeft lef getoond en de SP laf.
Misschien had de PvdA wat langer over de formatie moeten doen zodat duidelijk werd dat er echt niemand anders wilde.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:12 schreef maril het volgende:
[..]
Wat SP betreft vind ik dat je gelijk hebt, die hadden meer lef mogen tonen, Mar de PVDA
hebben mijn inziens teveel compromissen gesloten omwille te kunnen regeren. ik vind dat het andere uiterste
Die zal dan wel op het lijstje staan as zaterdag bij de NRCquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef golfer het volgende:
Kane.
Ik sla vanavond over.
En het hoeveelste optreden van Koenders is het alweer dit seizoen?
Ja, het lijstje van Beerenkamp.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:34 schreef maril het volgende:
Die zal dan wel op het lijstje staan as zaterdag bij de NRC
Want de SP heeft zoveel voor elkaar gekregen? Als die lapzwansen in de regering waren gaan zitten, lees: als ze het hadden gedurfd, had ik wel willen zien hoe zij het hadden opgelost.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
SCH ik denk dat alleenstaande moeders het 100 % met je oneens zullen zijn
kan ie mee scoren ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Aoristus het volgende:
Waarom moet Koenders zich eigenlijk bemoeien met Birma. Dat ligt aan de andere kant van de wereld
Het wordt steeds lachwekkender, Rambo zegt dat er iets moet gebeuren, de boel moet verdemocratiseerd worden, dus Amerika vindt dat er wat pionnetjes verzet moeten worden. Zo'n ramp leent zich natuurlijk prima voor 'legale' kolonisatie. Misschien is het wel handig voor een of andere processorfabriek of een oliepijpleiding ofzo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
kan ie mee scoren ...
Waarom zegt ie niet hetzelfde over Soedan (300.000 doden intussen) of Ziimbabwe.
Lafaard ...
precies, moet je net zo'n 13 in een dozijn bandje aan tafel hebben. Succes is een keuze en blijkbaar koos Dinand Woesthoef voor zekerquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Het standaard verhaal van de commerciële band die zichzelf hervinden en zeggen meer te gaan luisteren naar hun hart en muziek gaan spelen die ze willen spelen ipv die ze moeten spelen van de platenmaatschappij, om vervolgens met weer net zulke commerciële eenheidsworst te komen als alle voorgaande nummers.
daar komt hetquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef Aoristus het volgende:
nu nog even een stukje Guusje Leverworst en dan kunnen ze gaan.
Nederland Gidsland met Koenders vooropquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:25 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe vaak heeft Koenders het gehad over dat het héél belangrijk is dat er hulpverleners naar binnen kunnen in Birma. Waarom moeten wij de verplichting van de overheid aldaar op ons nemen?
Goeie manager heeft ie en de platenmaatschappij heeft er veel geld vooroverquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
precies, moet je net zo'n 13 in een dozijn bandje aan tafel hebben. Succes is een keuze en blijkbaar koos Dinand Woesthoef voor zeker
Een gids die niet weet waar hij gids van isquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nederland Gidsland met Koenders voorop
Wij Weten Het Beter !!
Het wachten is op een duet met Blof vanaf de apenheulquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie manager heeft ie en de platenmaatschappij heeft er veel geld voorover
Ik vind is zonder t.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:45 schreef Aoristus het volgende:
ik wacht de documentaire wel af voordat ik het interessant vindt dat al die moederkillers on death row een verhaal hebben
echd waar?quote:
haha ja terwijl Kane er alleen maar zat om vooral hun nog steeds niet uitverkochte gig in de Kuip te promoten en hun album dat morgen uitkomt, niet speciaal voor dat blad.. En over die recensie; heb het album gehoord, maar begrijp serieus niet dat de OOR deze keer positief is. Als je het artikel zo leest: alleen maar omdat er met bepaalde producers en gastmuzikanten gewerkt is, niet noodzakelijkerwijs vanwege de heren van Kane.. Ik ben in elk geval niet onder de indruk van het nieuwe werk van de mannen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:50 schreef DrDentz het volgende:
2x vragen wanneer de Dinand komt, Pauw is geinteresseerd
Te correct. Ze kon ongestoord haar zegje doen. Waarom was die ondernemer niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:19 schreef qonmann het volgende:
Ze gingen wel correct om met Gerda Verburg
Dus je had alweer eens niet gelijk?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:16 schreef qonmann het volgende:
Vanavond o.a Gerda Verburg
Gisteren kreeg Koenders alle ruimte om uit te leggen hoe goed ie het wel niet deed.
Die ruimte zal Verburg niet geboden worden door P&W
De reden is simpel: ze is niet van de PVDA, erger nog ze is van de CDA
Die willen meestal niet heb ik gister begrepen bij DWDD.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Te correct. Ze kon ongestoord haar zegje doen. Waarom was die ondernemer niet uitgenodigd?
Neen hoor Koenders klopte preciesquote:
Luisterde ook totaal niet naar Pauw, dreunde haar eigen verhaal op over die vleesverwerker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:18 schreef Wup het volgende:
bah, naar mens is Gerda Verburg.
Heerlijk. Weer een heel zomerseizoen niet meer om die tijd TV hoeven kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef borisz het volgende:
P&W hebben nog 5 afleveringen te gaan.
daarna krijgen EvilKnevel en vd Brink het weer voor het zeggen.
Er zit altijd een knop op je tvquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk. Weer een heel zomerseizoen niet meer om die tijd TV hoeven kijken.
Knevel en vd Brink beginnen op 19 mei met hun talkshow s'maandags sidekick Catherine Keijl.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef borisz het volgende:
P&W hebben nog 5 afleveringen te gaan.
daarna krijgen EvilKnevel en vd Brink het weer voor het zeggen.
Wat is jou probleem?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:09 schreef Aoristus het volgende:
ik krijg dorst van die klootzak
jou? Gaat ie een beetje verlekkerd over drank zitten lullen, maar HIJ kan er van af blijvenquote:
Misschien zou hij dat net zoals met zijn stemadviezen gewoon lekker voor zich moeten houdenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:18 schreef golfer het volgende:
Javier Guzman is ontwapenend eerlijk over zichzelf.
dat zal best maar who cares.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:18 schreef golfer het volgende:
Javier Guzman is ontwapenend eerlijk over zichzelf.
Jij niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Gaat ie een beetje verlekkerd over drank zitten lullen, maar HIJ kan er van af blijven
Ik schrijf toch net dat ik dorst krijg. Ik kan slecht tegen die zelfgenoegzaamheid van 'm.quote:
Dacht heel ff dat jij die man uit Den Bosch wasquote:Op maandag 12 mei 2008 23:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik schrijf toch net dat ik dorst krijg. Ik kan slecht tegen die zelfgenoegzaamheid van 'm.
Dat heet de kat om het spek binden in vaktaal.![]()
heu?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:26 schreef maril het volgende:
[..]
Dacht heel ff dat jij die man uit Den Bosch was
quote:Deze keer te gast in Pauw & Witteman: Rita Verdonk, Willie Smits en Gerd Leers
Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Rita Verdonk
Gisteren opende Geert Wilders in 'De Telegraaf' de aanval op Rita Verdonk en haar 'Trots op Nederland'. "Wij hebben een mening waarvoor we steun zoeken en niet andersom. (...) En wij komen op voor de gewone man, niet ToN", aldus de PVV-voorman. Vanavond reageert Verdonk die met haar beweging veel zetels wegkaapt van de VVD én van Wilders. Rita Verdonk wordt niet alleen politiek onderuit gehaald, ook financieel kreeg ze een klap. Voor de feestelijke presentatie van ToN in de Passenger Terminal deed Verdonk toegangskaarten in de verkoop. Zakenman Nick van der L. kocht alle kaarten op, maar weigert de rekening van 135.000 euro te voldoen. Verdonk laat het hierbij zitten en neemt de schade voor eigen rekening.
Gerd Leers
Burgemeester van Maastricht Gerd Leers kreeg een eredoctoraat van de universiteit van Missouri en hij reageert op het dodelijke ongeval van drie drugsrunners op het Oranjeplein in zijn stad. Maastricht ondervindt al enige tijd last van drugsrunners die op hoge snelheid door Maastricht en langs de Belgische grens rijden op zoek naar klanten.
Willie Smits
Willie Smits beschermt orang oetans in Indonesië. In de jaren tachtig werkte hij voor de Indonesische overheid aan een herbebossingsproject bij Balikpapan op Borneo. Zijn eerste orang oetan redde Smits in 1989 toen hij een ziek babyaapje vond dat door een dierenhandelaar op de markt was gedumpt op een vuilnishoop. Smits nam het aapje mee en verzorgde het tot het dier beter was. Toen hij aanklopte bij een rehabilitatiecentrum voor apen bleek dat ze de dieren weer uitzetten zonder ze eerst beter te maken. Smits begon zelf een centrum voor de opvang van apen en weesaapjes. Hij leerde ze klimmen, voedsel en geneeskrachtige kruiden zoeken. Belangrijke zaken om de orang oetans in het wild te laten overleven. Smits' Borneo Orangoetan Survival Foundation heeft inmiddels twee centra en al meer dan 1500 apenweesjes uitgezet. Ondertussen wordt de orang oetan ernstig bedreigd. Smits schat hun aantal op 55.000 op Borneo. Volgens verschillende natuurorganisaties sterft de aap binnen drie jaar uit. Hun leefgebied wordt steeds kleiner doordat de jungle wordt gekapt voor de aanleg van palmolieplantages. Smits heeft sommige boeren nu zover gekregen dat ze overgaan op het verbouwen van duurzame suikerriet.
Op wie heb jij het wel? je kan best zeuren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef Aoristus het volgende:
die apekop staat ook al in de Volkskrant van vandaag. Ik heb het niet zo op die wereldverbeteraars. Foute ecologen zijn dat.
Tofu Dibi is wel prima om op te kankerenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:42 schreef maril het volgende:
[..]
Op wie heb jij het wel? je kan best zeuren.
Rita wordt vaker uitgenodigd bij P&W dan dat ze standpunten heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:08 schreef golfer het volgende:
Verdonk wil er nog een turfstreepje bij krijgen als meest optredende 'talking head'
idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
lekker generaliseren Verdonk ("weeer marokkanen")
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Orang Oetangs in de prostitutie:
[ afbeelding ]
En hij praat niet klakkeloos zijn partij na.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Sandrb het volgende:
Ik heb echt respect voor Leers en zijn ideeën. Tenminste íemand die weet wat hij wil en die duidelijke taal spreekt, Verdonk wist er niks concreets en zinnigs over te zeggen..
Neu, die moet naar de kapper...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Orang Oetangs in de prostitutie:
[ afbeelding ]
zou hij zelf bordelen met Oral Oetangs bezoeken...?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom praat die gast als Tante Lien? Goddamn! Wat een heerlijke freak.
Ja, net als in midden afrika: maak ze tam en laat er Amerikanen op schieten, zo hou je het land groen en plundert de bevolking het land niet leegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:36 schreef qonmann het volgende:
..misschien dat Natuurmonumenten daar wat land op kan kopen
Oh God, laat haar der domme bek houden.quote:
Want?quote:
Daar heeft ze wel een punt, over zeehonden zou iemand een zelfde verhaal kunnen houden. Maar het WNF, doet dat nog wat nuttigs, ik zie nooit een verbetering of een positief bericht, al jaren een krijgen we ellende te zien en te horen en al jaren lijkt er geen schot in te zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef Toad het volgende:
Ow, Verdonk kan ook relativeren.
Inderdaad. Leers.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Sandrb het volgende:
Ik heb echt respect voor Leers en zijn ideeën. Tenminste íemand die weet wat hij wil en die duidelijke taal spreekt, Verdonk wist er niks concreets en zinnigs over te zeggen..
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:40 schreef Suko het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt, over zeehonden zou iemand een zelfde verhaal kunnen houden. Maar het WNF, doet dat nog wat nuttigs, ik zie nooit een verbetering of een positief bericht, al jaren een krijgen we ellende te zien en te horen en al jaren lijkt er geen schot in te zitten.
Volkskrant 13-5-2008quote:‘Orang-oetans worden massaal uitgeroeid’
Van onze verslaggever Caspar Janssen
Interview Willie Smits
Orang-oetanredder wil met zijn fotoboek tonen dat er toch nog hoop is voor de apen.
AMSTERDAM Sinds hij in 1989 begon met zijn werk als orang-oetanredder, heeft Willie Smits al heel wat machtige vijanden gemaakt in Indonesië. Deze variëren van de ‘dierenmafia’, houtkappers, palmoliebedrijven, politici tot aan het leger. In de afgelopen jaren is Smits (51) meer dan duizend keer met de dood bedreigd. Maar de oprichter van de organisatie Balikpapan Orangutan Society (BOS), die zich behalve met het beschermen van orang-oetans bezighoudt met herbebossing, kreeg ook hoge onderscheidingen.
‘Dat kan samengaan in Indonesië’, zegt Smits.
Hij is in Nederland ter promotie van zijn (foto)boek De denkers van de jungle. ‘Met dit boek van de jungle. ‘Met dit boek willen we laten zien hoe bijzonder orangoetans zijn, hoe belangrijk ze zijn voor het voortbestaan van het regenwoud en dat ze toch massaal worden uitgeroeid.’ De apen komen alleen nog voor op Borneo en Sumatra. ‘Maar we laten ook zien hoe het anders kan, dat er hoop is.’
Smits kwam in de jaren tachtig als bosecoloog naar Borneo, maar viel als een blok voor de gezichtsuitdrukking van een doodziek, achtergelaten aapje op een markt. Daarna redde hij meer dan vijftienhonderd orang-oetans.
vijftienhonderd orang-oetans.
Hij geeft toe dat hij meer van dieren houdt dan van mensen en ook dat hij niet als wetenschapper, maar ‘vanuit de onderbuik’ orangoetans probeert te begrijpen. En dus dicht hij de apen ‘menselijke eigenschappen’ toe en beweert hij dingen als: ‘Bijna het enige verschil tussen orang-oetans en mensen is dat orang-oetans niet kunnen praten.’ De apen zijn volgens hem vredelievend, intelligent, hebben een veel beter geheugen dan mensen en gebruiken wel de - gelijk (gebaren)taal.
Om de soort ook op langere termijn te redden zorgde hij met zijn organisatie voor herbebossing.
Zijn nieuwste wapen in de strijd tegen uitsterving van de orang-oetan is een inmiddels gerealiseerd ‘reservaat’, waarover BOS zelf de baas is. En Smits heeft de lokale bevolking meegekregen door het opzetten van suikerpalmplantages, rondom het reservaat. Daarmee slaat hij veel vliegen in één klap. De boeren verdienen goed aan het sap, maar ze mogen alleen meedoen met het project als ze beloven de bossen te beschermen. ‘Dat werkt’, aldus Smits. ‘Er zijn al indringers, ook ambtenaren, met geweld door boeren verwijderd.’
Maar daarmee is de orang-oetan nog niet gered. En Smits heeft er weer een vijand bij: de suikerimporteurs in Indonesië. Ook heeft BOS intussen geldproblemen.
Frustrerend, vindt hij. Want in al die grote organisaties als UNEP, de IUCN, en WWF gaan miljoenen om, maar ze redden geen apen. ‘Ze zijn vooral bezig met de duurzaamheid van hun eigen organisatie.
Wij zijn de enigen die de uitroeiing van orang-oetans ter plekke proberen te stoppen.’
sorry maar Verdonk had hier toch echt gelijk. Ga naar Pieterburen en je krijgt hetzelfde verhaal over zeehonden. Dit soort figuren kunnen idd. niet relativeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:39 schreef golfer het volgende:
Want?
Hij weet waar ie het over heeft in tegenstelling tot Verdonk?
Ze durft alleen in de rechtszaal te zitten als er iemand wordt veroordeeld voor het doodrijden van een Marokkaans jochie op een scooterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:43 schreef pberends het volgende:
Hahahahaha, wat een heerlijke kontendraaier die Verdonk. Ze moet hem gewoon aangeven!
Hoe wist zij dat nou nog?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou dit soms de man zijn die Rita heeft beloofd om de kaartjes te betalen?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |